غواصی به یادماندنی تور کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
غواصی به یادماندنی تور کوش آداسی

افرادی که تور کوش آداسی را برای سفر و گردش انتخاب می‌کنند قطعا جز دسته‌ای از افراد هستند که تفریحات آبی و ساحلی را در الویت اول خود برای انتخاب مقصد گردشگری در نظر می‌گیرند. چرا که کوش آداسی با داشتن سواحل جذاب و آب‌های زلال و شفاف هر گردشگری را عاشق خود خواهد کرد. اگر شما نیز عاشق تفریحات دریایی هستید، در سفر خود و بازدید از برترین جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی می‌توانید به تفریحات متنوع بسیاری در این زمینه بپردازید و سفری فوق‌العاده را برای خود رقم بزنید. از آنجایی که غواصی یکی از شگفت‌انگیزترین و جذاب‌ترین تفریحات دریایی در این شهر زیبای ترکیه به حساب می‌آید در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با غواصی در آب‌های دریای اژه آشنا کنیم.

 

تجربه غواصی در آب‌های دریای اژه کوش آداسی

غواصی از جمله تفریحات بسیار جذابی است که هر گردشگری می‌تواند در بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی به بهترین نحو ممکن آن را تجربه کند. چرا که این شهر زیبا و ساحلی ترکیه با داشتن مراکز متنوع غواصی فرصت این تفریح را برای توریست‌ها فراهم می‌کند. از طرفی دیگر سواحل این شهر زیبا به آب‌های زلال و شفاف دریای اژه منتهی می‌شود. به همین دلیل فرصتی فوق‌العاده را برای علاقه‌مندان به زندگی زیر آب برای توریست‌ها ایجاد کرده است. ناگفته نماند که تمامی آموزش‌های لازم از طرف استادان این کار در مراکز غواصی به شما داده خواهد شد. همچنین لباس‌های مخصوص غواصی را در اختیار شما قرار داده و به همراه یک فرد کار بلد به دنیای زیر آب وارد خواهید شد. برای اینکه هیچ گونه خطری شما را تهدید نکند توصیه می‌کنیم حتما به مراکز معتبر غواصی در کوش آداسی رفته و روزی به یادماندنی و متنوع را برای خود رقم بزنید.

 

سفری یکروزه و به یادماندنی به اطراف کوش آداسی

بهترین مرکز غواصی در کوش آداسی

در کوش آداسی مکان‌های بسیار زیادی هستند که امکانات لازم را برای غواصی در اختیار توریست‌ها و علاقه‌مندان به این کار قرار می‌دهند. اما برای اینکه بتوانید تجربه‌ای به یاد ماندنی از غواصی را برای خود ثبت کنید بهتر است به مکانی معتبر و شناخته شده بروید. مرکز غواصی آکوا آدابانکا به عنوان بهترین مکان برای غواصی در کوش آداسی شناخته می‌شود. به طوری که نه تنها توریست‌ها بلکه افراد حرفه‌ای نیز می‌توانند در این مکان به غواصی بپردازند. مربیان حرفه‌ای در این اسکله وجود دارند که قبل از شروع کار آموزش‌های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. از دیگر ویژگی‌هایی که سبب شده آکوا آدابانکا به بهترین مرکز غواصی در کوش آداسی تبدیل شود مجهز بودن آن به لوازم حرفه‌ای و استاندارد این کار است.

همان طور که گفته شد بعد از پرداخت هزینه و ثبت نام در غواصی شما می‌توانید هر آنچه که برای این منظور لازم است را دریافت کرده و آمادگی لازم برای شنا در زیر آب را به دست آورید. مدت زمانی که برای آموزش نکات مهم و ایجاد آمادگی در داوطلبان غواصی نیاز است حدود نیم ساعت می‌باشد. در این آموزش‌ها نحوه شنا، شیرجه زدن، نحوه بالا آمدن تا سطح آب و مواردی از این قبیل آموزش داده خواهند شد. همچنین اگر قبلا چندین بار تجربه غواصی را داشته‌اید و یا به صورت حرفه‌ای به این کار مشغول بوده‌اید این فرصت را خواهید داشت تا به بازدید از غارهای زیر آب، کشتی‌های غرق شده و صخره‌های مرجانی نیز بروید.

از جمله جاذبه‌های غواصی در مرکز آکوا آدابانکا بازدید از یک هواپیمای ایر باس A300 است که توسط خود دولت در این آب‌ها غرق شده و امروزه به یکی از جذابیت‌های غواصی تبدیل گشته است. در کنار تمامی این موارد شنا کردن در بین ماهی‌های متنوع و رنگارنگ در آب‌های زلال و شفاف دریای اژه توجه هر توریستی را به خود جلب خواهد کرد.

نکات غواصی در کوش آداسی

برای تجربه غواصی در سفر خود به کوش آداسی کافی است تا خود را به یکی از مراکز معتبر غواصی برسانید. بعد از آن تمامی مراحل و آموزش‌های لازم توسط مربیان حرفه‌ای انجام خواهد گردید. اما چند مورد مهم وجود دارند که بهتر است هر توریستی قبل از غواصی با آن‌ها آشنا شود. از جمله این موارد عبارتند از:

  • حتما مراکز غواصی معتبر با تجهیزات استاندارد را برای این تفریح انتخاب کنید.
  • توجه داشته باشید که هزینه‌ غواصی در هر مرکزی می‌تواند بسته به مکان و امکانات آن متفاوت باشد.
  • در روزهای طوفانی و مواج مراکز غواصی از ارائه خدمات خودداری می‌کنند. به همین دلیل در این روزها بهتر است به فکر تفریحات دیگری باشید.
  • برای راحتی بیشتر خود توصیه می‌کنیم وسایلی مثل حوله، دمپایی و مواردی از این قبیل را با خود به همراه داشته باشید.
  • حتما به تمامی آموزش‌های مربیات توجه کنید تا مشکلات احتمالی برای شما ایجاد نشود.

با رعایت نکات گفته شده در بالا و آموزش‌های مربیان در این مراکز می‌توانید یکی از به یادماندنی‌ترین و بهترین خاطرات را برای خود در سفر با تور ترکیه به کوش آداسی رقم بزنید.

 

معرفی برترین هتل‌های ۴ ستاره کوش آداسی

۲۲ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران