بهترین اسکی هتل‌های دبی: بخش سوم

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین اسکی هتل‌های دبی: بخش سوم

عجیب است که شهری کویری مانند دبی که دمای آن گاهی به بالای ۵۰ درجه سانتیگراد هم می‌رسد، پیشرفته‌ترین سیستم‌های خنک کننده دنیا و مجهزترین و بزرگ‌ترین پیست‌های اسکی را در دل خود جای داده باشد، اما حقیقت دارد! در واقع این پیست‌ها، ساختگی و مصنوعی بوده و در فضاهای داخل سالن و به صورت سرپوشیده در مراکز خرید و یا فضای برخی هتل‌ها پذیرای علاقمندان هستند. ما نیز در ادامه مقالات قبل، به معرفی برخی دیگر از بهترین اسکی هتل‌ها در دبی خواهیم پرداخت و این سفر باورنکردنی و هیجان‌انگیز و سرد را به انتها خواهیم رساند.

 

Stunning 5* 4BR

این هتل آپارتمان، درست روبروی اقیانوس و در فاصله ۳ کیلومتری مرکز خرید دبی مارینا و ۸ کیلومتری معبد Gurunanak Darbar Sikh قرار گرفته و مهمانانش از بالکن اتاقشان به منظره‌ای خیره کننده و زیبا دسترسی دارند. این ملک از یک منطقه ساحلی اختصاصی، استخر، وای فای رایگان و مرکز تناسب اندامی عالی و استاندارد برخوردار است.

 بعلاوه باید گفت مهمانان می‌توانند از امکانات اسکی که در این حوالی وجود دارد نهایت استفاده را ببرند و خاطرات خوشی را در سفر با تور دبی تجربه کنند. هر کدام از واحدهای این ملک ۲ خوابه بوده و دارای تهویه مطبوع، یک اتاق ناهار خوری و یک مکان نشیمن با تلویزیون صفحه تخت کابلی هستند. همچنین در برخی از واحدها، آشپزخانه‌ای مجهز به ماشین ظرفشویی و اجاق گاز وجود دارد. در آخر اینکه، میهمانان می‌توانند از مرکز تناسب اندام نیز بهره‌مند شوند.

Dubai Beach Host

این هتل آپارتمان در فاصله ۴۰۰ متری ساحل مارینا واقع شده و یک استخر روباز، مرکز تناسب اندام و پارکینگ اختصاصی را در خود جای داده است. واحدهای این ملک، ۴ خوابه بوده و از تمام امکانات مدرن رفاهی برخوردارند. مهمانان می‌توانند از امکانات تنیس روی میز در ملک و یا دوچرخه سواری در محیط اطراف لذت ببرند. باید گفت نزدیکترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین المللی آل مکتوم است که در فاصله ۲۱ کیلومتری واقع شده و هتل خدمات شاتل فرودگاهی را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد. از سایر امکانات جالب توجه این اقامتگاه بی نظیر می توان به  به امکان خرید بلیط‌های اسکی، همام‌، استخر شنا و مرکز اسپا و سلامتی اشاره کرد.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره منطقه بور دبی

 آدرس: The Walk Bahar 4, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

 

1B-Tiara-402 by bnbmehomes

این هتل آپارتمان، در فاصله ۲.۹ کیلومتری ساحل Sufouh و سه کیلومتری پارک آبی Aquaventure  واقع شده و هم خدمات کرایه تجهیزات اسکی و هم کرایه خودرو را به مهمانانش ارائه می‌دهد. در ضمن امکانات اسکی در این حوالی مهیاست. از طرفی در این جا می‌توانید از استخر روباز، وای فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته و سرویس اتاق و مرکز تناسب اندام بهره‌مند شوید.

گفتنی است واحدهای این آپارتمان یک خوابه بوده و همگی دارای بالکن با چشم اندازی بی‌نظیر، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه مجهز به ماشین ظرفشویی و مایکروویو، ماشین لباسشویی و یک حمام اختصاصی هستند. از جمله امکانات پرطرفدار برای خانواده‌هایی که با فرزند خردسال سفر می‌کنند، زمین بازی است که برای کودکان در این ملک درنظر گرفته شده است.

آدرس: The Palm Jumeira - Dubai - United Arab Emirates, Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

 

Dock Masters

این هتل آپارتمان که نزدیک به مناطق اصلی تجاری و خرید است، امکانات پارکینگ خودروی رایگان، وای فای رایگان،  سونا  استخر شنا و مرکز اسپا و سلامتی و امکانات خرید بلیط اسکی را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. هر واحد آپارتمان، فضایی بزرگ و دلباز داشته و دارای یک اتاق نشیمن و غذاخوری و یک آشپزخانه کاملا مجهز به سبک آمریکایی است.

آدرس: Al Rolla Road, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

RH- Stylish 2BR

این هتل آپارتمان دارای رستوران، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، ساحل اختصاصی، ناهار خوری، پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان و رزرواسیون ۲۴ ساعته است. بعلاوه امکانات کرایه دوچرخه و خودرو نیز در این ملک برای مهمانان موجود است. این اقامتگاه، در نزدیکی فضای اسکی واقع شده و یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای طرفداران این ورزش هیجان‌انگیز به شمار می‌آید.

واحدهای این آپارتمان، تک خوابه بوده و از حمام اختصاصی و سایر امکانات رفاهی باکیفیت برخوردارند. گفتنی است ساحل مارینا، ۶۰۰ متر از این اقامتگاه فاصله دارد و همچنین با یک پیاده روی کوتاه می‌توانید خود را به نوار ساحلی جمیرا برسانید.

 

هتل‌های ۵ ستاره در جزیره نخل جمیرا

آدرس: Trident Grand Residences, Dubai Marina, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

 

R&H - 1BR

و در انتهای سفرمان، سری می‌زنیم به این هتل آپارتمان زیبا و جالب توجه که در فاصله  ۱.۲ کیلومتری ساحل مارینا و ۶ کیلومتری بلوار The Walk در نوار ساحلی جمیرا و 8 کیلومتری معبد Gurunanak Darbar Sikh واقع شده است. در اینجا می‌توانید از تهویه مطبوع، استخر روباز و فضای دل انگیز باغ لذت ببرید. بعلاوه این آپارتمان دارای پارکینگ اختصاصی رایگان و رزرواسیون 24 ساعته و سونا است. همچنین می‌توانید تجهیزات اسکی را کرایه کرده و بلیط اسکی خریداری نمایید و از این ورزش بی‌نظیر در حوالی هتل آپارتمان برخوردار شوید.

این آپارتمان تک خوابه، مجهز به حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، آشپزخانه مجهز به مایکروویو و یخچال و ماشین لباسشویی است و به لحاظ هزینه اقامت نیز، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. و در نهایت اینکه نزدیک‌ترین فرودگاه به این ملک، فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم است که در ۲۰ کیلومتری از هتل قرار دارد.

 

هتل مجلل و ۷ ستاره کاخ طلایی امارات

 

آدرس: Lake Terrace Tower, Dubai JLT, Cluster D, Jumeirah Lakes Towers, Dubai, United Arab Emirates 

۱۵ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران