محبوب‌ترین هتل‌های آسیا برای کودکان

سفر با کودکان
محبوب‌ترین هتل‌های آسیا برای کودکان

با رشد گردشگری کشورهای آسیایی و به خصوص کشورهای آسیای جنوب شرقی، به راحتی می‌توانید استراحتگاه‌ها و هتل‌هایی را پیدا کنید که امکانات ترکیبی خوبی را برای تفریح شما در نظر گرفته‌اند و به همین دلیل هم پیدا کردن یک مکان اقامتی برای سفر ماه عسل، سفر با سالمندان و یا سفرهای دوستانه و اکیپی کار ساده‌ای است.

با این حال هتل‌های محبوب کودکان، لازم است که امکانات اختصاصی و ویژگی‌های رفاهی خاصی داشته باشند که هم والدین و هم کودکان در آنجا احساس آرامش و هیجان داشته باشند. ترکیبی از کلوپ‌های هیجان انگیز برای بچه‌ها، منوی اختصاصی رستوران و سرویس پرستاری کودک گرفته تا سینما، مراکز خرید در دسترس، سرویس‌های رفت و آمد، جکوزی و استخر. اگر به دنبال یک تفریحگاه خانوادگی با امکانات عالی و کلوپ مخصوص کودکان می‌گردید تا تعطیلات رویایی خود را در آن‌جا سپری کنید، پیشنهادهای مقتدر سیر را در ادامه این مطلب بخوانید تا بتوانید هتل مطلوب خود را انتخاب کنید.

 

 

ویتنام، مرکز اقامتی Hyatt Regency Danang

 

مرکز اقامتی Hyatt Regency Danang Resort در ویتنام در صدر لیست هتل‌های محبوب کودکان در آسیا قرار دارد. امکاناتی مانند ناهار خوری اختصاصی خانوادگی در کنار استخر شنی برای بچه‌ها، دسترسی به ساحل و زمین‌های بازی بزرگ با امکانات عالی اقامت خانوادگی در این هتل را به یک سفر خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند.

 

اقامتی رویایی در هتل‌های جادویی نها ترانگ ویتنام

Hyatt Regency Danang

 

اگر با فرزندان زیر ۱۲ سال خود سفر می‌کنید، در این هتل کمپی به نام کمپ هایت میزبان شما خواهد بود که فعالیت‌هایی مانند صخره‌نوردی، بازی‌های گروهی، مینی سینمای کودک، استخر ایمن و امکانات بیشتری را در اختیار فرزندان‌تان خواهد گذاشت.

برای فرزندان نوجوان خود نیز می‌توانید روی جلسات یوگا، جشن فانوس‌ها، بازی و  نقاشی ساحلی روی شن و ماسه و کارگاه هنری سرامیک حساب باز کنید. اگر فرزند نوزاد یا نوپا به همراه دارید هم می‌توانید از خدمات پرستاری کودک (ویژه زیر سه سال) استفاده کنید و خودتان با خاطری آسوده از سفر با تور ویتنام لذت ببرید.

 

 

پوکت تایلند، اقامتگاه ساحلی Outrigger Laguna Phuket Beach Resort

 

اقامتگاه ساحلی Outrigger Laguna  در پوکت تایلند چهار ویژگی منحصر به فرد دارد که آن را به یک مکان ایده‌آل برای اقامت خانوادگی با فرزندان تبدیل کرده است. نخست منوی ویژه غذایی در رستوران مدیترانه‌ای است که غذاهای مناسبی برای فرزندان شما در گروه‌های مختلف سنی فراهم کرده‌ است و این یعنی شما با خاطری آسوده می‌توانید از غذای هتل برای وعده‌های فرزندان‌تان استفاده کنید.

ویژگی دوم، یک باشگاه همه چیز تمام برای کودکان است که می‌تواند ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم کند بدون آنکه بهانه شما را بگیرند و یا حوصله‌شان سر برود. حالا وقت آن رسیده است که کمی به فکر والدین باشیم. استخر ویژه این مجموعه اقامتی ساحلی با امکاناتی مانند ماساژ و جکوزی در انتظار والدین است تا به خوبی از آن‌ها پذیرایی کند آن هم در شرایطی که نگرانی از سرگرمی فرزندان خود ندارند.

 

۷ هاستل ارزان و عالی برای اقامت در پوکت

Outrigger Laguna Phuket Beach Resort

 

و ویژگی نهایی، برنامه‌ها و اردوهای هیجان انگیزی است که هم می‌تواند برای والدین جذاب باشد و هم برای فرزندان کودک و نوجوان. برنامه‌هایی مانند جشن رقص تایلندی، نقاشی یادگاری روی تیشرت، برنامه‌های هنری و آشنایی با صنایع دستی تایلندی و بازی‌های دسته جمعی دیگر در این مجموعه اقامتی میزبان شما خواهند بود.

 

 

لنکاوی مالزی، اقامتگاه ساحلی و اسپا Westin Langkawi Resort & Spa

 

مرکز اقامتی و اسپای Westin در لنکاوی مالزی هم یک فرصت اقامتی بی‌نظیر برای سفرهای خانوادگی است. این مرکز اقامتی با بهره‌مندی از یک باشگاه ویژه برای کودکان یک رقیب اصلی برای هتل‌های دیگر مالزی است که ادعا می‌کنند شرایط خوبی برای خانواده‌ها فراهم کرده‌اند.

این مرکز در یکی از بهترین نقاط آسیا در یک منطقه ساحلی بی‌نظیر و در همسایگی جنگل‌های بارانی ساخته شده است. بنابراین مسافران تور مالزی که در این‌جا اقامت می‌کنند به طیف وسیعی از فعالیت‌های فضای باز دسترسی دارند. برنامه‌هایی مانند تماشای مرکز پرندگان، پیاده‌روی در فضای اختصاصی هتل در طبیعت وحشی و لذت بردن از برنامه‌های ساحلی برای کودکان هم در دسترس شما خواهد بود.

 

فعالیت‌هایی برای سفری دو نفره به کوالالامپور

Westin Langkawi Resort & Spa

 

ویژگی دیگر، غذاهای ارگانیکی است که در دسترس شما خواهد بود. تغذیه سالم و متنوع برای کودکان در تمام ساعت‌های شبانه روز در اختیار شما خواهد بود. علاوه بر این می‌توانید از خدمات پرستاری کودک روزانه و ساعتی هم استفاده کنید و اطمینان داشته باشید زمانی که شما در حال خوشگذارنی هستید، فرزندان‌تان هم ساعت‌های خوبی را در کنار هم سن و سال‌های خود سپری خواهند کرد.

 

 

بالی اندونزی، مرکز اقامتی InterContinental Bali Resort

 

یکی دیگر از مراکز اقامتی آسیایی که توانسته محبوبیت زیادی میان کودکان و والدین کسب کند، InterContinental Bali Resort نام دارد. این اقامتگاه در خلیج رویایی Jimbaran  بالی ساخته شده است و در واقع یک هتل پنج ستاره است. همه چیز در این‌جا برای یک استراحت و خوش‌گذارنی تمام و کمال خانوادگی فراهم شده است. از معماری رویایی گرفته تا بار و رستوران و زمین بازی ویژه برای کودکان.

فرزندان شما اگر به استخر و آب تنی علاقمند هستند از ساعت‌های اولیه روز می‌توانند به استخر مخصوص کودکان سپرده شوند. پس از آن هم فرصت کافی برای میل کردن نهار در یک فضای اختصاصی ساحلی خانوادگی برای‌تان مهیا است. پس از استراحت عصرگاهی هم انتخاب‌های زیادی برای یک تفریح آرامشبخش یا کمی هیجان و ماجراجویی پیشِ روی شما خواهد بود.

 

۵ ماجراجویی متفاوت و جذاب در اندونزی

InterContinental Bali Resort

 

در حالیکه شما برای خرید، استخر و جکوزی بزرگسالان و یا برنامه‌های موسیقی و کلوپ شبانه برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید برای فرزندان خود هم یکی از کلاس‌های شنا، هنر سنتی آسیایی، ماهیگیری و قایق‌سواری و یا تماشای فیلم را انتخاب کنید تا هم شما از تور بالی لذت ببرید و هم از شادی فرزندان‌تان.

 

۲۳ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران