بهترین هتل های ۳ ستاره آگرا هند

جاذبه‌های گردشگری آگرا
بهترین هتل های ۳ ستاره آگرا هند

آگرا، شهر تاج محل، بعنوان یکی از الهام بخش‌ترین شهرهای جهان شهرت دارد و یک مقصد فرهنگی غنی با مجموعه‌ای از جاذبه‌های توریستی است که بسیاری از آنها در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند. اگر قصد سفر به این خطه را دارید، شاید خالی از لطف نباشد با اقامتی مقرون به صرفه، بیشتر بودجه‌تان را صرف بازدید از این انبوه جاذبه‌ها کنید. در ادامه، سفری مجازی و مفرح را به برخی از برترین هتل های ۳ ستاره آگرا هند تجربه خواهیم کرد.

 

هتل آنوکامپا پینگ

Anukampa Paying، تنها ۱.۱ مایل از تاج محل، ۱۳ دقیقه پیاده روی از مرکز خرید TDI ، ۴.۸ مایل از کانتون آگرا، ۳.۱ مایل از قلعه آگرا و ۶.۲ مایل از فرودگاه آگرا فاصله دارد. این اقامتگاه، از برترین هتل های ۳ ستاره آگرا هند بوده و اقامتی آرامش بخش را با امکاناتی نظیر تراس، غذاخوری و مبلمان فضای باز، خدمات کرایه دوچرخه و خودرو، تورهای دوچرخه سواری، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، تورهای پیاده روی، نمایش فیلم و تجهیزات بدمینتون برای مسافران تور هند به ارمغان می‌آورند.

برای شکم گردی نیز جای نگرانی نیست. هر روز صبح، از میهمان با گزینه‌های آلاکارت و صبحانه قاره‌ای مشتمل بر غذاهای گرم، غذاهای محلی و پنکیک پذیرایی می‌شود. علاقمندان می‌توانند در رستوران خانوادگی هتل برای شام، ناهار، برانچ و چای نیز از دورهمی و شکم گردی با عزیزانشان لذت ببرند. ضمن اینکه بوفه مناسب کودکان و وعده‌های غذایی مخصوص آنها هم ارائه می‌شوند.

وای فای رایگان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، خدمات خشکشویی، فکس و فتوکپی، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، فضای مخصوص سیگار کشیدن و شاتل فرودگاهی برای مهمانان این هتل فراهمند که در شمار محبوبترین هتل های ۳ ستاره آگرا محسوب می‌شود. بعلاوه پرسنل نیز به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و هندی با مهمانان در تعاملند.

از طرفی اتاق‌های خانوادگی این هتل دارای بالکن، تهویه مطبوع و کفپوش سرامیک/مرمر بوده و از پنکه، سوکت نزدیک تخت، ملحفه، فضای نشیمن، میز مطالعه، آشپزخانه، حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار برخوردارند. در نهایت، برخی از اتاق‌ها چشم اندازی جذاب به منظره باغ دارند.

آدرس: Mig, P-27 , Tajnagri Phase 1 , Behind Axis Bank Atm ", 282002 Agra, India

عکس: booking.com

 

هتل صاحیبز رد کارپت

Sahibs Red Carpet که از موقعیت مکانی عالی در شهر برخوردار است، از دیگر برترین هتل های ۳ ستاره آگرا هند به شمار می‌آید. در اینجا می‌توانید از تراس، رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، شاتل فرودگاهی، رزرواسیون ۲۴ ساعته و روم سرویس بهره مند شده و اقامتی به یادماندنی را تجربه کنید. صبحانه روزانه شامل بوفه، آلاکارت یا گزینه‌های گیاهی است. جالب است بدانید این هتل دوستدار حیوانات خانگی، از این موجودات دوست داشتنی به صورت رایگان پذیرایی می‌کند.

اتاق‌های جادار و زیبای این هتل که جزو پرطرفدارترین هتل های ۳ ستاره آگراست، مجهز به تهویه مطبوع و عایق صوتی بوده و چشم اندازی جذاب به منظره شهر دارند. بعلاوه دارای کفپوش سرامیک/مرمر، سوکت نزدیک تخت، ملحفه، کمد لباس، قفسه خشک کن لباس، فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت، چای/قهوه ساز، آشپزخانه، حمام خصوصی، حوله، لوازم بهداشتی رایگان هستند.

به لحاظ دسترسی‌ها نیز باید گفت این هتل در ۲.۱ مایلی تاج محل، ۳.۱ مایلی کانتون آگرا، ۲.۷ مایلی قلعه آگرا و ۴.۳ مایلی فرودگاه آگرا واقع شده و این اقامتگاه، خدمات شاتل فرودگاهی را به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: Fatehabad Road, Taj Ganj, 282001 Agra, India

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره در دهلی

عکس: booking.com

 

هتل مارین هاوس

Marine House در مرکز شهر آگرا واقع شده و تاج محل در ۲.۵ مایلی، کانتون آگرا در ۴.۹ مایلی و فرودگاه آگرا در ۶.۲ مایلی هتل قرار دارند.

اینجا دارای اتاق‌هایی ضد حساسیت مجهز به تهویه مطبوع و کفپوش سرامیک/مرمر بوده و از پنکه، فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، آشپزخانه، چای/قهوه ساز، حمام خصوصی، لوازم بهداشتی رایگان و حوله و ملحفه ( با پرداخت هزینه اضافی) برخوردار است.

بعلاوه این اقامتگاه که از برترین هتل های ۳ ستاره آگرا هند به شمار می‌آید، در عین حال امکاناتی جذاب نظیر تراس، مبلمان فضای باز، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات کرایه دوچرخه، خدمات دربان، میز تور، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، فروشگاه رفاه و فضای مخصوص سیگار کشیدن را نیز برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد.

همچنین صبحانه روزانه به صورت بوفه، آلاکارت یا گزینه‌های قاره‌ای ارائه می شود. ضمن اینکه در هتل، رستورانی خواهید یافت که غذاهای هندی سرو می‌کند. گزینه‌های بدون لبنیات، حلال و وگان نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند.

آدرس: Taj Nagari Phase-2, Opp ADA Heights, Behind Padam Street Mall, Parshvnath Panchwati, Tajganj, Fatehabad Road, Taj Ganj, 282001 Agra, India

عکس: booking.com

 

هتل تاج ویستا

در ادامه سفر مجازی به برترین هتل های ۳ ستاره آگرا، به Taj Vista در ۱.۱ مایلی از تاج محل برمی‌خوریم که دارای  باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، تراس و رستوران است. این اقامتگاه که در حدود ۴.۸ مایلی از کانتون آگرا، ۳.۱ مایلی از قلعه آگرا و ۳.۲ مایلی از مسجد جامع قرار دارد، در عین حال در مسافتی ۳.۴ مایلی از معبد Mankameshwar و ۶.۲ مایلی فرودگاه آگرا واقع شده است.

اتاق‌های زیبا، چشم اندازی جالب توجه به منظره باغ داشته و امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، آشپزخانه، حمام خصوصی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، حوله و ملحفه ( با پرداخت هزینه اضافی)، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت و چای/قهوه ساز را ارائه می‌دهد.

تراس آفتابگیر، باغ، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته و روم سرویس از مهمترین جذابیت‌های این هتل در میان برترین هتل های ۳ ستاره آگرا بوده و این اقامتگاه، همچنین سرگرمی‌هایی را نیز برای مهمانان تدارک می‌بیند و می‌توانید از شرکت در تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، تورهای پیاده روی و غواصی لذت ببرید. در نهایت باید گفت این اقامتگاه نیز در شمار هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی است و به راحتی می‌توانید با صرف هزینه‌ای اضافی، همراه دوست پشمالویتان اقامتی کامل و آرامش بخش و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

آدرس: HIG 24A tajnagri phase 1 Tajganj, 282001 Agra, India

 

معرفی بهترین هتل‌های لاکچری دهلی

عکس: booking.com

 

تاج هالیدی

در نهایت سری می‌زنیم به هتل Taj Holiday که در شمار هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی و از برترین هتل های ۳ ستاره آگرا هند محسوب می‌شود.

اتاق‌های خانوادگی این هتل از تهویه مطبوع، پنکه، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی، حوله و ملحفه (با پرداخت هزینه اضافی)، سشوار، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، آشپزخانه همراه با میز غذاخوری و کتری برقی و یخچال برخوردارند. بعلاوه تراس، وای فای رایگان، پارکینگ عمومی رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته و روم سرویس نیز ارائه می‌شوند. همچنین صبحانه گیاهی، هر روز صبح در اقامتگاه سرو می‌شود.

در ضمن پرسنل در این اقامتگاه که در لیست محبوبترین هتل های ۳ ستاره آگرا  به زیبایی می‌درخشد، به زبان‌های انگلیسی و هندی مسلط بوده و تعاملی صمیمانه را با مهمانان برقرار می‌کنند. گفتنی است ورود حیوانات خانگی در صورت درخواست و به صورت رایگان  مجاز است.

به لحاظ دسترسی‌ها نیز قلعه آگرا در ۳.۴ مایلی، مسجد جامع در ۳.۵ مایلی، کانتون آگرا در ۴.۴ مایلی، تاج محل در ۲.۱مایلی و فرودگاه آگرا در ۵.۶ مایلی هتل واقع شده‌اند.

آدرس: Front of Double Tree, Panchwati crossing, Taj Nagri Phase 2, Fatehabad Road, Agra, Taj Ganj, 282001 Agra, India

 

بهترین بوتیک هتل‌های گوا

عکس: booking.com

 

منبع

۲۵ شهریور ۱۴۰۳

نظرات کاربران