بهترین هتل‌های مالدیو (قسمت دوم)

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
بهترین هتل‌های مالدیو (قسمت دوم)

مالدیو به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری دنیا اقامتگاه‌های متنوع بسیار زیادی را دارا می‌باشد. بنابراین گردشگران تور مالدیو می‌توانند یکی از این اقامتگاه‌ها را با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب کرده و سفری فوق‌العاده را برای خود رقم بزنند. اغلب هتل‌های مالدیو دارای چشم‌اندازی بسیار زیبا از ساحل و فضای سرسبز است که سفری رویایی برای مسافران خود فراهم می‌کنند. با توجه به این موضوع تصمیم گرفته‌ایم تا در ادامه بخش اول، چند مورد از بهترین هتل‌های مالدیو را برای آشنایی بیشتر شما عزیزان معرفی کنیم.

 

هتل پر آکیوم هوآوافن فاشی (PER AQUUM Huvafen Fushi Hotel)

اگر زندگی و مشغله کاری پراسترسی دارید و اکنون تصمیم گرفته‌اید تا اقامتی دنج و آرام در یکی از بهترین هتل‌های مالدیو تجربه کنید هتل پر آکیوم هوآوافن گزینه پیشنهادی ما برای شما عزیزان خواهد بود. این هتل بی‌نظیر دارای ساحل اختصاصی مجهز برای آبتنی و حمام آفتاب بوده و منظره بسیار زیبایی از آب‌های نیلگون را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. در کنار این موارد میهمانان این هتل می‌توانند فرصت غواصی در مالدیو را داشته و به کشف زندگی زیر آب‌های مالدیو بپردازند. علاوه بر آن استخر روباز با منظره دریا در هتل پر آکیوم هوآوافن فاشی وجود دارد که علاقه‌مندان در تور مالدیو می‌توانند از امکانات این استخر روباز نیز استفاده کنند.

هتل پر آکیوم هوآوافن فاشی دارای ۴ رستوران و ۲ سالن می‌باشد که مسافران دغدغه پیدا کردن رستوران برای تست کردن غذاهای لذیذ مالدیو را نخواهند داشت. شما می‌توانید در طول روز به این رستوران‌ها رفته و با منو غذایی دریایی و بین‌المللی شکم خود را سیر کنید. از دیگر امکانات موجود در این استخر می‌توان به سالن ماساژ، سم زدایی یا حجامت، کافه کنار استخر، سالن ورزش، استخرهای خصوصی در برخی از اتاق‌ها و ... اشاره کرد.

 

جالبترین حقایق درباره مالدیو

هتل باروس مالدیو (Baros Maldive Hotel)

هتل باروس در جزیره‌ای به نام باروس در آتول شمالی قرار دارد. مسافران می‌توانند از فرودگاه مالدیو دسترسی آسانی به این جزیره داشته باشند. برای دستیابی به این هتل سوار بر کشتی تفریحی شده و علاوه بر روزهای خوشی که در هتل منتظر شما است روزی به یادماندنی در طول مسیر برای خود رقم خواهید زد. با اقامت در هتل باروس مالدیو فرصت بازدید از جزیره زیبای باروس را نیز به دست خواهید آورد. این جزیره زیبا دارای مرجان‌های دیدنی، سواحل شنی، منظره‌ای فوق‌العاده از درختان زیبای نخل و ... است. اگر عاشق طبیعت و اقامت در هتلی واقع در منطقه‌ای دنج و آرام هستید حتما هتل باروس را جز الویت‌های خود در تور مالدیو قرار دهید.

هتل ولیگاندو مالدیو (Veligandu Hotel)

از جمله بهترین هتل‌های مالدیو که اقامت در آن را به زوج‌هایی که به دنبال مکانی رمانتیک برای گذراندن تعطیلات خود هستند می‌توان پیشنهاد داد، هتل ولیگاندو است. این هتل بی‌نظیر در یک جزیره خصوصی به مساحت ۲۲ هکتار قرار داشته و دارای طبیعتی خارق‌العاده است. با انتخاب این هتل فرصت غواصی بین مرجان‌های زیبای مالدیو را به دست خواهید آورد. خبر خوب اینکه هتل ولیگاندو تنها ۲۰ دقیقه از فرودگاه بین المللی ابراهیم نصیر فاصله دارد که شما این مسیر را می‌توانید با هواپیمای دریایی طی کنید. از دیگر امکانات هتل ولیگاندو تنوع بالای تفریحات و ورزش‌های آبی تعبیه شده در آن است. از جمله این تفریحات می‌توان کایاک سواری، موج سواری و ... را نام برد. همچنین اگر به ماهیگیری علاقه داشته باشید این فرصت برای شما فراهم خواهد بود که قایقی را کرایه کرده و در مکانی دنج و آرام به ماهیگیری مشغول شوید. در کنار تمامی این موارد هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل زمین والیبال، زمین تنیس، سونا و استخر شنا و کافه بار کنار استخر و غیره می‌باشد.

 

۷ ویلای روی آب برای اقامت در مالدیو

هتل نالادهو بای آنانتارا مالدیو (Naladhu Maldives By Anantara)

آخرین مورد از بهترین هتل‌های مالدیو که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم هتل نالادهو بای آنانتارا است. این هتل بی‌نظیر بیش از هر چیزی با کلبه‌های چوبی که در کنار ساحل اختصاصی آن برای استراحت کردن و حمام آفتاب گرفتن میهمانان تعبیه شده، شهرت دارد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از تفریحات آبی در مالدیو مثل غواصی و موج سواری نیز لذت ببرند. تجهیزات مورد نیاز در ساحل این هتل در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین کسانی که نیاز به یک استراحت واقعی و استرس‌زدایی را دارند می‌توانند از امکاناتی نظیر ماساژ، سم‌زدایی بدن و رایحه درمانی که مخصوص جزیره مالدیو است بهره ببرند. از دیگر امکانات این هتل استخر روباز آن است که دارای بخش‌های اختصاصی برای کودکان و همچنین بزرگسالان می‌باشد.

۲۸ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران