بهترین اسپاهای مالدیو برای رسیدن به آرامش

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
بهترین اسپاهای مالدیو برای رسیدن به آرامش

مالدیو به عنوان یک جاذبه توریستی، مملو از مکان‌های متنوع دیدنی و همچنین مناظر فوق‌العاده زیبای طبیعت است. به طوری که این سرزمین گردشگری با سواحل بکر و ماسه‌های سفید رنگ شناخته می‌شود. از همین رو اغلب کسانی که به دنبال یک مقصد آرام و دنج برای استراحت و دور کردن تنش‌های زندگی هستند، سفر با تور مالدیو را ترجیح می‌دهند. البته سواحل مالدیو تنها راه رهایی از مشغله‌های زندگی نیست. بلکه در این سفر شما فرصت رفتن به اسپاهای فوق‌العاده مالدیو را نیز خواهید داشت. اسپاها به قدری در مالدیو پرطرفدار هستند که توصیه می‌شود هر گردشگری یک روز خود را در یکی از این مکان‌های همه چیز تمام بگذرانند. از آرامش در حوضچه‌های آب گرم گرفته تا ماساژهای سنتی و مدرن چیزهایی هستند که در اسپاهای مالدیو می‌توانید پیدا کنید. اگر ایده رفتن به اسپا برای شما نیز جذاب است در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین اسپاهای مالدیو آشنا شوید.

 

۱. اسپا وِلاسارو، مالدیو (Velassaru Spa, Maldives)

معرفی بهترین اسپاهای مالدیو را با مکانی به نام ولاسارو آغاز می‌کنیم. این مکان بهترین خدمات ماساژ را در محیطی فوق‌العاده زیبا با چشم‌اندازهای بی‌وقفه از دریاهای مالدیو به مشتریان خود ارائه می‌کند. پس اگر عاشق مکان‌های لوکس هستید این یکی از بهترین انتخاب‌های شما در سفر با تور مالدیو خواهد بود. اسپا ولاسارو با انواع ماساژ‌های صورت و بدن کل خستگی‌های رندگی را از شما دور کرده و بعد از پایان روز احساس بسیار سبک و جوان‌تری را خواهید داشت. اسپا در Velassaru شامل اتاق‌های درمان روی آب، استخر روی دریا، اتاق‌های بخار، اتاق‌های استراحت و همچنین کلاس‌های رایگان یوگا بعد از غروب آفتاب است. کلاس‌های یوگا به صورت سه بار در هفته کنار محوطه ساحل اصلی انجام می‌شود. بنابراین اگر دوست دارید که حتما در کلاس‌های یوگا شرکت کنید حتما از قبل در مورد روزهای برگزاری آن‌ها پرس و جو کنید.

 

بهترین فعالیت‌های سرگرم کننده در مالدیو

آدرس: Orchid Magu, PO Box 2015, Mal- 20-02, Republic of Maldives

 

۲. اسپا کوراماتی، مالدیو (Kuramathi Spa, Maldives)

مورد بعدی از بهترین اسپاهای مالدیو که گردشگران فرصت رفتن به آن را خواهند داشت، اسپا کوراماتی است. این مکان بسیار زیبا و دوست داشتنی در وسط جزیره مالدیو و با چشم‌اندازی مشرف به اقیانوس قرار گرفته است. این مکان تمامی شرایط را برای استراحت مهمانان خود فراهم کرده و این اطمینان را به شما می‌دهیم که هرگز از رفتن به این مجموعه بی‌نظیر پشیمان نخواهید شد. اسپا کوراماتی، مکانی برای دریافت انواع خدمات ماساژ بر اساس آیین‌های سنتی اروپا، اندونزی و تایلند با استفاده از بهترین محصولات طبیعی است. به این معنا که مهمانان مجموعه کوراماتی می‌توانند بسته به نیاز و علاقه خود یکی از بسته‌های خدمات ماساژ را انتخاب کرده و از آن لذت ببرند.

از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به اتاق‌های خصوصی ماساژ و درمان، اتاق ماساژ آبی، اتاق‌های مراقبت پوستی و زیبایی، اتاق درمان خصوصی با حمام گیاهی و غیره اشاره کرد. بنابراین مشتریان این فرصت را خواهند داشت تا در کنار ماساژ‌ درمانی از دیگر خدمات زیبایی مثل رسیدگی به پوست و ماسک‌های گیاهی متنوع نیز بهره ببرند. همچنین در اسپای Kuramathi با نوشیدنی‌های گیاهی و سنتی مالدیو از شما در حین لذت بردن از خدمات ماساژ پذیرایی خواهد شد. تمامی نوشیدنی‌های سرو شده در این مکان به شیوه کاملا سالم تهیه شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

آدرس: Kuramathi Maldives, Rasdhoo Atoll, Maldives

 

۳. اسپا هووافن فوشی، مالدیو (Huvafen Fushi, Maldives)

یکی از بهترین استراحتگاه‌های مالدیو، اسپا هووافن فوشی نام دارد. این اسپاهای بی‌نظیر زیر آب در شهر ماله قرار داشته و مکانی رویایی برای گذراندن ساعاتی آرام و به یادماندنی در مالدیو است. البته آلاچیق‌های روی آب نیز در آن وجود دارند که به صورت خصوصی در اختیار زوج‌ها قرار می‌گرند. به همین دلیل اگر سفر با تور مالدیو را برای گذراندن یک ماه عسل رومانتیک انتخاب کرده‌اید این مکان شدیدا توصیه می‌شود. چرا که یکی از بهترین استراحتگاه‌های مالدیو برای زوج‌ها به منظور دریافت خدمات درمانی لاکچری است. آلاچیق‌ها دارای تخت‌های حمام آفتاب، ماساژ، استخر خصوصی و البته دسترسی به دریا هستند.

ناگفته نماند که هزینه خدمات ماساژ و زیبایی در اسپا هووافن فوشی به نسبت دیگر جاها کمی بالا است. به همین دلیل اگر به دنبال مکانی قیمت مناسب هستید، رفتن به آن چندان توصیه نمی‌شود. اما اگر بودجه کافی برای رفتن به مکان بی‌نظیر را دارید، اصلا پشیمان نخواهید شد و ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که هر مبلغی که پرداخت می‌کنید قطعا ارزش آن را خواهد داشت. خدمات این مجموعه به صورت تکی و یا کلی ارائه می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید صرفا از خدمات ماساژ بهره برده و یا پک‌هایی که شامل تمامی خدمات برای یک روز کامل می‌شوند را انتخاب کنید.

 

راهنمای گردش در ماله، پایتخت مالدیو

آدرس: North Mal- Atoll 08390, Maldives

 

۴. وان اند اونلی اسپا بای ESPA، مالدیو (One & Only Spa by ESPA, Maldives)

رفتن به اسپاهای مالدیو آرامش و احساس خاص بودن را برای گردشگران به ارمغان می‌آورند. یکی از بهترین این مکان‌ها برای لذت بردن از لحظه به لحظه خود در سفر به مالدیو، وان اند اونلی اسپا بای ESPA است. این مکان در کنار خدمات ماساژ مجموعه‌ای از خدمات زیبایی مو، ناخن و ... را نیز ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این مجموعه می‌توان به بهره بردن از جدید‌ترین عناصر طب غربی و درمان‌های آیورودا (طب گیاهی، ماساژ و یوگا) اشاره کرد. بنابراین نه تنها در این اسپا به آرامش خواهید رسید بلکه از دردهای عضلانی خود نیز در نتیجه ماساژدرمانی‌های آن رها خواهید شد.

خدمات باکیفیت و متنوع One & Only Spa آن را به یکی از بهترین‌ها نه تنها در مالدیو بلکه در کل دنیا تبدیل کرده است. اگر بخواهیم تعریف مختصر و کاملی از این مجموعه داشته باشیم باید بگوییم اینجا جایی است که روش‌های درمانی و آرامش بخش قدیمی با تکنولوژی و علم روز ترکیب شده‌اند تا بهترین خدمات برای مراجعه‌کنندگان ارائه گردد. اگر به دنبال مکانی مدرن با خدمات سنتی و موثر هستید، حتما این مکان را در لیست الویت‌های خود در مالدیو قرار دهید.

آدرس: Reethi Rah، North Mal- Atoll، Mal- 08440، Maldives

 

۵. اسپا و آیورودیک فور سیزن ریزورت، مالدیو (The Spa & Ayurvedic Retreat at Four Seasons Resort, Maldives)

مالدیو به عنوان یک مقصد توریستی محبوب در دنیا هتل‌های لوکس و ۵ ستاره متعددی را در خود جای داده است. بنابراین جای تعجبی نخواهد بود اگر بهترین اسپاهای جزیره در هتل‌های پنج ستاره مالدیو قرار گرفته باشند. هتل فور سیزن مالدیو (Four Seasons Resort Hotel) از جمله معروف‌ترین هتل‌های این جزیره است که اسپای آن با ارائه خدمات لاکچری و جامع توانسته در لیست بهترین‌های ما در این مقاله قرار بگیرد. اسپا و آیورودیک فور سیزن ریزورت مالدیو با خدمات ماساژ درمانی و جوان‌سازی پوست هر مراجعه‌کننده‌ای را شیفته خود می‌کند.

تمامی خدمات این مجموعه ترکیبی از درمان‌های زیبایی به سبک غربی یا شرقی است که از آیورودای هند الهام گرفته و در مکانی با چشم‌انداز زیبا از جزیره مالدیو ارائه می‌شود. اساس خدمات اسپای فور سیزن عاری کردن بدن از سموم و تنش‌های زندگی است که باعث بالا بردن سیستم ایمنی بدن و افزایش حس تندرستی در آن‌ها می‌شود. در کنار تمامی این موارد علاقه‌مندان می‌توانند در جلسات خصوصی یوگا شرکت کرده و بیشتر به آرامش ذهن و تعادل بدن خود کمک کنند.

 

۷ مکان عالی برای غواصی در مالدیو

آدرس: Landaa Giraavaru, 20232, Maldives

 

۶. اسپا تالیسه جومیراه ویتاولی، مالدیو (Talise Spa Jumeirah Vittaveli, Maldives)

آخرین مورد از لیست بهترین اسپاهای مالدیو ما در این مقاله به اسپا تالیسه واقع در منطقه جومیراه ویتاولی تعلق دارد. در کل خدمات و درمان‌های Talise Vittaveli با استفاده از روغن‌ها و سایر مواد کاملا گیاهی و سالم انجام می‌شود. به طوری که محصولات مورد استفاده در ماساژ و آبگرم توسط مردم محلی و با استفاده از روش‌های سنتی کشاورزی برداشت شده و به صورت طبیعی و خالص نگه‌داری می‌شوند. تمامی افرادی که در این اسپا کار می‌کنند به صورت کاملا حرفه‌ای آموزش دیده هستند و شما را در خلق یک روز به یادماندنی و آرامش بخش همراهی می‌کنند. ناگفته نماند که این اسپا یکی از بهترین گزینه‌ها برای زوج‌هایی است که به قصد ماه عسل تصمیم برای سفر به مالدیو گرفته‌اند. چرا که از امکانات پرطرفدار آن می‌توان به فضاهای خصوصی رمانتیک برای زوج‌ها اشاره کرد. همچنین این مکان دارای اتاق‌های خصوصی برای دریافت خدمات درمانی فردی نیز است.

آدرس: Talise Spa at Vittaveli, Bolifushi Island, Maldives

 

جمع‌بندی

اسپاها حس عمیقی از آرامش و ریلکس شدن را برای افراد ایجاد می‌کنند. محبوب‌ترین اسپاهای دنیا مکان‌هایی هستند که در کنار ارائه خدمات عالی و همه چیز تمام از فضایی زیبا، دنج و خوش منظره نیز برخوردار باشند. بنابراین جزیره مالدیو یکی از بهترین نقط دنیا برای داشتن تجربه اسپا بین گردشگران است. به طوری که می‌توان ادعا کرد اسپاهای معرفی شده در بالا نه تنها بهترین گزینه‌ها در مالدیو بلکه در کل دنیا هستند. پس اگر زندگی سخت و پر تنشی دارید، توصیه می‌کنیم حتما در سفر خود به مالدیو یکی از اسپاهای فوق را انتخاب کرده و بهترین خاطره را بری خود رقم بزنید. فراموش نکنید که اسپاها یکی از جاذبه‌های برتر در مالدیو هستند و شما باید آن را در لیست تفریحات خود بگنجانید.

 

۵ رستوران زیر آب در مالدیو

 

منبع

۰۵ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران