بهترین هتل‌های آل اینکلوسیو مالدیو

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
بهترین هتل‌های آل اینکلوسیو مالدیو

سفر با تور مالدیو، برای بسیاری از مردم دنیا یک رویای دست یافتنی به شمار می‌آید. بهشتی کوچک در گوشه‌ای از اروپا که همه دوست دارند در جزایر کوچکش، هفته‌ای آرامش بخش و رویایی را سر کنند. برای انتخاب مقصد و هتل مناسب در مالدیو، که انتظارات ما را از این سفر محقق کند، پارامترهای زیادی وجود دارد، اما آل اینکلوسیو بودن و استفاده از اکثر امکانات هتل با همان پرداخت قیمت اتاق، یک ویژگی عالی به حساب می‌آید. در مقاله امروزمان، ما لیستی از بهترین هتل‌های آل اینکلوسیو مالدیو را گرد آورده‌ایم که برای آن دسته افرادی که این گزینه برایشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بهترین‌ها را برای انتخاب معرفی نماییم.

 

ریزورت و اسپا سنتارا گرند آیلند مالدیو (Centara Grand Island Resort & Spa)

این ریزورت لاکچری در مقابل هتل‌های مشابه، از قیمت‌های بهتری برخوردار بوده و به همین دلیل، یکی از انتخاب‌های محبوب در میان هتل‌های مجلل در تور مالدیو به حساب می‌آید. امتیازات زیادی بر مبنای هزینه‌ی اولیه‌ای که پرداخت می‌کنید، در اختیار شما قرار می‌گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به نوشیدنی‌های رایگان روزانه، غذای رایگان در بعضی از رستوران‌ها، ۳۰ دقیقه ماساژ در روز، در اختیار گذاشتن امکانات لازم برای انجام تفریحات آبی، تفریحات جمعی برای کودکان و ... که تجربه‌ای عالی را در سفر برای شما خواهد ساخت و تا حد زیادی از هزینه‌هایتان را پوشش می‌دهد.

این هتل از نظر زیبایی و امکانات هم جزو بهترین‌هاست و در جزیره‌ای کوچک قرار و گرفته و مدل‌های مختلفی از ویلاهای روی آب و واحدهای اقامتی در خشکی را برای انتخاب پیش روی شما قرار می‌دهد. ساحل فوق‌العاده زیبا، بستر مرجانی بزرگ و امکانات عالی برای تفریح و خوش‌گذرانی از دیگر امتیازات اقامت در ریزورت و اسپا سنتارا گرند آیلند است.

 

ماجراجویی در مالدیو

شماره تماس: 009606688000

 

ریزورت باروس مالدیو (Baros)

این ریزورت نسبتا کوچک و رمانتیک نیز در جزیره‌ای اختصاصی خود قرار گرفته و فضای استثنایی و زیبایی خیره کننده آن‌جا، پیش از این که به عنوان یک هتل آل اینکلوسیو مطرح باشد، آن‌جا را به مکانی محبوب برای سفرهای لاکچری به مالدیو بدل کرده است. این هتل با ویلاهای روی آب بسیار زیبا، بستر مرجانی فوق‌العاده جذاب، مکان امن برای شنا و آبتنی، فضای جنگلی داخل جزیره و خیلی چیزهای دیگر، تمام چک لیست‌ها یک ریزورت خصوصی برتر و یکی از هتل‌های لاکچری مالدیو را داراست.

از خوبی‌های این مکان می‌توان به فاصله‌ی ۵ دقیقه‌ای با قایق‌های تندرو از ماله اشاره کرد و این که تمامی ویلاهای روی آب آن دارای استخر اختصاص نیز هستند. پکیج آل اینکلوسیو آن‌جا نیز شامل نوشیدنی رایگان با کیفیت، غذا در رستوران‌ برای هر سه وعده و یک شام در رستوران بسیار مجلل لایتهاوس (Lighthouse) و چند مورد دیگر می‌شود.

شماره تماس: 009606642672

 

ریزورت و اسپا جزیره کرودو مالدیو (Kuredu Island Resort & Spa)

کرودو یکی از بزرگ‌ترین ریزورت‌ها در این کشور به حساب می‌آید که دارای امکانات گسترده و متنوعی برای میزبانی از تعداد زیادی از مسافران است. این مجموعه دارای ۱۴ رستوران و بار بوده، ۲ اسپا کاملا مجزا و مجلل دارد، ۳ استخر و یک زمین گلف برایش در نظر گرفته شده و انتخاب شما برای اقامتگاه نیز از اتاق‌های نسبتا کوچک تا انواع ویلاهای ساحلی و روی آب گسترده خواهد بود.

تمامی اقامتگاه‌های این مجموعه از امکانات عالی رفاهی برخوردار بوده و پکیج آل اینکلوسیو نیز شامل وعده‌های غذایی در رستوران‌های بوفه باز، تخفیف در رستوران‌های دیگر، تعدادی مشخص نوشیدنی، جلسات رایگان کلاس یوگا و اسنورکلینگ، یک جلسه تور کروز تماشای غروب خورشید و ... خواهد بود و اگر پگیج طلایی را خریداری کنید، می‌توانید در تمامی رستوران‌ها و از تمامی نوشیدنی‌ها به رایگان میل نمایید.

 

جذاب‌ترین تفریحات شبانه در مالدیو

شماره تماس:  009606620337

 

آماری هاوودا مالدیو (Amari Havodda Maldives)

بر خلاف سه هتل دیگری که تا این‌جا در لیست معرفی کردیم، آماری هاوودا آن‌قدرها هم در این کشور معروف نیست و خیلی‌ها با نام آن آشنا نیستند. این مجموعه در آتول گافو داهالو قرار گرفته و حدود یک ساعت با هواپیما دریایی با ماله فاصله داشته و با قایق‌های تندرو نیز می‌توان به آن‌جا رفت. آماری هاوادو دارای دو سری ویلاست که یک سری ویلاهای بر روی آب بوده که بعضی‌هایشان دارای استخر اختصاصی هستند و بعضی دیگر، ویلاهای ساحلی خانوادگی‌اند و فضایی بزرگ‌تر را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

ریزورت آماری هوودا دارای یک مرکز اسپا و سلامتی، کلاب کودکان، یک سایت غواصی در کنار خود جزیره، مکان‌هایی برای اسنورکلینگ در مالدیو و امکانات لازم برای آن و ... بوده که تقریبا همه‌ی این‌ها جزو پکجی آل اینکلوسیو خواهد شد. رستوران‌های متنوع و خیلی خوبی نیز برای این محل در نظر گرفته شده است که حتی شامل یک مکان اختصاصی برای صرف پیزتا نیز می‌شود. البته پکیج‌های این هتل به چند دسته تقسیم می‌شود که پکیج پریمیوم آن شامل تمامی رستوران‌ها و بارها شده و یک جلسه کامل اسپا رایگان نیز در اختیارتان گذاشته می‌شود.

شماره تماس: 009606844888

 

ریزورت جزیره‌ای هوراوالهی مالدیو (Hurawalhi Island Resort)

ستاره‌ی این ریزورت زیبا که تنها برای بزرگسالان است، یک رستوران زیر آبی بوده که از جمله معروف‌ترین رستوران‌های جهان به حساب می‌آید. البته از همین ابتدا باید بگوییم که غذا خوردن در آن‌جا، جزو پکیج آل اینکلوسیو نخواهد بود! اما مطمئن باشید که بخش زیادی از توریست‌هایی که هوراوالهی را برای تور مالدیو خود انتخاب می‌کنند، به امید رفتن به این رستوران، به آن‌جا می‌روند.

از ویژگی‌های جذاب این محل می‌توان به اقامتگاه‌های فوق‌العاده‌زیبا با دکور چوبی، یک اسپای فوق‌العاده شیک دو طبقه، انواع تفریحات آبی بدون موتور و حتی یک مکان برای غواصی در کنار جزیره اشاره کرد. پکیج آل اینکلوسیو هتل نیز نه تنها غذا و نوشیدنی شما در رستوران‌ها و بارهای مشخص شده را شامل می‌شود، بلکه مینی‌بار درون اتاق، بسیاری از فعالیت‌های تفریحی و همچنین کروزهای تماشای غروب خورشید را نیز در بر می‌گیرد. در مجموع ریزورت هوراوالهی از انظر امکانات رفاهی، زیبایی، تنوع اقامتگاه‌ها و خیلی چیزهای دیگر در زمره بهترین‌ها قرار می‌گیرد.

 

بهترین جزایر مالدیو برای سفر فراموش‌نشدنی

شماره تماس: 009606622000

 

آداران پرستیژ وادو مالدیو (Adaaran Prestige Vadoo)

فضای کوچک این جزیره، با درختان بزرگی پر شده که زیبایی متفاوتی به آن‌جا داده است. درختانی که بخش زیادی از ساحل دورتادور جزیره را در بر گرفته و سایه‌ی کامل ایجاد کرده است. وجود ساحلی سفید رنگ، آبی شفاف و بستر مرجنای، آداران پرستیژ وادو را به یک ریزورت کوچک اما بسیار زیبا بدل کرده که تمامی اقامتگاه‌های آن تقریبا، ویلاهای روی آب هستند و در داخل جزیره، رستوران‌ها، استخر بزرگ و بخش‌های تفریحی واقع شده‌اند.

این مجموعه تنها ۱۵ دقیقه با قایق‌های تندرو از فرودگاه ماله فاصله داشته و تنها ۵۰ واحد اقامتی دارد. مجموعه اسپا، غذا دادن به ماهی‌ها، یک موزه‌ی کوچک که با ماکت‌های جالب پر شده، پکیج غواصی و خیلی فعالیت‌های دیگر در آداران پرتیژ وادو در نظر گرفته شده که بخش زیادی از آن‌ها شامل پکیج آل اینکلوسیو می‌شود.

شماره تماس: 009606643976

 

اوتریگر مالدیو مافوشیوارو (Outrigger Maldives Maafushivaru)

این مجموعه کوچک در جزیره‌ای با پوشش پیاهی محدود واقع شده و دور آن جا را ساحلی سفید رنگ و بستری مرجانی و رویایی احاطه کرده است و همین، اقامت در ویلاهای روی آب آن‌جا را لذت بخش می‌کند. این ریزورت ۵ ستاره دارای ویلاهایی است که اکثرشان دارای استخر اختصاصی هستند و یک مجموعه اسپا و سلامتی نیز برای آن‌جا در نظر گرفته شده.

یک جزیره‌ی کوچک در کنار این مکان وجود دارد که مهمانان می‌توانند، ساعاتی از روز برای گردش نیز به آن‌جا بروند. پکیج آل اینکلوسیو شامل تمامی رستوران‌ها، وعده‌های غذایی، نوشیدنی‌های مختلف و البته گردش با کشتی کروز برای تماشای غروب خورشید نیز می‌شود.

 

۱۷ مکان تاریخی مالدیو

شماره تماس: 009606680001

 

کاندولهو مالدیو (Kandolhu Maldives)

این ریزورت در آتول آری شمالی قرار گرفته و یک فضای خصوصی، به دور از جزایر دیگر و بسیار زیبا دارد که تنها ۳۰ ویلا در آن‌جا ساخته شده و با توجه به جمعیت کمی که در کاندولهو اقامت خواهند داشت، سفری آرامش بخش را در این محل سر می‌کنید. تمامی ویلاها دسترسی مستقیم هم به ساحل و هم به محیطی مناسب برای آبتنی دارند و دارای امکانات بسیار خوبی از نظر رفاهی هستند.

صبحانه کامل هر روز در خود ویلا سرو می‌شود و هزینه‌ای که می‌پردازید جدا از وعده‌های غذایی شامل انواع نوشیدنی‌ها نیز خواهد شد و از مینی‌بار نیز به رایگان می‌توانید استفاده کنید. همچنین استفاده از مرکز اسپا و سلامتی دارای تخفیف بوده و امکان شرکت در تورهای اسنورکلینگ، کروز تماشای غروب خورشید و دیگر فعالیت‌ها را نیز خواهید داشت. به طور کلی، کاندولهو مالدیو، فضایی شیک، آرام و زیبا داشته و مسلما از انتخاب‌های عالی برای سفر با تور مالدیو محسوب می‌شود.

شماره تماس: 009606680790

 

ریزورت و اسپا سنتارا راس فوشی مالدیو (Centara Ras Fushi Resort & Spa)

در پایان، یکی دیگر از ریزورت‌های آل اینکلوسیو مالدیو را به شما معرفی کنیم که فاصله‌ی کمی تا ماله داشته و با قایق‌های تندرو تنها ۲۰ دقیقه از فرودگاه دور است. این مجموعه فضایی شاد و نسبتا شلوغ دارد و به درد جمع‌های دوستانه می‌خورد.

رستوران‌های متنوع ایتالیایی، تایلندی، خاورمیانه‌ای و ... برای آن‌جا در نظر گرفته شده و ۳ بار مجزا نیز در جاهای مختلف قرار دارند. از نظر تفریحات آبی نیز چیزهای بسیار زیادی برای شما در این محل مهیاست تا روزهایی شاد را در تور مالدیو داشته باشید. البته پکیج‌های مختلفی برای سنتارا راس فوشی ارائه شده که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای مثال، اگر اهل نوشیدنی نیستید، می‌توانید پکیج ارزان‌تر آن را تهیه کنید که صرف غذا در رستوران‌هایش برای سه وعده رایگان است.

 

حمل و نقل در مالدیو

شماره تماس: 009606643880

 

منبع

۱۰ اسفند ۱۴۰۱

نظرات کاربران