۶ پارک استثنایی در دنیا که فرزندتان باید در آن بازی کند

سفر با کودکان
۶ پارک استثنایی در دنیا که فرزندتان باید در آن بازی کند

در سرتاسر دنیا همانطور که برای بزرگسالان جاذبه‌های گردشگری و تفریحی هیجان‌انگیز و مفرحی وجود دارد، برای خردسالان و کودکان نیز مراکز شگفت‌انگیزی ساخته شده است تا آنها خاطرات و تجربیات مهمی از این مراکز در زندگی خود ثبت کنند. اگر تفریح فرزندان‌تان در سنین خردسالی برایتان مهم است و اگر از سفرهای خانوادگی لذت می‌برید در این مقاله‌ی کوتاه همراه ما باشید تا با هم سری به کشورهای دور و اطرافمان بزنیم و ۶ مکان تفریحی استثنایی که نباید کودکان‌تان را از دیدن آنها محروم کنید خدمتتان معرفی کنیم.


۱- کیدزانیا – کوالالامپور
اگر از الان به شغل آینده‌ی فرزندان‌تان فکر می‌کنید و دوست دارید استعدادهای مختلف آنها را محک بزنید، در سفرتان با تور مالزی به شهر زیبای کوالالامپور حتما هم به کیدزانیا یکی از ۱۰ جاذبه‌ی گردشگری کوالالامپور که باید با فرزندانتان بروید  سری بزنید. در این مرکز هر کودک متناسب با شغلی که در آینده دوست دارد داشته باشد لباس می‌پوشد و با بچه‌های دیگر و مربیان شروع به بازی در شغل مورد علاقه‌اش می‌کند. نکته‌ی جالب در این مرکز آن است که هر کودک متناسب با کاری که انجام می‌دهد حقوق دریافت می‌کند و با این حقوق می‌تواند برای خودش خوراکی بخرد.

 

 

کیدزنیا

 

 

درب‌های این مرکز همه روزه از ساعت ۹صبح تا ۹شب به روی بچه‌ها و خانواده‌هایشان باز است. تلاش کنید از این جاذبه دیدن کنید.

 

 

کیدزنیا کوالالامپور

 


۲- لگولند – دبی
سرزمین‌های بازی لگولند در سراسر دنیا محبوبیت فراوانی پیش کودکان و نوجوانان دارند. لگولند دبی در همسایگی و نزدیکی ما یکی از بهترین و با امکانات‌ترین لگولندهای جهان را در خود ساخته است.

 

 

لگولند دبی

 

 

پیشنهاد ما به شما این است که در تور دبی به همراه کوکان یک روز را به گشت و گذار در این سرزمین اختصاص بدهید. چرا که این سرزمین فرزندان شما را با تجربیات جدیدی مانند گواهینامه گرفتن و ماشین‌سواری، غرق شدن در تخیلات و ساختن رویاها و دیدن زیستگاه برخی حیوانات آشنا می‌کند.

 

 

لگولند شهر دبی

 


۳- پارک آبی کارتون نت‌ورک آمازون – پاتایا
اگر می‌خواهید به همراه خانواده‌ی خود در یک محیط امن و آرام به شنا کردن و انجام تفریحات آبی بپردازید حتما یکی از روزهایی را که با تور پاتایا  به یکی از تم پارک‌های تایلند بروید. پارک آبی کارتون نت‌ورک آمازون یکی این تم‌پارک‌هاست که از ۶ بخش مجزا تشکیل شده است که هم برای کودکان مناسب باشد و هم برای بزرگسالان. کودکان در این پارک علاوه بر آنکه می‌توانند سوار بر سرسره‌های جذاب بشوند و در استخرهای مخصوص آب بازی کنند، می‌توانند با شخصیت‌های کارتونی محبوب‌شان مانند بن تن نیز ملاقات کنند و به تماشای نمایش‌های عروسکی بنشینند.

 

 

کارتون آمازون

 

 

در این پارک چند رستوران‌ لوکس وجود دارد که غذاهای خوش طعم و جادویی و درجه یک تایلند را سرو می‌کنند. بنابراین در بازدید از این پارک اصلا نگران گرسنه شدن خودتان و فرزندان‌تان نباشید.

 

 

کارتون آمازون پاتایا

 


۴- تور حیات‌وحش مانکرو – لنکاوی
اگر دنبال آن هستید که در کودکان‌تان حس ماجراجویی را تقویت کنید و از آنها در آینده انسان‌های موفقی بسازید که دنبال کشف ناشناخته‌ها می‌روند، حتما با تور مالزی مسافر لنکاوی شوید. اصولا به شما پیشنهاد می‌کنیم برای ماجراجویی فرزندانتان به لنکاوی سفر کنید در تور مانکرو ثبت‌نام کنید.

 

 

حیات وحش لنکاوی

 

در این تور که نصف روز به درازا می‌کشد شما به همراه کودکان‌تان سوار قایق می‌شوید و در یک سفر ماجراجویانه به دل آبها و غارها می‌زنید و از جزیره‌ی میمون‌ها و خفاش‌ها عبور می‌کنید تا به ساحل امن برسید و غذاهای دریایی نوش جان کنید. در این تور نگران تهدید هیچ خطری نباشید چرا که مناطقی که از آنها بازدید می‌کنید کاملا حفاظت شده هستند.

 

 

حیات وحش مانکرو

 


۵- شهربازی متاتسمیندا – تفلیس
در ارتفاع ۷۰۰ متری تفلیس پایتخت گرجستان شهربازی‌ای وجود دارد که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب و شگفت‌انگیز است. با سفر با تور گرجستان، در پارک این شهر هرکس می‌تواند متناسب با سن خودش وسیله‌های بازی را سوار شود و از تجربه کردن هیجانات لذت ببرد.

 

 

شهربازی متاتسمیندا

 


این شهر بازی که از ۹ صبح تا پاسی از شب درب‌هایش به روی خانواده‌ها باز است تله‌کابینی دارد که به شما و خانواده‌تان اجازه می‌دهد هیجان دیدن ارتفاعات گرجستان را هم به تجربیات سفر خود اضافه کنید. نکته‌ی مهم در بازدید از این پارک به همراه کودکان آن است که چون پارک در ارتفاع قرار دارد حتما برای فرزندان‌تان باید لباس گرم بردارید.

 

 

شهربازی تفلیس

 


۶- ویالند – استانبول
اگر مسافر تور استانبول هستید بهتر است بدانید، در سال ۲۰۱۳مجموعه‌ی عظیم ویالند در استانبول افتتاح شد و تبدیل به یکی از مهمترین و بزرگترین پارک‌های جهان شد.

 

 

ویالند استانبول

 

 

ویالند به طور کلی از سه بخش دنیای بازی، دنیای افسانه‌ها و دنیای ماجراجویی‌ها تشکیل شده است و بیش از ۷۰بازی و سرگرمی متفاوت برای سنین مختلف دارد. دور و اطراف ویالند پر از بوتیک‌هاست. به همین دلیل در یک سفر خانوادگی هم برای کودکان مناسب است و هم برای بزرگسالان.

 

 

شهربازی ویالند

۱۸ آذر ۱۳۹۶

نظرات کاربران