بهترین شرکت هوایی آسیایی، برای سفری ایده‌آل همراه کودکان

سفر با کودکان
بهترین شرکت هوایی آسیایی، برای سفری ایده‌آل همراه کودکان

‌سوار هواپیما شدن با کودکان و سفر به سرزمینی جدید، همانقدر که می‌تواند خاطره‌انگیز و جذاب به نظر بیاید، همان قدر هم قابلیت تبدیل شدن به یک کابوس بی‌پایان را دارد، مخصوصا اگر پروازی طولانی مدت را در پیش داشته باشید!
چیزهای زیادی هستند که یک شرکت هوایی می‌تواند با فراهم آوردن آن‌ها، سفر شما را همراه کودکان ساده‌تر و لذت بخش‌تر کند. مثل سیستم‌های تفریحی مختلف یا ایجاد فضای مناسب در بین صندلی‌ها یا برخورد درست و اصولی خدمه با بچه‌هایی که در حین سفر بدقلقی می‌کنند.

 

۱۰ دانستنی مهم که سفر هوایی با فرزندتان را ساده می‌کند

 


۵ شرکت هوایی که در لیست پیش رو به آن‌ها اشاره می‌کنیم، با فاصله‌ی زیادی جزو بهترین شرکت‌ها برای پرواز به همراه بچه‌ها محسوب می‌شوند. از غذای اختصاصی و سیستم‌های صوتی تصویری که بخش زیادی از آن‌ها به کودکان اختصاص دارد تا خدمه‌ای که برای برخورد مناسب با کودکان و نوجوانان آموزش دیده‌اند، همه چیز در هواپیماهای این شرکت‌ها در نظر گرفته شده و جای هیچ نگرانی نخواهد بود.

 


Asiana Airlines


خدمه‌ی فوق‌العاده و با استعداد آسیانا کاری می‌کنند تا به هیچ وجه بچه‌ی شما طولانی بودن سفر را احساس نکند. از شعبده بازی تا تور کابین‌های مختلف و حتی عکاسی از آن‌ها در جای جای هواپیما بخشی از فعالیت‌های این خدمه محسوب می‌شود. بچه‌ها در پروازهای طولانی مدت می‌توانند انواع پازل‌ها را حل کنند، کتاب‌های رنگ‌آمیزی رنگ نمایند و حتی خمیر بازی به آن‌ها داده می‌شود و خدمه نیز به آن‌ها آموزش ساخت اوریگامی‌های ساده را می‌دهند!
تمام موارد ذکر شده را بگذارید کنار انواع بازی‌ها، فیلم‌ها، موسیقی‌ها و کارتون‌ها مخصوص سنین مختلف تا از کیفیت سفر کودکتان در طولانی‌ترین پروازها نیز، خیال جمع شوید.

 

با انجام این موارد یک سفر بی‌دردسر و هیجان‌انگیز با کودکان داشته باشید

 

 

Asiana Airlines

 


Eva Air


ایوا ایر، هواپیماهایی با نقش و نگار هلو کیتی و سانریو دارد که در آن قرار است به کودکان و نوجوانان به شدت خوش بگذرد! در بدو ورود به تمام کودکان بسته‌های بازی داده می‌شود. بسته‌های هلو کیتی برای دختران و سانریو برای پسران. در این بسته‌ها انواع کتاب‌های رنگامیزی، پازل و اسباب بازی وجود دارد و همچنین عروسک و ملحفه‌ی مخصوص این شخصیت‌ها نیز به بچه‌ها داده می‌شود.

 

اگر با کودکان خود قصد سفر دارید، به نکات زیر توجه کنید!

 

 

Eva Air

 


جدای از این‌ها غذاهای مخصوص بچه‌ها نیز عالی است. جدا از اینکه غذاها آن چیزهایی هستند که باید باشند، شکل و شمایل آن‌ها نیز عالی و طرح آمیزی شده است تا بدون هیچ درنگی بچه‌ها به خوردن همه‌ی سینی غذایشان مشغول شوند.البته میزهای مخصوص غذای کودک نیز بر روی صندلی‌ها نصب می‌شود تا این کار راحت‌تر از دیگر پروازها نیز انجام پذیرد.

 


Singapore Airlines


شرکت هوایی سنگاپور برنده چندین جایزه حمل و نقل هوایی در دنیا شده و حتما جایگاه ویژه‌ای برای سفر کودکان قائل است. این شرکت هوایی طیف گسترده‌ای از انواع بازی‌ها، فیلم‌ها و کارتون‌ها را برای طول سفر در سیستم‌های صوتی تصویری خود دارد و غذای مخصوص کودکان را نیز برای سرو آماده کرده است. حتی آن‌ها که نوزاد دارند می‌توانند در هنگام خرید بلیط، کریر‌های مخصوصی نیز رزرو کنند که جدا از راحت کردن مادر برای نگهداری بچه، امکاناتی همچون پوشک، بطری شیر، دستمال مرطوب و ... را نیز در خود دارد. دختران خدمه هواپیمایی سنگاپور که از بهترین‌های جهان هستند، آموزش بسیار مطلوبی دیده و می‌توانند در هنگام نیاز بچه‌ را برای مدتی نگهداری کرده تا مادر در پروازهای بلند مدت، استراحت کند.

 

۷ ترفند ساده برای سفر هوایی راحت با نوزاد

 

 

Singapore Airlines

 


Qatar Airways


نمی‌شود از بهترین‌های هوایی گفت و حرفی از خطوط هوایی قطر به میان نیاورد. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این شرکت هوایی برای مسافران خردسالش مهیا می‌کند، فضای کافی برای تحرک بر روی صندلی‌ها، انواع فیلم، موسیقی، بازی و کارتون در سیستم‌های صوتی تصویری و البته چندین فعالیت درون هواپیمایی همچون حل پازل، رنگ آمیزی و .. است. غذای کودکان نیز در پروازها لحاظ شده و این غذاها با شکل‌های مختلفی همچون تم مونوپولی عرضه می‌شوند و در کنارشان عروسک‌های کوچکی قرار داده شده که بچه‌ها می‌توانند آن‌ها را با خود به خانه ببرند.

 

 

Qatar Airways

 


Cathay Pacific


این شرکت هوایی طیف گسترده‌ای از کارتون‌ها، انیمه‌ها و فیلم‌های خانوادگی در خود دارد که می‌توانند برای ساعت‌ها بچه‌ها را مشغول کند. غذاهای مخصوص کودکان نیز در بسته‌بندی‌های جذاب و رنگارنگ با ظروف ایمن برای کودک عرضه می‌شود. کودکان 3 تا 6 سال در بدو ورود بسته‌های جذابی دریافت می‌کنن که شامل چند کتاب رنگ‌آمیزی، پازل و اسباب بازی می‌شود که همه‌ی آن‌ها را می‌توانند با خود به خانه ببرند. در این پروازها هم می‌توانید در هنگام خرید بلیط اعلام کنید که یک نوزاد همراه دارید تا امکانات مخصوص آن در پرواز برایتان در نظر گرفته شود.

 

۲۲ نکته برای سفر آسان و راحت با کودکان

 

 

Cathay Pacific

۰۵ خرداد ۱۳۹۷

نظرات کاربران