آشنایی با جدیدترین هتل‌های دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
آشنایی با جدیدترین هتل‌های دبی

بلندترین ساختمان جهان، مرتفع‌ترین هتل جهان، بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان و بسیاری دیگر از جاذبه‌های منحصر به فرد را در سفر با تور دبی کشف خواهید کرد. این شهر قرار نیست در راستای کسب موفقیت، لحظه‌ای متوقف شود و همچنان در عرصه صنعت توریسم، یکی از مقاصد شاخص و محبوب در میان گردشگران سراسر دنیا به شمار می‌آید. کافی است سری به مقاله جذاب‌ترین جاذبه‌های دبی در سال ۲۰۲۱ بزنید تا بتوانید ارزیابی قابل قبولی از این شهر پیشرو داشته باشید که مدرنیته و سنت را به زیبایی درهم آمیخته است.

در عین حال گردشگران تور دبی، طیف وسیعی از انتخاب‌ها را برای اقامت در مدت سفرشان در پیش رو خواهند داشت. چرا که این کلانشهر فوق العاده، هتل‌های بسیاری را در هر سطحی از بودجه و امکانات در خود جای داده است. بنابراین، از هتل بوتیک‌های زیبا و مدرن گرفته تا ریزورت‌های لوکس و مجلل، در این خطه به استقبالتان می‌آیند و اقامتی به یادماندنی را به شما و عزیزانتان هدیه می‌دهد. ما نیز در ادامه، قصد داریم سری بزنیم به جدیدترین هتل‌های دبی و از شما دعوت می‌کنیم در این سفر مجازی لذت بخش و مفرح، ما را همراهی کنید.

 

Sofitel Dubai The Obelisk

این سازه باشکوه که به شکل ابلیسک، از فراز محله کم رفت و آمد عود متا سربرآورده است، از معماری هنرمندانه فرانسوی الهام گرفته شده که با طراحی مصری-امارات درهم آمیخته است. بنابراین در بدو امر و در لحظه ورود، تصور خواهید کرد که دربه‌ای معابد مصریان به روی شما گشوده می‌شوند. در ادامه، این بنای زیبا با ستون‌های هیروگلیف و تندیس شاهین طلایی غول پیکر در لابی، به استقبالتان خواهد آمد.

در این ملک باشکوه، ۴۹۸ اتاق و سوئیت لوکس وجود دارند که از طبقه ۱۹ به بالا قرار گرفته‌اند و چشم اندازی بی نظیر به دبی قدیمی، نهر دبی، بندر و افق نمادین شهر دارند. بعلاوه این هتل ۵ ستاره امکانات مهمی از جمله مرکز اسپای L'Occitane، باشگاه بدنسازی، باشگاه کودکان و استخر روباز، پارکینگ اختصاصی، خدمات شاتل، اتاق جلسات، تهویه مطبوع، وای فای رایگان را ارائه می‌دهد. در اینجا می‌توانید از طعم بی نظیر غذاهای آسیایی، بریتانیایی و فرانسوی رستوران‌های هتل بهره مند شوید و از دورهمی با عزیزانتان، نهایت لذت را ببرید.

 

جذاب‌ترین جشنواره‌های دبی در سال ۲۰۲۲

آدرس: 26th St Wafi City, Umm Hurair 2, Dubai United Arab Emirates

 

Atlantis, The Royal

این ساختمان ۴۳ طبقه که ۷۹۵ اتاق و سوئیت لوکس را در خود جای داده، یکی از بزرگ‌ترین اقامتگاه‌های دبی به شمار می‌آید. جالب است بدانید ۴۴ مورد از این اتاق‌ها و سوئیت‌ها، دارای استخرهای خصوصی هستند. این هتل مشرف به خلیج بوده و از بالکن اتاق‌هایش، می‌توانید به چشم اندازی باشکوه از بی‌نهایت اقیانوس و فضاهای سرسبزاطراف نیز دسترسی داشته باشید. جالب است بدانید این ملک دارای 90 استخر، از جمله یک استخر با حفاظی شیشه‌ای و بزرگ و خیره کننده روی پشت بام است که ۹۶ متر بالاتر از پالم بوده و به مناظر بی نظیر اطراف دید دارد.

بعلاوه در اینجا رستوران‌هایی را خواهید یافت که توسط سرآشپزهای مشهوری از جمله Heston Blumenthal، Gordon Ramsay و Gastón Acurio مدیریت می‌شوند. همچنین برنامه‌هایی در مرکز سلامتی هتل ارائه می‌شوند که نه تنها بر تناسب اندام، بلکه بر سلامت و تندرستی تمرکز دارند از جمله: درمان‌های هیپنوتیزم، هالوتراپی غارهای نمک و سونای برف. گفتنی است این هتل، دسترسی آسان و عالی به جاذبه‌هایی نظیر پارک آبی آتلانتیس، آکواریوم دبی و خلیج دلفین دارد.  

آدرس: Crescent Road East, Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Indigo

این هتل خلاقانه که در مرکز شهر دبی واقع شده است، دارای استودیوی یوگا، استخر بزرگ ۲۵ متری و یک کافه زیبا بوده و ۲۶۹ ​​اتاق را در خود جای داده است. بعلاوه این ملک به لحاظ موقعیت مکانی، دسترسی‌هایی عالی به جاذبه‌های پرطرفدار شهر دارد. از جمله اینکه تنها ۵ دقیقه رانندگی با مرکز خرید دبی مال فاصله دارد که با هنرهای محلی، وسایل چوبی دست‌ساز و سایر کالاها و امکانات قابل توجهش، به استقبال مسافران تور دبی می‌آید.

در این هتل می‌توانید از استراحت در اتاق‌هایی بسیار راحت که از پنجره‌های بزرگ سقف به کف، به مناظر زیبای اطراف دید دارند لذت ببرید. همچنین گزینه‌های غذا و نوشیدنی سالم رستوران‌هایش از جمله Open Sesame به استقبالتان خواهند آمد. گفتنی است قهوه‌های مخصوص محلی و غذاهای مدیترانه‌ای معاصر این رستوران، مثال زدنی هستند. در عین حال می‌توانید از تماشای هنر نقاشی دیواری رنگارنگ این مکان نیز لذت ببرید.

بعلاوه یک بار هیجان انگیز در کنار استخر با میزبانی دی‌جی‌ها در شب از مهمانان پذیرایی می‌کند و یکی از بهترین لوکیشن‌های عکس گرفتن برای اینستاگرام‌بازان به شمار می‌آید. مرکز سلامتی و استودیوی یوگای این ملک نیز، طرفداران بسیاری دارند.

 

برترین رستوران‌های دبی در سال ۲۰۲۱

آدرس: Marasi Dr, Business Bay, Dubai, United Arab Emirates

 

Hotel Riu Dubai

این هتل لوکس که بسیار مناسب اقامت‌های خانوادگی است، با بیش از ۷۵۰ اتاق به استقبال مسافران تور دبی می‌آید. این ملک در کنار ساحل جدید جزایر دیره، با امکاناتش شما را شگفت زده خواهد کرد: مناطق تفریحی، پنج استخر (دو استخر برای کودکان)، اسپا، اتاق کنفرانس، پارک آبی Splash Water World با امکانات ورزش‌های آبی مانند کایاک سواری و قایق سواری... و بسیاری موارد دیگر!

این ملک تنها ۲۰ دقیقه رانندگی با نهر دبی و بازارهای اطرافش فاصله دارد. اما بزرگ‌ترین نقطه قوت آن، خدمات ۲۴ ساعته و رستوران‌های موضوعی مختلف است که به صورت شبانه روزی به سرو نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ مشغولند. در رستوران‌های هتل ریو دبی می‌توانید بهترین غذاهای آسیایی، ایتالیایی و لبنانی و همچنین صبحانه و ناهار را امتحان کنید و در کافه بارها می‌توانید از میان وعده ها و پیش غذاها، در هر زمانی از روز بهره مند شوید. در ضمن انواع سرگرمی‌ها برای کودکان و نیز باشگاه کودکان RiuLand در این ملک لحظاتی خوش را برای کودکان دلبندتان رقم می‌زنند.

آدرس: Deira Islands, Dubai 337-1500 United Arab Emirates

 

Marriott

این ملک که یکی از شعبات هتل ماریوت به شمار می‌آید، در کنار اقیانوس در پالم جمیرا واقع شده و با وجود یک ساحل اختصاصی، استخر، اسپا، مرکز تناسب اندام و کلاب Kidz، به علاوه ۸ رستوران که غذاهای کره‌ای، ایتالیایی، مکزیکی، ژاپنی و غیره را سرو می‌کنند، مهمانانش را غافلگیر می‌کند. بعلاوه یک کافه بار در پشت‌بام نیز وجود دارد که غذاهای پرویی را ارائه می‌دهد.

گفتنی است هر اتاق دارای بالکن خصوصی است که چشم‌اندازی از خلیج درخشان را ارائه می‌دهد و بعلاوه می‌توانید از  تختخواب‌های لوکس، وای فای رایگان و روم سرویس ۲۴ ساعته برخوردار شوید. در عین حال اینجا فضایی مناسب را رقم می زند تا از گردش در میان باغ پرپیچ و خم و زیبای هتل لذت ببرید. گفتنی است این مکان، از جاذبه‌های کلیدی شهر از جمله برج خلیفه و دبی مال فاصله کوتاهی دارد.

آدرس: The Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

 

Rove La Mer

از جمله جدیدترین هتل‌های شگفت انگیز و البته مقرون به صرفه در دبی، این اقامتگاه شیک است که به تازگی در قلب منطقه متنوع لامر افتتاح شده است. این ملک در روشنایی روز و با نمای رنگ پریده راه راه و ردیف‌هایی از بالکن‌های فلزی ژولیت، به نظر می‌رسد گوشه‌هایی از آسمان آبی را برش داده است. و در شب، مانند فانوس دریایی می‌درخشد و بازدیدکنندگان را به تحسین وامی‌دارد.

این هتل با وای فای رایگان در تمام اتاق‌ها، ترانسفر فرودگاهی، باشگاه ورزشی ۲۴ ساعته، استخر، تراس در فضای باز، رستوران خودمانی و ۳۶۶ اتاق مناسب اقامت‌های انفرادی یا خانوادگی که از امکانات رفاهی کامل برخوردارند، از مهمانان تور دبی استقبال می‌کند. اتاق‌ها دارای بالکن ژولیت و چشم اندازی به شهر یا دریا هستند. و گفتنی است این اقامتگاه، در یک قدمی ساحل و بوتیک‌ها و کافی شاپ‌های متعدد قرار دارد و از موقعیت خوبی برای گشت و گذار در مرکز شهر و منطقه تاریخی الفهیدی برخوردار است.

 

راهنمای سفر ۴۸ ساعته با تور دبی

آدرس: Jumeirah 1 La Mer South, Dubai United Arab Emirates

 

Address Beach Resort

این ریزورت ساحلی، جدیدترین اقامتگاه در این بلوک در منطقه نمادین جمیرا محسوب می‌شود. این ملک  با ۲۱۷ اتاق و سوئیت، در یک مجتمع ۷۴ طبقه دو برج که دارای آپارتمان‌های مسکونی نیز می‌باشد، افتتاح شده است.

جالب است بدانید اینجا اولین استراحتگاه ساحلی از زنجیره رستوران‌های شیک و خانوادگی Address دبی به شمار می‌آید. در اینجا رسیتال‌های پیانو در هماهنگی کامل با مجموعه‌های موسیقی هاوس، در تراس‌ها نواخته می‌شوند. آبشارهای دست ساز به استخرها سرازیر گشته و مجسمه‌های فلزی شگفت‌انگیزی روی آب خودنمایی می‌کنند.

بعلاوه یک ساحل خصوصی، مرکز اسپا و رستوران‌هایی که بهترین غذاهای لبنانی‌ها، برزیلی‌ها و غیره را سرو می‌کنند، و استخر بزرگ روی پشت‌بام که ادعا می‌کند مرتفع‌ترین استخر جهان است را در این اقامتگاه خواهید یافت.

گفتنی است این ریزورت، مشرف به بلندترین چرخ و فلک جهان یعنی "عین دبی" است که در فاصله کوتاهی از آن واقع شده است. و در عین حال این ملک با انبوهی از رستوران‌ها، بارها، بوتیک‌ها، کلوپ‌های ساحلی و یک پارک آبی احاطه شده است..

آدرس: Jumeirah Beach Residence, The Walk, Dubai United Arab Emirates

 

Hilton Dubai Palm Jumeirah

این ریزورت باشکوه و تازه تاسیس را در ساحل پالم وست، درست در ورودی پالم جمیرا و در حوالی پارک آبی Aquaventure 10 می‌توانید بیابید. این اقامتگاه، تنها ۲۰ دقیقه تا برج خلیفه و دبی مال فاصله دارد. اگر با کودکان خردسال سفر می‌کنید، این هتل را سرشار از لحظات خاطره انگیز خواهید یافت. زیرا بچه‌ها می‌توانند از منطقه بازی، استخر سایه‌دار و باشگاه کودکان برخوردار شده و ساعاتی شاد و مفرح را تجربه کنند. از طرفی این ملک با ساحل اختصاصی، مرکز اسپا، خدمات دربان و استخری بزرگ با چشم اندازی به اقیانوس، اقامت شما را کامل می‌کند.

و اما به لحاظ خورد و خوراک باید بگوییم کافه‌ها و رستوران‌های متعددی را در اینجا خواهید یافت که انواع خوراکی‌های لذیذ از جمله غذاهای باربیکیو، غذاهای فرانسوی و غیره را سرو می‌کنند. برخی از آنها به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند، بنابراین در هیچ ساعتی از شبانه روز گرسنه نخواهید ماند.

گفتنی است این ریزورت زیبا، با ۶۰۸ اتاق مدرن و بزرگ و کلیه امکانات رفاهی همراه با بالکن‌هایی که چشم‌اندازهای زیبا از ساحل و خط افق مارینا ارائه می‌دهند، به استقبالتان می‌آید. ۵۶ سوئیت یک خوابه ایده آل نیز برای خانواده‌ها، سوئیت‌های پرزیدنت و امپریال با فضای تراس بزرگ و مجلل همراه با جکوزی و سونای اختصاصی نیز در این مجموعه در اختیارتان هستند.

 

آشنایی با کتابخانه‌های محبوب دبی

آدرس: Palm Jumeirah, The Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

 

Hyatt Centric Jumeirah Dubai

این هتل بوتیک ۷ طبقه، ۱۷۳ اتاق و سوئیت را در خود جای داده که در ترکیبی بازیگوش از رنگ‌ها، بافت‌ها، اکسسوری‌ها و ریزه کاری‌های خاص غوطه ور هستند. این اقامتگاه به لحاظ موقعیت مکانی، در لامر واقع شده است و دسترسی مستقیم به تمام هیجان‌های و تفریحات ساحلی، از غذاخوری‌های ساحلی گرفته تا پارک آبی لاگونا دارد. بعلاوه اینجا بسیار نزدیک به مناطق تاریخی شهر و جاذبه‌های مرکز شهر از جمله برج خلیفه، دبی مال، محله‌های السطوه و الفهیدی می‌باشد.

بعلاوه طیف وسیعی از امکانات رفاهی از جمله ساحل اختصاصی، رستوران غذاخوری تمام روز و چایخانه، سالن لابی، بار استخر، فضاهای ملاقات انعطاف پذیر، تراس‌های بزرگ، مرکز اسپای پیشرفته و مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته در اینجا برای مهمانان فراهم هستند.

آدرس: La Mer Beach, Jumeirah 1, Dubai, United Arab Emirate

 

INK Hotel

سفر خود را با بازدید از بوتیک هتل چهار ستاره INK به پایان می‌رسانیم که در یک ملک پنج طبقه شیک واقع شده و جدیدترین اقامتگاه دبی با تمرکز بر پایداری را ارائه می‌دهد. طیف وسیعی از صابون‌های ارگانیک، پنل‌های خورشیدی روی پشت‌بام و یونیفرم‌های ساخته شده از پلاستیک بازیافتی برای پرسنل در اینجا نشان می‌دهند که این اقامتگاه، بسیار دوستدار محیط زیست و متعهد به سلامت آن است.

 INK مشرف بر نهر دبی، با ۶۳ اتاق با وای فای رایگان و پنجره‌های بزرگ سقف به کف، سالن بدنسازی، محوطه حیوانات خانگی، رستوران تمام روز Bistro by INK و استخر روی پشت‌بام با چشم‌اندازی از نهر دبی، به بهترین وجه خدماتش را به گردشگران تور دبی ارائه می‌دهد.

 

تجربه خوردن ۹ غذای پاییزی در سفر به دبی

آدرس: Building 20, Al Jadaf Waterfront - Dubai - United Arab Emirates

۱۶ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران