ویلاهای لوکس دبی و تجربه زندگی لاکچری

جاذبه‌های گردشگری دبی
ویلاهای لوکس دبی و تجربه زندگی لاکچری

از بلندترین برج‌ها تا بزرگ‌ترین مراکز خرید، مقامات دبی همه چیز را در این شهر کوچک ساخته‌اند. اما چیزی که همه در مورد دبی می‌دانیم این است که اگر بخواهید سفری لاکچری به این شهر داشته باشید، امکانات بی‌نظیری به شما داده می‌شود. اما از هتل‌ها و خرید بگذریم و به ویلاهایی برسیم که یک خانه‌ی کامل لوکس هستند و برای چند روز می‌توانند زندگی متفاوتی را به شما ارائه کنند. ویلاهایی که البته برای اقامت خود با تور دبی در آن‌ها باید هزینه‌ی هنگفتی را متحمل شوید.
در لیستمان سعی کرده‌ایم نقاط مختلف دبی را پوشش دهیم، در غیر این صورت تمامی موارد را می‌توانستیم از جزیره‌ی نخل دبی برگزینیم.


۱- Dream Inn Dubai


اگر قرار باشد تجربه‌ی یک ویلای لوکس را داشته باشید، پیشنهاد اول ما ویلای اصلی مجموعه Dream Inn است. ویلایی با ۶ اتاق خواب شگفت انگیز و لاکچری به همراه تمامی چیزهایی که فکر می‌کنید یک خانه‌ی لوکس به آن‌ها احتیاج دارد. این ویلا دارای منظره‌ی زیبای اقیانوس است و از اتاق‌ها تا آشپزخانه و سالن پذیرایی‌اش، همه از بهترین و مدرن‌ترین امکانات بهره می‌برند. یک استخر خصوصی با بازی‌های آبی نیز در بیرون از آن در نظر گرفته شده تا کودکان شما نیز اوقاتی خوش در این مجموعه داشته باشند.

 

بهترین کارهایی که می‌توانید در نخل جمیرا انجام دهید

 

 

Dream Inn Dubai

 


قیمت: ۳۳۰ دلار
آدرس: Frond O, Palm Jumeirah, Palm Jumeirah

 


۲- Roda Boutique Villas


این ویلاهای لوکس و بسیار زیبا، برای خانواده‌های کم جمعیت و جمع‌های دوستانه، جایی عالی به حساب می‌آید. ویلاهای لاکچری آن سه اتاق خواب دارند و از نظر امکانات در حد بهترین هتل‌های لوکس دنیا هستند. یکی از نکات برجسته در مورد بوتیک ویلای رودا، فضای بسیار آرام آن است که در کنار زیبایی‌های بصری جایی عالی را پدید آورده است. کل مجموعه دارای ساحل اختصاصی و همچنین کافه و رستوران نیز هست.

 

در برج‌های جمیرای دبی یک سفر لوکس و رویایی را تجربه کنید

 

 

Roda Boutique Villas

 


قیمت: ۱۸۰ دلار
آدرس: Al Shasha St., Jumeirah 3, Umm Suqeim

 


۳- Coral Boutique Villas


اگر به دنبال مکانی آرام، با رعایت بالای حریم خصوصی و همچنین لوکس می‌گردید، این مجموعه با داشتن ویلاهای ۵ ستاره‌ی بی‌نظیر یکی از بهترین انتخاب‌ها برایتان خواهد بود. هم در داخل و هم در بیرون، ویلاها از نظر بصری واقعا زیبا هستند و دارای استخر اختصاصی و باغ کوچک برای هر ویلا خواهند بود. از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی ویلا در کنار داشتن تمامی امکانات یک مکان لوکس و جذاب، می‌توان با سالن پذیرایی بزرگ و گاراژ ماشین اشاره کرد.

 

 

Coral Boutique Villas

 


قیمت: ۱۹۰ دلار
آدرس: Al Barsha, Al Barsha

 


۴- Nikki Beach Villas


این مجموعه که در نقطه‌ای خاص و زیبا از دبی قرار گرفته و زیبایی‌هاش ظاهری آن همراه با جذابیت‌های منظره‌ای که دارد، ترکیبی شگفت‌انگیز پدید می‌آورد. تمام ویلاهای لاکچری "ویلاهای ساحل نیکی" دارای استخر اختصاصی هست و کل مجموعه نیز دارای امکانات انجام ورزش‌های آبی، باشگاه، رستوران و همچنین اسپا است. همه چیز در لوکس‌ترین حالت ممکن قرار داشته و شما می‌توانید در محیطی خاص و خصوصی، به استراحت و شنا در آب بپردازید.

 

اقامتی رویایی در هتل لاکچری Five Palm Jumeirah Dubai پالم جمیرا

 

 

Nikki Beach Villas

 


قیمت: ۳۵۰ دلار
آدرس: Pearl Jumeirah

 


۵- Medlock Villas


این مجموعه بسیار زیبا نیز برای ویلاهای لاکچری‌اش، استخرهای اختصاصی در نظر گرفته و هر ساختمان دارای یک آشپزخانه مدرن و بسیار عالی است. امکانات رفاهی در محوطه‌های مختلف جایی که در اختیارتان قرار داده شده تعبیه شده و شما می‌توانید با پرداخت مبلغی متعارف‌تر نسبت به دیگر ویلاهای هم رده‌ی مدلاک، سکونتی جذاب در دبی داشته باشید.

 

 

Medlock Villas

 


قیمت: ۲۱۰ دلار
آدرس: Springs, Emirates Hills

 


۶- Kennedy Towers


یکی از لاکچری‌ترین و البته گران‌ترین ویلاهای دبی که البته منظور ما کل مجموعه نیست و تنها ویلای K منظور ما است که زیبا و منحصر به فرد بوده و دارای یک استخر زیبای روباز رو به دریا است. طراحی داخلی این ویلا نیز هیچ کم از محیط بیرونی و کنده‌کاری‌های روی دیوارش ندارد و همه چیز به بهترین شکل ممکن آماده شد هاست. در کنار امکانات رفاهی، امکانات تفریحی برای کودکان و بزرگ‌سالان نیز در نظر گرفته شده است و همه چیز نیز با کیفیتی باورنکردنی و در سطح بهترین هتل‌های دنیا است.

 

چگونه سفر لاکچری به دبی را تجربه کنیم؟

 

 

Kennedy Towers

 


قیمت: ۷۵۰ دلار
آدرس: Palm Jumeirah, Palm Jumeirah

 


۷- Dubai Creek Club Villas


این مجموعه ویلاهای خصوصی که هر کدامشان دارای ۴ اتاق خواب و استخر اختصاصی هستند، تنها ۳ کیلومتر از فرودگاه فاصله داشته و در نزدیکی زمین گلف اختصاصی مربوط به کلیت مجموعه واقع شده‌اند. زمینی که در موقع اقامت در ویلا می‌توانید از آن‌ها ه مبهره ببرید. جدا از امکانات کاملی که این ویلاها هم همچون دیگر موارد لیست ما در خود دارند، Dubai Creek نزدیک به مراکز خرید و فروشگاه‌های برندهای معتبر بوده و دارای یک رستوران بسیار عالی نیز هست. البته موارد دارای استخر خصوصی و امکانات لاکچری مبنای انتخاب ما است وگرنه ویلاهای معمولی‌تری نیز در این مجموعه وجود دارند.

 

 

Dubai Creek Club

 


قیمت: ۱۶۰ دلار
آدرس: Port Saeed Area, Dubai Creek Golf Yacht Club

۲۰ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران