بهترین رستوران‌های کوش آداسی برای گیاه‌خواران

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بهترین رستوران‌های کوش آداسی برای گیاه‌خواران

جزیره کوش آداسی بر ساحل دریای اژه از مقاصد محبوب تابستانی سفر با تور ترکیه است که به خاطر محیط بسیار زیبا و سواحل تمیز و ماسه‌ایش شناخته شده است. داشتن مواهب طبیعی فراوان و غنی باعث شده تا گردشگری در این جزیره رونق بگیرد و انواع و اقسام امکانات برای بازدیدکنندگان فراهم آورده شود. یکی از تجارب جذاب در تور کوش آداسی رستورانگردی در بهترین گزینه‌های این جزیره است. در این مقاله بهترین غذاخوری‌های کوش آداسی را برای گیاه‌خواران آماده کرده‌ایم.

 

رستوران Dedem K. Corner Turkish

این رستوران متعلق به ۴ برادر صمیمی و شاد است که با منویی باکیفیت و ترکی توانسته‌اند بین مردم جزیره و بازدیدکنندگان به شهرت و محبوبیت زیادی برسد. همین ابتدا اشاره کنیم که منوی اصلی شامل انواع استیک‌ها، غذاهای اروپایی و ترکی می‌شود. اما مابین این همه غذا، انواع رژیم‌ها مثل گیاه‌خواران، مسلمانان و وگان‌ها غذاهای مناسب خودشان را هم پیدا کنند. در اینجا حتی گزینه‌های بدون گلوتن هم پیدا می‌شود. با چنین منوی وسیعی کم‌تر کسی در جزیره می‌تواند چشم‌هایش را بر روی این رستوران ببندد.

 

تور سافاری اسب سواری در کوش آداسی

آدرس: Kahramanlar Cad. No 2., 04900 Kuşadası/Aydın, Turkey

 

رستوران سارای

این رستوران درجه یک و تقریبا گران قیمت دارای محیطی بسیار دوست داشتنی و صمیمی است. در اینجا شما می‌توانید در فضای داخلی و بر دور میز و صندلی‌ چوبی با روکش سفید غذا بخورید و یا در فضای باز حیاط و زیر شاخ و برگ درختان از خوردن غذاهای خوشمزه و متنوع منو لذت ببرید و از شکم گردی تا ماجراجویی، در کوش آداسی خوش بگذرانید. منوی این رستوران شامل غذاهای مدیترانه‌ای، ترکی و اروپایی می‌شود. با این همه برای افرادی به دنبال غذاهای گیاه‌خواری، وگان و بدون گلوتن هستند هم گزینه‌های خوبی پیدا می‌شود که رضایت هر سلیقه‌ای را در پی خواهد داشت. بنابراین اگر دلتان نمی‌خواهد در محیطی کنار خیابان (مورد قبل) غذا بخورید و به دنبال جایی شیک و جذاب هستید این رستوران جایی‌ست که انتظار می‌رود نظر مثبت شما را به خود جلب کند.

آدرس: Camikebir, Bozkurt Sk. No:25, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

 

هتل رستوران لیدیز بیچ

یکی از بهترین کارهایی که می‌توان در مقصدی ساحلی انجام داد خوردن غذا بر روی ساحل با نمای آبی دریا است. با رفتن به رستوران هتل ساحلی ۲ ستاره Ladies Beach در کنار خوردن غذا از نمای افق دریا هم لذت ببرید و اوقات دل‌انگیزی را در کنار گروه همراه‌تان سپری کنید. کباب‌های مرغ و استیک ترکی از غذاهای بسیار محبوب منوی این رستوران هستند. با این همه منو شامل بخش‌های متنوع با گزینه‌های گسترده‌ای از غذای بومی، اروپایی، ترکی، گیاهی و وگان می‌شود. بنابراین این رستوران جایی نیست که کسی بیاید و چیزی برای خوردن پیدا نکند.

 

بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی

آدرس: Kadınlar Denizi, Kadınlar Denizi Cd. No:63, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

 

رستوران Erzincan

رستوران ارزانکان یکی از گزینه‌های دلنشین کوش آداسی با فضای مسقف و باز است. شما در این رستوران ترکی در کنار غذاهایی مثل کباب و خوراک گوشت زغالی از خوردن غذاهای وگان، گیاه‌خواری، حلال و بدون گلوتن هم دسترسی دارید. خدمات رستوران، کیفیت غذاها و محیط و فضا همگی در حد ایده‌آلی قرار دارند که ارزش هزینه‌ای که می‌پردازید را دارد.

آدرس: Camikebir, Yedi Eylül Sok No:9, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

 

رستوران Some Where Else

قرار است در رستوران‌ها غذایی عالی نوش جان کنید اما در این رستوران قبل از غذا افسون فضای سرسبز و نمای رو به دریای آن خواهید شد. منوی این رستوران شامل طیف به شدت منحصر به فرد و جذابی از غذاهای ایرلندی، مدیترانه‌ای،اروپایی، و ترکی بوده و در کنار این‌ها غذاهای بدون گلوتن، وگان، و گیاه‌خواری هم یافت می‌شود. شما می‌توانید هر زمان از روز که خواستید برای وعده‌های صبحانه، صبحانه نیمروزی، ناهار، شام و شام آخر شبی به اینجا مراجعه کنید.

 

معرفی بهترین پارک‌های آبی در کوش آداسی

آدرس: Kadınlar Denizi, Mahallesi, Kadınlar Denizi Cd. No:65/A, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

 

رستوران آناتولیا

آناتولیا رستورانی با میز و صندلی‌های کنار خیابان است که انواع غذاهای ایرلندی، محلی کوش آداسی، ترکی، گیاهی و وگان را سرو می‌کند. غذاها خوشمزه و باکیفیت و خدمه بسیار خوش برخورد هستند. اگر با غذا خوردن در محیط باز رو به خیابان مشکلی ندارید حتما سری به این رستوران ایرلندی جذاب بزنید.

آدرس: Alacamescit, Kahramanlar Cd. no54/b, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

 

رستوران کیوی

رستوران کیوی از دیگر گزینه‌های ساحلی و جذاب کوش آداسی است که غذاها را با شکل و شمایلی جذاب و کاملا اینستاگرامی سرو می‌کند. در اینجا می‌توانید از خوردن غذاهای سنتی ترکی، مدیترانه‌ای، فست فود، غذاهای دریایی، اروپایی، و غذاهای بومی لذت ببرید. به علاوه مهمانان گیاه‌خوار و وگان می‌توانند از غذاهای گیاهی و بدون گلوتن سفارش دهند و از حضور در چنین محیطی غرق در آرامش شوند.

 

از کوش آداسی چه سوغاتی بگیریم؟

آدرس: Kadınlar Denizi, Kadınlar Denizi Cd. No:31, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

۲۶ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران