بهترین هتل‌های ازمیر برای ماه عسل

جاذبه‌های گردشگری ازمیر
بهترین هتل‌های ازمیر برای ماه عسل

اگر قرار باشد برای ماه عسل تنها یک مقصد در تور ترکیه انتخاب کنید چه شهری را انتخاب خواهید کرد؟ بی‌شکر انتخاب اول بیشتر زوج‌ها یا استانبول است یا آنتالیا. در حالی که هر دوی این‌ها ساحلی هستند مقاصد جذاب زیادی در سراسر ترکیه، چه ساحلی و چه غیر ساحلی وجود دارند که چون فقط زیر سایه رقبای قدرتمندتری قرار گرفته‌اند در الویت‌های بعدی قرار می‌گیرند. یکی از مقاصد ساحلی و جذاب ترکیه تور ازمیر است. تعداد زیادی ساحل در اینجا وجود دارد که فضای کافی در اختیار توریست‌ها قرار می‌دهد. به علاوه کارهای بسیاری هم در این شهر برای انجام نیز وجود دارد. با انتخاب ازمیر و سفری متفاوت می‌توانید در بهترین هتل‌های مناسب زوج‌ها ماه عسلی همه چیز تمام را تجربه کنید.

 

Met Boutique Hotel

این هتل در مرکز شهر در فاصله چند قدمی ساحل، مراکز تجاری، و مکان‌های تفریحی و تاریخی قرار دارد. این هتل با معماری مدرن و نمای بیرونی مرمر، گرانیت، سنگ و چوب از دور توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. تمامی اتاق خواب‌های شیک هتل مت بوتیک دارای دسترسی Wi-Fi رایگان، چراغ‌های مطالعه کنار تخت و تلویزیون ال سی دی هستند و هر اتاق دارای حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی است. همچنین این اتاق‌ها با دیوارهای عایق صدا و با تلویزیون ماهواره‌ای ارائه شده‌اند. همه روزه در رستوران هتل صبحانه مجلل بوفه و منوی بین المللی الاکارته را برای ناهار و شام سرو می‌کند.

 

معرفی فرودگاه عدنان مندرس ازمیر

آدرس: Gazi Bulvarı No:124 Cankaya, Konak, 35800 İzmir, Turkey

 

Park Inn by Radisson Izmir

این هتل ۴ ستاره که یکی از اقامتگاه‌های برجسته ازمیر محسوب می‌شود در چند قدمی خط ساحلی کوردون، اتاق‌هایی با منظره دریا دارد. بازار تاریخی کمرالتی، برج ساعت ازمیر، مرکز خرید اسکله کوناک و بندر پاساپورت از اینجا به راحتی در دسترس هستند. هر واحد اینجا که با مبلمان شیک رنگارنگ تزئین شده است، تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، وای فای پرسرعت و میز تحریر را برای شما فراهم می کند. می توانید روز خود را با بوفه صبحانه غنی که در تراس سرو می شود و منظره دریا سرو می شود آغاز کنید. مرکز تناسب اندام، سرویس اتاق، خدمات خشکشویی و میز تور در این ملک وجود دارد.

آدرس: Cumhuriyet Bulvari No. 124, Konak, Konak, 35500 İzmir, Turkey

 

Smart Hotel İzmir

اسمارت هتل ازمیر اقامتگاهی ۴ ستاره و لوکس است که دقیقا در مرکز شهر واقع شده و امکان دسترسی به جاهای اصلی را فراهم می‌آورد. تمامی اتاق‌های این هتل زیبا و مدرن هستند و امکانات کاملی شامل تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه هوا، کمد و دسترسی به اینترنت ارائه می‌دهند. در حالی که تمامی این اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی با امکانات کامل هستند اما تنها برخی از این واحدها قسمت نشیمن ارائه می‌دهند. شما می‌توانید در رستوران هتل از غذاهایخوشمزه ترکی و بین‌المللی نوش جان کنید و برای اوقات فراغت خود در این هتل مینی گلف بازی کنید به علاوه استفاده رایگان از دوچرخه و کرایه ماشین در دسترس است.

 

چرا ازمیر به مروارید اژه معروف است؟

آدرس: Fevzipaşa Bulvarı N:o 153 Konak izmir, Konak, 35210 İzmir, Turkey

 

Renaissance Izmir Hotel

اگر هنوز هتل‌های ۴ ستاره نتوانستند توجه شما را جلب کنند این هتل ۵ ستاره تلاش کرده تا اقامت در ازمیر را به سطح بالاتری منتقل کند. این هتل در مرکز ازمیر، و در چند قدمی تفرجگاه ساحلی محبوب کوردون واقع شده است. برای افرادی که به دنبال امکانات درجه یک هستند در اینجا استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا، ماساژ و مرکز تناسب اندام در نظر گرفته شده است. تمامی اتاق‌های هتل رنسانس ازمیر دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای و مینی بار هستند. حمام های خصوصی لوازم آرایشی رایگان، سشوار و دوش یا حمام با کورنا (حوض حمام) نیز برای تجربه یک حمام ترکی ارائه می‌دهند.

رستوران هتل در پشت بام و تراس، با چشم‌انداز زیبا از خلیج ازمیر، غذاهای خلاقانه‌ای از غذاهای مدیترانه‌ای سرو می‌کند و صبحانه به صورت بوفه در دسترس است و انواع نوشیدنی‌ها نیز در بار سرو می‌شود.

آدرس: Akdeniz Mah., Gaziosmanpasa Bulvari, No:16 Konak , Konak, 35210 İzmir, Turkey

 

Wyndham Grand İzmir Özdilek

هتل ۵ ستاره که بر فراز ساحل خلیج ازمیر برافراشته شده، هم دارای مناظر دیدنی از خلیج است و هم در مرکز شهر واقع شده است. در این هتل اتاق‌های مجلل با پنجره‌های کف تا سقف ارائه می‌شود و امکانات بسیار جذابی مثل مرکز تناسب اندام و آبگرم در دسترس قرار می‌دهد. این ملک دارای پارکینگ خصوصی سرپوشیده و روباز رایگان است. اتاق‌های مهمان با تزئینات شیک، چشم‌انداز دریا، طبیعت و شهر دارند. آن‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و وای فای پرسرعت رایگان هستند. خوشبختانه این هتل دوستدار حیوانات خانگی بوده و با دریافت ۲۰ یورو در روز حیوانات خانگی را پذیرش می‌کند. حداکثر ۲ حیوان خانگی در یک اتاق (هر ۱۵ کیلوگرم یا کمتر) مجاز است.

مرکز اسپا و سلامتی Qualitasspa İzmir Agamemnon خدمات رایگان مانند استخر سرپوشیده و روباز با استخرهای کودکان، استخر حرارتی، جکوزی و حمام ترکی و همچنین اتاق‌های رایحه درمانی را برای مهمانان ارائه می‌دهد. اسپای زیبایی حرفه‌ای، درمان‌های ماساژ از جمله ماساژ شرقی نیز در اینجا در دسترس هستند و چه چیزی بهتر از یک ماساژ عالی بعد روزی پر از گردش همراه با همسرتان؟

در اینجا تعدادی گزینه برای سرو غذا و نوشیدنی برای زمان‌های مختلف تدارک دیده شده است. صبحانه و ناهار هر روز در رستوران Brasserie سرو می شود. شما می‌توانید از غذاهای قاره‌ای و ترکی در رستوران Carême همراه با اجرای زنده پیانو لذت ببرند. همچنین Vertice Cafe & Brasserie نیز با تراس آن موجود است.

 

۷ مکان در ازمیر برای قدم زدن و دویدن

آدرس: Inciralti Caddesi No:67 Balcova, Balcova, 35340 İzmir, Turkey

 

Swissotel Buyuk Efes Izmir

هتل ۵ ستاره و لوکس سویتل در قلب ازمیر و مشرف به دریای اژه واقع شده است. این هتل اتاق‌هایی با تلویزیون LCD ارائه می‌دهد و دارای اسپا با استخرهای سرپوشیده و روباز است. شما همچنین یک سالن اجرایی مدرن مجهز به امکانات تجاری و مبلمان با کیفیت برای راحتی خود خواهید یافت. همچنین تمام اتاق‌های مدرن هتل مجهز به تهویه مطبوع، دوش بارانی و تلویزیون ماهواره‌ای هستند و در تمامی اتاق‌ها دسترسی به وای فای رایگان وجود دارد.

رستوران Equinox روی پشت بام، محیطی رمانتیک را با مناظر زیبای خلیج ازمیر ارائه می‌دهد که لذت خوردن غذا در کنار همسرتان را دوچندان می‌کند همچنین آکواریوم غذاهای مخصوص گریل سرو می‌کند و دارای یک تراس باغ دوست داشتنی است. از دیگر امکانات رفاهی و درمانی این هتل نیز می‌توان به درمان‌های حرفه‌ای سلامت و زیبایی در اسپا و اسپورت Pürovel اشاره کرد، شما همچنین می‌توانند در باشگاه بدنسازی و زمین‌های تنیس سرگرم شده و به ورزش و تفریح بپردازید. برای استراحت Executive Lounge با صندلی‌ها و مبل‌های روکش‌دار شیک همراه با میزهای مطالعه بزرگ ارائه شده که می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و به راحتی لم بدهید.

آدرس: Gaziosmanpasa Bulvarı No:1 Alsancak, Konak, 35220 İzmir, Turkey

 

Svalinn Hotel

هتل اسوالین با ارائه تراس و مرکز اسپا، مجموعه‌ای از امکانات، مانند سونا و سالن بدنسازی را ارائه داده است. در این هتل وای فای رایگان در سراسر ملک و پارکینگ خصوصی رایگان در دسترس بوده و میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق و خدمات دربانی نیز ارائه می‌شود. تمامی اتاق‌های این هتل  دارای دکوراسیون شیک، تلویزیون صفحه‌تخت و کتری برقی هستند و تنها برخی از اتاق‌ها قسمت نشیمن برای استراحت ارائه می‌دهند در حالی که همگی آن‌ها  دارای حمام خصوصی با حوله و دمپایی هستند. برای تجربه بهتر می‌توانید اتاق‌های سوپریور را رزرو کنید که دارای حمام آبگرم یا جکوزی نیز هستند.

هر روز صبح صبحانه به صورت بوفه ارائه می‌شود همچنین اگر می‌خواهید اوقاتی را که در هتل هستید سرگرم شوید میز بیلیارد و دارت در دسترس شما قرار دارد.

 

بهترین سفرهای روزانه از ازمیر

آدرس: Akcay Caddesi No:172 Gaziemir, Gaziemir, 35410 İzmir, Turkey

 

Mövenpick Hotel Izmir

این هتل جذاب که نمایی دیدنی به دریای اژه و میدان مرکزی Cumhuriyet ازمیر دارد امکانات مدرن و قابل توجهی ارائه می‌دهد که شامل باشگاه بدنسازی با نمای پانوراما و اسپای چشم نواز با استخر سرپوشیده و درمان‌های جامع می‌شود که به سختی می‌توان از آن‌ها چشم پوشی کرد. بیشتر زوج‌ها با توجه به امکانات اینجا دوست دارند ماه عسل‌شان در این هتل اقامت کنند. اتاق‌های هتل موونپیک ازمیر با رنگ‌های کرمی تزئین شده و به مبلمان شیک، تلویزیون صفحه تخت و بالش‌های ضد حساسیت مجهز هستند. برخی از اتاق‌ها چشم اندازی خیره کننده از خلیج ازمیر دارند.

رستوران Margaux در هتل برای تمام روز غذاهای بین المللی و ترکی را که با محصولات تازه و محلی تهیه شده است سرو می‌کند. همچنین کافه شکلات‌ها و شیرینی‌های خانگی ارائه می‌کند، در حالی که بار میسترال در طبقه بالای آن انواع کوکتل‌ها و چشم‌اندازهای شهری دیدنی را برایتان تدارک دیده است. اگر به دنبال چیزهای بیشتری در اینجا هستید کلوب گسترده سلامت کورال تجهیزات قلبی، کلاس‌های یوگا و پیلاتس را ارائه می‌دهد. اگرچه شاید این‌ها برای هر کسی کارایی نداشته باشد و بیشتر به عنوان امکانات لوکس در نظر گرفته شود اما بی‌شک شما می‌توانید از ویژگی‌های محبوبی مثل سونا، انواع ماساژ و خدمات زیبایی استفاده کنید. همچنین آن‌ها پیکج‌هایی مخصوص زوج‌ها در نظر می‌گیرند و اگر از قبل برای ماه عسل رزرو کنید معمولا با برخی از آفرهای جذاب به استقبال شما می‌آیند.

آدرس: Cumhuriyet Blvrd.No:138 Pasaport-Alsancak, Konak, 35210 İzmir, Turkey

۱۸ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران