بهترین مقاصد آسیا برای بانوان در سال 2020

اطلاعات مفید
بهترین مقاصد آسیا برای بانوان در سال 2020

بهترین چیز در سفر تنها به کشورهای مختلف، آزادی عملی است که سفر شما را درست مطابق با سلیقه شما پیش می‌برد. برای من تنها سفر کردن یعنی انجام کارهایی که دیگران آن را چالشی بیهوده می‌دانند و نمی‌خواهند خیلی با انجامشان خود را به دردسر بندازند. اما این فرصت نه تنها برای مردان، بلکه برای بانوان نیز وجود دارد و این تنها مربوط به سفر به اروپا نمی‌شود، بلکه بانوان تنها می‌توانند به نقاط زیادی در آسیا سفر کنند و بدون مشکل از سفر خود لذت ببرند. در زیر ما چند مقصد عالی به شما معرفی می‌کنیم که حتما در سفر تنها به آن‌جاها لذت کافی را خواهید برد.

 

سنگاپور

با توجه به وسعت سنگاپور، هیچ جاذبه‌ای در این کشور به شما دور نخواهد بود. به راحتی می‌توانید با سیستم حمل و نقل عمومی آن و یا گرفتن تاکسی با اپلیکیشن‌های موبایل به جاهای مختلف بروید و این کار برایتان هزینه‌ای بسیار پایین و البته امنیت بالایی به همراه خواهد داشت. سنگاپور یکی از پایین‌ترین میانگین جرم در دنیا را دارد و شما می‌توانید حتی در نیمه شب نیز به راحتی در خیابان‌های آن‌ به قدم زدن بپردازید. چیزهای زیادی در سنگاپور برای دیدن است، محل‌های زیادی برای تفریح وجود دارد و صد البته مراکز خرید و بازارها زیادی هم هستند که می‌توانید در آن‌ها می‌توانید به خرید مشغول شوید.

 

 ۷ دیدنی جدید سنگاپور که دنیای شما را تغییر می‌دهد! 

 سنگاپور

 

هوی آن، ویتنام

هوی آن یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ویتنام است. ترکیب بسیار جذابی از دیدنی‌های فوق‌العاده‌ی تاریخی در کنار سازه‌های جدید در آن پدید آمده است که شامل معابد، ابنیه زمان استعمار فرانسه و خانه‌های چوبی و کانال‌های آبی را شامل می‌شود. شهر امنیت بالایی دارد و سواحل نیز در فاصله‌ی کمی از مرکز شهر قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید با کرایه موتور یا تاکسی به آن‌ها مراجعه کنید که درهر دو صورت برایتان هزینه‌ی کمی خواهد داشت. بازدید از مکان‌های تاریخی بسیار جذاب است، اما قدم زدن در کنار رودخانه، دوختن یک لباس سنتی و یا شرکت در کلاس‌های آشپزی ویتنامی می‌تواند یک سفر بی‌مثال را برایتان رقم بزند. تنها باید کمی لباس پوشیده بپوشید (اگر کنار ساحل نیستید) ، مخصوصا وقتی از معابد بازدید می‌کنید. موقع عکس گرفتن از کسی حتما از وی اجازه بگیرید و غیر از این‌ها، حتما مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد.

 

 معرفی هتل‌های لاکچری در ویتنام 

 ویتنام

 

فلورس، اندونزی

خیلی‌ها در سفر به اندونزی سراغ جزایری که در غرب دور این کشور قرار دارند، خواهند رفت. عموما به این دلیل که می‌خواهند به مراکز معروفی همچون پارک ملی کومودو دسترسی داشته باشند. اما پیشنهاد ما به شما این است که مسیر خود راتغییر دهید تا به این بخش از اندونزی برسید. جایی نه چندان شلوغ مثل جزایر دیگر، بسیار متنوع از نظر دیدنی‌های طبیعی و مملو از جاذبه‌های مختلف که در نهایت به یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفری تبدیل خواهد شد که تنها به آن سفر کرده‌اید. محلی‌ها در این جزیره بسیار مهمان نواز هستند و جاهای خوبی برای اقامت در آن وجود دارد. کوه پیمایی کنار قله‌های آتش فشانی و دیدن طلوع آفتاب در برکه‌های آن اطراف، شنا در غار، آبتنی در چشمه‌های آب گرم و آبشارها، بازدید از دهکده‌های سنتی و همچنین بودن در سواحلی زیبا از جمله فعالیت‌هایی در فلورس است که می‌توانید از آن لذت ببرید.

 

  بهترین مقاصد زمستانی دنیا در سال ۲۰۲۰ 

  اندونزی

 

توکیو، ژاپن

تنها سفر کردن به توکیو، از بسیاری جهات از سفر جمعی دلچسب‌تر است. مهم نیست شما عاشق انیمه‌های ژاپنی باشید یا این که از بازی‌های کامپیوتری لذت می‌برید، غذاهای ژاپنی دوست دارید یا می‌خواهید از معابد دیدن کنید، سخت می‌شود در سفر به چنین جایی با کسی همراه شوید که سلیقه‌ای کاملا مشابه با شما داشته باشد. در سفر به این شهر زیبا دنیایی از مراکز تفریحی به رویتان باز می‌شود، همچنین می‌توانید از رستوران‌های مختلف و متنوع لذت ببرید و به جاهای عجیبی بروید صحبت آن‌ها همیشه در سفر به توکیو پیش می‌آید!

 

 بهترین مقاصد آسیا و اقیانوسیه برای سفر 

  ژاپن

 

استانبول، ترکیه

استانبول از آن دست شهرهایی است که شما اگر یک بار به آن سفر کنید، احتمالا بخواهید بارهای بعدی نیز به دیدن این شهر بروید. شهری شلوغ با ۱۵ میلیون جمعیت که همیشه هزاران نفر گردشگر در آن دیده می‌شوند. با تمام این اوصاف، استانبول آنقدر دیدنی‌های تاریخی دارد که در هر سفر می‌توانید چیزی جدید در این شهر کشف کنید. تنگه بسفر نیز هر بار و در هر فصلی دیدنی است. بازارهای متعددی  در این شهر وجود دارد و تعداد مراکز خرید لوکس آن از دست در رفته است. از خوردنی‌ها و نوشیدنی‌هایش نیز برایتان نگوییم که در جهان معروف است. البته در سفر تنها با تور استانبول باید به نکاتی در این شهر بزرگ دقت کنید. حتما از تاکسی و وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایید و حتی‌المکان، نیمه شب تنها به خیابان نروید.

 

 ترکیه

 

سریلانکا

سریلانکا مردمی خونگرم و مهمان نواز دارد و زیبایی‌های این کشور شما را عاشق خودش می‌کند. می‌توانید در سفر به این کشور چند روزی در کولومبو باشید، اما برای جایی آرام‌تر و مملو از زیبایی‌های طبیعی، به نوارا الیا بروید یا این که با مسیر ریلی معروف، به دیدن الا بروید، شهری کوچک و فوق‌العاده زیبا که جان می‌دهد برای یک سفر تنهایی. صبح‌های مه آلود، آبشارها و برکه‌ها، طبیعتی که شما را سرمست خواهد کرد و دیدنی‌هایی که تمامی ندارند. سریلانکا کشوری امن و در عین حال عالی برای سفر است و اگر امکانش را داشتید، نباید بودن در آن را از دست بدهید.

 

  کلمبو؛ بهشتی پر از آرامش میان امواج اقیانوس هند

 سریلانکا

 

کره‌ی جنوبی

سئول یکی دیگر از پایتخت‌های امن و زیباست که سفر تنهای بانوان، به امری عادی در این شهر بدل شده است. حتی جوان‌های خوشتیپی هم هستند که می‌توانید به عنوان راهنما آن‌ها را استخدام کنید تا شهر را به شما نشان دهند، نیاز بود از شما عکس‌های تکی در کنار دیدنی‌های شهر بگیرند و جایی که کسی انگلیسی بلد نبود، جای شما صحبت کنند. ابنیه تاریخی، مراکز مدرن و البته غذاهای خاص این خطه، همگی از جاذبه‌های سئول برای سفر به این شهر هستند.

 

 کره‌ی جنوبی

 

فیلیپین

فیلیپینی‌ها از جمله خونگرم‌ترین مردم جهانن و با آغوشی گرم از شما پذیرایی می‌کنند. اینکه تصمیم بگیرید به کجای این کشور زیبا بروید کاملا با خودتان است، اما باور کنید که هر سمت از این کشور زیبایی‌های خیره کننده‌ای دارد و با توجه به امنیت بالای آن، در سفر با تور فیلیپین به عنوان زنی تنها به هیچ وجه مشکلی برایتان پیش نخواهد آورد. بودن در جزایر فیلیپین در کنار پایتخت از جمله بهترین انتخاب‌هاست. پایتخت فیلیپین شهری مدرن با انواع مراکز خرید و تفریحی است و جزایر آن، تکه‌هایی از بهشت که در گوشه‌ای از این کشور جا خوش کرده‌اند.

 

 زیباترین شهرهای فیلیپین را بشناسید 

فیلیپین

۲۸ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران