رمانتیک‌ترین اقامتگاه‌های مالزی: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری مالزی
رمانتیک‌ترین اقامتگاه‌های مالزی: قسمت دوم

اگر در حال برنامه‌ریزی یک سفر عاشقانه با تور مالزی هستید، باید بگوییم این خطه تفریحگاه‌های طبیعی و ساحلی بسیاری را دربرگرفته که لانه عشق تعطیلات خود را در آنها بسازید. این مکان‌ها بهترین گزینه‌ها  برای یک فرار عاشقانه، برخورداری از طبیعت و هنر، شام‌های خصوصی رمانتیک، پیاده روی‌های شاعرانه و تفریحات آبی مفرح به شمار می‌آیند.

در ضمن اگر می‌خواهید لذت حداکثری از این سفر داشته باشید، بهتر است ماه‌های نوامبر و ژوئن را برای گشت و گذار انتخاب کنید که آب و هوا بسیار مطبوع بوده و طبیعت، در زیباترین شکلش خودنمایی می‌کند. بیایید در ادامه قسمت اول رمانتیک‌ترین اقامتگاه‌های مالزی با تعداد بیشتری از این اقامتگاه‌ها آشنا شویم.

 

ماندارین ارینتال در کوالالامپور مالزی (Mandarin Oriental)

این اقامتگاه بین برج‌های دوقلوی پتروناس و باغ‌های سرسبز پارک شهر کوالالامپور، در فاصله  ۴۵۶ دقیقه‌ای از  فرودگاه بین المللی کوالالامپور واقع شده و به دلیل کلاس و سبک منحصر به فردش، شهرت و محبوبیت بالایی دارد. این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک و آپارتمان‌های خدماتی مشرف به خط افق شهر و پارک KLCC است که به زیبایی و با سلیقه تزئین شده‌اند. همگی اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون هوشمند، وای فای رایگان و حمام‌های مرمرین مجلل با لوازم بهداشتی و دوش و وان مجزا هستند.

استخر بی‌نهایت روباز هتل با فضای سبز، تخت‌های آفتابگیر و کاباناها‌ احاطه شده و مناظر دیدنی از خط افق شهر را ارائه می‌دهد. همچنین یک استخر کودکان سایه‌دار برای کوچکترها، در مجاورت استخر اصلی درنظر گرفته شده است.

برای خورد و خوراک نیز مهمانان می‌توانند از طیف وسیعی از غذاهای ۷ رستوران برنده جوایز این اقامتگاه لذت ببرند. در این میان، رستوران Mosaic بیش از سایرین محبوبیت دارد و غذاهای محلی و بین‌المللی سرو می‌کند. در عین حال غذاهای اصیل کانتونی در رستوران چینی Lai Po Heen و غذاهای اصیل ایتالیایی، طعم‌های سنتی گریل و نوشیدنی‌های درجه یک در Mandarin Grill ارائه می‌شوند. در ضمن بار کنار استخر نیز، نوشیدنی‌ها و اسنک‌های خوشمزه‌ای را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

مرکز اسپا خدمات ماساژ، اتاق بخار، خدمات زیبایی، جکوزی و سونا را در اختیار مشتاقان قرار می‌دهد. از دیگر امکانات این اقامتگاه می‌توان به زمین تنیس، مرکز تناسب اندام با مربیان خصوصی و حرفه‌ای، باشگاه کودکان، امکانات باربیکیو، تراس، باغ، کلاس ایروبیک، کلاس‌های یوگا، تجهیزات و زمین تنیس، بوفه مناسب کودکان، روم سرویس، پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات دربان، انبار چمدان، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات تفریحی و خانوادگی، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشک‌شویی، مرکز تجاری، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات اشاره کرد.

جالب است بدانید پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، مالایی و چینی با مهمانان ارتباط برقرار کرده و تمام تلاششان را برای کسب رضایت و کمک به آنها بکار می‌گیرند.

 

معرفی برترین مقاصد ساحلی مالزی

 

آدرس: Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

پانگکور لائوت در جزیره پولائو پانگکور مالزی (Pangkor Laut)

این ریزورت، با دو استخر بی نهایت روباز و زیبا که چشم اندازهای خیره کننده از اقیانوس ارائه می‌دهند و همچنین  استخر مخصوص بزرگسالان در مرکز اسپا، به استقبال مسافران تور مالزی می‌آید. این اقامتگاه، در جزیره پولائو پانگکور واقع شده و کلبه‌هایی در کنار دریا یا با منظره باغ‌های استوایی برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. هر کلبه، دارای یک بالکن خصوصی است که به مناظر بی بدیل اطراف دید دارد. همچنین مجهز تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، میز، مینی بار، حمام اختصاصی و سایر امکانات رفاهی است.

در ضمن برای دسترسی به اینترنت پرسرعت جای نگرانی نیست، زیرا وای فای رایگان در سرتاسر اقامتگاه موجود است. از دیگر مشخصه‌ها و خدمات می‌توان به مرکز تناسب اندام، زمین اسکواش و تنیس،  صرافی، میز تور، خدمات تهیه بلیط، خدمات دربانی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، فروشگاه هدیه، مرکز اسپا با خدمات ماساژ و درمان‌های بدن و صورت، باغ، امکانات ورزش‌های آبی نظیر غواصی و قایقرانی، اتاق بازی، خدمات دربان، انبار چمدان، خدمات نگهداری از کودکان، روم سرویس، خدمات خشکشویی، امکانات اداری نظیر فکس و فتوکپی، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته و کلاس‌های یوگا اشاره کرد. در ضمن پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های انگلیسی، مالایی و چینی مسلط هستند.

بعلاوه مهمانان می‌توانند از صرف وعده‌های غذایی لذیذ در رستوران‌ها و نوشیدنی‌های گوارا و باکیفیت در بار ریزورت لذت ببرند. غذاهای آسیایی در Uncle Lim's Kitchen که مشرف به دریاست سرو می‌شود. رستوران Fisherman's Cove نیز غذاهای دریایی تازه و غذاهای غربی، چینی و ایتالیایی را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

 

معرفی ۱۴ فستیوال محبوب در مالزی

آدرس: Pangkor Laut Island Pangkor Laut, 32200 Lumut, Perak, Malaysia

 

پرستیژ در پنانگ مالزی (The Prestige)

هتل پرستیژ، یک هتل بوتیک ۵ ستاره و ۶۲ اتاقه در منطقه جورج تاون مالزی است که مانند یک بهشت ویکتوریایی استوایی، به استقبال مسافران تور پنانگ می‌آید! استخر بی نهایت زیبای پشت بام، مشرف به تنگه مالاکا بوده و چشم اندازی بی بدیل از اسکله و دریا ارائه می‌دهد. می‌توانید در حین شنا و یا در هنگام استراحت روی صندلی‌های آفتابگیر، شاهد منظره زیبایی از طلوع و غروب خورشید باشید.

تمامی اتاق‌ها نیز مجهز به  تهویه مطبوع، تخت‌های بزرگ و راحت، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام اختصاصی هستند.

بعلاوه این هتل، اقامتی به یادماندنی را با امکانات مجلل کامل از جمله بار، رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات دربان، سالن جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، مرکز اسپا و سلامتی و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. صبحانه بوفه نیز هر روز صبح، در اقامتگاه در دسترس علاقمندان است.

گفتنی است این هتل، در ۱.۶ مایلی از ساحل Northam و ۶۵۰ فوتی موزه غذاهای عجیب پنانگ واقع شده است. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین المللی پنانگ است که ۱۱.۲ مایل از هتل فاصله دارد.

آدرس: 8,Gat Lebuh Gereja, George Town, 10300 George Town, Pulau Pinang, Malaysia

 

لا ویلا در لنکاوی مالزی (La Villa Langkawi)

این ویلای جذاب و مدرن در لنکاوی، تنها ۵ دقیقه رانندگی راحت از منطقه پر جنب و جوش پانتای سنانگ فاصله دارد. بعلاوه در ۱.۱ مایلی دنیای زیر آب، ۱.۲ مایلی مرکز خرید Cenang  و ۱۲.۴ مایلی اسکله واقع Kuah شده است.

این اقامتگاه، فضایی عالی برای استراحت و تکاندن خستگی‌های سفر از تن و جان فراهم کرده و با چشم اندازهایی از مناظر آرامش‌بخش شالیزارها و کوه‌های اطراف، به استقبال مهمانانش می‌آید.

 

نظر بلاگرهای معروف درباره مالزی

برای رفاه حال مسافران تور مالزی در اینجا وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، تراس، باغ، روم سرویس، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی)، خدمات دربان، میز تور، خدمات خشکشویی، نگهبانی ۲۴ ساعته، مرکز اسپا با خدمات ماساژ، سالن استراحت مشترک با تلویزیون درنظر گرفته شده‌اند. علاقمندان می‌توانند برای کرایه دوچرخه و خودرو، به میز پذیرش ۲۴ ساعته مراجعه کنند. از طرفی پرسنل به زبان‌های انگلیسی، مالایی، کانتونی و چینی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند.

هر اتاق از یک طراحی مدرن دلپذیر سود برده و مجهز به تهویه مطبوع، بالکن مشرف به فضای سبز، استخر سرپوشیده اختصاصی و همچنین گاوصندوق شخصی، فضای نشیمن، فضای غذاخوری، حوله، ملحفه، حمام اختصاصی با دوش بارانی و لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، مینی بار، آشپزخانه کامل همراه با یخچال، مایکروویو و کتری برقی است.

آدرس: Jalan Pantai Tengah, Pantai Tengah, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

 

لکسیس هیبیسکوس در پورت دیکسون مالزی (Lexis Hibiscus)

Lexis Hibiscus قطعا در صدر لیست بهترین هتل‌های پورت دیکسون مالزی بوده و در ۲۸ مایلی فرودگاه بین المللی کوالالامپور قرار دارد. این هتل ۵ ستاره ساحلی مجلل، همراه با ویلاهای بزرگی، بر روی پایه‌هایی روی آب بنا شده‌اند و به شکل گل‌ گیاه هیبیسکوس گرد هم آمده‌اند. اینجا انتخابی محبوب، برای اقامت در سفر خانوادگی به مالزی وهمچنین تعطیلات رمانتیک به شمار می‌آید.

در این هتل می‌توانید ضمن مشرف بودن به منظره بی بدیل دریا، در استخر خصوصی غوطه ور شوید و یا از تماشای طلوع و غروب شگفت انگیز این محدوده لذت ببرید. همچنین یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده در این اقامتگاه، برای عموم درنظر گرفته شده‌اند.

بعلاوه مهمانان به مرکز اسپا و سلامتی، یک سالن مشترک، انبار چمدان، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، ساحل خصوصی، تورهای دوچرخه سواری، بار، رستوران، روم سرویس، رزرواسیون ۲۴ ساعته، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات دسترسی دارند. در ضمن پرسنل نیز به انگلیسی، مالایی و تامیلی با مهمانان در تعاملی صمیمی هستند.

 

بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در لنکاوی

آدرس: 12th Mile, Jalan Pantai, 71250 Port Dickson, Negeri Sembilan, Malaysia

 

مانگالا در کوانتان مالزی (Mangala)

ریزورت و اسپای Mangala در شهر کوانتان، بهشتی آرامش‌بخش با ویلاهای الهام ‌گرفته از طبیعت را به مخاطبان هدیه می‌دهد. این استراحتگاه در گذشته، از زمین بایر به یک جواهر خیره کننده بدل شد و در وسعتی احاطه شده با درختان نخل، باغ‌های پر گل و گیاه، درختان میوه، و تالاب‌های بکر قرار گرفت. هر ویلای این اقامتگاه از فضایی دنج و راحت، تهویه مطبوع، استخر خصوصی، مبلمان مدرن، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی و چشم اندازی به منظره دریاچه یا جنگل برخوردارند.

در اینجا هر روز، صبحانه در رستوران Lakeside سرو می‌شود که غذای عالی نیز ارائه می‌دهد. نوشیدنی‌ها را می‌توانید در بار مخصوص بزرگسالان Lakeside میل کنید.

بعلاوه امکاناتی کامل و لوکس در اینجا در دسترسند از جمله مرکز اسپا، خدمات کرایه دوچرخه، استخر روباز آب شور، استخر کودکان، ترانسفر فرودگاهی، سرویس رفت و برگشت به شهر، میز تور، رزرواسیون ۲۴ ساعته، مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان در سرتاسر اقامتگاه، پارکینگ رایگان، روم سرویس، تراس آفتابگیر، امکانات باربیکیو، باغ، وسایل تیراندازی با کمان، تورهای پیاده روی، خدمات دربان، انبار چمدان، بازی‌های رومیزی و پازل، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، سالن جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات و سالن استراحت مشترک برای مهمانان فراهمند. گفتنی است مرکز اسپا خدمات ماساژ، پدیکور، مانیکور، درمان‌های صورت و بدن، خدمات زیبایی، جکوزی و سونا را ارائه می‌دهد.

همچنین مهمانان می‌توانند از قایق‌های پارویی یا کایاک برای گشت وگذار در دریاچه استفاده کنند. به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت پارک آبی گامبانگ در ۷.۱ مایلی و فرودگاه سلطان احمد شاه در ۱۲.۱ مایلی این استراحتگاه قرار دارند.

 

خنک ترین جاهای مالزی در تابستان

آدرس: Lebuhraya Tun Razak, Kampung Melayu Gambang, 26300 Gambang, Pahang, Malaysia

 

انلی اند انلی دسارو کوست در جوهور مالزی (One&Only Desaru Coast)

در این اقامتگاه، مجموعه‌ای از سوئیت‌های لوکس به استقبال مهمانان می‌آیند که توسط طبیعتی بهشت گونه احاطه شده‌اند. می‌توانید از بین سوئیت‌های Rainforest که در میان جنگل بارانی قرار گرفته‌اند و یا سوئیت‌های Ocean که به مناظر خیره کننده‌ای از دریای چین جنوبی دید دارند، یکی را انتخاب کنید. هر یک از سوئیت‌ها و کلبه‌ها دارای فضاهای بیرونی و سرپوشیده مجهز، حمام لوکس، فضای نشیمن و استخر خصوصی هستند. اینجا یکی از اقامتگاه‌های بسیار لوکس در دل جنگل‌های بارانی مالزی به شمار می‌رود.

اینجا اقامتی خاطره انگیز را با امکاناتی نظیر رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، دوچرخه رایگان، صبحانه قاره‌ای، روم سرویس، وای فای رایگان در سراسر اقامتگاه، مرکز تناسب اندام با مربیان شخصی، رزرواسیون ۲۴ ساعته و استخر عمومی رقم می‌زند.

بعلاوه شومینه فضای باز، فضای پیک نیک، مبلمان فضای باز، ساحل خصوصی، تراس آفتابگیر، امکانات باربیکیو، باغ، تور یا کلاس در مورد شناخت فرهنگ محلی، تورهای پیاده روی، کلاس‌های یوگا، تجهیزات بدمینتون، تجهیزات و زمین تنیس، پارک آبی، امکانات ورزش‌های آبی نظیر موج سواری، صندوق امانات، وسایل ماهیگیری، زمین گلف، بار، رستوران، ترانسفر فرودگاهی، خدمات دربان، انبار چمدان، صرافی، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی، نگهبانی ۲۴ ساعته، آرایشگاه، صندلی‌ها و چترهای آفتابگیر کنار استخر و صندلی‌های ساحلی برای مهمانان فراهمند.

برای سرگرمی گزینه‌های متعددی وجود دارند از جمله کلاس آشپزی، زمین بازی کودکان، باشگاه کودکان، امکانات بیلیارد، پینگ پنگ و تنیس.  بعلاوه این منطقه، برای دوچرخه ‌سواری بسیار پرطرفدار است.

بعلاوه مرکز اسپا با خدمات ماساژ و اسکراب بدن، درمان‌های بدن و صورت، پدیکور، مانیکور و خدمات زیبایی از مهمانان پذیرایی می‌کند. گفتنی است پرسنل در اینجا به زبان‌های انگلیسی، مالایی و چینی صحبت می‌کنند.

به لحاظ موقعیت مکانی، این اقامتگاه در ۱.۲ مایلی ساحل واقع شده و نزدیک‌ترین فرودگاه به آن، فرودگاه بین المللی سنای است که ۵۷.۸ مایل از استراحتگاه فاصله دارد.

 

لوکس‌ترین رستوران‌های لنکاوی

آدرس: Darul Ta’zim, Persiaran Damai, Desaru Coast Bandar Penawar, 90, 81930, Johor, Malaysia

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

منبع ۵

منبع ۶

۲۵ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران