بهترین هاستل‌های آگرا در سال ۲۰۲۲

جاذبه‌های گردشگری آگرا
بهترین هاستل‌های آگرا در سال ۲۰۲۲

آگرا، شهر تاج محل شگفت انگیز، بعنوان یکی از الهام بخش‌ترین شهرهای جهان شهرت دارد.  چیزی که این شهر را به یک مقصد فرهنگی غنی بدل می‌کند، در مجموع سه مکان میراث جهانی یونسکو یعنی تاج محل، قلعه آگرا و فاتح پور سیکری است. سالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی، با تور آگرا به این شهر می‌آیند تا این شگفتی‌ها را در کنار دیگر جاذبه‌های فراوان منطقه شاهد باشند. جالب است بدانید این شهر همراه با دهلی و جیپور، بخشی از مدار توریستی تور مثلث طلایی هند به شمار می‌آید.

آگرا که در ساحل رودخانه یامونا در ایالت اوتار پرادش در شمال هند واقع شده است، امکانات رفاهی بسیاری را در خود جای داده و از لوکس‌ترین هتل‌ها تا اقامتگاه‌های کوله گردی متنوعی را می‌توانید در آن بیابید. و البته اگر دغدغه هزینه‌هایتان را ندارید، بهتر است به اقامت در هتل‌های مجلل و باشکوه شهر فکر کنید. مقاله لوکس‌ترین هتل‌های آگرا در هند، می‌توانند اطلاعات مفیدی در این رابطه در اختیارتان قرار دهند. اما اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر، راجع به بهترین هاستل‌های آگرا مطالعه کنید.

 

Taj Street Hostel

این هاستل در ۱.۱ کیلومتری تاج محل و ۱.۶ کیلومتری باغ مهتاب، اقامتگاهی مفرح همراه با فضای سبز باغ، روم سرویس، وای فای رایگان در سراسر ملک، تراس با چشم اندازی باشکوه از مناظر اطراف و پارکینگ خصوصی رایگان برای مهمانانی که با خودروی شخصی تردد می‌کنند را ارائه می‌دهد.

بعلاوه اتاق‌های این ملک دارای فضای نشیمن، حمام اختصاصی با دوش و سایر امکانات رفاهی هستند. در عین حال برخی از اتاق‌ها بالکن دارند و برخی دیگر، از چشم‌اندازی جذاب به منظره باغ برخوردارند.

هر روز صبح در هاستل، صبحانه قاره‌ای و گیاهی در دسترس است. بعلاوه این اقامتگاه رزرواسیون ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک و صرافی را نیز فراهم می‌کند. گفتنی است این منطقه برای دوچرخه سواری بسیار پرطرفدار است و البته هاستل، خدمات کرایه خودرو را نیز ارائه می‌دهد. از جاذبه‌های توریستی در نزدیکی این ملک می‌توان به مقبره اعتماد الدوله در ۳.۳ کیلومتری و قلعه آگرا در ۳.۴ کیلومتری هاستل اشاره کرد. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آگرا است که ۹ کیلومتر با هاستل این ملک دارد.

 

بهترین کافه‌های آگرا در سال ۲۰۲۲

آدرس: KH No-524-525, Near Hotel Oberoi Amar Vilas,Taj East Gate Road, Rajeev Nagar, Tajganj, 282001 Agra, India

 

Gypsy Nest

خوابگاه Gypsy Nest، در مرکز آگرا و در ۵۰۰ متری باغ مهتاب واقع شده است. در اینجا ۹ اتاق با تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سشوار و ملحفه و سایر امکانات به استقبال مهمانان می‌آیند. بعلاوه وای‌فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، روم سرویس، دستگاه خودپرداز، رستوران، تراس، رزرواسیون پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات کرایه خودرو و سالن استراحت مشترک نیز فراهم هستند.

بعلاوه هر روز در این ملک، صبحانه آلاکارت یا آمریکایی سرو می‌شود. در عین حال، وسایل سرگرمی نظیر دارت نیز برای مهمانان مهیاست.  گفتنی است نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آگرا است که در ۸ کیلومتری هاستل قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: MMIG 29-30, Taj Nagri, Phase 1, 282001 Agra, India

 

Zigzag Homestay

این هاستل که کمتر از ۱ کیلومتر از تاج محل  فاصله دارد، در ۴.۳ کیلومتری قلعه آگرا، ۵ کیلومتری مسجد جامع و ۱۰ کیلومتری فرودگاه آگرا واقع شده و خدمات شاتل فرودگاهی را به مهمانانش ارائه می‌دهد. گفتنی است معبد Mankameshwar در ۵ کیلومتری اقامتگاه و مقبره Itimad-ud-Daulah، در ۶ کیلومتری ملک قرار دارند.

در اینجا می‌توانید به رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، دوچرخه رایگان، سالن استراحت مشترک، یک فروشگاه،  باغ و تراس دسترسی داشته باشید. بعلاوه این منطقه برای پیاده ‌روی و دوچرخه ‌سواری نیز پرطرفدار بوده، هرچند که این ملک خدمات کرایه خودرو را نیز ارائه می‌دهد.

هر کدام از ۲۲ اتاق این هاستل دارای یک پاسیو، تهویه مطبوع، حمام مشترک، وای فای رایگان و فضای نشیمن بوده و برخی از اتاق‌ها نیز دارای کنسول بازی هستند. گفتنی است مهمانان اقامتگاه، می‌توانند هر روز از طعم عالی صبحانه قاره‌ای لذت ببرند. بعلاوه یک زمین بازی برای کودکان وجود دارد که گزینه‌ای عالی برای خانواده‌هایی است که با فرزند خردسال سفر می‌کنند.

 

بهترین مکان‌های توریستی در آگرا

آدرس: 32/75-A-11-B, Gandhi Park, Rajpur Chungi, , Taj Ganj, 282001 Agra, India

 

Madpackers Agra

این هاستل، در ۲ کیلومتری تاج محل و ۷ کیلومتری قلعه آگرا واقع شده و امکاناتی نظیر سالن استراحت مشترک، دستگاه خودپرداز، وای فای رایگان در سراسر ملک، اتاق بیلیارد، رزرواسیون ۲۴ ساعته،  آشپزخانه مشترک و صرافی را ارائه می‌دهد.

این ملک ۴ اتاق را شامل می‌شود که همگی دارای حمام خصوصی، سشوار و ملحفه و سایر وسایل راحتی هستند. در ضمن باید گفت مسجد جامع در ۷ کیلومتری و معبد مانکامشوار در ۸ کیلومتری این ملک قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه آگرا است که ۱۲ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارد.

آدرس: 40MMIG, Shilpgram Rd, Taj Nagari Phase 1, 282001 Agra, India

 

BigBrother

این خوابگاه در ۱.۲ کیلومتری تاج محل، اقامتی خاطره انگیز را با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و باغ برای مسافران تور هند رقم می‌زند. از دیگر امکانات مهم این ملک می‌توان به روم سرویس، دستگاه خودپرداز، وای فای رایگان در سراسر ملک، تراس و خدمات کرایه خودرو اشاره کرد.

در اینجا ۱۹ اتاق درنظر گرفته شده‌اند که همگی از فضای نشیمن، گاوصندوق شخصی،  حمام اختصاصی و ملحفه برخوردارند و برخی اتاق‌های ویژه دارای بالکن بوده و چشم اندازی بی نظیر از طبیعت شگفت انگیز اطراف ارائه می‌دهند. در ضمن صبحانه قاره‌ای یا بوفه نیز هر روز در هاستل سرو می‌شود.

گفتنی است این منطقه برای دوچرخه‌سواری عالی بوده و در عین حال جاذبه‌های پرطرفداری را می‌توان در این حوالی یافت از جمله قلعه آگرا در ۴.۳ کیلومتری و مسجد جامع در ۵ کیلومتری هاستل. در ضمن فرودگاه آگرا نیز، در ۱۰ کیلومتری این ملک به یادماندنی قرار دارد.

 

بهترین فعالیت‌ها در سفر به آگرا

آدرس: 21/108/15B/1Rajeev Nagar near Jalma Hospital Tajganj Agra, 282001 Agra, India 

 

G Vibes Guest House

این ملک، در ۲ کیلومتری تاج محل واقع شده و با قلعه آگرا و مسجد جامع ۷ کیلومتر فاصله دارد. بعلاوه فرودگاه آگرا، در ۱۲ کیلومتری این هاستل قرار دارد. اینجا اقامتی به یادماندنی را با وجود امکانات رفاهی از جمله با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات کرایه خودرو، سرگرمی‌های عصرانه، رزرواسیون ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، میز تور، وای فای رایگان در سراسر ملک، سالن استراحت مشترک و تراس رقم می‌زند. بعلاوه، صبحانه قاره‌ای یا گیاهی نیز برای مهمانان در دسترس است. در ضمن، می‌توانید از دوچرخه سواری در این حوالی نهایت لذت را ببرید.

آدرس: VIP road, near shilpgram parking tajnagri phase 1, 282001 Agra, India

 

Superinn

این هاستل که در نزدیکی  تاج محل، مهتاب باغ و مرکز خرید TDI واقع شده است، هر روز از مهمانانش با یک صبحانه آسیایی لذیذ پذیرایی می‌کند. این فضای ساده، راحت و صمیمی، در عین حال ۸ اتاق را با کلیه امکانات رفاهی در خود جای داده و یکی از بهترین اقامتگاه‌های مقرون به صرفه برای استراحت و تکاندن خستگی‌های سفر از جسم و روح به شمار می‌آید.

گفتنی است این ملک در ۳.۶ کیلومتری مقبره اعتماد الدوله، ۳.۸ کیلومتری قلعه آگرا ، ۴ کیلومتری مسجد جامع، ۴.۱ کیلومتری معبد مانکامشوار و ۱۲ کیلومتری مقبره اکبرشاه واقع شده است. در ضمن مرکز همایش Jaypee ، ۲.۳ کیلومتر با این ملک فاصله دارد. و در نهایت باید بگوییم نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آگرا است که در ۹ کیلومتری محل اقامت قرار دارد.

 

سفر ۴۸ ساعته به آگرا در هند، روز دوم

آدرس: Taj Mahal Eastern gate road Near Shilpgram parking tajnagri phase 1 tajganj agra, 282001 Agra, India

 

goSTOPS Agra

این هاستل زیبا و رنگارنگ، ۸ اتاق را در خود جای داده که همگی دارای گاوصندوق شخصی، حمام خصوصی با دوش و سایر امکانات رفاهی هستند. بعلاوه یک سالن مشترک، وای فای رایگان در سراسر ملک و همچنین پارکینگ خصوصی رایگان نیز برای مهمانان فراهم هستند. در ضمن پرسنل میز پذیرش، به زبان‌های هندی و انگلیسی مسلط بوده و آماده کمک و خدمت رسانی در تمام ساعات شبانه روز می‌باشند.

به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم این ملک در ۲.۵ کیلومتری تاج محل، ۶ کیلومتری قلعه آگرا، ۷ کیلومتری مسجد جامع، ۷ کیلومتری معبد مانکامشوار، ۸ کیلومتری آرامگاه اعتماد الدوله، ۱۰ کیلومتری باغ مهتاب و ۱۹ کیلومتری آرامگاه اکبرشاه قرار دارد. از دیگر نقاط دیدنی محلی، می‌توان به مرکز خرید TDI و مرکز کنوانسیون Jaypee اشاره کرد که به ترتیب ۱ کیلومتر و ۲.۵ کیلومتر با این ملک فاصله دارند.

آدرس: 121,MMIG, Taj Nagri Phase-1, Near Four Point Sheraton, Agra, Uttar Pradesh , 282001 Agra, India

 

Bedweiser

این هاستل نیز در ۱.۷ کیلومتری تاج محل واقع شده و اقامتی خاطره انگیز را با فضای مفرح و رنگارنگ، رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، خودپرداز، میز تور، وای فای رایگان در سراسر ملک، سالن استراحت مشترک و تراس رقم می‌زند.

بعلاوه در اینجا ۱۰ اتاق را خواهید یافت که دارای تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و سایر وسایل آسایش و راحتی هستند. در ضمن هر روز، مهمانان می‌توانند از طعم بی نظیر صبحانه قاره‌ای یا بوفه در اینجا برخوردار شوند. همچنین رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس و صرافی نیز در دسترس هستند. به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم قلعه آگرا ۶ کیلومتر، مسجد جامع ۷ کیلومتر و فرودگاه آگرا ۱۲ کیلومتر با این هاستل فاصله دارند.

 

بهترین بازارهای آگرا برای خرید

آدرس: MIG-57, Taj Nagri, Phase-I, Near Shilpgram, Tajganj, 282001 Agra, India

 

Joey's

این هاستل زیبا که چشم اندازهایی بی بدیل از مناظر اطراف ارائه می‌دهد، دارای ۵۶ اتاق با تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت کابلی،  کمد لباس، حمام خصوصی و سشوار می‌باشد. از دیگر امکانات این ملک می‌توان به روم سرویس، سالن استراحت مشترک و وای فای رایگان در سراسر ملک، بوفه صبحانه، رزرواسیون ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک، امکانات باربیکیو و صرافی اشاره کرد. بعلاوه، مهمانان می‌توانند در این هاستل دارت بازی کنند. این ملک از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و تاج محل ۷۰۰ متر و قلعه آگرا ۳.۵ کیلومتر با هاستل فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه آگرا است که در ۹ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده است.

آدرس: 3/142Chowk Kagziyan, Kinari Bazar, Kaserat Bazar, Tajganj, Taj Ganj, 282001 Agra, India 

 

Udit Place

این هاستل که دوچرخه رایگان به مهمانانش کرایه می‌دهد، در منطقه اوتار پرادش، در ۱.۷ کیلومتری تاج محل و ۲.۲ کیلومتری مهتاب باغ واقع شده است. در ضمن این ملک حدود ۳.۹ کیلومتر تا مقبره اعتماد الدوله، ۳.۹ کیلومتر تا قلعه آگرا و ۴.۲ کیلومتر تا مسجد جامع فاصله دارد.

در اینجا ۴ اتاق را خواهید یافت که همگی دارای حمام اختصاصی و سایر امکانات رفاهی هستند. بعلاوه رزرواسیون ۲۴ ساعته و یک سالن مشترک نیز برای مهمانان فراهمند.

گفتنی است معبد Mankameshwar در ۴.۳ کیلومتری و مقبره اکبرشاه نیز در ۱۲ کیلومتری هاستل قرار دارند. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آگرا است که در ۹ کیلومتر این اقامتگاه آرامش بخش واقع شده است.

 

۶ خوراکی خوشمزه برای خیابان‌گردی‌ در آگرا

آدرس: MIG 1 & 2 , Shilpgram road 1 , phase 1 , agra, 282001 Agra, India

 

Friends

در نهایت سری می‌زنیم به این خوابگاه خوشرنگ و جذاب که در  ۱.۹ کیلومتری تاج محل، ۵ کیلومتری قلعه آگرا، همچنین ۵ کیلومتر با مسجد جامع واقع شده و با امکاناتی جذاب نظیر تراس، سالن استراحت مشترک، خدمات کرایه خودرو و اتاق‌هایی با دسترسی به وای فای رایگان به استقبال مسافران تور آگرا می‌آید. پرسنل پذیرش نیز، دلسوزانه نکات مفیدی را برای رفت و آمد در منطقه ارائه می‌دهند.

در اینجا شاهد ۱۸ اتاق همراه با فضای نشیمن مبله خواهید بود. بعلاوه امکانات خورد و خوراک به بهترین نحو فراهم بوده و کافه رستوران Bob Marley در اینجا غذاهای هندی سرو می‌کند. صبحانه قاره‌ای و انگلیسی/ایرلندی نیز هر روز برای مهمانان ارائه می‌شود. گفتنی است این محدوده برای دوچرخه‌سواری بسیار پرطرفدار است. در عین حال معبد Mankameshwar در ۶ کیلومتری اقامتگاه و مقبره Itimad-ud-Daulah در ۷ کیلومتری هاستل قرار دارند.

آدرس: P-6, near Shilpgram road, Taj Nagari Phase 1, Telipara, coloney, Agra, Uttar Pradesh 282004, India

۲۶ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران