بهترین مقاصد گرم‌سیری جهان برای سفر تنهایی (بخش اول)

اطلاعات مفید
بهترین مقاصد گرم‌سیری جهان برای سفر تنهایی (بخش اول)

سواحل زیبا، جنگل‌های بارانی، آب تنی در آب‌های کریستالی و هوایی که همیشه تابستان است، مولفه‌های یک مقصد گردشگری گرم‌سیری معرکه خواهند بود. نمونه‌های آن در دنیا نیز زیاد است و سالانه میلیون‌ها گردشگر برای دیدن چنین منظره‌ای و انجام تفریحات آبی به سراغ جاهایی همچون هاوایی، جزایر جنوب شرق آسیا و امثالهم می‌روند. برای کسانی که تنها سفر می‌کنند نیز، این مناطق فرصتی استثنایی برای انجام فعالیت‌های هیجن انگیز، دیدن زیبایی‌های طبیعت در تورهای جمعی و دیدن مردمی از نقاط مختلف جهان است. اما سوال این جاست، برای چنین سفرهایی بهترین مقاصد گرم‌سیری جهان کدام‌ها هستند؟

 

استرالیا

یکی از نقاط خاص جهان که در لیست سفر بسیاری گردشگران قرار دارد، دیواره بزرگ مرجانی در استرالیا است. این مکان فوق‌العاده از آن جاهایی در دنیا است که بسیاری از گردشگران کوله‌گرد، تنها یا در جمع‌های جوانانه آن‌جا سفر می‌کنند و تمام طول روز را به آبتنی، غواصی و بازدید از این منظره‌ی شگفت‌انگیز می‌گذرانند. Cairns یکی دیگر از نقاط استرالیا است که برای سفرهای تنهایی جایی ایده‌آل به نظر می‌آید. از آن‌جا شما به دیواره بزرگ مرجانی دسترسی خواهید داشت، جنگل بارانی Daintree را می‌بینید و همچنین از Tablelands بازدید می‌کنید. جو استرالیا برای چنین سفرهایی عالی است و همچنین فعالیت‌های بسیاری در آن جا پیدا خواهید کرد که می‌‌توانید به تنهایی از آن‌ها لذت ببرید.

 

۱۵ مقصد گردشگری که همه آرزوی سفر به آن‌ها را دارند

استرالیا

برمودا

کم‌تر کسی در جهان است که زیبایی‌های برمودا را بشناسد و نخواهد روزی به آن‌جا سفر کند. رونق صنعت گردشگری در سال‌های اخیر دوباره به این مکان برگشته و سواحل زیبا و مناظر خیره کننده‌اش، جایگاهی عالی برای سفر شما خواهد ساخت. یکی از خوبی‌های برمودا برای کسانی که تنها سفر به این جزیره سفر می‌کنند، کرایه موتور و دسترسی به همه جای آن است. می‌توانید مکان‌های ارزانی برای اقامت پیدا کنید و برای تفریح به سواحل مختلف و همچنین مکان‌های متفاوت در جزیره بروید. شنا با دلفین‌ها، غواصی، لذت بردن از سواحلی کم‌نظیر در دنیا و بودن در میان مردمی بسیار خون گرم، از ویژگی‌های برمودا است که از آن لذت خواهید برد.

برمودا

گالاپاگوس، اکوادور

گالاپاگوس از جمله مناطق گرم‌سیری بسیار زیبایی است، که سفر تنها به آن جا نیز برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود. جدایی از سواحل بسیار زیبا، طبیعت شگفت انگیز و فعالیت‌های آبی بسیار زیادی که در گالاپاگوس می‌توانید تجربه کنید، کروزهای تفریحی از جمله بهترین انتخاب شما برای گشت زدن و دیدن جزیره خواهند بود. این کروزها تفریح‌گاه‌های متحرکی هستند که ساعاتی بسیار جذاب را برایتان می‌سازند و شما می‌توانید همراه دیگر گردشگرانی که به اکوادور سفر کرده‌اند، مدتی را خوش بگذرانید. اگر در ساحل قدم می‌زنید یا در آب شنا می‌کنید، احتمالا شیرهای دریایی یا پنگوئن‌ها به شما ملحق شوند تا خیلی احساس تنهایی نکنید.

 

سفری بهاری به بهترین مقاصد ساحلی آسیا

گالاپاگوس

تایلند

بر کسی پوشیده نیست که تایلند از بهترین کشورهای گرم‌سیری در دنیاست که برای سفرهای تنهایی نیز بسیار خوب است. در این کشور شما انتخاب‌های بسیار زیادی دارید که آن‌ها را مقصد خود در نظر بگیرید. در تور تایلند می‌توانید به جزایری همچون کرابی، جزیره سامویی یا فی فی بروید یا حتی در شهرهای ساحلی همچون پاتایا خوش بگذرانید. این مقاصد روزهایی هیجان انگیز را برایتان رقم خواهند زد. روزهایی که در آب‌های این کشور به گردش می‌پردازید، شنا می‌کنید و به فعالیت‌های مختلفی همچون جت اسکی یا غواصی می‌پردازید. از طرفی می‌توانید به طبیعت این جزایر رفته آبشارها را ببینید یا در جنگل‌های بارانی گردش کنید. در نهایت شب‌های تایلند نیز ساعت‌هایی شاد را برایتان رقم می‌زنند و در مجموع سفر ماجراجویانه و مفرح را در تور تایلند تجربه خواهید کرد.

 

راهنمای سفر تنهایی به پاتایا جزیره زیبایی‌های تایلند

تایلند

لائوس

کشورهای زیادی در جنوب شرق آسیا هستند که هم ویژگی گرم‌سیری بودن را دارند و هم این که برای تنها سفر کردن مناسب هستند. لائوس از نظر فرهنگی کشوری متفاوت و بسیار جذاب برای سفر است. از طرفی سواحلی دیدنی بسیار زیادی دارد که هر کدامشان از دیگر زیباترند. اما شما در سفر به لائوس چیزهای بسیار بیشتری نصیب خواهید شد. از غذاهای خوشمزه تا مردمی خون گرم که هم صحبتتان خواهند بود. از تورهای گردشی بسیار عالی تا فعالیت‌های ماجراجویانه‌ای که می‌توانید تنها امتحانشان کنید. از همه مهم‌تر، سفر به لائوس برایتان بسیار ارزان تمام خواهد شد و وقتی تنها هستید، این هزینه بسیار کم‌تر می‌شود.

لائوس

جزایر تورکس و کایکوس

جزایر تورکس و کایکوس شاید یک مقصد معمول برای سفر نباشد و شاید شما هم اسم آن را نشنیده باشید، اما این دو جزیره بسیار زیبا، از جمله محل‌های گران‌قیمت و لاکچری برای مسافرت بوده و جایی عالی برای این که تنها در یک مکان رویایی تعطیلات خود را سر کنید. جزایری که عملا همه چیزش بر پایه گردشگری بنا شده و همه چیز برای این که شما بتوانید روزهایی شاد و عالی در آن جا داشته باشید مهیا است. البته بهتر است برای تنها سفر کردن در تورکس بمانید که جایی آرامش بخش است، سواحلی دارد که انگار از داستان‌های پریان بیرون کشیده شده و البته مردمش نیز انگلیسی صحبت می‌کنند. رفت و آمد در این جزیره بسیار ساده است و شما می‌توانید از همه‌ی فعالیت‌های آن به تنهایی لذت ببرید.

 

بهترین مقاصد آسیا و اقیانوسیه برای سفر

جزایر تورکس

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران