۸ تور برای دیدن حیات وحش کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
۸ تور برای دیدن حیات وحش کوش آداسی

کوش آداسی یکی از محبوب‌ترین بنادر تفریحی مدیترانه در ترکیه است و همه چیز این شهر بندری از جمله مناظر آفتابی، دریا و تعطیلات سرگرم کننده‌اش برای گردشگران سراسر دنیا جذابیت دارد. مقاله
بنادر قایق‌های تفریحی و ناوهای کوش آداسی، اطلاعات ارزشمندی را در این رابطه در اختیارتان قرار می‌دهد. گفتنی است در طی چند دهه گذشته، صنعت توریسم در این شهر پیشرفت قابل توجهی داشته و اغلب تمام هتل‌ها، سواحل، مراکز تفریحی و تاریخی و خرید در سفر گردشگران با تور کوش آداسی سرشار از جمعیت هستند.

اما اگر به طبیعت علاقمندید، شاید دوست داشته باشید در این شهر از کمک بهترین تورها برای دیدن حیات وحش و طبیعت گردی در کوش آداسی برخوردار شوید. این تورها با برنامه‌هایی دقیق و حرفه‌ای، امکان استفاده بهینه از سفر را برایتان مهیا کرده و از هدر رفتن وقتتان جلوگیری می‌کنند.

 

Kusadasi Jeep Safari Adventure

در این تور یک روزه می‌توانید از ترشح آدرنالین در حومه شهر لذت ببرید. از هتل خود در کوش آداسی حرکت خواهید کرد و با یک راننده جیپ راهنما از شهر بیرون می‌زنید. در ادامه می‌توانید در پارک ملی و دره Echo به گشت و گذار بپردازید، از غار زئوس دیدن کنید و برای ناهار و صرف یک غذای کبابی در جنگل توقف نمایید.

 

 

سفری یک روزه از کوش آداسی به دنیای زیبای پاموکاله

Kusadasi Horse Safari

این تور یک بار صبح و یک بار در بعد از ظهر، سافاری اسب سواری را ترتیب می‌دهد. راهنمای تور، اطلاعات مهمی در مورد اسب‌های منطقه و مسیری که طی خواهید کرد به شما ارائه می‌دهد. و سپس سوار اسب می‌شوید و این مسیر زیبا و سرشار از بوته‌ها و درختان را طی می‌کنید و سرانجام به ساحل می‌رسید. با رسیدن به ساحل باشکوه و منظره بی‌بدیلش، شاید وسوسه شوید که تنی به آب بزنید و از شنا در آبهای نیلگون لذت ببرید. در پایان این سفر، تور شما را به هتل‌تان باز می‌گرداند.

Kusadasi Jeep Safari

با یک سافاری هیجان انگیز ۷ ساعته جیپ، یک قسمت پنهان از طبیعت و تاریخ ترکیه را تجربه کنید. شما ابتدا با تور به منطقه داودلار می‌روید و سپس با جیپ شروع به بالارفتن از کوه کوه سامسون می‌نمایید. در تمام طول مسیر اسب‌های وحشی، لاک پشت‌ها و مارها را خواهید دید. در بین راه می‌توانید از صومعه‌ای باستانی در آن حوالی دیدن کنید و سپس تور برایتان یک نهار ترکی رایگان ترتیب می‌دهد. قبل از بازگشت نیز می‌توانید سری به ساحل Sevi  بزنید و از ساحل گردی و شنا نهایت لذت را ببرید.

 

جزیره زیبای ساموس در نزدیکی کوش آداسی را ببینیم

Kusadasi Quad Safari Adventure

در این تور طبیعت گردی که صبح ها و عصرها ترتیب داده می‌شود، می‌توانید از  پیچ و تاب روی ماسه‌های طلایی ساحل Pamucak در پشت چهارچرخه‌ها لذت ببرید. در حدود ۲ ساعت، تمام مسیرهای بین تپه‌های شنی و جنگل‌های شمالی کوش آداسی را طی خواهید کرد و از چشم اندازهای بی‌بدیل این حوالی برخوردار خواهید شد. در این سفر، کلاه ایمنی در اختیارتان قرار خواهد گرفت و هزینه‌های ورودی از جمله ورود به ساحل، هزینه حمل و نقل از هتل و سایر موارد به جز ثبت نام در تور برایتان رایگان تمام خواهد شد.

Guided Private Pamukkale

پاموکاله که یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری ترکیه است، در استان دنیزلی واقع شده و توسط یونسکو در لیست فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است. و اما با این تور می‌توانید اول صبح، از هتل به سمت پاموکاله حرکت کنید و از این زیبایی‌های مناظر سفید و هنرنمایی مادر طبیعت در این منطقه لذت ببرید. در اینجا تراس‌ها و استخرهای بی‌نظیر و چشمه‌های آبگرم شما را متحیر خواهند کرد. در ضمن می‌توانید از شهر باستانی هیراپولیس، موزه آن و آمفی تاتر و استخر رومی در این حوالی نیز بازدید کنید.

Jeep Safari Didim

شما با این تور یک روزه می‌توانید با جیپ در اطراف Didim به گشت و گذار بپردازید و مسیرهای هیجان انگیز خارج از جاده را تجربه کنید. در طول مسیر، از دهکده‌های کوچک و زیبا عبور خواهید کرد و در مکان‌های مختلف از جمله خلیج Buzbuk، امکان شنا کردن و لذت بردن از تفریحات آبی را خواهید داشت.

 

گشت و گذار در کوش آداسی و جزایر آن به همراه تور کشتی

Aqua Fantasy Waterpark

اگر در روزهای گرم تابستانی در سفر با تور کوش آداسی، به دنبال تفریحات آبی هستید تا تنی به آب بزنید و خنک شوید و در عین حال عاشق هیجان هستید، توصیه می‌کنیم با این تور به پارک آبی کوش آداسی بروید. این پارک آبی، جزو بزرگ‌ترین پارک‌های آبی ترکیه بوده و انبوهی از وسایل و امکانات بازی نظیر سرسره‌ها ، سواری‌ها ، ناودان‌ها و استخرها را در خود جای داده و البته برای کوچکترها نیز مینی فواره‌ها و استخرهایی جداگانه درنظر گرفته شده است. علاوه بر اینها می‌توانید از خوردن و آشامیدن در تعداد زیادی کافه رستوران متنوع نیز لذت ببرید و هنگام استراحت روی صندلی‌های آفتابگیر از دورهمی با خانواده‌تان لذت ببرید.

Gulf of Kusadasi Boat Trip

توصیه می‌کنیم در سفر با تور کوش آداسی، حتما زمانی را به سفر دریایی با این تور یکروزه اختصاص دهید و از قایق سواری، شنا، غواصی در خلیج‌های پنهان، آفتاب گرفتن در سواحل خلوت و صرف یک نهار کبابی لذیذ در قایق لذت ببرید. و در کنار تمام اینها می توانید از رقص و پایکوبی و شنیدن موسیقی، استشمام هوای تازه و نسیم دریا نهایت استفاده را ببرید.

۰۸ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران