شکم‌گردی در بهترین رستوران‌های کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
شکم‌گردی در بهترین رستوران‌های کوش آداسی

کوش آداسی به معنی جزیره پرنده، شهری تاریخی در استان آیدین ترکیه واقع در کرانه دریای اژه است. اگر در بهار و تابستان به دنبال یک گزینه‌ عالی برای گذراندن تعطیلاتی رویایی هستید پیشنهاد ما به شما قطعا سفر با تور کوش آداسی خواهد بود. بدون شک غذا نقش مهمی در لذت بخش کردن سفر دارد، صرف غذای عالی در رستوران‌های دنج و زیبا که از استانداردهای بالا برخوردار هستند خاطرات سفر را ماندگارتر خواهد کرد. کوش آداسی از مراکز گردشگری خاورمیانه رستوران‌های زیادی برای عرضه غذاهای محلی ترکیه و همچنین غذاهای بین‌المللی دارد. در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین رستوران‌های کوش آداسی پرداخته‌ایم.

 

رستوران آولو (Avlu Restoran)

اگر از محیط منزل و کار خسته‌اید و برای تجربه‌ای متفاوت به رستوران‌های کوش آداسی پناه برده‌اید بهترین گزینه رستوران آولو است. انواع غذاهای محلی ترکی و مدیترانه‌‌ای با بهترین کیفیت، رنگ و عطر باورنکردنی در منوی آن جا منتظر شما است. برخورد خوب و حرفه‌ای کارکنان رستوران و محیط پاکیزه و زیبای آن اشتهای شما را برای خوردن غذا به شدت باز می‌کند. حتی می‌توانید در فضای باز غذا میل کنید و از هوای مطبوع ساحلی لذت ببرید. در این رستوران می‌توانید از اینترنت رایگان بهره برده و لحظات خوش خود را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

 

هزینه‌ها در سفر با تور کوش آداسی

Avlu Restoran

رستوران قصر (Saray Restaurant)

اگر به دنبال غذاهای متنوع و خوش طعم هستید حتما به رستوران قصر در سفر خود به کوش آداسی سر بزنید. معروف‌ترین و بهترین غذاهای بین‌المللی در اینجا سرو می‌شوند. از جمله این غذاها می‌توان به غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، مکزیکی، ترکی و چینی اشاره کرد. نگران نباشید، حتی اگر گیاهخوار هستید می‌توانید لیستی از غذاهای خوشمزه بدون گوشت را در این رستوران مشاهده کنید. از جمله امکانات خوب رستوران قصر کوش آداسی پخش موسیقی زنده و اینترنت رایگان نامحدود در آن است.

Saray Restaurant

رستوران حسن کولکوقلو (Hasan Kolcuoğlu Restaurant)

اگر اهل کباب هستید رستوران حسن کولکوقلو بهترین انتخاب شما در سفر به کوش آداسی خواهد بود. اینجا رستوران بی‌نظیر در طبقه بالای هتل افه است. هرآنچه از کباب در ذهن شما نقش بسته فراموش کنید و به کبابی حسن کولکوقلو بروید تا برای همیشه ذهنیت خو را از کباب لذیذ تغییر دهید. طراحی داخلی شیک و متفاوت این مکان را متمایز از هر جای دیگری کرده است. لذیذترین کباب‌ها را با طعم  بیاد ماندنی در تراس کبابی حسن کولکوقلو میل کنید و در عین حال از منظره رویایی کوش آداسی لذت ببرید.

 

تورهای یک روزه کشتی‌ کروز در کوش آداسی

Hasan

رستوران هالیدی این (Holiday Inn Restaurant)

اگر برای گذراندن سفری عاشقانه و ماه عسلی رمانتیک و کم هزینه به کوش آداسی رفته‌اید و یا با دوستان خود در این سفر هستید اما جیب پر پولی ندارید پیشنهاد ما به شما رستوران هالیدی این است. عاشقان کباب و پیتزای ترکی هر روز به اینجا سر می‌زنند و با هزینه کم غذای لذیذی را میل می‌کنند. غذاهای این رستوران با دستور پخت منحصر به فردی طبخ می‌شوند و از لذت بسیار زیادی برخوردار هستند. یکی از معروف‌ترین غذاهای رستوران هالیدی این کباب والی است که ترکیبی از گوشت گوساله، بره و مرغ می‌باشد. در عین حال که غذاهای این رستوران بی‌نظیر هستند، قیمت بسیار منصفانه‌ای نیز دارند. از این نظر ترجیح تمامی توریست‌هایی است که به دنبال سفری اقتصادی هستند.

Holiday Inn Restaurant

رستوران کازابلانکا (Casablanca Restaurant)

اگر می‌خواهید در رستورانی متفاوت غذا میل کنید باید حتما سری به رستوران کازابلانکا بزنید. در این جا هر لحظه موسیقی زنده در حال اجرا است و کارکنان آن با روی گشاده و برخورد دوستانه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را برای شما سرو می‌کنند. در رستوران کازابلانکا علاوه بر غذاهای لذیذ سرگرمی‌های زیادی برای مهمانان تدارک دیده شده و اگر اهل شب زنده‌داری هستید اینجا  بهترین گزینه برای گذراندن شبی با نشاط است. ویژگی دیگر رستوران موقعیت جغرافیایی آن است که در مرکز شهر کوش آداسی واقع شده و شما به راحتی به مراکز خرید و هتل‌های لوکس شهر دسترسی خواهید داشت.

 

اقامت در ۵ ویلای جذاب کوش آداسی

Casablanca Restaurant

رستوران کوردون (kordun restaurant)

امروزه بازارهای محلی در سراسر دنیا به جاذبه‌های کم هزینه و سرگرم کننده‌ای برای توریست‌ها تبدیل شده که بازار ماهی کوش آداسی نمونه آشکار این جاذبه‌ها است. در حالی که از تنوع ماهی‌های رودخانه‌ای و دریایی بازار ماهی دیدن می‌کنید، می‌توانید ماهی مورد علاقه خود را خریده و به رستوران کوردون ببرید تا سرآشپزهای حرفه‌ای در مقابل خودتان بهترین کباب ماهی دنیا را برایتان درست کرده و همراه با سالادهای بی‌نظیر ترکی سرو کنند. کباب ماهی رستوران کوردون یکی از بهترین کباب‌های دنیا است که از تجربه رفتن به آن هرگز پشیمان نخواهید شد.

kordun restaurant

رستوران مارویستا (Marvista Restaurant)

از جمله جاذبه‌های گردشگری که در شهرهای بندری وجود دارد می‌توان به رستوران‌های ساحلی آن اشاره کرد. رستوران مارویستا از بهترین انتخاب‌ها در سفر با تور کوش آداسی است. در یک صبح زیبای بهاری می‌توانید صبحانه‌ای خوش طعم در مکان میل کنید. از معروف‌ترین غذاهای منو غذایی این رستوران، غذاهای اروپایی و بین‌المللی هستند. بهترین زمان برای رفتن به مارویستا هنگام غروب آفتاب است. با حضور در آن جا می‌تواند تجربه بودن در یک رستوران اروپایی را به همراه چشم‌اندازی بی‌نظیر از غروب آفتاب کسب کنید.

 

اقامت در هتل‌های ارزان کوش آداسی

Marvista

۲۳ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران