بهترین کافه‌های آگرا در سال ۲۰۲۲

جاذبه‌های گردشگری آگرا
بهترین کافه‌های آگرا در سال ۲۰۲۲

به محض نام شنیدن آگرا، بلافاصله تصویر تاج محل، یکی از عجایب جهان در ذهن مخاطبان نقش می‌بندد. در کنار این مورد باید بگوییم این شهر باشکوه، دارای تاریخی غنی است که به داستان‌های پادشاهان، جنگ‌ها و کاخ‌ها مزین شده و به دلیل گذشته متنوعش، دیگ ذوب فرهنگ‌های مختلف است. درست است که این فرهنگ عمدتا در معماری ساختمان‌ها تجلی یافته است، اما در آشپزی و فرهنگ خورد و خوراک این شهر بیشتر نمایان است.

بنابراین وقتی صحبت از غذا به میان می‌آید، آگرا انتخاب‌های فراوانی را ارائه می‌کند، از غذاهای کلاسیک هندی گرفته تا غذاهای لذیذ مغولی. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مقاله ۹ رستوران محبوب آگرا را بشناسید را نیز مطالعه کنید.

اما اگرچه هر‌غذاکده طعم و غذاهای منحصر به فرد خود را ارائه می‌دهد، یکی از چیزهایی که آگرا را متمایز می‌کند، ترکیب هنر آشپزی همراه با مهمان نوازی اشرافی است. این شهر که میزبان میلیون‌ها گردشگر تور هند است، به خود می‌بالد که بهترین تجربه شکم گردی و مهمان نوازی را در بهترین کافه‌ها و رستورانهایش منعکس می‌کند.

 

The Salt Café

طعم های جدید را می‌توانید با تجربه غذاهای چینی و ایتالیایی، در این رستوران کشف کنید. پیشنهاد می‌کنیم حتی یکبار هم که شده در سفر با تور آگرا از این کافه بار دیدن کرده و دال ماخانی، پانیر تیکا و دیم سام کاملا پخته شده را امتحان کنید. بعلاوه گلاب جامون خوشمزه، براونی و دسر کاسترد در کنار نوشیدنی‌هایی باکیفیت خصوصا قهوه و چای، لذت این شکم گردی را دوچندان می‌کنند.

می‌توانید در فضای داخلی به خورد و خوراک بپردازید که از دکوراسیون خلاقانه و جذابی برخوردار است و یا در صورت تمایل، برای صرف غذا در فضای باز و در تراسی سفید و آبی بنشینید و از تماشای چشم انداز زیبای اطراف خصوصا منظره تاج محل لذت ببرید.

پرسنل این غذاکده، سخت کار می‌کنند و بسیار مثبت هستند و خدماتی عالی را ارائه می‌دهند که نقش بسزایی در موفقیت و محبوبیت این کافه دارد. بعلاوه، در اینجا قیمت‌های مناسبی را پرداخت خواهید کرد. در ضمن باید گفت این کافه وای فای رایگان، تلویزیون، پارکینگ اختصاصی و خدمات تحویل غذا را برای مشتریانش فراهم می‌کند. لازم است بدانید این مکان معمولا شلوغ بوده و بهتر است قبل از آمدن، میز رزرو کنید.

 

دیدنی‌های آگرا جز تاج محل کدام‌ها هستند؟

آدرس: 1C, 3rd Floor, Fatehabad Rd, near Taj Mahal, Agra, Uttar Pradesh, India

 

Tea’se Me

کسانی که میزی را در فضای باز این کافه رزرو می‌کنند، می‌توانند به چشم اندازی مفرح و جذاب از  دیدنی‌های پارک Motilal Nehru در حین خوردن غذا دسترسی داشته باشند. هر چند که فضای داخلی و دکوراسیون باشکوه این مکان نیز، شما را به وجد خواهد آورد.

در این غذاکده انواع غذاهای اصیل هندی سرو می‌شوند که در این میان پاستا با سس سفید، دال ماخانی و نان سیر پنیری، از جمله گزینه‌های پرطرفدار منو هستند. اما اگر حتی گرسنه هم نیستید، برای خوردن دسرهای لذیذ از جمله کاسترد شکلاتی خوشمزه، براونی، بستنی وانیلی و یا نوشیدنی‌های گوارا و باکیفیتی نظیر چای سبز سرد، قهوه سرد یا چای هیبیسکوس، سری به این کافه بزنید. گفتنی است تلویزیون، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود.

گفتنی است در این مکان می‌توانید هر مراسمی را برگزار کنید: سالگرد، عروسی یا جشن تولد. پرسنل در کمال صبوری و دلسوزی، در تمام طول سال پذیرای مشتریان هستند. خدمات نیز شگفت انگیز بوده و قیمت‌ها منصفانه هستند.

آدرس: 18/159D Hotel M House, Fatehabad Rd, near Purani Mandi, Agra, Uttar Pradesh, India

 

Sugar N Thyme

در این کافه رستوران، می‌توانید غذاهای چینی و تایلندی را امتحان کنید. خدمات تحویل غذا نیز، مزیت بزرگ این کافه است. پیشنهاد می‌کنیم کمی از رژیم غذایی معمول خود فاصله بگیرید و پنیر لذیذ، پاستا سس سفید و مرغ کبابی را در کنار دسرهای خوشمزه‌ای همچون شیرینی شکلاتی خوب، کیک شکلاتی و چیزکیک بلوبری امتحان کنید. نوشیدنی‌های بی نظیر این کافه از جمله شیک شکلاتی خوشمزه، قهوه سرد یا موکاچینو نیز می‌توانند مکملی عالی در کنار غذا و دسرتان باشند.

 پرسنل صمیمی و حرفه‌ای، خدمات سطح بالا، قیمت‌های مناسب، محیط دیدنی و دکوراسیون دوست داشتنی، وای فای رایگان، پارکینگ و تلویزیون، از مهمترین امکانات و مشخصه‌های این غذاکده پرطرفدار به شمار می‌آیند.

 

بهترین فعالیت‌ها در سفر به آگرا

آدرس: 1374-1375,Agra-Fatebad Road, Near ITC Moghal Hotel Tajganj, Dinesh Nagar, Agra, Uttar Pradesh, India

 

 Molecule Agra

این کافه رستوران، انواع غذاهای غذاهای چینی و هندی ارائه می‌دهد. شما همیشه می‌توانید پیتزای خوشمزه، چات و فوندو را در این مکان به یادماندنی پیدا کنید. هر چند که این غذاکده، عمدتا به دلیل سرو قهوه سرد عالی شهرت دارد.

در عین حال این فضای رمانتیک، یکی از بهترین مکان‌ها برای قرارهای عاشقانه است. بعلاوه می‌توانید برای برگزاری جشن‌های کوچک نظیر سالگردها و تولد نیز روی این مکان، برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی حساب کنید. گفتنی است پرسنل، بسیار صبور و مهربان بوده و خدماتی عالی را ارائه می‌دهند. در ضمن قیمت‌ها نسبت به کیفیت خدمات، بسیار مناسب و منصفانه هستند.

در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را در فضای داخلی و یا بیرونی صرف کنید. و البته در این غذاکده برای سرگرمی، به تلویزیون و وای فای رایگان دسترسی خواهید داشت. در نهایت اگر با خودروی شخصی تردد می‌کنید، نگران جای پارک نباشید. زیرا در این کافه رستوران، پارکینگ اختصاصی برای مشتریان فراهم است.

آدرس: E-4, Fatehabad Rd, Agra, Uttar Pradesh, India

 

Hichkee 

غذاهای فیوژن لذیذ، چیزی است که این کافه به آن می‌بالد. و البته دال ماخانی، پاستا سس سفید و پنیر از محبوب‌ترین گزینه‌های منو به شمار می‌آیند. و در کنار غذا، بستنی خوش طعم این کافه بسیار می‌چسبد. اما اگر به نوشیدنی گرم علاقمندید، حتما قهوه یا چای این کافه را امتحان کنید.

بعلاوه هر شب، موسیقی زنده در این غذاخوری اجرا می‌شود و در عین حال، پرسنل دقیق و حرفه‌ای به ارائه خدماتی استاندارد و سطح بالا مشغولند. دکوراسیون فضای داخلی و بیرونی، شما را به وجد خواهد آورد و در کنار اینها وای فای رایگان، قیمت‌های مناسب، خدمات تحویل غذا، پارکینگ اختصاصی و تلویزیون، یک شکم گردی کامل و سرگرم کننده را برایتان رقم خواهند زد.

 

لوکس‌ترین هتل‌های آگرا در هند

آدرس: 4th Hotel Alleviate 6/27/1A Yamuna Kinara Road Mantola Kachori Ghat, Agra, Uttar Pradesh, India

 

Login

اگر به غذاهای چینی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به این کافه رستوران بزنید. در اینجا خوراک مرغ خوش طعم، پنیر و روتی بسیار توصیه می‌شوند. همچنین این مکان به خاطر سرو قهوه، چای یا لاسی خوشمزه نیز شهرت دارد. خدمات تحویل غذا، از مزایای این مکان بوده و در عین حال محیط راحت و زیبا، قیمت‌های مناسب و خدمات عالی در کنار وای فای رایگان و میز و صندلی ‌ای چیده شده در فضای باز به استقبال مشتریان می‌آیند.

آدرس: Phase 1, MIG -17, Shilpgram Rd, Agra, Uttar Pradesh, India

 

Bob Marley

این کافه رستوران، با انواع غذاهای هندی از مشتریانش پذیرایی می‌کند. بنابراین توصیه می‌کنیم  بدون امتحان کردن خوراک مرغ لذیذ، پنیر و باتر چیکن اینجا را ترک نکنید. بعلاوه، صرف یک پنکیک کاملا پخته شده و خوشمزه هم ایده بسیار خوبی است. در عین حال می‌توانید از خوردن انبه لاسی عالی، قهوه سرد یا چای ماسالا نیز نهایت لذت را ببرید.

فضای صمیمی و راحت رستوران، به مشتریان این امکان را می‌دهد که پس از یک روز کاری سخت یا گشت و گذاری خسته کننده در شهر، به استراحت و خورد و خوراکی به یادماندنی بپردازند. پرسنل، به خوبی از مشتریان استقبال می‌کنند و خدمات شگفت انگیزشان را با محبت و دلسوزی ارائه می‌دهند. در ضمن قیمت‌ها نسبت به کیفیتی که دریافت می‌کنید منصفانه هستند و برای پرداخت، باید حتما پول نقد ارائه دهید. در ضمن برای سرگرمی یا انجام امور کاری، وای فای رایگان نیز برای مشتریان فراهم است.

آدرس: P6 Taj Nagri phase 1, near shilpgram road, Agra, Uttar Pradesh, India

 

Cafe TC Agra

اگر در حوالی پارک موتیلال نهرو مشغول گشت و گذار هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای استراحت و خورد و خوراک سری به کافه رستوران Cafe TC Agra بزنید و از طعم بی نظیر انواع غذاهای چینی و ایتالیایی برخوردار شوید. اینجا از طراحی دکوراسیون بسیار خلاقانه، رنگارنگ و زیبایی برخوردار است. بنابراین می‌توانید در حین صرف غذایتان، از حظ بصری نیز بهره مند شوید. در این مکان بازدیدکنندگان می‌توانند دال ماخانی، تیکای مرغ و پنیر را سفارش دهند و یا براونی‌های کاملا پخته شده و لذیذ را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در میان نوشیدنی‌ها، قهوه عالی بیش از سایرین طرفدار دارد و نقطه مناسبی برای شروع یک خورد و خوراک به یادماندنی است.

این کافه رستوران، به دلیل خدمات عالی و پرسنل خوش برخوردش که همیشه آماده کمک به شما هستند، شهرت دارد. در ضمن، غذاهای خوشمزه با قیمت‌های پایین در اینجا ارائه می‌شوند. و در نهایت وای فای رایگان و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز و بهره مندی از هوای تازه و مناظر زیبای اطراف، یک شکم گردی خاطره انگیز و کامل را برایتان رقم می‌زنند.

 

معرفی خوشمزه‌ترین غذاهای خیابانی بمبئی

آدرس: 2nd floor, 76, Fatehabad Rd, Near Amar Hotel, Agra, Uttar Pradesh, India

 

Good Vibes

این کافه رستوران نیز، با غذاهای چینی و هندی به استقبال مهمانانش می‌آید. در این میان گات لذیذ، کاری سبزیجات و نان پنیری و دسرهایی نظیر اسپلیت موز خوشمزه، پنکیک شکلاتی و گلاب جامون بسیار پرطرفدارند. البته قهوه سرد عالی، چای زنجبیل و لیموناد نیز مشتریان وفادار بسیاری را جذب این غذاکده می‌کنند.

این کافه از موقعیت مکانی مناسبی در شهر برخوردار است، به نحوی که حتی در ساعات شلوغی نیز دسترسی به آن آسان است. پرسنل صمیمی و خدمات فوق العاده در کنار خدمات تحویل غذا، قیمت‌های مناسب، وای فای، تلویزیون و پارکینگ اختصاصی، از مهمترین ویژگی‌های این غذاکده به شمار می‌آیند. در عین حال، تحت تاثیر دکوراسیون ساده و زیبا و فضای دنج اینجا قرار خواهید گرفت و لحظاتی آرامش بخش را تجربه خواهید کرد.

آدرس: MIG-36, Shilpgram Rd, Agra, Uttar Pradesh, India

 

Lights Out

اگر در اطراف کاخ سانجی گردش می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به این کافه رستوران بزنید و از چشیدن طعم‌های چینی و ایتالیایی لذت ببرید. هر چند که پنیر، پیتزا و تیکای مرغ کاملا پخته شده و انواع نوشیدنی‌ها خصوصا لاته عالی، از محبوبیت بالایی در این غذاکده برخوردارند. طبیعت صمیمانه محیط و مهمان نوازی پرسنل، بی نظیر بوده و همچنین فضای پارک زیادی برای مهمانان فراهم است. قیمت‌ها به نسبت آنچه دریافت می‌کنید، کاملا منصفانه هستند.

در اینجا می‌توانید از تجربه منحصربفرد و شگفت انگیز غذاخوردن در میان استخرهای کوچک و در فضایی آبی رنگ برخوردار شوید که حس عجیب بودن نشستن در میان اقیانوس را به مخاطبان القا می‌کنند. بعلاوه دو سالن فوق العاده لوکس، کنار استخر وجود دارند که گزینه‌هایی عالی برای برگزاری مهمانی‌های خصوصی مانند مجالس رسمی، جشن تولد و موارد مشابه به شمار می‌آیند.

 

معرفی برترین ریزورت‌های ساحل گوا

آدرس: 9th Floor, Corporate Park, Block, 109, Agra, Uttar Pradesh, India

 

Desi

این کافه رستوران که در پشت بامی وسیع واقع شده و چشم اندازی جالب توجه به تاج محل و رودخانه یامونا دارد، فضایی رمانتیک و مجلل را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. طراحی داخلی و بیرونی بسیار خلاقانه این کافه غیر متعارف، همراه با مبلمانی فانتزی و رنگ‌هایی غلیظ ، گل‌ها و گیاهان و آلاچیق‌های شیشه‌ای زیبا، مشتریان را به تحسین وا می‌دارند. در عین حال دی جی زنده، هر شب به این جذابیت‌ها دامن می‌زند و آنرا بسیار مناسب برگزاری جشن‌های خصوصی و سالگردها می‌سازد.

گفتنی است این غذاکده، انواع غذاهای چینی، هندی و گیاهی را با قیمت‌هایی مناسب، کیفیتی عالی و طعمی به یادماندنی سرو می‌کند و در میان گزینه‌های منو، بریانی و کباب‌ها و همچنین قهوه بیش از سایرین طرفدار دارند. در ضمن این مکان، به دلیل خدمات عالی و کارکنان خوش برخوردش نیز محبوبیت دارد که همیشه آماده کمک به شما هستند.

آدرس: 5th Floor, Shree Siddhi Vinayak Trade Center Jeoni Mandi Chauraha, Agra, Uttar Pradesh, India

 

Sheroes Hangout

یکی دیگر از بهترین غذاکده‌های شهر برای صرف غذاهای اصیل و لذیذ چینی و هندی، کافه رستوران Sheroes Hangout است. فضای دنج و آرامش بخش اینجا، بسیار مناسب استراحت و تکاندن خستگی‌های سفر و گشت و گذار در  شهر است. اگر گذرتان به این کافه افتاد از خوردن پنیر، برگر و کائوسا و همچنین نوشیدنی‌های گوارایی همچون قهوه سرد خوشمزه، چای ماسالا یا لاسی غافل نشوید.

در ضمن می‌توانید بین صندلی‌های فضای داخلی و بیرونی، هر کدام را خواستید انتخاب کنید. در کنار اینها خدمات عالی، پارکینگ اختصاصی و وای فای رایگان، وسایل آسایش و راحتی را برای مشتریان فراهم می‌کنند. بعلاوه قیمت‌ها نیز بسیار مناسبند.  

آدرس: behind Go Stops Hostel, Agra, Uttar Pradesh, India

 

Cafe' G

و در آخر، به این کافه می‌رسیم که در حوالی کاخ سانجی واقع شده و تجربه‌ای لذت بخش از شکم گردی را با ارائه انواع غذاهای چینی و هندی لذیذ برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. به ویژه صرف سوپ تارو خوشمزه و ماهی خوب پخته شده و مجموعه‌ای از قهوه‌های باکیفیت و عالی شدیدا توصیه می‌شوند. پرسنل مودب و حرفه‌ای در تمام طول سال، با خدمات فوق العاده به استقبال مشتریان می‌آیند و فضای پارکینگ کافی نیز برای کسانی که با خودروی شخصی تردد می‌کنند فراهم است.

 

کارهایی که توریست‌ها را عاشق بمبئی می‌کند

آدرس: 16/2/8,Mahatma Gandhi Rd, Commercial Complex, Sanjay Place, Agra, Uttar Pradesh, India, 282002

۲۸ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران