معرفی بهترین مراکز خرید در آگرا

جاذبه‌های گردشگری آگرا
معرفی بهترین مراکز خرید در آگرا

شهر زیبای آگرا به دلیل در بر داشتن تاج محل که یکی از عجایب هفتگانه دنیا به شمار می‌رود سالانه مورد توجه بسیاری از گردشگران از سرتاسر دنیا است. این شهر علاوه بر تاج محل جاذبه‌های تاریخی و تفریحی متعدد بسیاری را نیز در خود جای داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به مراکز خرید آگرا اشاره کرد. اگر اهل خرید کردن باشید در تور هند نباید فرصت رفتن به مراکز خرید آگرا را از دست دهید. برخی از این مراکز در مکان‌های شیک و آرام و برخی دیگر در مکان‌های شلوغ و به نسبت ارزان قیمت قرار دارند. در اینجا چند مرکز خرید برتر آگرا که هر گردشگری حداقل یک بار باید در سفر خود به این شهر از آنها بازدید کند را معرفی کرده‌ایم.

 

مرکز خرید آشوک کاسموس مال (Ashok Cosmos Mall Shopping Center)

مرکز خرید آشوک کاسموس در منطقه شیک و باکلاس شهر آگرا واقع شده است و یک مکان مناسب برای سرگرمی، تفریح و البته خرید کردن است. این مجموعه ترکیبی از رستوران، سرگرمی، اقامت و خرید را برای گردشگران این شهر ایجاد کرده است. مرکز خرید کاسموس برخی از برندهای پیشرو مد و تکنولوژی را در خود جای داده و همین آن را به بهشتی برای عاشقان خرید تبدیل کرده است. در کنار مغازه‌های متنوع از برندهای مختلف این مرکز خرید دارای سوپر مارکت معروف بیگ بازار (Big Bazaar) و شعبه‌ای از رستوران مک دونالد نیز است.

 

تاج محل، مهم ترین جاذبه گردشگری آگرا

  • نکات برجسته خرید در آشوک کاسموس مال: برندهای شناخته شده در دنیای مد و پوشاک، تئاتر مالتی پلکس، منطقه سرگرمی، فودکورت
  • آدرس: Plot No. 3D, Fatehabad Rd, Taj Nagari Phase 1, Agra, Uttar Pradesh
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید تی دی آی مال (TDI Mall Shopping Center)

مرکز خرید TDI از بزرگترین مراکز خرید آگرا به شمار می‌رود. بنابراین شما تنوع بالایی از اجناس را در حوزه‌های مختلف در این مکان پیدا خواهید کرد. اگر قصد گشت و گذار در تمامی مغازه‌های تی دی آی را دارید، باید نصف روز خود را به آن اختصاص دهید. بعد از ساعت‌ها خرید می‌توانید به رستوران مک دونالد رفته و با یک همبرگر خوشمزه شکم خود را سیر کنید. ناگفته نماند این مرکز خرید در کنار آشوک کاسموس مال قرار داشته و شما می‌توانید در یک روز از هر دو آن‌ها دیدن کنید.

  • نکات برجسته خرید در تی دی آی مال: رستوران مک دونالد و فروشگاه زنجیره‌ای مولتی پلک
  • آدرس: Plot No. 3D, Fatehabad Rd, Taj Nagari Phase 1, Agra, Uttar Pradesh
  • ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۹ شب

 

مرکز خرید چورچ رود مال (Church Road Mall Shopping Center)

مرکز خرید چورچ رود مال که به طور خلاصه CR Mall نیز نامیده می‌شود، یک مرکز خرید جذاب برای عاشقان خرید در تور هند است. این مجموعه از چهار ساختمان تشکیل شده و اقلام مارک‌دار و غیر مارک‌دار متنوعی را برای مشتریان خود عرضه می‌کند. مشتریان در این مکان نه تنها می‌توانند به خرید لباس سنتی هندی بپردازند، بلکه فرصت خرید انواع کفش، جواهرات، کیف دستی و بسیاری موارد دیگر را نیز خواهند داشت. همچنین یک کافه در مرکز خرید وجود دارد که علاقمندان می‌توانند بعد از خرید در آن استراحت کرده و از نوشیدنی مورد علاقه خود لذت ببرند.

 

۹ رستوران محبوب آگرا را بشناسید

  • نکات برجسته خرید در سی آر مال: تنوع بالای اجناس مارک‌دار و غیر مارک‌دار با قیمت مناسب
  • آدرس: Church Rd, Rambagh, Ram Nagar, Civil Lines, Agra, Uttar Pradesh
  • ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید راجان مال (Rajan Mall Shopping Center)

راجان مال اولین انتخاب افراد برای خریدهای عروسی در آگرا است. این مرکز خرید نه تنها لباس‌های مد روز را ارائه می‌کند، بلکه انواع مناسبی از لباس‌های سنتی مردانه هندی را نیز برای مشتریان عرضه می‌کند. بسیاری از توریست‌ها صرفا برای تماشای ویترین لباس‌های سنتی هندی این مرکز خرید را انتخاب می‌کنند. علاوه بر آن راجان مال یکی از عرضه‌کنندگان پیشرو در لباس شنا و لباس کودکان است. این مکان دارای برندهای مشهور جهانی مد کودکان مانند جینی و جانی است.

  • نکات برجسته خرید در راجان مال: ویترین‌های رنگارنگ از انواع لباس‌های زرق و برق‌دار محلی
  • آدرس: 2/213 A, Civil Lines Opposite Nagar Nigam, Mahatma Gandhi Rd, Agra, Uttar Pradesh
  • ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید ساکت مال (Saket Mall Shopping Center)

مرکز خرید ساکت مال در آگرا ترکیبی از تفریح، سرگرمی و فروش انواع لوازم مختلف از قبیل پوشاک را ارائه می‌دهد. به طوری که هر آنچه که نیاز داشته باشید را می‌توانید در این مکان پیدا کنید. مرکز خرید ساکت مال دارای انواع برندهای دنیای مد، کیف‌های دستی، کفش و دکوراسیون منزل است. علاوه بر آن قسمت جداگانه‌ای برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان را دارا است. فودکورت و رستوران‌های این مجموعه بسیار شیک و باکیفیت بوده و قطعا شما را با منو غذایی خوشمزه‌ای که دارند، مجذوب خود خواهند کرد. مرکز خرید ساکت یک مقصد عالی برای همه افراد معتاد به خرید است. این مکان نه تنها یک مرکز خرید دوست داشتنی در آگرا به شمار می‌رود، بلکه به دلیل بازدید مکرر جوانان از کافه‌ها و رستوران‌های آن، به یک پاتوق دوست داشتنی نیز تبدیل شده است. این مرکز خرید همچنین دارای برندهای محلی و رستوران‌های زنجیره‌ای است. اگر اهل خرید هستید توصیه می‌کنیم رفتن به این مکان را در لیست الویت‌های خود قرار دهید.

 

لوکس‌ترین هتل‌های آگرا در هند: بخش اول

  • نکات برجسته خرید در ساکت مال: کافه‌ها، مغازه‌های فروش انواع لوازم دکوراتیو منزل، شهربازی کوچک، برندهای مختلف لباس
  • آدرس: Kamla Nagar Rd, Sultan Ganj, Saket Colony, Kamla Nagar, Agra, Uttar Pradesh
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۹ شب

 

مرکز خرید شانتی مال (Shanti Mall Shopping Center)

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید آگرا، شانتی مال نام دارد. بر خلاف مراکز خرید سنتی، شانتی مال یک مجموعه بسیار لوکس از انواع برندهای مد معروف و برندهای محلی را در خود جای داده است. شانتی مال با الهام از یکی از بازار‌های محلی دهلی به نام مینا ساخته شده و اقلام مختلف خرید از جمله لوازم بهداشتی، دکور خانه، لوازم جانبی و غیره را دارا است. شانتی مال هر آنچه را که انتظار دارید در خود گنجانده و به همین دلیل به انتخاب اصلی افراد محلی برای خرید تبدیل شده است.

  • نکات برجسته خرید در شانتی مال: الهام گرفته شده از بازار مینا دهلی، دارای مغازه‌های فروش لوازم دکوراسیون منزل
  • آدرس: Mahatma Gandhi Rd, Ramnagar Colony, Civil Lines, Agra, Uttar Pradesh
  • ساعات کاری: ۹ صبح تا ۹ شب

 

کالراز کوتاژ اینداستری (Kalra’s Cottage Industry)

کالراز کوتاژ اینداستری یکی از مکان‌های محبوب برای خرید کردن در آگرا است. این مکان در اصل یک شرکت تولید کننده محصولات دستبافت می‌باشد که فعالیت خود را اولین بار در سال ۱۹۸۴ شروع کرد. این مکان طرح‌های بسیار زیبای ایرانی و مغول را به بهترین شکل تولید می‌کنند که در میان توریست‌های تور هند طرفداران بسیار زیادی دارد. چنانچه قصد خرید یادگاری برای خود را دارید و یا یک سوغاتی ارزشمند از سفر به هند را برای دوستان و آشنایان خود تهیه می‌کنید، کالراز کوتاژ اینداستری بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

 

۱۱ حقیقت درباره شهر زیبای آگرا، هند

  • نکات برجسته خرید در کالراز کوتاژ اینداستری: انواع فرش و محصولات دستبافت با طرح‌های سنتی
  • آدرس: Bansal Nagar, Tajganj, Agra, Uttar Pradesh
  • ساعات کاری: ۹ صبح تا ۸ شب

 

مرکز خرید بلک برد مال (Black Bird Mall Shopping Center)

مرکز خرید بلک برد یک مرکز خرید عمده فروشی لباس است. بنابراین اغلب مغازه‌داران برای خرید این مکان را ترجیح می‌دهند. اما در کنار مغازه‌های عمده فروشی پوشاک می‌توان مغازه‌های متنوع پارچه فروشی را نیز پیدا کرد. بنابراین گردشگرانی که به پارچه‌های باکیفیت و زیبای هندی علاقه‌ دارند می‌توانند یک خرید بسیار خوبی را در بلک برد مال داشته باشند. در حین گشت و گذار در این مکان شاهد بومیان آگرا خواهید بود که در حال خرید ساری، لباس محلی زنان هند، هستند.

  • نکات برجسته خرید در بلک برد مال: فروش بهترین انواع پارچه‌های هندی
  • آدرس: G-16، Aparna Mall، Hospital Rd، Sindhi Bazaar، Mantola، Agra، Uttar Pradesh
  • ساعات کاری: ۹ صبح تا ۱۱ شب

 

مرکز خرید تگسون شیلا مال (Tegson Sheela Mall Shopping Center)

تگسون شیلا مال یک مرکز خرید پرطرفدار در آگرا است که اغلب نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند. این مرکز خرید دارای سه طبقه می‌باشد که در هر کدام از این طبقات برندهای معروف دنیای مد، ساعت، لباس شنا و غیره موجود هستند. همچنین تگسون شیلا از یک شهربازی کوچک، یک فودکورت و یک تئاتر مالتی پلکس تشکیل شده است که در کنار خرید فرصت تفریح را هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان فراهم می‌کند.

 

۴ دسر خوشمزه که سفر شما به آگرا را لذت‌بخش‌تر می‌کند

  • نکات برجسته خرید در تگسون شیلا مال: مغازه‌های متنوع از برترین برندهای دنیای مد
  • آدرس: 67, Raja Balwant Singh Rd, Sheela Cinema, Bhadawar House, Surya Nagar, Khandari, Agra, Uttar Pradesh
  • ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۸ شب

 

تمامی مراکز خرید معرفی شده در این مقاله مکان‌های بسیار مناسب و دوست داشتنی برای گردشگران تور هند و همچنین ساکنین شهر آگرا هستند. بنابراین اگر اهل خرید کردن هستید و یا دوست دارید از یکی از مراکز خرید آگرا در طول سفر خود دیدن کنید، بازدید از موارد فوق را حتما در لیست برنامه‌های خود در حین گشت و گذار شهری قرار دهید. مهم نیست که به دنبال اجناس گران و مارک‌دار هستید و یا قصد خرید لوازم ارزان قیمت را دارید. در هر صورت مکان‌های معرفی شده تنوع بالایی از انواع محصولات را برای خرید شما در اختیار قرار خواهند داد.

۰۵ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران