بهترین هتل‌های ۴ ستاره دیره

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین هتل‌های ۴ ستاره دیره

احتمالا اسم دیره را زیاد شنیده باشد مخصوصا که مرکز خرید دیره یکی از نام‌های تجاری بسیار پربازدید و شناخته شده محسوب می‌شود. اما دیره از دیرباز مسکونی بوده و جنبه کسب و کار و تجارت داشته است. این منطقه در امتداد نهر واقع شده و دارای جوی چند ملیتی شامل توریست‌های سراسر دنیا و مردم ساکن شهر است. دیره از آن نقاط توریستی بسیار پر بازدیدی در تور دبی است که همیشه مملو از گردشگران است. با توجه به طیف زیاد فعالیت‌ها و جاذبه ها بهتر است به دنبال اقامتگاهی باکیفیت و راحت باشید.

 

Howard Johnson Plaza by Wyndham Dubai Deira

این هتل باکلاس و لوکس که در قلب دیره واقع شده فاصله بسیار کوتاهی تا ایستگاه مترو دارد. تمامی اتاق‌ها فضای زیادی را برای بیشترین حس راحتی فراهم می‌کنند و دارای یک مکان نشیمن جداگانه، فضای کاری، اینترنت پرسرعت رایگان در اتاق، حمام‌های بزرگ و مجهز، تلویزیون‌های صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، امکانات تهیه چای و قهوه هستند. در رستوران در رستوران The Monsoon از غذاهای چند فرهنگی لذت ببرید و در بوفه صبحانه و ناهار روزانه و انتخاب غذاهای الا کارته از غذاهای قاره‌ای، غذاهای دریایی، مدیترانه ای، عربی و پان آسیایی لذت ببرید و انتخاب‌های متنوعی داشته باشید. از مزارای برجسته داخل هتل می‌توانیم به استخر شنای آن اشاره کنیم.

 

هتل‌های ۵ ستاره در منطقه دیره، دبی

آدرس: Al Rigga Street, Dubai, United Arab Emirates

 

City Seasons Hotel Dubai

هتل سیتی سیزن واقع در مرکز تجاری تاریخی دیره دبی، ۵ دقیقه با ایستگاه مترو دیره و مرکز دیره سیتی فاصله دارد. همچنین این هتل دارای یک استخر روباز با تراس آفتابگیر و اتاق‌های مجهز و مدرن است. اتاق‌های جادار این هتل با رنگ‌های خنثی تزئین شده‌اند و دارای مبلمان چوبی مدرن هستند. آن‌ها با ارائه پنجره‌هایی از کف تا سقف و چشم انداز پانوراما به شهر و یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای نهایت راحتی را برایتان رقم می‌زنند. در رستوران New Season از غذاهای بین المللی و غذاهای عربی در یک تراس فضای باز سایه دار لذت ببرید و در وان آب گرم استراحت کنید و یا از کلبه بهداشتی پشت بام که شامل امکانات ماساژ و یک سالن ورزشی کاملاً مجهز است دیدن کنید.

آدرس: Port Saeed Al Maktoum Street, Dubai, United Arab Emirates

 

Novotel Deira City Centre

این هتل ۴ ستاره واقع در مقابل مرکز خرید دیرا با مرکز تفریحی کودکان، مرکز خرید بهترین مکان برای لذت بردن از جاذبه‌های شهر مانند بازار طلا دبی، بازار ادویه، روستای تاریخی دبی و اسکله دبی فاصله کمی  دارد. در ضمن این هتل از یک استخر شیک در فضای باز با صندلی‌های سایه دار و یک مرکز تناسب اندام نیز برخوردار است. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت، میز کار ، دوش حمام، وان مجزا و لوازم بهداشتی رایگان هستند. گاوصندوق نیز در اتاق موجود است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان و فضای ذخیره سازی رایگان چمدان اشاره کرد. حتما در رستوران هتل از خوردن غذاهای بین‌المللی لذت ببرید.

آدرس: 8th str. Port Saeed District Front of Deira City CentreMall, Dubai, United Arab Emirates

 

Wyndham Dubai Deira

این هتل ۴ ستاره که دارای امکاناتی مدرن است همه چیز را به طور خلاصه و مفید در دسترس شما قرار داده است. اتاق‌های اینجا همگی مجهز به تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌ ای بین‌المللی، سیستم تهویه هوا و مینی بار هستند. همچنین رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام نیز از امکانات داخلی و کامل مجموعه هستند.  اینترنت رایگان، بار و سالن مشترک از دیگر ویژگی‌های جانبی اینجا هستند.

 

برترین رستوران‌های محله‌ی دیره دبی

آدرس: Sherina Plaza 4 Al Corniche Rd 111 , 119303 Dubai, United Arab Emirates

 

Grand Mercure Hotel and Residences Dubai Airport

این هتل ۴ ستاره جمع و جور جایی عالی با امکانات نهایی است. در واقع اینجا اقامتگاه‌هی با رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، مرکز تناسب اندام و تراس را ارائه می‌دهد. اینجا هتلی خانواده دوست است که امکاناتی جهت رفاه بیشتر کودکان مثل شما باشگاه کودکان و امکان درخواست تخت‌های اضافی رایگان برای کودکان را فراهم کرده است. همچنین این واحدها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای، کتری، حمام لوکس با دوش و سشوار، میز و کمد لباس هستند. فراموش نکنید که روزتان را با خوردن صبحانه قاره‌ای و آمریکایی در رستوران آن شروع کنید. به علاوه موقعیت قرارگیری هتل در منطقه‌ای تجاری باعث شده تا امکانات تجاری مثل دستگاه فتوکپی و فکس و همینطور روزانه نیز ارائه شود.

 

بهترین تخفیف‌های تابستان ۲۰۲۱ دبی

آدرس: Casablanca St off Airport Road, Garhoud, 13868 Dubai, United Arab Emirates

۱۶ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران