پارک آبی تورتوگا در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
پارک آبی تورتوگا در کوش آداسی

یکی از ویژگی‌های کوش آداسی که در سفر به این شهر متوجهش خواهید شد، ازدیاد مراکز تفریحی در این شهر ساحلی است که در کنار انواع تفریحات آبی که می‌توانید در دریا تجربه کنید، سفری مفرح و جذاب را در تور کوش آداسی برای شما خواهد ساخت. قبلا چندین مرکز تفریحی مختلفِ کوش آداسی را در مقتدرسیر تابان به شما معرفی کرده بودیم و امروز به سراغ یک پارک آبی فوق‌العاده عالی با نام تورتوگا رفته و قصد داریم آن‌جا را به شما معرفی نماییم.

 

پارک آبی تورتوگا، مجموعه‌ای متنوع از بازی‌های مختلف

این پارک آبی با اسم کامل "پارک آبی جزیره خصوصی تورتوگا"، یکی از جاذبه‌های مهم تفریحی در کوش آداسی به حساب آمده و با فضای بزرگ و تجهیزات متنوع، ساعاتی عالی را در سفر برایتان رقم خواهد زد. فضای این پارک بازی در مجموع ۲۰ هزار متر مربع را شامل می‌شود که البته کلاب Atlantique Holiday نیز بخشی از این مجموعه به حساب می‌آید.

تورتوگا در ساحل Siteleri واقع شده و با چندین استخر و بازی‌هایی برای سنین مختلف باعث شده تا همه از هر سن و سالی بتواند از بودن دراین محل لذت ببرند. در مجموع ۸ استخر مختلف، ۱۴ سرسره آبی بزرگ، محل بازی کودکان و حتی مینی کلاب و کافه-رستوران نیز برای علاقه‌مندان تدارک دیده شده تا همه چیز در پارک آبی تورتوگا برایتان فراهم باشد.

 

ورزش‌های آبی و غواصی کیوی در کوش آداسی

استخرها و سرسره‌های آبی

همانطور که گفتیم، برای این پارک آبی ۸ استخر مختلف در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها می‌توان به استخر کوچک مخصوص کودکان، استخر دزدان دریایی کودکان، ۳ استخر بزرگ اصلی با سرسره‌های آبی بزرگ، استخر شنای اختاپوس و استخر Wipe-out اشاره کرد. استخر Wipe-out خود از بخش‌های جذاب پارک است که با موانع جالب، مسیرهای مسابقه می‌سازد که می‌توانید با اعضای خانواده یا دوستانتان به روی آن‌ها بروید، تفریح کنید و به افتادن‌های پیاپی یکدیگر بخندید.

در کنار این استخرهای جذاب که در اندازه‌های مختلف هستند، یک رودخانه آرام نیز به دور پارک طراحی شده که می‌توانید با قایق‌های مخصوص به دورش سواری کنید. این مکان بعد از هیجاناتی که در پارک تجربه می‌کنید، برای کمی آرامش پیدا کردن، بسیار مناسب خواهد بود.

 

شکم‌گردی در بهترین رستوران‌های کوش آداسی

اما بخش جذاب پارک آبی، بازی‌ها و سرسره‌های آبی است که در آن طراحی شده و خب خوشبختانه ۱۴ سرسره و تونل آبی بزرگ، هیجان را تا حد زیادی برای شما فراهم می‌کند، البته در این زمینه جای چند سرسره خیلی بزرگ و پر پیچ و خم خالی است.

مینی کلاب

یکی از خوبی‌های این پارک این است که کوچک‌ترها به هیچ وجه از قلم نیفتاده‌اند و تا حد ممکن برایشان بازی‌های مختلف تدارک دیده شده است. در واقع کوچک‌ترها نه تنها بازی‌های آبی متنوعی دارند، بلکه یک بخش مخصوص نیز برایشان تدارک دیده شده تا بتوانند خارج از استخر نیز بازی کنند. مینی کلاب با چند بازی بسیار خوب، محیطی عالی و امن و فضایی شاد، برای بچه‌هایی که می‌خواهند خارج از آب باشند نیز لحظاتی عالی را خواهد ساخت.

 

بهترین هتل‌های مرکز شهر کوش آداسی

دیگر بخش‌های پارک آبی تورتوگا

در پارک آبی، تخت‌های متعددی در نظر گرفته شده تا اگر بخواهید در تور کوش آداسی در کنار استخر آفتاب بگیرید، بتوانید از آن‌ها استفاده کنید، اما خب در روزهای شلوغ سال، سخت بشود تخت‌های خالی پیدا کرد. یک سری آلاچیق‌های زیبا نیز در محیط پارک در نظر گرفته شده که بزرگ و جا دار هستند و یک سری امکانات رفاهی دارند و باید به ازای پرداخت مبلغی، آن‌ها را برای خود کرایه کنید. این آلاچیق‌ها برای زمانی که به صورت خانوادگی به پارک مراجعه می‌کنید و می‌خواهید ساعاتی طولانی در آن‌جا بمانید، خیلی به کارتان خواهد آمد.

همانطور که گفتیم، کافه-رستورانی برای این مکان در نظر گرفته شده که در آن می‌توانید غذاهای مختلف و همچنین نوشیدنی برای خود سفارش دهید. فضای رستوران زیباست، غذاها کیفیت خوبی دارند و میزها رو به محیط استخر در نظر گرفته شده، اما قیمت‌ها در آن‌جا بالاتر از داخل شهر است.

نکاتی که باید درباره پارک آبی تورتوگا بدانید

  • در داخل پارک نمی‌توانید از پول نقد استفاده کنید و اگر بخواهید از آن‌جا چیزی بخرید، حتما باید از کارت اعتباری استفاده کنید.
  • به هر کدام از مراجعه کنندگان یک صندوق کلید دار داده می‌شود اما تا جای ممکن لوازم گران قیمت خود را به پارک نبرید.
  • برای خردسالان جلیقه بادی پوشانده می‌شود.
  • بلیطی که تهیه می‌کنید برای یک روز کامل است، اما اگر از پارک خارج شوید، دیگر با آن بلیط نمی‌توانید دوباره به پارک برگردید.
  • اگر از قوانین و نکاتی که در پارک به شما اعلام می‌شود، سرپیچی کنید، بدون برگشت پول از پارک اخراج خواهید شد.
  • بعضی از سرسره‌های آبی تنها برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است.
  • حتما باید از لباس شنا استفاده کرده و پوشیدن تی‌شرت یا لباس‌ کامل در پارک آبی مجاز نیست.

 

معرفی مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی

قیمت بلیط

  • افراد بزرگسال ۱۲۰ لیر
  • کودکان ۴ تا ۱۲ سال ۸۰ لیر
  • کودکان ۰ تا ۳ سال رایگان

آدرس: Karaova, Atlantique Holiday Club Akdeniz Yolu No:5, 09400 Kuşadası

۰۶ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران