بهترین هتل‌های رو به آب در ازمیر

جاذبه‌های گردشگری ازمیر
بهترین هتل‌های رو به آب در ازمیر

ازمیر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای توریستی در تور ترکیه با شرایط عالی برای گردش و اقامت بعد از استانبول و آنتالیا در صدر انتخاب‌ها به این کشور محسوب می‌شود. این شهر با داشتن خلیج عالی برای قایق‌سواری، بازار بیزانسی و معابد باستانی در سرگرم کردن توریست‌ها موفق عمل کرده است. شما می‌توانید در تور ازمیر با اسکوتر برقی در امتداد تفرجگاه سواری کنید، به دیدن جاذبه‌های باستانی بروید و از دست فروش‌ها شیرینی‌های خوشمزه بخرید و در نهایت در بهترین هتل‌های ساحلی اقامت داشته باشید. ما در اینجا بهترین هتل‌های رو به آب در ازمیر را برای سفری رویایی بررسی می‌کنیم.

 

Izmir Marriott Hotel in Konak

برای اقامتی لوکس و بی‌نظیر درست مقابل آب در تور ازمیر تقریبا هیچ جایی بهتر از این برند هتل شناخته شده ۵ ستاره را نمی‌توانید پیدا کنید. در این هتل ۱۴۹ اتاق وجود دارد که گل سرسبد آن سوییت پرزیدنت است و شامل یک تخت کینگ، منظره‌ای از دریا، و چای بعدازظهر و تحویل وعده‌های غذایی می‌شود. اتاق‌های این هتل دارای ردیفی از صندلی‌های رو به دریا است که آرامشی عمیق را به اقامت شما اضافه می‌کند. اتاق‌های لوکس و مدرن ماریوت دارای تهویه مطبوع با میز، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش، حوله‌ برای حمام و پایه اتصال هستند. از امکانات لوکس و کامل داخل هتل می‌توان به رستوران، مرکز تناسب اندام، بار و سالن استراحت مشترک اشاره کرد. همچنین این هتل میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی را برای مهمانان فراهم می‌کند.

در حالی که مهمانان اقامتگاه می‌توانند از صبحانه بوفه لذت ببرند و صبح را با نشاط شروع کنند، هتل ماریوت ازمیر مجموعه‌ای از امکانات رفاهی از جمله حمام، سونا و جکوزی را نیز در کنار تمام موارد یاد شده ارائه می‌دهد. مهمانان این هتل می‌توانند از فعالیت‌هایی مانند دوچرخه سواری در ازمیر و اطراف آن لذت ببرند. با تمامی ویژگی‌های رفاهی این هتل اما خدمات تجاری آن‌ها تنها به دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی و دستگاه خودپرداز محدود شده است.

 

۷ مکان در ازمیر برای قدم زدن و دویدن

آدرس: Akdeniz Mahallesi Gazi Bulvari No 1 Alsancak, Konak, Konak, 35220 İzmir, Turkey

 

Mövenpick Hotel Izmir

اگر برای اهداف تجاری در ازمیر هستید اما می‌خواهید تجارب و تفریح را با هم ترکیب کنید این هتل ۵ ستاره لوکس انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. این اقامتگاه که از بهترین هتل‌های ۵ ستاره ازمیر شمرده می‌شود، به عنوان هتل تجاری برتر ترکیه انتخاب شده و دارای میز کار، وای فای فوق سریع و چشم‌انداز دریا است. هفت نوع اتاق مختلف در این هتل در نظر گرفته شده که از جمله سوئیت با منظره دریا، دارای یک تخت کینگ سایز، جکوزی و مناظر اینستاگرامی از خلیج ازمیر است، می‌شود و اگر عاشق چشمه‌های آب گرم و سواحل طلایی هستید، شبه جزیره چشمه با ماشین فاصله کمی از این هتل دارد. اتاق‌های هتل موونپیک ازمیر با رنگ‌های کرم تزئین شده و با مبلمان شیک، تلویزیون صفحه تخت و بالش‌های ضد حساسیت پر شده‌اند، در حالی که برخی از اتاق‌ها چشم‌اندازی خیره کننده از خلیج ازمیر هم ارائه می‌دهند. همچنین رستوران مارگائوکس در این هتل برای تمام روز غذاهای بین‌المللی و ترکی را که با محصولات تازه و محلی تهیه شده است سرو می‌کند. کیک سوئیس در خانه شکلات‌ها و شیرینی‌های خانگی ارائه می‌کند، در حالی که بار میسترال در طبقه بالای آن کوکتل‌ها را با چشم‌اندازهای شهری ارائه می‌کند. جدا از این امکانات رایج در هتل برای ایجاد رفاه بیشتر باشگاه بدنسازی پانوراما و اسپای چشم‌نواز با استخر سرپوشیده و درمان‌های جامع در نظر گرفته شده است این در حالی‌ست که کلوب گسترده سلامت کورال تجهیزات قلبی، کلاس‌های یوگا و پیلاتس را هم ارائه می‌دهد. به علاوه امکانات استراحت شامل سونا، انواع ماساژ و آرایشگاه می‌شود و وای فای رایگان در سرتاسر ملک نیز در دسترس قرار دارد.

آدرس: Cumhuriyet Blvrd.No:138 Pasaport-Alsancak, Konak, 35210 İzmir, Turkey

 

Key Hotel in Konak

برای اقامتی راحت و لوکس در بوتیک هتل، کی هتل انتخاب بسیار شایسته و پرطرفداری است. این هتل که در ساختمانی تاریخی در قلب ازمیر واقع شده، بانک سابق این شهر در دهه ۱۹۵۰ با چشم‌اندازهای خیره کننده بوده که حالا تبدیل به بوتیک هتلی لوکس با ۳۴ اتاق جذاب شده است. بزرگ‌ترین اتاق این هتل سوییتی ۸۵ متری با جکوزی و تراس، مشرف به خلیج ازمیر است. اتاق‌های این هتل کاملا مدرن با طراحی جذاب مینیمالیستی و استفاده از رنگ‌های سفید و طوسی است که حس آرامش عمیقی را در شما ایجاد می‌کند. این اتاق‌ها شامل تلویزیون صفحه تخت، تلفن و پایه آیپد می‌شود و چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریا ارائه می‌دهند. در این اتاق‌ها سرویس بهداشتی اختصاصی با حمام و دوش بارانی ارائه شده و مینی بار بدون الکل، چای و قهوه رایگان قرار داده شده است. شما می‌توانید در این اتاق‌ها اقامتی بسیار راحت را تجربه کنید و از امکانات دیگر رفاهی در دسترس نیز بهره‌مند شوید. رستوران Key غذاهای بین‌المللی دریای اژه سرو می‌کند و غروب خورشید بر فراز خلیج ازمیر به لذت غذاخوری شما می‌افزاید. بوفه صبحانه دارای صبحانه ترکی و بین‌المللی است، در حالی که ناهار و شام منوی آلاکارته ارائه می‌دهد.

همچنین لابی بار با مجموعه‌ای از کتاب‌ها و مجلات، مکان مناسبی برای استراحت است. می‌توانید در اینجا از مخلوط قهوه معطر یا انواع کوکتل‌ها و نوشیدنی‌ها لذت ببرید. به علاوه سرویس سرو غذا در اتاق برای ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته در دسترس قرار دارد. این هتل از غذا و نوشیدنی فراتر هم رفته و یک فضای سلامتی با تجهیزات Technogym و Kinesis را نیز به مجموعه ویژگی‌های خود اضافه کرده است.

 

بهترین قهوه‌ها در ۸ کافه‌ی ازمیر

آدرس: Mimar Kemalettin Cad. No:1 Konak, Konak, 35260 Izmir, Turkey

 

Park Inn by Radisson Izmir

پارک این، هتلی ۸ طبقه و جذاب در چند قدمی خط ساحلی کوردون است که با رادیسون ازمیر در چند قدمی خط ساحلی کوردون، اتاق‌هایی با منظره دریا داشته و با سوئیت‌های رنگارنگ گرمسیری، در شما حال و هوای تعطیلات ایجاد می‌کند. از این هتل شما می‌توانید از طریق اسکله پاسپورت به راحتی با کشتی در اطراف خلیج ازمیر بگردید و تفریح کنید همچنین بازار تاریخی کمرالتی، برج ساعت ازمیر، و مرکز خرید اسکله کوناک نیز در نزدیکی و در دسترس شما قرار دارند. تمامی واحدهای داخل هتل به مبلمان شیک، سیستم تهویه هوا، میز تحریر، تلویزیون ال‌سی‌دی و وای فای پرسرعت مجهز شده و اقامتی آرام و راحت را فراهم می‌آورد. شما می‌توانید روز خود را با بوفه صبحانه غنی که در تراس و با منظره دریا سرو می‌شود آغاز کنید. همچنین مرکز تناسب اندام، سرویس اتاق، خدمات خشکشویی و میز تور از دیگر خدمات جانبی و تکمیلی هتل محسوب می‌شوند که به راحتی در دسترس قرار دارند.

آدرس: Cumhuriyet Bulvari No. 124, Konak, Konak, 35500 İzmir, Turkey

 

Wyndham Grand Izmir Ozdilek

هتل ۵ ستاره‌ی ویندهام گرند ازمیر را به افرادی که طرفدار شب‌نشینی و مهمانی‌های شبانه هستند توصیه می‌کنیم. این اقامتگاه که کنار خلیج در بالچوا واقع شده اتاق‌هایی مجلل با پنجره‌های کف تا سقف و با چشم‌انداز کوه‌ها، دریای اژه یا شهر شلوغ ازمیر ارائه می‌دهد. همچنین این ملک دارای پارکینگ خصوصی سرپوشیده و روباز رایگان است و بندر فری Üçkuyular سه کیلومتر دورتر واقع شده و دسترسی آسان به Karşiyaka را امکان پذیر می‌کند. اتاق‌های مهمان با تزئینات شیک چشم‌اندازی از دریا، طبیعت و شهر دارند و به خوبی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و وای فای پرسرعت رایگان هستند. همچنین این هتل از حیوانات خانگی به ازای ۲۰ یورو در روز پذیرش می‌کند، این شامل حداکثر ۲ حیوان خانگی در یک اتاق تا ۱۵ کیلوگرم یا کمتر می‌شود.

همچنین مرکز سلامتی داخل هتل خدمات رایگان جذابی مانند استخر سرپوشیده و روباز با استخرهای کودکان، استخر حرارتی، جکوزی و حمام ترکی و همچنین اتاق‌های رایحه درمانی را برای مهمانان ارائه می‌دهد که قدمت اقامت را برای شما هر چه دلپذیرتر می‌کند. در اینجا اسپا زیبایی حرفه‌ای، درمان‌های ماساژ از جمله ماساژ شرقی نیز ارائه می‌شود. صبحانه و ناهار هر روز در رستوران Brasserie سرو می‌شود. میهمانان می‌توانند از غذاهای قاره‌ای و ترکی در رستوران Carême همراه با اجرای زنده پیانو لذت ببرند همچنین Vertice Cafe & Brasserie نیز با تراس برای استراحت و دورهمی شبانه در دسترس است.

 

معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری ازمیر (قسمت اول)

آدرس: Inciralti Caddesi No:67 Balcova, Balcova, 35340 İzmir, Turkey

 

Kordon Hotel Pasaport in Akdeniz

اما مسافرانی که در تور ازمیر به دنبال اقامتی درجه یک درست در کنار حاشیه دریا هستند بی‌شک عاشق این هتل می‌شوند. این خلوتگاه کنار آب که در مرکز شهر ازمیر بسیار نزدیک به بازار و پارک فرهنگی ازمیر واقع شده شامل بخش‌های مختلف و جالبی همچون موزه، مرکز هنری و تئاتر روباز می‌شود و در میان درختان نخل پراکنده شده است. هر اتاق این هتل دارای تهویه مطبوع و مینی بار و یک کتری برقی بوده و مجهز به حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان است در حالی که منظره دریا نیز در برخی اتاق‌ها ارائه شده است. همچنین می‌توانید روز خود را با یک صبحانه غنی و بوفه باز در رستوران بزرگ شروع کنید و از نوشیدنی‌های مختلف در بار لذت ببرید این در حالی است که رستوران‌های دیگری نیز در اطراف آن وجود دارد. در این هتل امکان دسترسی به وای فای رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته هم وجود دارد. برای اقامتی بی‌نظیر یکی از ۶ سوییت لاکچری هتل را رزرو کنید و از جکوزی لوکس بهره‌مند شوید.

آدرس: Cumhuriyet Bulvarı No:105 Konak Izmir, Konak, 35000 İzmir, Turkey

۱۹ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران