فعالیت‌ها و ورزش‌های آبی مهیج در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
فعالیت‌ها و ورزش‌های آبی مهیج در کوش آداسی

تور کوش آداسی یکی از مفرح‌ترین شهرهای ترکیه برای آن‌هایی است که به ورزش‌ها و فعالیت‌های آبی علاقه دارند. دریای درخشان و زیبای این شهر و سواحل دلنشینش، مملو از وسایل ورزشی مختلف هستند و قایق‌های مختلف و رنگارنگی که در آب می‌بینید، انواع مسیرهای مختلف را به روی گردشگر می‌گشایند. در چنین شهری شما امکانات بسیاری برای انواع فعالیت‌های خواهید داشت که ما سعی داریم چند مورد از آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

تورهای کشتی‌های کروز

یکی از جذاب‌ترین تفریحات آبی که می‌توانید در کوش آداسی تجربه کنید، سوار شدن به کشتی‌های کروز و دریاگردی در کوش آداسی و سفر به یونان و یا رفتن به تورهای یک روزه است. این کشتی‌های تفریحی برنامه‌های متنوعی برای گردشگران در نظر می‌گیرند که بسته به کشتی و شرکتی که آن را برپا می‌کند متفاوت خواهد بود. عموما برنامه‌های آن‌ها شامل موسیقی، صرف ناهار، رفتن به نقاط دیدنی اطراف کوش آداسی، شنا در بهترین نقاط، غواصی سطحی و سرو نوشیدنی است. هزینه‌ی چنین توری حدود ۱۸۰ لیر می‌شود و شامل غذا و دیگر امکانات خواهد بود.

 

کوش آداسی؛ جزیره‌ی پرندگان، بهشت مسافران

 

 

 کوش آداسی

 

 

غواصی

کوش آداسی از جمله شهرهای بسیار عالی برای غواصی در ترکیه نیز محسوب می‌شود. چند سایت مختلف غواصی در این شهر هستند که هر کدامشان ویژگی‌های منحصر به خودشان را دارند.  تورهایی که به این ترتیب برگزار می‌شود عموما شامل چند ساعت آموزش ابتدایی هستند و سپس به وسیله قایق‌های تدرو شما به محل مورد نظر برده می‌شوید و به همراه یک یا دو مربی به زیر آب می‌روید. دوربین‌های مخصوص نیز در دسترس شما قرار می‌گیرد تا بتوانید از لحظات زیر آب برای خود خوانواده‌تان عکس به همراه ببرید. هزینه این چنین تورهایی نیز حدودا ۶۵ دلار به ازای هر نفر خواهد بود که شامل تجهیزات و دیگر خدمات است.

 

۱۰ تفریح خاص که در کوش آداسی می‌توانید انجام بدهید

 

 

 کوش آداسی

 

 

ورزش‌های آبی

اسکی روی آب: یکی از قدیمی‌ترین ورزش‌های آبی موجود در کوش آداسی که تقریبا در هر شهر ساحلی می‌توانید آن را پیدا کنید.  در این ورزش شما سوار بر چوب‌ای اسکی مخصوص و با یک طناب از پشت یک قایق تندرو کشیده می‌شوید و باید روی آب سواری کنید.

پاراسیلینگ: چند شرکت این ورزش محبوب را نیز در سواحل کوش آداسی اجرا می‌کنند. در این فعالیت جذاب شما سوار بر یک چتر به وسیله قایق کشیده می‌شوید و تا ارتفاع نسبتا بالایی پیش می‌روید. این ورزش بدون هیچ خطری امکان یک پرواز دلنشین را برایتان به همراه می‌آورد. مدل‌های یک نفره و دو نفره این چترها به شما این امکان را می‌دهد تا تنها یا همراه یک نفر آن را انجام دهید.

 

گشت و گذار هیجان‌انگیز با دو تور سافاری در کوش آداسی

 

 

 کوش آداسی

 

 

فلای برد: این ورزش جدید در کوش آداسی هم چند وقتی راه افتاده و تنها در چند جا آن هم با قیمتی نسبتا بالا می‌توانید آن را تجربه کنید. چوب‌های اسکی مخصوص این کار دو موتور پر فشار در زیر خود دارند که آب لوله‌ی قطوری که به آن وصل است را با فشار به بیرون هدایت می‌کند تا آن فشار شما را در هوا معلق کند و شما نیز با استفاده از آن به انجام حرکات مختلف می‌پردازید.

 

۸ تفریح هیجان‌انگیز آبی کوش آداسی در روزهای تابستانی

 

 

 کوش آداسی

 

 

جت اسکی: از آن دست فعالیت‌هایی که هر جا آبی باشد وجود دارد. خوشبختانه این وسایل پرطرفدار در مدل‌ها و قیمت‌های بسیار متنوع در هر ساحل کوش آداسی وجود دارند و به راحتی می‌توانید برای مدت‌های مختلف آن‌ها را کرایه کنید. حتی بعضی از اقامتگاه‌های لاکچری، خود چندین دستگاه دارند که به مسافرانشان می‌دهند تا در آب به تفریح بپردازند.

 

 

 

 

 

از دیگر فعالیت‌هایی که می‌توان در کوش آداسی به آن‌ها اشاره کرد بانانا (موز) سواری است که قایق‌های بادی به شکل موز هستند که تعدادی روی آن نشسته و با قایق کشیده می‌شوند. موج سواری، قایق‌های پدالی، کایاک سواری و فعالیت‌هایی از این دست نیز برای انجام وجود دارد.

 

پارک‌های آبی

کوش آداسی چند پارک آبی بسیار خوب نیز دارد که آن‌ها نیز در مجموع فعالیت‌های آبی به حساب آمده و البته بسیار مفرح و جذاب نیز هستند. پارک آبی Adaland یکی از آن‌هاست که با داشتن فضایی بسیار گسترده و بازی‌های پر تعداد و هیجان انگیز یکی از بهترین مراکز تفریحی کوش آداسی برای جمع‌های خانوادگی محسوب می‌شود. Aqua Fantasy نیز دیگر پارک آبی این شهر است که البته در فاصله‌ کوتاهی از کوش آداسی قرار گرفته و از امکانات بسیار خوبی بهره می‌برد.

 

پارک آبی آدالند کوش آداسی بهترین انتخاب برای یک تفریح خانوادگی در گرمای تابستان

 

 

 کوش آداسی

 

 

هر دوی این مراکز دارای بازی‌ها و تفریحاتی برای سنین مختلف بوده و امکانات رفاهی متعددی نیز دارند که می‌توانند ساعت‌ها شما را در محیط خود نگه دارند.

۲۲ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران