بهترین شهرهای دنیا برای سفر در بهار

اطلاعات مفید
بهترین شهرهای دنیا برای سفر در بهار

بهار از بهترین زمان‌ها برای سفر کردن است. زمانی که بسیاری از شهرهای مهم دنیا حال و هوای بهتری دارند، فصل سفر دوباره از سرمای زمستان رهایی پیدا کرده و همه چیز در بهترین حالت خود قرار دارد. اما برای سفر در بهار کدام مقصد را انتخاب کنیم؟ این سوالی است که در نوشته امروز به دنبال جوابش هستیم.

 

  1. عمان

این قلمرو سلطنتی، هر ساله در ماه مارس حال و هوایی استثنایی به خود می‌گیرد و رزهای داماسک تمامی جبل‌الطارق را می‌پوشانند. مزارع گل عمان که بیشتر برای تولید عطر استفاده می‌شوند، این کشور را به یکی از زیباترین نقاط دنیا در بهار بدل می‌کنند. عمان از آن دست جاهایی است که برای سفر نوروزی نیز انتخابی ایده‌آل به نظر می‌آید و می‌تواند جزو گزینه‌هایتان باشد.

عمان

  1. مالدیو

کم‌تر کسی است که دوست نداشته باشد به مالدیو سفر کند. سرزمینی استثنایی با جزایری که نظیرش را در هیچ کجای دنیا پیدا نخواهید کرد. بهترین زمان برای سفر به مالدیو اوایل بهار است و در ادامه نیز هوا تا پایان بهار آنقدر خوب خواهد بود که سفری عالی را در این کشور بی‌همتا تجربه نمایید.

 

تعطیلاتی رویایی در جزایری به زیبایی مالدیو

مالدیو

  1. کرت، یونان

جزایر یونان همیشه جزو سفرهای جذاب و عالی به حساب می‌آیند، اما کرت یک چیز کاملا مجزاست. این جزیره چندین مکان بسیار زیبا برای شنا دارد و تورهای کروز سواری به آن جزو محبوب‌ترین گردش‌ها در کل یونان محسوب می‌شود. اوایل بهار آب و هوا در کرت عالی‌ست، اما جمعیت زیادی نیز به آن جا سفر می‌کنند، در عوض می‌توانید اواخر بهار به کرت سفر کنید که اگر چه هوا کمی گرم‌تر است، اما جزیره آرامش بیشتری دارد.

 

اطلاعات کلی درباره سفر به یونان

یونان

  1. دبی، امارات

اوایل بهار بدون هیچ شکی از جمله بهترین مواقع برای سفر با تور دبی است. هنوز داغی تابستان به شهر رخنه نکرده و همچنین دو فستیوال عالی نیز در آن برگزار می‌شود. اولین جشنواره، فستیوال غذای دبی است که در نتیجه آن رستوران‌ها شهر همگی تخفیف‌هایی عالی ارائه می‌کنند، جشن‌های غذایی برپا می‌شود و خرده جشنواره‌های مختلف شهر را در بر می‌گیرند. دیگر جشنواره‌ی دبی مربوط به فستیوال بین‌المللی کایت می‌شود که آسمان سواحل این شهر را طی دو روز، به حشنواره‌ای از رنگ‌ها و زیبایی‌ها بدل می‌کند.

امارات

  1. گلاسکو، اسکاتلند

شاید شهر تاریخی ادینبورگ، پایتخت اسکاتلند باشد، اما در بهار باید به سراغ گلاسکو، پایتخت فرهنگی این کشور رفت. شهری زیبا که جدا از آب و هوای عالی، انواع تفریحات و برنامه‌های مختلفی که در این ایام برایتان تدارک خواهد دید، می‌توانید در سفر به این شهر از موزه‌های مهم و همچنین باله اسکاتلندی یا تئاتر ملی اسکاتلند نیز دیدنکنید.

 اسکاتلند

  1. توکیو، ژاپن

چه کسی هست که نخواهد شکوفه‌های گیلاس معروف را در پارک‌های توکیه نبیند؟ البته نقاط مختلفی در ژاپن هستند که ماه آوریل می‌توانید به آن جاها سفر کرده و از این منظره‌ی شگرف لذت ببرید، اما بهار زمانی عالی برای بازدید از خود توکیو هم بوده و شما هم می‌توانید بارش گل‌برگ‌های شکوفه‌های گیلاس را در پارک‌های توکیه ببینید و هم این که از دیگر نقاط خاص و جذاب پاتخت ژاپن دیدن نمایید.

 

بهترین مقاصد گرم‌سیری جهان برای سفر تنهایی (بخش اول)

ژاپن

  1. ساحل آمالفی، ایتالیا

یکی از زیباترین نقاط ایتالیا که وقتی بهار پا به آن جا می‌گذارید، احساس می‌کنید در یک کارت پستال بزرگ قدم می‌زنید. این خلیج زیبا و مثال زدنی، درست بین دو صخرهکه مملو از درخت‌های زیتون و لیمو است قرار گرفته و در لا به لای آن‌ها نیز می‌توانید گل‌های رنگارنگ را ببینید. جدا از جذابیت‌های این ساحل استثنایی، خود دهکده نیز در ایام بهار بسیار زیباست. مردم بالکن خانه‌هایشان را با گل‌های یاسمن و ارکیده تزیین می‌کنند . شهر با صدای موسیقی و رقص و آواز عجین می‌شود و شما می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ی ایتالیایی که از تازه‌ترین مواد اولیه درست شده‌اند، میل کنید.

 

۶ رستوران با منظره‌ی شهر فلورانس ایتالیا

ایتالیا

  1. آمستردام، هلند

هلند به زیبایی گل‌های لاله‌اش معروف است و بهار بهترین زمان برای بازدید از مزارع بزرگ گل نزدیک آمستردام است. همچنین "روز پادشاهی" نیز در آخرین ماه آوریل جشن گرفته می‌شود که یکی از مهم‌ترین فستیوال‌های شهر بوده و شما نیز قادر خواهید بود در سفر با تور اروپا به این کشور، از آن‌جا دیدن کنید. از طرفی دیگر، فراموش نکنید که آب و هوای بسیار خوب بهار باعث می‌شود گشت زدن در این شهر زیبا به خودی خود یکی از جذاب‌ترین سفرهایتان را برای شما بسازد و این موقع از سال را به یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به آمستردام تبدیل کند.

 

۱۱ مکان زیبا در هلند که باید ببینید

هلند

  1. خلیج یخی آلاسکا

مطمئنا همه امکان سفر به آلاسکا را ندارند، اما آن‌هایی که به دنبال ماجراجویی واقعی باشند، حتما بهار را باید برای سفر به این خطه انتخاب کنند چون زمان آمدن وال‌های عظیم به پارک ملی ۱.۲ میلیون هکتاری این منطقه است. البته دیدن وال‌ها تنها دلیل برای رفتن به این خلیج دیدنی نیست، بلکه تماشای مناظر با شکوه، دیدن انواع حیوانات قطبی و تجربه‌ای متفاوت و منحصر به فرد از سفر می‌تواند از دیگر دلایل چنین مسافرتی باشد. مسافرتی که هرگز جزییات آن را فراموش نخواهید کرد.

خلیج یخی آلاسکا

  1. موناکو

کوچک‌ترین کشور جهان یکی از زیباترین‌ها نیز هست و بهترین زمان برای بازدید از این کشور نیز بدون شک بهار است، البته باید حواستان با تاریخ مسابقات گرند پریکس باشد که در آن ایام به علت شلوغی بیش از حد، به سفر موناکو نروید. گردش‌ها و فعالیت‌های آبی، خرید، قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های شهر و دیدن ابنیه دیدنی موناکو از جمله فعالیت‌هایی است که می‌توانید در سفر به این کشور انجام دهید.

 

۱۵ مقصد گردشگری که همه آرزوی سفر به آن‌ها را دارند

موناکو

۲۶ خرداد ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 20 شهریور 1399)

نظرات کاربران