هتل‌های اوکولهاس در مالدیو

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
هتل‌های اوکولهاس در مالدیو

مالدیو از مقاصد لوکس و شگفت‌انگیز دنیاست که تقریبا می‌توان گفت همه آرزوی سفر به آن را دارند اگرچه افراد کمی از این تعداد می‌توانند در نهایت خودشان را به آن برسانند. مالدیو دارای جزیره‌های زیادی است که از مسافران پذیرایی می‌کنند اما اغلب اسم ماله و یکی دو جزیره شناخته شده‌تر شنید می‌شود. جزیره اوکولهاس که تنها یک ساعت سفر دریایی با ماله فاصله دارد انتخابی عالی برای اقامتی بی‌نظیر و رویایی با امکانات توریستی و آرامشبخش در تور مالدیو است. شاید در جزیره کوچکی مثل اوکولهاس آنچنان تجملاتی را که در جاهای دیگر پیدا می‌کنید نبینید اما مطمئن باشید سفری عالی با بهترین امکانات را تجربه خواهید کرد.

 

کورال ویلا اوکولهاس در مالدیو (Coral Villa Ukulhas)

کورال ویلا مهمانخانه‌ای ۳ ستاره و جذاب در اوکولهاس مالدیو است که امکاناتی بی‌نظیر و آرامشی عمیق را به شما ارائه می‌دهد پس از قبل به خاطر ۳ ستاره بودن آن از قبل پیش داوری نکنید. شما در اینجا به وای فای رایگان، منطقه ساحلی خصوصی و باغ دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید ار منظره باغ لذت ببرید و در ساحل به قدم زدن و استراحت و تفریح بپردازید. مهمانسرا در فاصله ۵۰ متری دریا قرار گرفته و ملکی سیگار ممنوع است که پذیرش ۲۴ ساعته و نگهبانی تمام وقت هم در دسترس قرار داده است. از آنجای که این مهمانسرای ۳ ستاره ویلایی مستقل با ظرفیت ۳ نفر است از سوی زوج‌ها مخصوصا برای ماه عسل مورد استقبال قرار می‌گیرد.

در اینجا یک اتاق خواب با تخت دو نفره و یک مبل تخت‌شو وجود دارد و امکاناتی مانند سیستم تهویه، کمد و تلویزیون، حمام با لوازم ضروری بهداشتی نیز ارائه می‌شود. همچنین آشپزخانه مجهز به لوازم برقی و قسمت نشیمن و اتاق نشیمن نیز در دسترس است. در کنار این‌ها در این مهمانخانه ملحفه، حوله و خدمات خشکشویی ارائه می‌دهد. از تخصص این ویلا می‌توان به بوفه و صبحانه الاکارته اشاره کرد که امکان سرو در اتاق را هم دارد. همچنین کافی شاپی کوچک و پکیج‌های ناهار هم برای سفارش در دسترس هستند. این منطقه برای دوچرخه‌سواری و تورهای پیاده‌روی محبوب است که می‌توانید در این مهمان‌خانه دوچرخه هم کرایه کنید.

 

سفری ارزان و کم هزینه به مالدیو

آدرس: Vasha Magu, 09030 Ukulhas, Maldives

 

استرو هتل در اوکولهاس مالدیو

این هتل سه ستاره جذاب در اوکولهاس، دارای منطقه ساحل خصوصی و تورهای دوچرخه سواری بوده و امکانات بی‌نظیری را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. همچنین این هتل با داشتن زمین بازی کودکان اقامتی بسیار دلچسب را برای خانواده‌های دارای فرزند رقم می‌زند. در این هتل رستورانی غذاهای استیک‌هاوس و آسیایی و همچنین غذاهای آمریکایی و کباب‌پز هم در دسترس است که طیف زیادی از غذاها را برای انواع سلیقه‌ها و انتظارات سرو می‌کند. اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، توستر، کتری، حمام، لوازم آرایش رایگان، حمام اختصاصی و کمد لباس و میز هستند. در حالی که اتاق‌های ویژه دارای بالکن بوده نمایی خیره‌کننده از منظره دریا ارائه می‌دهند. همچنین مهمانان اقامتگاه می‌توانند از صبحانه کانتیننتال یا بوفه لذت ببرند. از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی نیز در اینجا مرکز تناسب اندام و تراس ارائه می‌دهد و همچنین غواصی از جمله فعالیت‌هایی است که مهمانان می‌توانند در نزدیکی هتل از آن لذت ببرند.

آدرس: Vasha Magu, 09030 Ukulhas, Maldives

 

هتل وست سندز در اوکولهاس مالدیو (West Sands)

وست سندز که هتلی ساحلی درست مقابل آب‌های آبی و شفاف اوکولهاس است، اقامتگاهی ۳ ستاره همراه با امکان کرایه دوچرخه، باغ و سالن استراحت مشترک ارائه می‌دهد. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان اشاره کرد. همچنین این مهمانسرا دارای روزنامه و دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی است که میهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند. به علاوه اتاق‌های آن دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای، دی‌وی‌دی پلیر، و حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان بوده و یک میز و یک کتری نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. شما می‌توانید صبحتان را در اینجا با صبحانه قاره‌ای یا بوفه آغاز کنید. این اقامتگاه دارای زمین بازی کودکان بوده و برای غواصی در مالدیو پرطرفدار است. نزدیک‌ترین فرودگاه به اینجا فرودگاه بین‌المللی ماله است که در ۶۴ کیلومتری مهمان‌خانه قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی نیز ارائه می‌دهد.

 

بهترین جزایر مالدیو برای ماه عسل

آدرس: Kinara Vashaamagu Ukulhas, 09030 Ukulhas, Maldives

 

استاری نایت در اوکولهاس مالدیو (Starry Night at Ukulhas)

اقامتگاه استاری نایت در جزیره شنی زیبای Alif Alif Atoll واقع شده و تنها یک دقیقه پای پیاده تا سواحل اوکولهاس فاصله دارد. این هتل دارای یک منطقه ساحلی خصوصی، اتاق‌های مدرن مجهز به تهویه مطبوع و دسترسی رایگان به Wi-Fi در همه مناطق است. همچنین این هتل دارای رستوران بوده و می‌توان در آن فعالیت‌های مختلفی از جمله غواصی و سافاری سفره ماهی را ترتیب داد. این مسافرخانه که در میان فضای سرسبز جزیره‌ای قرار دارد، تنها ۸۰ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی ماله و پایتخت مالدیو، ماله فاصله دارد. اتاق‌های دارای تهویه مطبوع مجهز به ملحفه‌های کتان تمیز، میز، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار و صندوق امانات هستند و حمام اختصاصی دارای امکانات دوش آب گرم/سرد ارائه می‌دهند. در اینجا می‌توانید استراحت کنید، در ساحل قدم بزنید، شنا کنید و یا به مرکز تناسب اندام در هتل بروید. همچنین میز پذیرش ۲۴ ساعته می‌تواند در اموری همچون انبار چمدان، خدمات خشکشویی و خدمات اتاق به شما کمک کند. شما در رستوران سنترال دینر می‌توانید از طیفی از غذاهای لذیذ مثل غذاهای هندی، تایلندی، قاره‌ای و غذاهای محلی مالدیویایی لذت ببرید.

آدرس: Orchid Road, North Alif Atoll, 09030 Ukulhas, Maldives

 

نیو مون ویلج در اوکولهاس مالدیو (New Moon Village)

نیو مون اقامتگاهی زیبا و تمیز در اوکولهاس است که امکانات و اقامتی دلچسب را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل ۳ ستاره دارای وای فای رایگان در سراسر ملک و موقعیت ساحلی است ه به شما امکان استراحت و تفریح در ساحل را به صورت مستقیم ارائه می‌دهد. همچنین پارکینگ خصوصی رایگان در محل نیز موجود است. هر اتاق دارای حمام اختصاصی با وان و حمام و لوازم بهداشتی رایگان بوده و سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت و تخت خواب‌های راحتی هم در این اتاق‌ها گنجانده شده است. اگرچه این اتاق‌ها در نگاه اول بسیار ساده به نظر می‌رسند اما شما در آن‌ها احساس راحتی خواهید داشت. به علاوه مجموعه‌ای از فعالیت‌ها مانند غواصی و ماهیگیری در این منطقه ارائه می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی ماله است که در ۷۳ کیلومتری نیومون ویلج قرار دارد.

 

اقامت در ۵ هتل رمانتیک مالدیو

آدرس: Evershine, 09030 Ukulhas, Maldives

 

هتل و اسپای رانتاری اوکولهاس مالدیو در مالدیو (Ranthari Hotel and Spa Ukulhas Maldives)

این اقامتگاه مجلل ساحلی، هتلی ۴ ستاره با امکانات فوق‌العاده‌ای همچون استخر روباز، تراس و بار ارائه می‌دهد. همچنین این هتل دارای خدمات دربان و میز تور بوده و دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک است. به علاوه هر اتاق هتل دارای میز بوده و به حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت و تهویه مطبوع، مجهز شده‌اند. این در حالی است که اتاق‌های منتخب دارای بالکن هستند. در اقامتگاه هر اتاق با ملحفه و حوله مجهز شده است. همچنین هر روز در هتل بوفه، صبحانه الاکارته و یا قاره‌ای نیز سرو می‌شود. از لحاظ خورد و خوراک نیز رستوران هتل منویی شامل غذاهای آمریکایی، بریتانیایی و چینی سرو می‌کند که تقریبا هر سلیقه‌ای را شامل می‌شود. در کنار این‌ها گزینه‌های گیاهی و حلال را نیز می‌توان درخواست کرد. این هتل در چند قدمی ساحل واقع شده که به شما امکان پیاده‌روی، استراحت و آفتاب گرفتن، شنا و غواصی را می‌دهد. در نهایت اگر تمامی امکاناتی که گفتیم شما را راضی نکرد، می‌توانید به مجموعه اسپا و درمان هتل بروید و از طیف بی‌شماری از انواع ماساژها، و سونای بخار استفاده کنید.

آدرس: No. 6, Rabarugas Magu, Ari Atoll, 09030 Ukulhas, Maldives

 

مهمانخانه و اسپا سی‌لاویه در اوکولهاس مالدیو (SeaLaVie Inn & Spa)

اینجا اقامتگاهی سرسبز، زیبا، جذاب، آرامشبخش با اتاق‌هایی روشن و مدرن است که تمامی آنچه که لازم دارید را به شما ارائه می‌دهد. این اقامتگاه با وای فای رایگان، رستوران و باربیکیو، تعطیلات جذابی را برای شما ترتیب می‌دهد. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی با دمپایی و لوازم آرایش رایگان هستند و برخی اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن هستند که می‌توانید بعد از روزی شلوغ، روی مبل لم بدهید و با کتری موجود در اتاق برای خودتان چای یا قهوه درست کنید. به علاوه یک سالن استراحت مشترک در ملک پیدا خواهید کرد. این مهمانسرا دارای امکانات ورزش‌های آبی و استفاده رایگان از دوچرخه بوده و مجموعه‌ای از فعالیت‌ها مانند غواصی و اسنورکلینگ در این جا ارائه می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی ماله است که ۷۳ کیلومتر از SeaLaVie Inn & Spa فاصله دارد.

 

جذاب‌ترین ورزش‌های آبی مالدیو

آدرس: Jumhooree Magu, 09030 Ukulhas, Maldives

 

بیچ ولی در اولوکلهاس مالدیو (Beach Veli)

این هتل ۳ ستاره، اقامتگاهی دنج با ساحل خصوصی و باربیکیو است که برای افرادی که می‌خواهند صرفه جویی کنند انتخاب فوق العاده‌ای است چراکه قیمت‌ها در اینجا بسیار مناسب است. اینجا نه تنها وای‌فای رایگان در تمام ملک را در دسترس قرار داده بلکه می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای در رستوران آن نوش جان کنید. در حالی که همه اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت، کتری و سیستم تهویه هوا هستند برخی از اتاق‌ها، قسمت نشیمن هم دارند که می‌توانید در آن استراحت کنید. این مهمانسرا دارای امکانات ورزش‌های آبی بوده و منطقه نیز برای ماهیگیری و غواصی محبوب است. شما در اینجا طیفی از فعالیت‌ها را برای انجام در دسترس دارید.

آدرس: Jumhooree Magu Silver Beach, 09030 Ukulhas, Maldives

 

منبع

 

۱۱ خرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران