بهترین مقاصد دنیا برای سفر تنهایی در سال 2020

اطلاعات مفید
بهترین مقاصد دنیا برای سفر تنهایی در سال 2020

تنها سفر کردن نیز لذت خاص خود را دارد و با توجه به امنیتی که این روزها در شهرهای گردشگرپذیر دنیا به وجود آمده است، اینگونه سفرها بیش از پیش رایج شده است. هر ساله مقاصد مختلفی به گردشگرانی که می‌خواهند تنها سفر کنند پیشنهاد می‌شود و انتخاب‌های امسال نیز این لیست ۱۰ تایی خواهد بود.

 

تایپه، تایوان

تایپه در شمال تایوان واقع شده است و مهم‌ترین شهر این کشور زیبا به حساب می‌آید. جایی با بازارهای شبانه‌ی فوق‌العاده، خانه‌های زیبا و رنگارنگ و دکه‌های غذاهای خیابانی که تمامی ندارند. بودن در این شهر برایتان خاطراتی بی‌نظیری به جا خواهد گذاشت و شما از غذا، فرهنگ و البته هزینه‌‌های کم سفر به تایپه لذت مضاعفی خواهید برد.

 

بهترین مقاصد در سال ۲۰۲۰ از نگاه نشنال جئوگرافی (بخش اول)

 best-places-for-solo-travel

 

تورنتو، کانادا

تورنتو این روزها بیشتر از این که به جایی ایده‌آل برای زندگی و همچنین دانشگاه‌هایش شهرت داشته باشد، به یک مقصد گردشگرپذیر بسیار عالی بدل شده است. جدا از فضای شهری مدرن و زیبای تورنتو، شما می‌توانید از ۸ جزیره‌ی اطراف این شهر به وسیله‌ی قایق‌های تفریحی لذت ببرید و همچنین از بازارها و مراکز خریدش دیدن نمایید.

 

 تورنتو

 

ریو، برزیل

کسی هست که دوست نداشته باشد حداقل یک بار در زندگی‌اش به این شهر معروف و زیبا سفر کند؟ البته ریو به اندازه دیگر شهرهایی که در لیست می‌آوریم امن نیست، اما جذابیت‌های این شهر، آنقدر زیاد است که به هر زحمتی برای رسیدن به آن جا می‌برزد. تفریحات در این محل تمامی ندارند و شما می‌توانید در سواحل زیبای آن و در جشن‌های بی پایانش، سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

 

  بهترین مقاصد آسیایی برای سفر ماه عسل در سال 2020 

 ریو

 

بانکوک، تایلند

بانکوک نیز از آن شهرهایی هست، که همیشه در چنین سفرهایی پیشنهاد می‌شود. شهری که به نسبت بسیاری دیگر از انتخاب‌های ما ارزان‌تر خواهد بود، مملو از انواع تفریحات است و مراکز خرید بزرگ و مدرنش در دنیا معروف است. بانکوک فرهنگ و ویژگی‌های خاص خودش را دارد و در کنار تفریحات و فرصت‌های خرید، غذاهای متنوع تایلندی نیز دارد تا از همه لحاظ ایده‌آل به نظر بیاید.

 

  ۱۰ رستوران عالی برای سفارش غذای حلال در بانکوک 

 بانکوک

 

آمستردام، هلند

کانال‌های زیبای شهر، خانه‌های رنگارنگ، گل‌های لاله، تاریخ و فرهنگی غنی و البته کافه‌ها و رستوران‌های معروف آمستردام، خود برای یک سفر ایده‌آل کافی به نظر می‌رسد. با توجه به امنیت بالای این شهر، حتی بانوان نیز به راحتی می‌توانند این شهر را به عنوان یک مقصد عالی برای سفر تنهای خود انتخاب کنند.

 

 معرفی زیباترین جاذبه‌های هلند 

 آمستردام

 

کوالالامپور، مالزی

کوالالامپور به واقع نگینی در شهرهای گردشگرپذیر جنوب شرق آسیا به حساب می‌آید. شهری که بخش زیادی از مردمش مسلمان هستند و از نظر فرهنگی احساس راحتی خوبی برای مسافران ایرانی خواهد داشت. از طرفی این شهر پر شده از انواع مراکز خرید و پارک‌های تفریحی. بسیاری از چیزهایی که در کشورهای مختلف جویای آن‌ها هستید، یک جا در کوالالامپور وجود دارند.

 

 کوالالامپور

 

Reykjavik، ایسلند

Reykjavik یک نقطه‌ی رویایی در دنیاست که در فصول مختلف زیبایی طبیعت را به شکلی ویژه برایتان به تصویر می‌کشد. شهری که این روزها در لیست مقاصد منتخب هر اهل سفری پیدا می‌شود. جایی با زیبایی‌های طبیعی استثنایی، چشمه‌های آب گرم، حیوانات زیبا و جاذبه‌هایی که تمامی ندارند.

 

  برترین هتل‌های جذاب قایقی در سراسر دنیا 

 Reykjavik

 

استکلهم، سوئد

شهری که در میان ۱۴ جزیره در دریای بالتیک پخش شده و زیبایی منحصر به فرد و معماری جذاب و رنگارنگ خانه‌هایش در تلفیق به تاریخ و فرهنگ غنی آن، ترکیبی شگفت انگیز برای مسافران پدید آورده است. استکهلم نیز از آن دسته شهرهای بسیار امن در دنیاست که بانوان نیز به راحتی می‌توانند تنها به آن جا سفر کرده و از جاذبه‌های گردشگری و تفریحات شبانه‌اش بهره‌مند گردند.

 

استکلهم 

 

کاردیف، ولز

اگر جایی در بریتانیا باشد که بخواهیم برای یک سفر تنها و البته لذت بخش به شما معرفی کنیم، کاردیف بهترین گزینه خواهد بود. شهری که قدمتش حداقل به ۲ هزار سال پیش بر می‌گردد و در کنار جاذبه‌های طبیعی متعدد، مناطق باستانی و ابنیه تاریخی زیادی نیز برای دیدن دارد. البته در این بین نباید از جاذبه‌های شهری و غذاهای خوشمزه‌ی محلی نیز به سادگی عبور کرد.

 

  ۱۰ کارناوال زیبا وهیجان انگیز برتر دنیا 

 کاردیف

 

Haiphong، ویتنام

شهرهای زیادی را برای سفر با تور ویتنام می‌توان به عنوان مقصدی ایده‌آل برای سفر تنها پیشنهاد کرد، اما بی‌شک Haiphong بهترین آن‌هاست. یکی دیگر از مقاصد ارزان و البته بسیار زیبا که در سفر به آن‌جا می‌توانید از خلیج فوق‌العاده هالونگ بازدید کنید و در سواحل زیبای منطقه از آفتاب گرم این کشور لذت ببرید. زیبایی‌های طبیعی این بخش از کشور معرکه است و مطمئنا از بودن در آن‌جا شگفت‌زده خواهید شد.

 

  برای سفر به ویتنام به چقدر پول نیاز دارید؟ 

Haiphong

۱۲ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران