بهترین ریزورت های مالدیو برای ماه عسل

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
بهترین ریزورت های مالدیو برای ماه عسل

یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا برای سفر ماه عسل، مالدیو است. جایی که خیلی از زوج‌های جوان برای اولین سفر خود انتخاب می‌کنند تا روزهای عاشقانه را در زیباترین جزایر دنیا سر کنند. اگر شما هم مثل خیلی‌های دیگر، قصد سفر با تور مالدیو را دارید، حتما باید انتخابی عالی برای چنین سفری داشته باشید و ما با معرفی بهترین ریزورت‌های ماه عسل مالدیو، قصد داریم، در این انتخاب شما را کمک کنیم.

 

  1. Anantara Veli Maldives Resort

در میان تمام انتخاب‌هایی که در مالدیو دارید، شاید بهترین آن‌ها Anantara Veli  باشد که با ویلاهای روی آب و محیطی استثنایی، یک سفر ایده‌آل را برای شما خواهد ساخت. در این ریزروت، تنها بزرگسالان حق اقامت دارند و شما می‌توانید در میان چند خشکی کوچک به هم چسبیده قدم بزنید و در فضای جنگلی استراحت کرده، یا دل به دریا بزنید و به شنا، قایق سواری یا انواع فعالیت‌های آبی بپردازید. رستوران فوق‌‌العاده عالی این مجموعه نیز غذاهای ژاپنی، ایتالیایی و تایلندی برای شما پخت می‌کند و حتی آن را در خود ویلا نیز به دستتان می‌رساند.

 

بهترین زمان برای سفر به مالدیو

Anantara Veli Maldives Resort

  1. Hurawalhi Island Resort

دومین انتخاب ما در این لیست، یک ریزورت جذاب در جزیره‌ای خصوصی است که جدا از ویلاهای روی آب دیدنی، بزرگ‌‌ترین رستوران زیر آب دنیا با دیواره‌های شیشه‌ای را نیز میزبانی می‌کند. پس شما غیر از ویلاهای بسیار عالی که با امکانات فوق‌العاده، تصویری شگفت‌انگیز از طلوع و غروب آفتاب را برایتان به همراه خواهد داشت، می‌توانید غذا را در رستورانی میل کنید که دیوراه‌های شیشه‌ای آن، چند متر زیر سطح دریا را به شما نشان می‌‌دهد.

Hurawalhi Island Resort

  1. Lily Beach Resort & Spa

اگر به دنبال یک ریزورت لاکچری و بیار خوب با ویلاهای چوبی روی آب در مالدیو می‌گردید که انتخاب‌های متنوعی در زمینه اجاره‌ی ویلا پیش پای شما بگذارد، Lily انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. فضای بسیار زیبا، آب زلال برای شنا و امکانات عالی و البته شکل خاص چینش ویلاها که به شکل یک ماهی است، در مجموع این ریزورت را به یکی از شناخته‌شدن‌ترین مجموعه‌های اقامتی در مالدیو بدل کرده است. همچنین Lily Beach Resort & Spa پکیج‌های مخصوص ماه عسل نیز دارد که البته گران هستند اما برنامه‌های متنوعی برای شما ترتیب می‌دهند.

 

اقامت در ۵ هتل رمانتیک مالدیو

Lily Beach Resort

  1. Baros Maldives

Baros یکی از ریزورت‌های خیلی معروف در مالدیو است که تنها بزرگسالان امکان اقامت در آن‌جا را دارند. این مجموعه جذاب و لوکس، جدا از پکیج‌های مخصوص ماه عسل، مکانی برای برگزاری مراسم ازدواج نیز دارند. در این جا شما می‌توانید در اقامتگاه‌هایی بی‌نطیر باشید، در رستوران مجموعه غذاهایی فوق‌العاده بخورید و البته یک خدمتکار ۲۴ ساعته در اختیار شما خواهد بود تا هر چیزی که می‌خواهید را برای شما آماده کند.

Baros Maldives

  1. Como Cocoa Island

جزیره کوچک و خصوصی Como Cocoa از جمله مکان‌های بسیار زیبا برای اقامت مالدیو است که ۲۴ ویلای روی آبی داشته که بعضی از آن‌ها به شکل قایق هستند. این جزیره به خاطر فاصله‌ی کمی که از ماله دارد، دسترسی به آن‌جا راحت است و حتی می‌توانید از هواپیماهای کوچک برای رفتن استفاده کنید که خود یک سفر هوایی دو نفره‌ی جذاب برایتان خواهد بود. ویلاهای Como Cocoa زیبا، لوکس و دارای امکانات رفاهی کامل هستند اما جزیره‌ آن‌قدر کوچک است که بنای به خصوصی در آن ساخته نشده.

 

زیباترین نقاط مالدیو (بخش اول)

Como Cocoa Island

  1. Adaaran Prestige

این مکان یک ریزورت کلاسیک مالدیو در جزیره‌ای کوچک است که هم ویلاهای روی آب دارد و هم ویلاهایی که در دل درختان جزیره ساخته شده‌اند. دور تا دور جزیره، ساحلی با شن سفید است که آب کم عمق تا فاصله‌ی زیادی دورش را گرفته و آن‌جا را برای شنا و آبتنی به مکانی عالی بدل کرده است. هیچ چیز درباره ویلاهای چوبی Adaaran Prestige  معمولی نیست و همه چیز به بهترین شکل و زیباترین حالت درست شده است. این مکان به خاطر فضای خاصی که دارد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای زوج‌هایی است که می‌خواهند ماه عسل خود را در جایی رمانتیک و در عین حال مفرح سر کنند.

Adaaran Prestige

  1. Komandoo Maldives Island Resort

یکی از رمانتیک‌ترین انتخاب‌های شما در سفر به مالدیو Komandoo است که تنها برای افراد بزرگسال بوده و به بهشتی برای زوج‌ها معروف است. جایی که نه تنها اقامتگاه‌های رویایی برایتان به ارمغان می‌آورد، بلکه انواع تفریحات مختلف را می‌توانید در آن تجربه کرده و همچنین عکس‌هایی استثنایی در جاهای مختلفش بگیرید.

 

هزینه سفر به مالدیو

Komandoo Maldives Island

  1. Veligandu Island Resort & Spa

و در نهایت بد نیست Veligandu را نیز جزو انتخاب‌های خود قرار دهید که با ساحل خاصش یکی از جاهای معروف برای اقامت در تور مالدیو به حساب می‌آید. در این جزیره‌ی کوچک امکانات تفریحی خوبی پدید آورده شده و البته که شما در ویلاهای روی آب آن، مناظری عالی را تماشا خواهید کرد می‌توانید در طول ساحل قدم بزنید و در میان جنگل‌ گر‌مسیری به گرفتن عکس‌های بعد از عروسی بپردازید.

Veligandu Island Resort

۲۴ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران