غذاهای ایتالیایی در بهترین رستوران‌های آگرا

جاذبه‌های گردشگری آگرا
غذاهای ایتالیایی در بهترین رستوران‌های آگرا

آگرا این شهر باشکوه، جایگاه مردمانی متنوع از عقاید مختلف است. این خطه، با ارزش‌های مختلف فرهنگی و سنتی غنی شده و کوچه‌های شهر و جشن‌ها، شما را به تاریخ گذشته باز می‌گردانند. جاذبه‌های بسیاری در این شهر در انتظار گردشگران تور هند هستند: بناهای زیبا، سنت‌های قدیمی، جشنواره‌های محلی و هنری رنگارنگ، صنایع دستی، موسیقی کلاسیک و اجرای رقص... مقاله جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری آگرا، اطلاعاتی مفید در این باره ارائه می‌دهد.

به لحاظ فرهنگ غذایی نیز باید گفت این منطقه، بهشتی برای افراد غیر گیاهخوار و گیاهخوار به شمار می‌آید. البته آگرا زمانی سکونت‌گاه مغول‌ها بود و در نتیجه، غذاها تاثیری شگرف را از این مردمان به ارث برده‌اند. هر چند که ادویه‌هایی از فرهنگ ایرانی و آسیای مرکزی و جنوبی نیز، به دستورپخت غذاهای هندی راه پیدا کرده‌اند.

اما این همه ماجرا نیست! چرا که در طی سالیان در این شهر توریستی، کافه‌ها و رستوران‌های متعددی شکل گرفته‌اند تا سلیقه و ذائقه گردشگران سراسر دنیا را راضی کنند. اما اگر در سفر به این شهر بی نظیر تصمیم گرفتید طعم‌های ایتالیایی را تجربه کنید، بهتر است سری بزنید به یکی از بهترین رستوران‌های آگرا که غذاهای ایتالیایی سرو می‌کنند.

 

تیس می در آگرای هند (Tea’se Me)

اینجا یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های آگرا بوده و لوکیشن‌هایی بسیار رنگارنگ، خلاقانه و جذاب را برای ثبت عکس‌های یادگاری ارائه می‌دهد. بنابراین بعد از بازدید از پارک موتیلال نهرو، سری به این فضای هنری بزنید و از صرف غذاهای هندی و ایتالیایی نهایت لذت را ببرید.

منو گزینه‌های پرطرفداری را شامل می‌شود و در این میان اسپاگتی با سس سفید خوش طعم، پنیر و دال ماخانی را توصیه می‌کنیم. هر چند که طعم بی نظیر براونی، بستنی وانیلی و رول شکلاتی را در کنار نوشیدنی‌هایی نظیر چای سبز سرد، قهوه سرد یا چای ماسالا به سختی فراموش خواهید کرد.

در ضمن برای بهره مندی از هوای تازه و تماشای زیبایی‌های اطراف، می‌توانید از میز و صندلی‌های چیده شده در تراس استفاده کنید. خدمات حرفه‌ای پرسنل مهربان نیز به شهرت این مکان می‌افزایند و قیمت‌های مناسب، تلویزیون، خدمات تحویل غذا، پارکینگ اختصاصی و وای فای رایگان نیز برای مهمانان فراهم هستند.

 

راهنمای خرید در آگرا

آدرس: 18/159D Hotel M House, Fatehabad Rd, near Purani Mandi, Agra, Uttar Pradesh, India

 

سالت کافه در آگرای هند (The Salt Café)

در این کافه رستوران، می‌توان غذاهای چینی و ایتالیایی را سفارش داد. این رستوران زیبا و اینستاگرامی با طراحی منحصر به فرد، رنگ‌های شاد و نورپردازی بی نظیر در فضای داخلی و بیرونی، ساعاتی به یادماندنی را از این شکم گردی رقم می‌زند. بعلاوه منوی غنی این رستوران، گزینه‌های پرطرفداری همچون سوشی رول اژدها، مرغ کره‌ای، پنیر تیکا و دسرهایی نظیر براونی، بستنی و گلاب جامون را ارائه می‌دهد و البته نوشیدنی‌های باکیفیت و گوارا خصوصا قهوه‌های خوشمزه، هوش از سر مخاطبان می‌برند. 

در ضمن این کافه برای رفاه حال مشتریان، خدمات تحویل غذا را در برنامه‌اش گنجانده و البته موفقیت این کافه، بدون وجود پرسنل حرفه‌ای و خدمات فوق العاده میسر نمی‌شود. این محیط آرامش بخش، در عین حال امکانات رفاهی دیگر از جمله پارکینگ، وای فای رایگان و تلویزیون را برای مخاطبان فراهم می‌کند. و جالب است بدانید از همه این خدمات و امکانات، با پرداخت قیمت‌هایی مقرون به صرفه برخوردار خواهید شد.

آدرس: C, 3rd Floor, Fatehabad Rd, near Taj Mahal, Agra, Uttar Pradesh, India

 

رولز نیشن در آگرای هند (Rolls Nation)

اگر در نزدیکی سانجای مشغول گردش بودید و دوست داشتید یک شکم گردی به سبک ایتالیایی در آگرا را تجربه کنید، سری به این رستوران بزنید و از طعم بی نظیر پیتزا سبزیجات، ساندویچ‌های کبابی، رول‌های تخم مرغی خوش پخت و همچنین  قهوه سرد یا میلک شیک‌های عالی برخوردار شوید.

بعلاوه فضای خانگی این مکان، به مهمانان اجازه می‌دهد تا پس از یک روز گشت و گذار سخت و خسته کننده، ساعاتی را با آرامش به استراحت بپردازند و از دورهمی با دوستان و عزیزانشان لذت ببرند. پرسنل خلاق و مهمان نواز، در تمام طول سال به گرمی پذیرای مخاطبان بوده و خدماتی فوق العاده را ارائه می‌دهند. بعلاوه وای فای رایگان و خدمات تحویل غذا نیز، برای رفاه حال مشتریان در دسترس هستند.

 

تاج محل، مهم ترین جاذبه گردشگری آگرا

آدرس: Shop no G-4 F, block 342, Adarsh Nagar Rd, near Sai Mandir, Agra, Uttar Pradesh, India

 

گورگان والا در آگرای هند (Gurgaonwala) 

منوی غذاهای چینی و ایتالیایی زیر نظر سرآشپز محبوب در این مکان ارائه می‌شود و موموهای لذیذ، پاستا با سس سفید و تیکای مرغ، دل هر بیننده‌ای را می‌برند. در ضمن پرسنل پرانرژی بوده و خدمات، ارزنده و سریع هستند. همچنین امکانات تحویل غذا، از مزایای مهم این غذاکده به شمار می‌آیند. و در نهایت، قیمت‌هایی منصفانه را در ازای غذاهای لذیذ و خدمات به یادماندنی خواهید پرداخت.

آدرس: 145Chanakya Puri, Agra, Uttar Pradesh, India

 

پیتزا هات در آگرای هند (Pizza Hut)

علاقمندانی که از تماشای دیدنی‌های پارک موتیلال لذت می‌برند و در این حوالی مشغول گردش هستند، بدون شک لذت شکم گردی در پیتزا فروشی Pizza Hut را فراموش نخواهند کرد. در اینجا انواع گزینه‌های پرطرفدار از جمله پیتزای تابه‌ای خوشمزه، پیتزا سیر و نان سیر پیتزایی و همچنین بستنی وانیلی، کاسترد شکلاتی و براونی سرو می‌شوند. در ضمن پیشنهاد می‌کنیم فراپه شکلاتی، قهوه و لیموناد عالی را از دست ندهید.

از طرفی به دلیل محبوبیت بالای این رستوران در تور هند، بهتر است قبل از مراجعه میز رزرو کنید، زیرا معمولا مشتریان بسیاری به این غذاکده رفت و آمد دارند. بعلاوه اینجا، به دلیل خدمات عالی پرسنل خوش برخوردش که همیشه آماده کمک به مشتریان هستند نیز محبوبیت دارد. در نهایت قیمت‌های پایین، وای فای رایگان و خدمات تحویل غذا را در این مکان زیبا و صمیمی خواهید یافت.

 

لوکس‌ترین هتل‌های آگرا در هند

آدرس: No 8, Fatehabad Rd, Agra, Uttar Pradesh, India

 

 موکا در اگرای هند (Mocha) 

این کافه رستوران، به سرو غذاهای لذیذ و باکیفیت هندی و بین المللی شهرت دارد و یکی از بهترین رستوان‌های ایتالیایی در آگرا است. در این میان اگر به غذاهای ایتالیایی علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت چشیدن طعم پاستا با سس سفید، مرغ سوخاری و پیتزا را در این مکان از دست ندهید. هرچند که برگرها، چیکن، برنج، غذاهای دریایی، سیب زمینی پنیری و همچنین دسرها و نوشیدنی‌هایی نظیر فاج خوشمزه، چیزکیک، براونی، شیک موز، موکاچینو و قهوه عالی نیز بسیار پرطرفدارند.

از طرفی به دلیل موقعیت مکانی مناسب، پیدا کردن این کافه رستوران بسیار آسان است. گفته می‌شود پرسنل اینجا فوق العاده هستند و خدمات جذاب و شگفت انگیزی ارائه می‌دهند. در کنار اینها، فضای داخلی آرام با دکوراسیون شیک، میز و صندلی‌های فضای بیرونی برای استنشاق هوای تازه و خدمات تحویل غذا به ازای قیمت‌هایی مناسب، به لذت این شکم گردی می‌افزایند.

 

۷ توصیه برای داشتن سفری خاطره‌انگیز به آگرا

آدرس: Fatehabad Road, Opp. Crystal Sarovar Premier Hotel, Agra, Uttar Pradesh, India

 

کیسکی ویسکی در آگرای هند (Kiskey whiskey)

این بار رستوران که در حوالی سانجای واقع شده و از فضایی راحت و زیبا و خانگی برخوردار است، به علاقمندان غذاهای هندی و بین المللی پیشنهاد می‌شود. بهترین فعالیت‌ها در سفر به آگرا تجربه طعم بی‌نظیر غذاهای اروپایی، ایتالیایی و بین المللی است. رول‌های خوشمزه، مرغ کره‌ای، پای، پاستا با سس سفید، سوپ، جوجه چینی و روتی، از پرطرفدارترین گزینه‌های منو به شمار می‌آیند. بعلاوه از چیزکیک‌های خوش طعم و قهوه عالی غافل نشوید.

شب هنگام این غذاکده ،با اجرای موسیقی زنده به استقبال مهمانان آمده و ساعاتی مفرح را برایشان رقم می‌زند. خدمات حرفه‌ای، خدمات تحویل غذا و میز و صندلی‌های فضای باز نیز از دیگر مشخصه‌های این رستوران جذاب و خاطره انگیز محسوب می‌شوند. بعلاوه با وجود قیمت‌های ارزان، می‌توانید از شکم گردی مقرون به صرفه‌ای در سفر با تور هند برخوردار شوید.

آدرس:  120,Ashok Cosmos Mall, 119/8, 8, Wazirpura Rd, Agra, Uttar Pradesh, India

 

اِل کلاسیکو کافه در آگرای هند (El Clasico Cafe)

منوی متنوع که بر اساس غذاهای بین المللی شکل گرفته، عاملی است که بسیاری از گردشگران را به این مکان زیبا می‌کشاند. این فضای مفرح که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار بوده و در سفر به آگرا به آسانی می‌توان آن را پیدا کرد. این رستوران در تمام طول سال با پرسنلی خوش برخورد، خدماتی استاندارد و سریع را ارائه می‌دهد. بعلاوه دکوراسیون فانتزی، محیط آرامش بخش و قیمت‌های مناسب در کنار وای فای رایگان، فضای بیرونی پوشیده از گل‌ها و گیاهان و خدمات تحویل غذا، به جذابیت شکم گردی در این رستوران می‌افزایند.

و اما در منو نیز می‌توانید گزینه‌هایی محبوب از جمله پاستا با سس سفید، ساندویچ مرغ، پیتزا، چیکن، پاستا و برگر را بیایید. و البته آنچه این خورد و خوراک را به بهترین نحو تکمیل می‌کند، بی گمان نوشیدنی‌هایی لذیذ از جمله قهوه سرد عالی، چای یا میلک شیک است.

 

فاتح پور سیکری ، مجموعه‌ی تاریخی آگرا هند

آدرس: Tajmahal Eastern Gate VIP Parking, Gate No:2, Shilpgram Rd, Agra, Uttar Pradesh, India

 

شوگر اِن تایم در آگرای هند (Sugar N Thyme)

در اینجا غذاهای چینی، تایلندی و ایتالیایی ارائه می‌شوند و مرغ گریل، پاستا و پیتزا از محبوب‌ترین خوراکی‌های این غذاکده به شمار می‌آیند. هر چند که نمی‌توان از طعم لذیذ چیزکیک بلوبری، وافل، براونی و یا نوشیدنی‌هایی همچون قهوه سرد خوشمزه، یخ چای یا لیموناد غافل شد.

در ضمن این مکان برای رفاه حال مشتریان خدمات تحویل غذا، وای فای رایگان، تلویزیون، پارکینگ و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز را نیز ارائه می‌دهد. دکوراسیون زیبا و محیط آرامش بخش، فرصت استراحت و کسب انرژی از دست رفته را در گشت و گذارهای طولانی و خسته کننده فراهم می‌کند و در نهایت قیمت‌های بسیار مناسب در مقابل این‌همه امکانات و خدمات، اثری مثبت را در ذهن مخاطبان به جای می گذارند.

آدرس: 1374-31375,Agra-Fatebad Road, Near ITC Moghal Hotel Tajganj, Dinesh Nagar, Agra, Uttar Pradesh, India

 

پینچ آف اسپایس در آگرای هند (Pinch Of Spice)

در این رستوران، می‌توانید غذاهای بین المللی و هندی را سفارش دهید و البته گزینه‌های چینی و ایتالیایی نیز بسیار محبوبیت دارند. در منوی غنی این غذاکده مواردی نظیر ماهی لیمویی خوشمزه، سالاد، تیکای ماهی و سوپ، به شدت توصیه می‌شوند. و البته براونی، گلاب جامون و بستنی در کنار لاته عالی، چای ماسالا یا آب میوه‌های تازه طرفداران خود را دارند.

این مکان دنج با فضای داخلی زیبا،  تمام آن چیزی است که برای یک شکم گردی لذت بخش خانوادگی یا دوستانه به آن نیاز دارید. چرا که امکانات رفاهی از جمله تلویزیون، وای فای رایگان، پارکینگ و خدمات تحویل غذا مهیا بوده و خدمات عالی پرسنل پرانرژی در کنار قیمت‌هایی مقرون به صرفه، مشتریان را شگفت زده می‌کنند.  

 

۵ تور جذاب یوگا در کنار تاج محل در سفر به آگرا

 

آدرس: 1076,2,Fatehabad Rd, opposite Hotel ITC Mughal, Agra, Uttar Pradesh, India

 

مود شیکز در آگرای هند (The Mud Shakes)

این مکان نیز بعد از گشت و گذار در حوالی سانجای، شما را به سوی خود فرا می‌خواند و با انواع خوراکی‌های لذیذ از جمله کیک خوش پخت، ساندویچ پنیر، وافل سیب زمینی، پاستا، پیتزا و برگر در کنار دسرهایی همچون فاج شکلاتی، وافل و براونی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. بعلاوه نوشیدنی‌های گوارایی نظیر قهوه سرد خوشمزه، شکلات داغ یا میلک شیک، از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های The Mud Shakes به شمار می‌آیند. اینجا یکی از بهترین کافه‌های آگرا به شمار می‌رود.

خدمات تحویل غذا نیز در اینجا ارائه می‌شود. بعلاوه فضای دنج و زیبای این رستوران بسیار صمیمی و راحت و دیوارهایی که با نقاشی‌های رنگارنگ و جذاب مدرن پوشانده شده‌اند، حظ بصری را به مخاطبان هدیه می‌دهند. همچنین خدمات سریع و عالی، قیمت‌های مناسب و وای فای رایگان برای مشتریان فراهم هستند. در ضمن برای بهره مندی از هوای تازه و تماشای زیبایی‌های اطراف، می‌توانید از میز و صندلی‌های فضای بیرونی استفاده کنید.

آدرس: Emporium block, shaheed smarak, Agra, Uttar Pradesh, India

 

کافه جی در آگرای هند (Cafe' G)

و در نهایت سری می‌زنیم به این کافه رستوران که انواع غذاهای بین المللی و خوراکی‌های سنتی آگرا را به صورت سلف سرویس سرو می‌کند. همچنین اینجا، یکی از اینستاگرامی‌ترین مکان‌ها نیز محسوب شده و لوکیشن‌های جذابی برای ثبت عکس‌های یادگاری ارائه می‌دهد. بعلاوه بسیاری از مشتریان، برای صرف قهوه‌های لذیذ و باکیفیت به این مکان سر می‌زنند. در این فضای زیبا که خدماتی فوق العاده را ارائه می‌دهد و از پرسنلی آموزش دیده برخوردار است، در عین حال امکاناتی نظیر تلویزیون و پارکینگ اختصاصی نیز در دسترس هستند. 

 

راهنمای سفری خانوادگی با کودکان به آگرا

آدرس: 16/2/8,Mahatma Gandhi Rd, Commercial Complex, Sanjay Place, Agra, Uttar Pradesh, India, 282002

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳  

۲۲ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران