انتخاب بهترین هتل‌های مالدیو در نوروز ۱۴۰۱

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
انتخاب بهترین هتل‌های مالدیو در نوروز ۱۴۰۱

آن دسته افرادی که می‌خواهند در یکی از بهترین مقاصد ساحلی دنیا تعطیلات خود را سر کنند، تور مالدیو یک انتخاب فوق‌العاده خواهد بود. جایی که خیلی از مردم دنیا رویای سفر به آن‌جا را در سر می‌پرورانند. ما در انتخاب بهترین هتل‌های این لیست، در کنار امکانات رفاهی، امکانات تفریحی مناسب را نیز لحاظ کرده‌ایم تا جایی ایده‌آل برای یک سفر تفریحی و عالی در ایام نوروز برایتان رقم بخورد. اگر برنامه‌ی سفر به مالدیو را دارید، بهتر است قبل از انتخاب هتل خود، این لیست را هم مروری کنید.

 

بهترین هتل‌های لاکچری برای تور نوروزی 1401

بدون شک خیلی از آن‌هایی که قصد سفر به مالدیو را دارند، در ذهنشان هتل‌های ۵ ستاره در جزایر خصوصی را تصور خواهند کرد و انتخاب‌های این بخش ما، به این گونه هتل‌ها که نماد تورهای مالدیو هستند را شامل می‌شود.

JW Marriott Maldives Resort and Spa

ریزورت JW Marriott با ۶۰ ویلای بسیار زیبا، یکی از بهترین هتل‌های مالدیو است. جایی که تنها کم‌تر از یک ساعت با ماله فرصت دارد و با منظره‌ی زیبای دریا، محیط جنگلی شگفت‌انگیز، استخر‌های اختصاصی برای ویلاها و امکانات عالی، همه چیز را برای چنین سفری برایتان فراهم خواهد آورد.

این ریزورت یک هتل خانوادگی نیز به حساب آمده و کوچک‌ترها نیز در آن‌جا می‌توانند خوش بگذرانند. امکاناتی همچون پرستار بچه ۲۴ ساعته، کلاس‌های یوگا، سینمای روباز، امکاناتی برای انجام ورزش‌های آبی، کایاک و ... نیز برای این مکان در نظر گرفته شده است. در مجموعه JW Marriott از بسیاری جهات انتخابی فوق‌العاده برای تعطیلات عید است چون هم یک محیط خصوص و لوکس و عالی داشته و هم این که به ماله نزدیک است و می‌توانید، محیط شهری مالدیو را در آن‌جا ببینید.

Sun Siyam Vilu Reef

Sun Siyam Vilu Reef یک انتخاب متفاوت نسبت به خیلی دیگر از هتل‌های این لیست است. هتل لاکچری ۵ ستاره‌ای که دارای چندین ویلای آبی بوده و ۲۰ سال است که در این جزیره‌ی اختصاصی به فعالیت می‌پردازد. جزیره‌ای که گیاهان بسیار متنوعی در خود داشته و همچنین چندین حیوان کوچک نیز در میان درختانش زندگی می‌کنند. اما جذابی این جزیره جدا از همه‌ی این‌ها که گفتیم، به مرجان‌ها دریایی فوق‌العاده زیبای اطرافش بوده و این هتل نیز امکانات زیادی برایتان فراهم کرده تا بتوانید به انواع تفریحات آبی از جمله اسنورکلینگ بپردازید، چون دنیایی از ماهی‌های رنگارنگ در دل این مرجان‌های دریایی زندگی می‌کنند.

در این هتل امکانات بسیار متنوعی وجود دارد که هم برای بزرگ‌ترها بوده و هم برای بچه‌ها. از غذاهای استثنایی تا مرکز اسپا و سلامت جذاب و همچون چیزی که در JW Marriott وجود داشت، یک سینمای روباز نسبتا بزرگ که می‌توانید، فیلم‌های خانوادگی را زیر نور ستارگان و همراه دیگر مهمانان هتل به تماشا بنشینید. امکانات تفریحی این هتل بسیار زیبا است و در قالب چند خط نمی‌گنجد، تنها به همین نکته اشاره کنیم که اگر سفر به مالدیو در نوروز ۱۴۰۱ را برای این مکان برنامه ریزی کنید، همه‌ی روزهای شما شاد و مفرح و البته متنوع خواهد گذشت.

 

بهترین فعالیت‌های سرگرم کننده در مالدیو

Kuda Villingili Resort Maldives

این هتل فاصله‌ی بسیار کمی با ماله داشته و در کنار ویلاهای دریایی زیبایش، اقامتگاه‌های مختلفی در ساحل و یک استخر بزرگ دارد که درختان نخل دور آن را گرفته و ساحلی بزرگ با شن نرم نیز کل جزیره را احاطه کرده است. ریزورت Kuda Villingili یکی از هتل‌های بسیار معروف در مالدیو است که تمامی ویلاها و اتاق‌هایش، به شکلی لوکس و زیبا برای تعطیلاتی شگفت‌انگیز تهیه دیده شده‌اند.

این هتل امکانات تفریحی خیلی خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین یک قایق تندروی بزرگ داشته تا اگر دوست داشتید با این وسیله‌ی لوکس، به جزیره گردی در آب‌های مالدیو بپردازید. Kuda Villingili به هیچ وجه یک مجموعه کوچک نیست و شباهتی به جزایر کوچک با چند ویلا ندارد، بلکه محیطی شاد و دوست داشتنی داشته و بعضی اوقات می‌توانید در برنامه‌های جمعی همچون جشن‌های شبانه شرکت نمایید.

Movenpick Resort Kuredhivaru Maldives

Movenpick یکی از ریزورت‌های گران قیمت مالدیو است که ویلاهای آن بیش از ۲ هزار یورو قیمت دارند. اما چرا باید همچین جایی برای سفر انتخاب کرد؟ Movenpick در جزیره‌ای بسیار زیبا در مالدیو واقع شده و ویلاهای آبیش شگفت انگیزی دارد که همگی دارای استخر اختصاصی هستند. رستوران این مجموعه، میزهایی روی ساحل دارد که خوردن غذا در هنگام غروب خورشید یا زیر چتر ستارگان را برایتان فراهم می‌کند.

هر کدام از واحدهای این مجموعه فوق‌العاده زیبا طراحی شده و از نظر امکانات رفاهی در بهترین شرایط قرار دارد. Movenpick حدود ۴۵ دقیقه از ماله دور است و دارای باغی بزرگ، استخر عمومی عالی، امکانات کامل برای انجام تفریحات آبی و خیلی چیزهای دیگر است. اگر چه این مکان برای خانواده‌ها نیز توصیه می‌شود، اما پیشنهاد ما در زمینه‌ی Movenpick این است که آن‌جا را برای یک تور نوروزی دو نفره و رومانتیک انتخاب نمایید.

 

بهترین مکان‌های مالدیو برای بازدید

Kurumba Maldives

به نسبت دیگر ریزورت‌های ۵ ستاره‌ی مالدیو که در جزیره‌ای اختصاصی واقع شده‌اند، Kurumba  قیمت بهتری دارد اما از هر نظر جایی عالی برای مسافرت نوروزی به حساب می‌آید. جزیره‌ای نسبتا کوچک که با انبوهی از درختان بزرگ پوشیده شده و ویلاهای لوکس با امکانات عالی رفاهی در میان این درختان جا خوش کرده‌اند. جزیره دایره وار است و دور تا دور آن را ساحلی با شن‌های نرم احاطه کرده که سایه‌ی درختان را به روی خود دیده و در جلو نیز، مرجان‌ها باعث شده‌اند تا آبی شفاف و کریستالی پیش رو داشته باشید که ماهی‌های رنگارنگ در اطرافش شنا می‌کنند.

این مکان برای تمامی اعضای خانواده مناسب بوده و اولین دلیلش، امکانات کامل برای خانواده‌هاست و سپس برنامه‌های تفریحی و فعالیت‌های آبی بوده که برای تمامی اعضای خانواده تدارک دیده شده است. جدا از برنامه‌های جمعی مثل جشن‌های شبانه و بازی‌های گروهی، انواع امکانات برای تفریحات آبی، اسنورکلینگ، جزیره گردی و ... در این محل آماده شده و از نظر غذا نیز بهترین‌ها برایتان پخت می‌شود.

بهترین هتل‌های ماله برای تور نوروزی ۱۴۰۱

بخش زیادی از تورهای مسافراتی به مقصد مالدیو نیز، برای ماله برنامه ریزی می‌شود. اقامت در هتل‌های این شهر نسبت به جزایر خصوصی ارزان‌تر بوده و شما در یک محیط شهری و شلوغ و البته شاد اقامت خواهید داشت. برای آشنایی با بعضی از بهترین هتل‌های ماله برای تور نوروزی چند مورد از بهترین‌ها را مختصر در ادامه معرفی خواهیم کرد.

Jen Maldives Male by Shangri-La

این هتل چهار ستاره که زیر مجموعه شانگری لا به حساب می‌آید، از اقامتگاه‌های شیک و بسیار پرطرفدار ماله است که با امکانات متنوع رفاهی و تفریحی خود، گزینه‌ای عالی برای سفر به ماله به حساب می‌آید. این مجموعه دارای اقامتگاه‌های خانوادگی نیز هست و به همین دلیل آن‌جا را در صدر لیست هتل‌های پیشنهادی در مالی قرار داده‌ایم. Jen Maldives  دارای استخر، اسکله رو به دریا، امکانات تفریحی متنوع و چند رستوران، کافه و بار بوده و یک سالن ورزشی اختصاصی نیز در خود دارد.

The Beehive

Beehive دیگر هتل ۴ ستاره محبوب ماله است که برای اقامت در آن‌جا، حتما باید از چندین روز قبل اقدام کنید چون قیمت مناسب و امکانات بسیار خوب، باعث شده تا این هتل همیشه پر باشد. اتاق‌های Beehive شیک و زیبا هستند و امکانات کامل رفاهی در آن‌ها لحاظ شده است.  همچنین این مجموعه دارای اتاق‌های خانوادگی، رستوران و بار است و همچنین در جایی بسیار عالی از ماله قرار گرفته و از آن‌جا به راحتی به ساحل و خیلی از جاذبه‌های شهر دسترسی خواهید داشت.  Beehive برای آن‌هایی که قصد دارند در جایی عالی با قیمت مناسب اقامت داشته باشند، انتخابی بسیار خوب محسوب می‌شود.

 

جالبترین حقایق درباره مالدیو

Samann Grand

این هتل نیز اگر چه یک مکان ۴ ستاره است اما به مراتب از دو پیشنهاد قبلی ما شیک‌‌تر است و تنها ۳ دقیقه از ساحل مصنوعی معروف ماله فاصله دارد. فضای داخلی هتل بسیار شیک است و شما از بعضی از اتاق‌ها، رستوران و بار اختصاصی هتل می‌توانید منظره‌ی دریا را نیز تماشا کنید. همچنین یک تراس بزرگ برای هتل در نظر گرفته شده که گنجایش تا ۲۰ نفر را دارد و اگر جایی برای خود رزرو کرده باشید، می‌توانید در آن‌جا شب‌های زیبای ماله را زیر پای خود تماشا کنید.

هتل‌های مقرون به صرفه مالدیو در جزایر خصوصی این کشور

اگر نمی‌خواهید برای تور مالدیو نوروز، هزینه‌ی سنگینی برای یک ریزورت یا هتل در جزیره‌ای خصوصی پرداخت کنید، چند هتل ۴ ستاره هستند که می‌توانیم به شما معرفی کنیم:

Malahini Kuda Bandos Resort

این مجموعه در یک جزیره‌ی کوچک واقع شده و شامل چندین اقامتگاه شیک، رستورانی کوچک، سواحل فوق‌العاده زیبا، سالن ورزشی و امکانات رفاهی بسیار خوب است. از نظر زیبایی و ساحل، Malahini Kuda Bandos Resort هیچ کم از خیلی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره‌ی مالدیو ندارد و فاصله‌ی آن نسبت به ماله نیز بسیار کم است. تنها تفاوت آن تجمل کم‌تر بوده و همچنین در این‌جا خبری از قایق‌های تندروی لوکس برای گشت‌های دریایی نیست اما امکانات خوبی برای تفریحات آبی در آن‌جا در نظر گرفته شده که برای استفاده از آن‌ها باید مبلغی را پرداخت کنید.

Embudu Village Resort

شرایط این هتل شبیه به گزینه‌ی قبلی است و در یک جزیره فوق‌العاده زیبا و کوچک واقع شده اما یک مکان صمیمی و شاد است و اتفاقا برای تور نوروزی مالدیو شدیدا پیشنهاد می‌شود. تقریبا قیمت این هتل نسبت به جایی مثل Movenpick یک سوم بوده در عوض در این هتل نیز شما در اتاق‌های شیک و تمیزی اقامت خواهید داشت، رستوران و بار در اختیارتان خواهد بود و می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی خشکی و همچنین دریای جزیره بهره ببرید.

 

معرفی محبوب‌ترین غذاهای مالدیو

۲۴ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران