بهترین مقاصد آسیایی برای سفر ماه عسل در سال 2020

اطلاعات مفید
بهترین مقاصد آسیایی برای سفر ماه عسل در سال 2020

اگر قصد دارید ماه عسل خود را به خارج از قاره نروید و در آسیا سر کنید، تصمیم درستی گرفته‌اید چون آسیا مملو از مقاصدی است که می‌تواند یک ماه عسل رویایی را برایتان رقم بزند. جزایر خصوصی، مقاصد ساحلی، طبیعت زیبا و تنوعی که برای هر زوجی با هر سلیقه‌ای در نهایت یک جای عالی دارد. ما در نوشته‌ی امروز سعی کرده‌ایم بهترین گزینه‌ها برای چنین سفری در سال ۲۰۲۰ به شما معرفی کنیم. پس بدون فوت وقت به سراغ گزینه‌های ماه عسلی در آسیا برویم.

 

کامبوج

بسیاری کامبوج را با معابد باستانی و طبیعت زیبایش می‌شناسند. این کشور سواحل جذابی نیز دارد که با ساختن اقامتگاه‌های لاکچری، مقاصدی عالی برای یک سفر دو نفره و البته ماه عسل خواهند بود. اما تنوع جاهایی که می‌توانید در کامبوج بروید این قدر زیاد است که تصمیم گیری را سخت می‌کند. Phnom Penh یا سیام ریپ و آنگکور، از جمله مقاصد جذاب تاریخی هستند که می‌توانند سفری عالی را برایتان رقم بزنند، در صورتی که اگر به کو ترانگ بروید، می‌توانید بر روی رودخانه مکونگ کروز سواری کنید یا در سواحل شنی سفید کپ قدم زده و از یک مکان رویایی لذت ببرید. با تمام این اوصاف چیزی که در سفر به کامبوج باید از آن اطمینان حاصل کنید، مهمان نوازی مردمش و البته طبیعت و تاریخی است که هر جا که بروید شما را در بر می‌گیرد.

 

بهترین مقاصد آسیا و اقیانوسیه برای سفر

 کامبوج

 

هند

وسعت هند باعث شده تا شما در گوشه‌های مختلف این کشور، مقاصد متفاوتی داشته باشید که هر کدامشان می‌توانند میزبانی عالی برای سفر ماه عسل شما باشند. بسیاری از زوج‌ها برای یک سفر کلاسیک به هند، دهلی یا بمبئی را انتخاب می‌کنند تا علاوه بر دیدن بزرگ‌ترین شهرهای این کشور، از مراکز تاریخی آن دیدن کنند. بعضی از زوج‌ها سوار بر قطارهای لوکس ماهاراجا یا با تورهای گردشگری، به آگرا و راجستان می‌روند تا تاریخ این کشور را به بهترین شکل ببینند و از تاج محل و جیپور شهر صنایع دستی و جواهرات دیدن کنند. اما آن‌هایی که می‌خواهند در طبیعت هند اولین سفر دو نفره‌ی خود را بگذرانند به کرالا خواهند رفت و برای یک سفر ساحلی، حتما گوا را انتخاب می‌کنند. گوا از جمله بهترین انتخاب‌ها برای سفر ماه عسل است. این شهر دارای اقامتگاه‌های لوکس بسیاری است، می‌توانید در آن به تفریحات آبی بپردازید و تا پاسی از شب در جشن‌های بزرگش شرکت نمایید.

 

۱۳ دلیل برای اینکه گشت‌وگذار در راجستان و جیپور را اصلا از دست ندهید

هند 

 

لائوس

مدت‌هاست که سایت‌های مختلف گردشگری، از لائوس به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری برای ماه عسل در آسیا اسم می‌برند.لائوس کشوری آرام و زیبا است که از نظر مالی نیز هزینه‌ی هنگفتی روی دستتان باقی نمی‌گذارد.کشوری با زیبایی‌های طبیعی منحصر به فرد، جنگل‌های دیدنی، آبشارهای متعدد، رودخانه‌های زیبا و برکه‌هایی که جان می‌دهد برای گرفتن عکس‌های بعد از عروسی.  اما در این کشور کجا را برای چنین سفری انتخاب کنیم؟ شما می‌توانید در سفر به لائوس لانگ پرابانگ بزرگ‌ترین شهر این کشور را انتخاب کنید که مملو از معابد تاریخی است. می‌توانید برای دیدن مجموعه‌ای از زیبایی‌های طبیعی و معماری‌های تلفیقی به وینتیان بروید و اگر تصمیم داشتید تا طبیعت زیبای این کشور سکونت داشته باشید، به سی فانگ دون بروید که به نام "چهار هزار جزیره" شهرت دارد.

 

 لائوس

 

مالدیو

وقتی در مورد ماه عسل در آسیا صحبت می‌کنیم، سخت است که در مورد مالدیو فکر نکنیم. کشوری با بیش از ۱۲۰۰ جزیره، خلیج‌های زیبا و سواحلی دیدنی که به شکلی متفاوت در چشم هر بیننده‌ای خودنمایی می‌کنند. اگر بتوانید از پس هزینه‌های آن بر بیایید، بودن در یک جزیره‌ی خصوصی برای اولین سفر دو نفره، می‌تواند یک ماه عسل رویایی را برایتان رقم بزند. البته اقامتگاه‌های بزرگ نیز به واسطه‌ی شکل قرار گیری هتل‌ها در مالدیو، کماکان فضایی آرام و دلنشین را برایتان رقم خواهد زد. همه چیز  در مالدیو به انتخاب یک اقامتگاه عالی بر می‌گردد. نمی‌توان از تک تک اقامتگاه‌های خوب مالدیو در این نوشته نام برد اما نام‌هایی همچون Laamu Atoll، Noonu Atoll یا South Ari Atoll را به خاطر بسپارید.

 

تعطیلاتی رویایی در جزایری به زیبایی مالدیو

 مالدیو

 

میانمار

شاید این کشور اولین جایی نباشد که به ذهنتان می‌رسد، اما از جمله مقاصدی است که در سال‌های اخیر به عنوان جایی برای طی کردن ماه عسل بسیار پیشنهاد می‌شود. در این کشور شما می‌توانید سوار بر کشتی کروز لاکچری روی رودخانه به پیش بروید و غروب آفتاب را در سواحل دیدنی این کشور تماشا کنید. معابد تاریخی، زیبایی‌های طبیعی و دیدنی‌های بسیار دیگری در میانمار هستند که سفر شما به این کشور را لذت بخش خواهند کرد. به طور کلی چهار مقصد برای میانمار به شدت توصیه می‌شود. برای دیدن بخش‌های تاریخی بهتر است به یانگون یا بگان بروید و اگر قرار است از طبیعت زیبای این کشور لذت ببرید، پیشنهاد ما این است که به یکی از مقاصد برکه‌ی اینله یا نگاپالی سفر کنید.

 

 میانمار

 

سریلانکا

سریلانکا نیز از جمله مقاصدی است که در سال‌های اخیر به تعدادگردشگران آن به شکلی تصادعی اضافه شده است. کشوری بسیار زیبا که طبیعت آن را در کم‌تر جایی از این کره‌ی خاکی مشاهده خواهید کرد. وقتی همه چیز برای شما در سریلانکا مهیا است، در واقع شما به سفری برای ماه عسل خود خواهید رفت که کامل بوده و با توجه به مردم مهمان نواز این کشور، خاطره‌ای همیشگی برایتان خواهد بود. حتما در سفر به سریلانکا مسیرهای ریلی معروف این کشور را امتحان کنید و از میراث‌های جهانی یونسکو همچون شهر گالی دیدن نمایید.

 

کندی؛ سرزمین آرامش و مدیتیشن در دل طبیعت سریلانکا

 سریلانکا

 

تایلند

تایلند را می‌توان برای هر سفری پیشنهاد کرد، اما کم‌تر کسی است که می‌تواند ارزش ماه عسل سفر کردن به این کشور را کتمان کند. اگر مدرنیته بانکوک را کنار بگذاریم، جزایر این کشور یکی از بهترین جاها برای چنین سفرهایی هستند و همچنین انتخاب‌های متنوعی نیز پیش پای شما می‌گذارند. شما می‌توانید همچون مالدیو هزینه‌ای گزاف نکنید اما در سامویی یا پوکت، در اقامتگاه‌هایی لوکس ماه عسل خود را بگذرانید. می‌توانید در جزیره‌ای بزرگ باشید یا این که جایی همچون جزیره فی فی یا کائو یای را انتخاب کنید. در سفر ماه عسل با تور تایلند، تنها باید در سلیقه‌ی خود جستجو کنید، حتما برای آن سلیقه جایی در تایلند پیدا خواهید کرد که سفرتان را برایش برنامه‌ریزی نمایید.

 

۵ نقطه رمانتیک تایلند برای داشتن ماه عسلی خاطره انگیز

تایلند

۰۹ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران