بهترین هتل‌های مالدیو (قسمت اول)

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
بهترین هتل‌های مالدیو (قسمت اول)

مالدیو یا به عبارتی دیگر بهشت روی زمین یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در بین توریست‌ها از سرتاسر جهان است. با توجه به محبوبیت بالای تور مالدیو و طبیعت زیبای آن امروزه هتل‌های متعددی در آن تاسیس شده‌اند. بنابراین توریست‌ها با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌توانند اقامتی به یادماندنی را در محیط‌هایی دنج و آرام در سفر خود به مالدیو تجربه کنند. با توجه به اهمیتی که انتخاب هتل در کیفیت سفر گردشگران دارد در این مقاله قصد داریم تا بهترین هتل‌های مالدیو را برای شما همراهان عزیز معرفی کنیم.

 

هتل تاج اگزوتیکا ریزوت (Taj Exotica Resort Hotel)

اولین هتلی که قصد معرفی آن را به عنوان یکی از بهترین‌های مالدیو داریم، هتل تاج اگزوتیکا ریزوت است. این هتل دارای محیطی بسیار دنج و آرام بوده و مکانی بی‌نظیر برای زوج‌هایی است که دوست دارند سفری رمانتیک در مالدیو داشته باشند. این هتل علاوه بر امکانات رفاهی بی‌نظیر خود دارای بزرگترین چشمه‌های آبگرم مالدیو است و این موضوع مزیت بزرگی برای آن محسوب می‌شود. هتل تاج اگزوتیکا ریزوت در جزیره‌ای به نام Emboodhu Finolhu قرار دارد. فاصله این جزیره از فرودگاه بین‌المللی مالدیو چیزی در حدود ۸ کیلومتر بوده و مسافران می‌توانند به راحتی توسط  قایق‌های موتوری سریع السیر لوکس به آن دسترسی داشته باشند.

 

۷ ویلای روی آب برای اقامت در مالدیو

 

هتل لوکس ساوت آری آتول (LUX South Ari Atoll Hotel)

از دیگر اقامتگاه‌هایی با توجه به نظر مسافران می‌توان آن را در لیست بهترین هتل‌های مالدیو قرار داد، هتل لوکس ساوت آری آتول است. همان طور که از نام آن می‌توان متوجه شد این هتل دارای طراحی بسیار شیک و لاکچری می‌باشد. بنابرانی اگر به دنبال مکانی لوکس برای اقامت در مالدیو هستید اقامت در این هتل را پیشنهاد می‌دهیم. این هتل در منطقه‌ای زیبا به نام ساوت آری آتول قرار دارد و نام خود را نیز از همین جا گرفته است. آنچه هتل لوکس ساوت آری آتول را برای مسافران محبوب کرده طراحی زیبای آن به سبک روستایی است. همچنین تمامی اتاق‌ها دارای منظره‌ای زیبا از جنگل و آب هستند.

 

هتل کنستانس هالاولی (Constance Halaveli Hotel)

اگر به دنبال هتلی با ساحل اختصاصی برای اقامت در تور مالدیو هستید بهترین انتخاب برای شما هتل کنستانس هالاولی خواهد بود. علاوه بر اتاق‌هایی زیبا و دنج شما می‌توانید از ساحل اختصاصی آن با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی نهایت لذت را ببرید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به چترهای ساحلی، زمین والیبال ساحلی، سایت غواصی و موج سواری و غیره اشاره کرد. همچنین در کنستانس هالاولی می‌توانید از خدماتی نظیر ماساژ، سم زدایی و حجامت نهایت لذت را ببرید و کل خستگی خود را در آن برطرف کنید. این هتل دارای رستوران و کافه‌هایی شیک است که برای سیر کردن شکم نیازی به گردش در سطح جزیره نداشته و می‌توانید از منو غذایی آن خوشمزه‌ترین غذاهای مالدیو را سفارش دهید.

 

هتل آنانترا کیهاواه (Anantra Kihavah Hotel)

اکنون که قصد معرفی بهترین هتل‌های مالدیو را داریم نمی‌توان نام هتل آنانترا کیهاواه را فراموش کرد. این هتل با فراهم کردن مکانی لاکچری و دنج توانسته در بین توریست‌ها محبوبیت بالایی پیدا کند. علاوه بر تمامی امکانات رفاهی و خدماتی که از یک هتل لوکس انتظار دارید با اقامت در آنانترا کیهاواه تجربه خوردن غذایی خوشمزه در یک رستوران زیر آب را نیز به دست خواهید آورد. Sea Dining نام رستوران زیر آبی این هتل بوده و منو غذایی بین‌المللی برای خوردن خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را دارد. همچنین مسافران می‌توانند در طول سفر خود از هتل اختصاصی رایگان این هتل استفاده کرده و با تفریحاتی مثل غواصی و موج سواری سفری به یادماندنی را برای خود رقم بزنند.

 

۷ مورد از بایدها و نبایدهای سفر به مالدیو

 

هتل پارک حیات هاداها (Park Hyatt Maldives Hadahaa)

مهم‌ترین تفریح در سفر با تور مالدیو مربوط به تفریحات ساحلی می‌باشد. یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای کسانی که دوست دارند تا سفر خود را با دراز کشیدن زیر چترهای ساحلی و آبتنی در ساحلی اختصاصی سپری کنند، هتل پارک حیات هاداها است. علاوه بر آن در محوطه این هتل دو استخر روباز نیز وجود دارد که مسافران می‌توانند کودکان خود را درون این استخرها قرار داده و خود از آب‌های زلال و عمیق دریا لذت ببرند.

 

هتل آنگسانا ولاوارو (Angsana Velavaru)

آنگسانا ولاوارو از جمله هتل‌های ۵ ستاره در مالدیو است که گزینه بسیار مناسبی برای اقامت کسانی است که به صورت خانوادگی سفر می‌کنند. در این هتل محیطی بسیار دنج و آرام برای به آرامش رسیدن میهمانان تعبیه شده است. علاوه بر آن کسانی که به دنبال آرامش بیشتری هستند می‌توانند از خدمات ماساژ و آبگرم این هتل نیز استفاده کرده و لذت سفر خود را دوچندان کنند. از دیگر امکانات هتل آنگسانا ولاوارو می‌توان به دربر داشتن سه رستوران شیک با منو غذایی خوشمزه، کافه، سالن ورزشی و از همه مهم‌تر اتاق‌های لاکچری با تمامی امکانات لازم اشاره کرد.

 

اقامت در ۵ هتل رمانتیک مالدیو

۲۶ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران