بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در ازمیر

جاذبه‌های گردشگری ازمیر
بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در ازمیر

ازمیر، سومین شهر بزرگ ترکیه و یکی از قدیمی‌ترین سکونتگاه‌های منطقه دریای مدیترانه است. این محدوده با بیش از ۸۰۰۰ سال تاریخ باستانی که در کاوش‌ها و بناهای باستان‌شناسی مشهود است، از غنای فرهنگی بالایی برخوردار بوده و در عین حال این شهر از آب و هوای ساحلی دوست‌داشتنی، فرصت‌های فضای باز و امکانات تفریحی منحصر به‌ فردی برخوردار است.

امروزه ازمیر، جایگزین آرام‌تری نسبت به استانبول محسوب می‌شود. گردشگاه‌ها و خیابان‌های سرشار از نخل، به گردشگران تور ازمیر این حس را می‌دهند که انگار با ترکیبی از محیط لس‌آنجلس و یک شهر اروپای غربی مواجه هستند. این محدوده البته، امکانات رفاهی متعدد از جمله کافه‌ها و رستوران‌های بی نظیر و اقامتگاه‌های رنگارنگ را در خود جای داده است. بهترین آپارتمان‌های اجاره ای در ازمیر، گزینه‌هایی جالب توجه در این رابطه به شمار می‌آیند.

 

Iconic Stone Houses

این ملک، در ۱.۱ کیلومتری برج ساعت و ۱.۱ کیلومتر از میدان کناک واقع شده و تنها ۲۳ کیلومتر از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر فاصله دارد. از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی اقامتگاه می‌توان به موزه قوم نگاری، موزه باستان شناسی ازمیر و مرکز فرهنگی آتاتورک اشاره کرد.

این آپارتمان اقامتی راحت و عالی را همراه با وای‌فای رایگان، تهویه مطبوع، تراس، خدمات کرایه خودرو، سالن استراحت مشترک و باغ برای مهمانانش رقم می‌زند. بعلاوه هر واحد این اقامتگاه دارای پاسیو، حمام خصوصی، فضای غذاخوری، فضای نشیمن با تلویزیون صفحه تخت و آشپزخانه‌ای همراه با یخچال، اجاق گاز، کتری و سایر ملزومات است.

 

بهترین قهوه‌ها در ۸ کافه‌ی ازمیر

آدرس: Yeşiltepe Mah. 334 Sok. No: 21, Konak, 35260 Izmir, Turkey

 

Missafir

این ملک با موقعیت مرکزی، در ۵ کیلومتری قلعه کادیفکاله، ۳.۱ کیلومتری دانشگاه Izmir 9 Eylul و ۲.۸ کیلومتری موزه آتاتورک قرار دارد. همچنین میدان جمهوریت ۳.۲ کیلومتر و میدان کناک، ۴.۳ کیلومتر با آپارتمان فاصله دارند. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در ۱۸ کیلومتری این ملک جذاب واقع شده است.

این آپارتمان با بالکن و چشم‌اندازهایی بی بدیل از منظره دریا از مهمانانش در تور ترکیه پذیرایی می‌کند و در عین حال دارای واحدهایی ۲ خوابه می‌باشد. گفتنی است این واحدها همگی مجهز به تهویه مطبوع، پاسیو، حوله و ملحفه، وای‌فای رایگان، تلویزیون با کانال‌های کابلی و آشپزخانه کاملا مجهز همراه با ماشین ظرفشویی، مایکروویو، ماشین لباسشویی، یخچال و فر می‌باشند.

آدرس: Doktor Tibet Kızılcan Sokak 2, Karsiyaka, 35600 Izmir, Turkey

 

Deka Evleri

این آپارتمان، در بدو امر با فضایی آرامش بخش و بسیار تمیز همراه با چشم‌اندازهایی جذاب از مناظر اطراف از مهمانانش استقبال می‌کند. در اینجا می‌توانید شاهد واحدهای ۲ خوابه مبله و مدرن باشید که همگی از بالکن فرانسوی، فضای نشیمن، تلویزیون LED با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی شامل سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان باشید.

همچنین هر واحد، یک آشپزخانه اپن و بسیار مجهز را همراه با کلیه امکانات از جمله مایکروویو، اجاق گاز، کتری برقی با چای و قهوه رایگان، یخچال، ظروف پخت و پز و فضای غذاخوری در خود جای داده است.

به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم این ملک، از دسترسی‌هایی عالی به جاذبه‌های پرطرفدار ازمیر بهره‌مند بوده و تنها ۳ دقیقه پیاده روی از مرکز نمایشگاهی ازمیر، ۲۰ دقیقه پیاده‌روی تا خط ساحلی، ۶۰۰ متر تا ترمینال قطار بسمانه و ۱۵ کیلومتر تا فرودگاه عدنان مندرس فاصله دارد. در ضمن این اقامتگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی و خدمات خشکشویی را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌کند.

 

۷ مکان در ازمیر برای قدم زدن و دویدن

آدرس: 1412Sok. No:67 Kahramanlar Konak, Konak, 35230 Izmir, Turkey

 

Büyük Konak İzmir

این هتل آپارتمان نزدیک به ساحل، از طراحی داخلی فوق‌العاده زیبایی برخوردار است و در عین حال دارای چشم‌اندازی باشکوه به دریا، وای‌فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان است. بعلاوه تمامی واحدها دارای تراس، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی با دوش و سشوار و همچنین آشپزخانه کاملا مجهز همراه با ماشین لباسشویی، یخچال، اجاق گاز و کتری هستند.

به  لحاظ دسترسی‌ها باید گفت این ملک، در ۲.۲ کیلومتری برج ساعت و ۱۵ کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس ازمیر واقع شده و به جاذبه‌هایی نظیر میدان کناک، موزه قوم نگاری و مرکز فرهنگی آتاتورک بسیار نزدیک است.

آدرس: Yeşiltepe mahallesi, 404 Sokak Numara 22, Konak, 35260 Izmir, Turkey

 

Spil Suites

این هتل آپارتمان زیبا و بسیار تمیز، درست روبروی ساحل واقع شده و ۲.۵ کیلومتر از برج ساعت و ۱۷ کیلومتر از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر فاصله دارد. بعلاوه در مسافتی نزدیک به قلعه کادیفکاله، نمایشگاه بین‌المللی ازمیر و سالن ورزشی سرپوشیده آتاتورک واقع شده است.

این ملک جذاب با یک سالن مشترک، یک تراس، رزرواسیون ۲۴ ساعته ، وای‌فای و پارکینگ اختصاصی رایگان، به بهترین نحو شرایط راحتی و آسایش را برای مهمانانش به رقم می‌زند. بعلاوه واحدهای این هتل آپارتمان دارای حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، فضای نشیمن، بالکن، تلویزیون صفحه تخت و یخچال هستند. در ضمن خدمات کرایه خودرو برای گشت و گذار دراین منطقه نیز، از طرف اقامتگاه ارائه می‌شود.

 

معرفی ۱۱ مورد از برترین مراکز خرید ازمیر

آدرس: Oğuzlar Mahallesi 1258 sokak no:9 kahramanlar izmir, Konak, 35230 Izmir, Turkey

 

Dutlu Konak

این هتل آپارتمان دلباز و مفرح که در ۲.۵ کیلومتری برج ساعت ازمیر و ۱۵ کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس ازمیر قرار دارد، در عین حال دسترسی عالی به جاذبه‌هایی نظیر میدان کناک، موزه قوم نگاری و مرکز فرهنگی آتاتورک دارد.

مهمانان در اینجا از باغ، تراس و واحدهایی مجهز به تهویه مطبوع، پاسیو با منظره باغ و وای‌فای رایگان برخوردارند. در ضمن تمامی واحدها با کلیه امکانات رفاهی از جمله فضای نشیمن، حمام اختصاصی و آشپزخانه کاملا مجهز با یخچال و ماشین لباسشویی از مخاطبانشان پذیرایی می‌کنند. بعلاوه برای راحتی بیشتر، این ملک حوله و ملحفه را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

آدرس: Yeşiltepe Mahallesi 401 Sokak Numara 11 Konak, Konak, 35260 Izmir, Turkey

 

Konakli Apartments Izmir

این ملک، در یک منطقه مسکونی آرام واقع شده و تنها ۱ کیلومتر با ساحل فاصله دارد. بعلاوه واحدهایی ۲ خوابه با وای فای رایگان، فضای نشیمن، حمام اختصاصی و آشپزخانه را ارائه می‌دهد. گفتنی است رستوران‌ها، کافه‌ها و سوپرمارکت‌های بسیاری در این نزدیکی وجود دارند که تجربه شکم گردی عالی و خاطره‌انگیزی را برای علاقمندان در تور ازمیر رقم می‌زنند. بعلاوه ایستگاه مترو اوچیول تنها ۶۰۰ متر، مرکز شهر ازمیر ۲.۵ کیلومتر و فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ۱۴ کیلومتر تا این ملک فاصله دارند.

 

سفری جذاب برای کودکان در تور ازمیر

آدرس: Bahcelievler Mh. 501 Sokak No 34 Konakli Apt Karabaglar, 35370 Izmir, Turkey

 

Azize Palas

این هتل آپارتمان با چشم‌اندازهایی از شهر و باغ، اقامتی مفرح را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. تمامی واحدهای این ملک دارای بالکن یا تراس با منظره باغ و دریا هستند و از تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای و آشپزخانه همراه با ماشین ظرفشویی، یخچال، اجاق گاز و کتری برخوردارند.

به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم ساحل بویالیک ۲.۲ کیلومتر، ساحل سرا ۲.۵ کیلومتر و فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ۷۴ کیلومتر با این اقامتگاه دنج و راحت فاصله دارند.

آدرس: 16Eylül mahallesi 3047/1 sokak 25/3 C blok, 35930 Izmir, Turkey

 

Zübeyde Hanım Homes

این ملک، اقامتی ایده‌آل را در ۱۳ کیلومتری برج ساعت برای مسافران تور ازمیر به ارمغان می‌آورد. مهمانان در این آپارتمان به تراس، تهویه مطبوع، بالکن، وای‌فای رایگان، مبلمان راحت، فضای نشیمن، یک تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی و یک آشپزخانه مجهز همراه با یخچال، اجاق گاز، توستر، کتری و فضای غذاخوری دسترسی دارند. به لحاظ موقعیت مکانی، باید گفت موزه آتاتورک ۱۱ کیلومتر و میدان جمهوریت ۱۲ کیلومتر از این آپارتمان فاصله دارند. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در ۲۷ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده است.

 

هتل ۵ ستاره‌ی ویندهام گرند ازمیر

آدرس: 73-1Zübeyde Hanım Caddesi Bina Karşıyaka, Karsiyaka, 35600 Izmir, Turkey

 

Hotel Apart Alsancak

این هتل آپارتمان، در منطقه پر جنب و جوش Alsancak و در ۸۰۰ متری مرکز نمایشگاه پارک فرهنگ واقع شده و تنها ۲۱ کیلومتر از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر فاصله دارد. بعلاوه مهمانان می‌توانند از گشت و گذار در خط ساحلی کوردون لذت ببرند که در مسافت ۲ دقیقه پیاده روی از این ملک قرار دارد. جالب است بدانید این آپارتمان، در خیابان Kibris Sehitleri واقع شده و با کافه‌ها و مراکز خرید فراوان احاطه شده است.

مهمانان در اینجا از وای‌فای رایگان در سراسر ملک، تهویه مطبوع، خدمات خشکشویی و رزرواسیون ۲۴ ساعته بهره‌مند هستند. بعلاوه واحدهای این اقامتگاه دارای کفپوش پارکت بوده و تلویزیون صفحه ‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری برقی، دستگاه قهوه ساز و چای و همچنین حمام با لوازم بهداشتی رایگان، دوش و حوله را در خود جای داده‌اند. البته برخی از واحدها نیز، دارای آشپزخانه با ظروف آشپزخانه هستند که در آن می‌توانید غذای خود را به راحتی طبخ نمایید.

آدرس: 1483Sok. No:24 Gönül Yazar Sokağı , Alsancak , Konak, Konak, 35220 Izmir, Turkey

 

Tempo

این هتل آپارتمان در قلب ازمیر، با سوئیت‌هایی جذاب که با رنگ‌های گرم و مبلمان مدرن تزئین شده‌اند، به استقبال مهمانانش می‌آید. هر واحد دارای فضای نشیمن بزرگ با نیمکت و صندلی راحتی، تلویزیون صفحه ‌تخت، حمام با لوازم بهداشتی رایگان، آشپزخانه کامل و یخچال با نوشیدنی‌های خوش‌آمدگویی رایگان است.

بعلاوه مهمانان به وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، خدمات خشکشویی و خدمات کرایه خودرو دسترسی دارند. همچنین علاقمندان می‌توانند هر روز صبح، از طعم لذیذ یک صبحانه غنی در سوئیت خود بهره‌مند شوند. یک سوپرمارکت بزرگ نیز در کنار ملک وجود دارد که می‌توان بسیاری از مواد لازم و مایحتاج را از آن تهیه کرد. در ضمن میز تور این اقامتگاه، برنامه‌هایی را برای گشت و گذار در منطقه ترتیب می‌دهد. گفتنی است این ملک زیبا، در فاصله ۴ دقیقه پیاده روی از نزدیک‌ترین ایستگاه تراموا و نمایشگاه بین‌المللی ازمیر واقع شده است.

 

بهترین پارک‌های بازی و آبی ازمیر

آدرس: Gaziler Caddesi. No:206 Yenisehir / Basmane, Konak, 35240 Izmir, Turkey

 

Fi Homes

این آپارتمان از فضایی آرامش‌بخش و دنج برخوردار است و واحدهایی را شامل می شود که همگی دارای تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی، حوله و ملحفه، ماشین ظرفشویی و کتری هستند. بعلاوه برخی از واحدها، یک مینی بار یا آشپزخانه کوچک مجهز به مایکروویو و یخچال را نیز در خود جای داده‌اند.

به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم این اقامتگاه ۲.۲ کیلومتر از برج ساعت، ۸۰۰ متر تا ایستگاه مترو هلال، ۱.۳ کیلومتر از موزه آتاتورک، ۱.۵ کیلومتر از میدان جمهوریت و ۵۰۰ متر از مرکز نمایشگاه بین‌المللی ازمیر فاصله دارد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس است که در ۱۵ کیلومتری این ملک واقع شده است.

آدرس: kahramanlar mah. 1413.sok no:20, Konak, 35250 Izmir, Turkey

 

Yeşilyurt

این هتل آپارتمان که در ۴ کیلومتری برج ساعت، ۳.۹ کیلومتری میدان کناک و ۵ کیلومتری کالیفکاله واقع شده است، اقامتی کامل و ایده‌آل را در ۱۶ کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس ارائه می‌دهد.

 در اینجا می‌توانید به رستوران، بار، سالن استراحت مشترک، باغ، وای فای، پارکینگ اختصاصی رایگان و خدمات کرایه خودرو دسترسی داشته باشید. همچنین گزینه‌های صبحانه قاره‌ای و آلاکارت، هر روز در این اقامتگاه فراهم هستند. بعلاوه هر واحد این ملک دارای حمام و دوش اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار بوده و برخی از واحدها، از فضای نشیمن و بالکن برخوردارند.

 

۱۰ رستوران غذای دریایی برتر ازمیر

آدرس: 177/7sok no:4 Basınsitesi karabağlar İzmir, 35150 Izmir, Turkey

 

Coordinat Suits

این ملک با ارائه منظره‌های جالب از شهر، رستوران، استخر فصلی در فضای باز، سونا و جکوزی، مرکز تناسب اندام، سالن استراحت مشترک و باغ از مهمانانش پذیرایی می‌کند. بعلاوه وای‌فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان و خدمات کرایه خودرو نیز فراهم هستند. همچنین صبحانه قاره‌ای، هر روز در این اقامتگاه به یادماندنی و راحت سرو می‌شود.

هر واحد این ملک دارای حمام و دوش اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون و یخچال است. برخی از واحدها نیز، از فضای نشیمن و یا بالکن برخوردارند و به مناظر جذاب اطراف دید دارند. به لحاظ موقعیت مکانی، برج ساعت ازمیر ۹ کیلومتر و موزه آتاتورک ۷ کیلومتر با آپارتمان فاصله دارند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در ۲۳ کیلومتری Coordinat Suits قرار دارد و این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: Kazım dirik mahallesi 351. Sokak No:3 Bornova, Bornova, 35100 Izmir, Turkey

 

Mysun

و در آخر به این هتل آپارتمان می‌رسیم که نزدیک میدان جمهوریت، نمایشگاه بین‌المللی ازمیر و سالن ورزشی سرپوشیده آتاتورک واقع شده است. گفتنی است برج ساعت ازمیر ۴.۴ کیلومتر، قلعه کادیفکاله ۲.۲ کیلومتر و فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ۱۸ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارند.

مهمانان ملک می‌توانند از دسترسی به وای‌فای رایگان، یک سالن مشترک، تهویه مطبوع و جکوزی لذت ببرند. همچنین واحدهای این آپارتمان دارای کلیه وسایل موردنیاز و امکانات رفاهی بوده و از تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی با دوش، دمپایی و سشوار و همچنین آشپزخانه کاملا مجهز همراه با یخچال، اجاق گاز، کتری و فضای غذاخوری برخوردارند.

 

آشنایی با معروف‌ترین موزه‌های ازمیر

آدرس: Kahramanlar mahallesi 1414 sokak No 35 Konak/İZMİR, Konak, 35220 Izmir, Turkey

۰۲ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران