ورزش‌های آبی و غواصی کیوی در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
ورزش‌های آبی و غواصی کیوی در کوش آداسی

مسلما یکی از دلایلی که شما تور کوش آداسی را برای سفر خود انتخاب می‌کنید، لذت بردن از سواحل زیبای دریا و همچنین انجام فعالیت آبی است. این شهر نیز به خوبی امکانات لازم برای چنین فعالیت‌هایی را در اختیارتان می‌گذارد. حتی انجام غواصی در آب‌های سواحل کوش آداسی را نیز می‌توانید تجربه کنید، اما برای این کار بهتر است به سراغ جاهایی بروید که اسم و رسم مناسبی داشته و بهترین لذت را برایتان فراهم کنند. مجموعه ورزش‌های آبی و غواصی کیوی یکی از این جاهاست که از تجهیزات متنوعی برای انجام انواع فعالیت‌ها را در اختیارتان می‌گذارد.

 

درباره مجموعه ورزش‌های آبی و غواصی کیوی

این مکان یک مجموعه کاملا حرفه‌ای در زمینه ورزش‌های آبی در کوش آداسی است و یک برند بین‌امللی محسوب می‌شود که از سال ۱۹۹۹ در کوش آداسی شروع به فعالیت کرده. نکته ارزشمند درباره مجموعه ورزش‌های آبی کیوی، امکانات گسترده و متنوعی است که این مکان برای علاقه‌مندان به چنین ورزش‌هایی تهیه دیده است. مجموعه کیوی جایی است که هم ورزشکاران حرفه‌ای می‌توانند از بودن در آن‌جا لذت ببرند و هم آن‌هایی که قصد یک ساعت تفریح دارند، می‌توانند برای خوش‌گذرانی به آن‌جا مراجعه کنند.

در این مکان فضایی امن درون دریا در نظر گرفته شده که برای بعضی از فعالیت‌هاست و بعضی دیگر از جمله قایق سواری یا قایق‌های بادبانی را می‌توانید در خارج از مرزهای تعیین شده نیز تجربه نمایید. این‌ها همه غیر از تورهای غواصی است که از این محل برگزار شده و همه -حتی آن‌هایی که هیچ گاه تجربه غواصی نداشته‌اند- می‌توانند در آن شرکت کنند.

 

بایدهای گردش و تفریح در تور کوش آداسی

پدل بوردین، جت اسکی، قایق سواری و کلی ورزش‌های آبی دیگر

خب برای خیلی‌ها این سوال پیش می‌آید که چه فعالیت‌هایی را می‌توانند در مجموعه کیوی تجربه کنند. فعالیت‌های بسیار متنوع هستند، اما معمولی‌ترین و آرامش‌بخش‌ترین آن‌ها، قایق‌های پدالی و تورهای قایق سواری است. قایق‌های پدالی در طرح‌ها و شکل‌های مختلف بوده و خب هر کسی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. تورهای قایق سواری اما تنوع خوبی دارند و از تورهای معمولی تا تورهایی به مقصد جاهای دیدنی و برای شنا و یا حتی تورهای ماهیگیری متنوع هستند.

از فعالیت‌های هیجان انگیز هم بگوییم که شما می‌توانید در این محل کارهایی همچون اسکی روی آب، بانانا سواری، پاراسیلینگ، ویک بوردینگ و کارهایی از این دست را انجام دهید. هر کدام از این فعالیت‌ها پیش نیازهای خاص خود را دارند و قیمت‌های متفاوتی نیز برایشان باید بپردازید. برای بعضی مثل اسکی روی آب، حتما باید یک آمادگی بدنی نصبی داشته باشید، در صورتی که برای بعضی از فعالیت‌ها همچون بانانا سواری، هیچ پیش نیازی وجود ندارد و چند نفره نیز می‌توانید سواری کنید.

اگر علاقه‌مند به جت اسکی هستید، در مجموعه کیوی چندین مدل جت اسکی مختلف یک و دو نفره پیدا می‌کنید که می‌توانید آن‌ها را برای یک ربع یا بیشتر کرایه کنید. همچنین شما می‌توانید فعالیت تازه اما بسیار هیجان انگیز فلای‌برد را نیز در مجموعه کیوی امتحان کنید. در این ورزش شما روی تخته‌های خاصی سوار می‌شوید که با موتور جت از زیر آب را با فشار بسیار زیاد خارج کرده و شما به بالا برده می‌شوید و در هوا شناور به پرواز در آمده، می‌توانید حرکات آکروباتیک انجام دهید. این فعالیت بعد از تورهای قایق سواری طولانی مدت، این ورزش، گران‌ترین فعالیت مجموعه است.

 

تور سافاری اسب سواری در کوش آداسی

غواصی

تورهای غواصی که در کیوی برگزار می‌شود، از بهترین تورهای غواصی در کل کوش آداسی است و شما به بهترین جاهای ممکن برای انجام این کار برده می‌شوید. هزینه این تورها برای هر نفر ۳۵ لیر خواهد بود و شما می‌توانید از چندین مقصد مختلف، یکی را انتخاب کنید. کل تور چند ساعتی به طول می‌‌انجامد و شما نهار و تمرینات را مهمان مجموع کیوی خواهید بود و تمامی امکانات لازم نیز به شما داده می‌شود.

در مجموع ۹۱ تور مختلف در تور هفته برگزار می‌شود و همانطور که گفتیم، مقاصد مختلفی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

نکاتی که باید در مورد مجموعه ورزش‌های آبی و غواصی کیوی بدانید

  • وسایل مورد نیاز برای رفتن به این مجموعه شامل لباس شنا، حوله، کرم ضد آفتاب و دمپایی می‌شود
  • امکاناتی نظیر عینک شنا و همچنین لوازم مربوط به غواصی به صورت کامل در اختیار شما قرار داده خواهد شد
  • جز تورهای غواصی، نیازی نیست که از قبل وقت رزرو کنید
  • برای برگزاری تورهای قایق سواری و گردشی، باید تعداد به حد نصاب برسد تا تور برگزار شود

۰۵ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران