معرفی گران‌ترین هتل‌های لوکس دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی گران‌ترین هتل‌های لوکس دبی

شهر لوکس و مدرنی مثل دبی به آسمان خراش‌های سازه‌های پیشرواش معروف است، که سطح بالاتری از لوکس گرایی را به شهروندانش ارائه می‌دهد. دبی همچنین برای برخی از گران‌ترین هتل‌ها در دنیا شهرت پیدا کرده است. اگر از آن دسته از گردشگرانی هستید که بودجه‌ای نامحدود دارید، با اقامت در گران‌ترین هتل‌های دبی می‌توانید تجربه‌ای بی تکرار را در تور دبی به دست بیاورید که تنها عده کمی از مردم دنیا قادر به انجامش هستند. ما در اینجا قصد داریم نگاهی به گران‌ترین هتل‌های این شهر بیاندازیم.

 

PALAZZO VERSACE DUBAI

هتل لوکس Palazzo Versace در کاخ قرن شانزدهمی ایتالیایی واقع شده است. این شاهکار نیوکلاسیک و چشمگیر با نمادهای عربی زیادی پر شده است. با این همه در داخل، اثاثیه، فرش و تزئینات ایتالیایی، نمادی از سبک زندگی ورساچه را به نمایش گذاشته است. هر مبلمان و پارچه‌ای که هتل در آن قرار دارد توسط ورساچه منحصرا برای هتل Palazzo Versace در دبی طراحی و ساخته شده است. Palazzo Versace میزبان ۲۱۵ اتاق و سوئیت هتل و همچنین ۱۶۹ اقامتگاه است. این هتل همچنین ۸ رستوران و کافه را ارائه می‌دهد که منحصرا برای بازتاب میراث پالازویی طراحی شده‌اند، فضای داخلی غیررسمی برای دیدار و قرار ملاقات، خوردن شام و لذت بردن از محیط است.

 

هتل لوکس مینا السلام جمیرا دبی

آدرس: Jaddaf Waterfront - Dubai - United Arab Emirates

 

ATLANTIS THE PALM

همانطور که از نام این هتل پیداست، هتل آتلانتیس مضمونی از شهر گمشده زیر آب آتلانتیس را ارائه می‌دهد. این هتل فوق‌العاده لوکس و مجلل دارای آکواریومی جذاب با ۶۵ هزار موجود آبزی است. این هتل دارای دو استخر و پارک آبی است که مهمانان هتل می‌توانند به آن دسترسی نامحدود داشته باشند. به علاوه رستوران‌ها، کافه‌ها و بارهای متنوعی در این مجموعه وجود دارد که کار انتخاب را برای مهمانان به راستی دشوار کرده است. این لوکس‌گرایی نه فقط در امکانات تفریحی بلکه در تک تک جزئیات طراحی داخلی هتل هم به کار رفته است. اگر می‌خواهید در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دبی اقامت کنید، بی‌شک اینجا گزینه عالی خواهد بود.

آدرس: Crescent Rd - The Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

 

BURJ AL ARAB

هتل‌های ۷ ستاره به طور رسمی وجود ندارند، اما آنقدر که برج العرب در لوکس‌گرایی معمول و رایج هتل‌های ۵ ستاره برجسته دنیا پیشی گرفته، که دیگر آن را اولین هتل ۷ ستاره دنیا می‌نامند. امکان رزرو و سوار شدن در رولز رویس، هلی‌کوپترسواری، دسترسی به ساحل خصوصی و اوقات فراغت لوکس در یک تراس نفس‌گیر با استخر و آلاچیق از بهترین تجربیات است که میهمانان در این هتل مجلل می‌توانند تجربه کنند. برج العرب که در منطقه ساحلی مجلل جمیرا در دبی واقع شده، میزبان برخی از بهترین گزینه‌های ناهارخوری جهان، از جمله Nathan Outlaw در Al Mahara است.

 

هتل مجلل و ۷ ستاره کاخ طلایی امارات

آدرس: Jumeirah St - Umm Suqeim 3 - Dubai - United Arab Emirates

 

FOUR SEASONS RESORT DUBAI

این اقامتگات لوکس و ۵ ستاره که در منطقه جذاب و گردشی جمیرا واقع شده از یک طرف به دریا و از طرف دیگر به شهر دید دارد. میهمانان می‌توانند ضمن لذت بردن از مناظر فضای باز در آلاچیق‌های اطراف استخر استراحت کنند. هتل فور سیزنز میزبان ۱۱ رستوران، بار و کلوپ شبانه و امکانات رفاهی مانند ورزش‌های آبی و مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته کاملا مجهز است. بنابراین هر کسی می‌تواند بنا به علایق خود از امکانات رفاهی اینجا استفاده کند.

آدرس: 2 Jumeirah St - JumeirahJumeira 2 - Dubai - United Arab Emirates

 

W DUBAI - THE PALM

هتل W Duba یکی از نمادی‌ترین مناطق پالم جمیرا در دبی است که با ۳۵۰ اتاق و سوییت خود منظره‌ای فوق‌العاده دیدنی و افقی نامحدود را ارائه می‌دهد. برجسته‌ترین سوییت این هتل با ۵۵۰ متر زیربنا دارای اتاق نشیمن، سالن غذاخوری و اتاق است. مهمانان با طیف وسیعی از امکانات که شامل سرویس صبحانه رایگان در سوییت، تلوزیون صفحه نمایش لمسی در اتاق‌ها، سیستم تهویه هوای در هر کدام از اتاق‌ها و بسیاری دیگر از ویژگی‌ها، پذیرایی می‌شوند.

آدرس: West Crescent Palm - Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

 

JUMEIRAH AL NASEEM - MADINAT JUMEIRAH

اتاق‌های این هتل منظره‌ای فوق‌العاده از دریا ارائه می‌دهند. شما می‌توانید روی تراس‌های بیرونی لم بدهید و از تماشای منظره سواحل طلایی و باغ سرسبز لذت ببرید. این هتل لوکس ۳۸۷ اتاق، ۴۳ سوئیت و ۵۰ رستوران و کافه در سطح جهانی را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است. میهمانان می‌توانند در این هتل از انواع امکانات رفاهی استفاده کنند که شامل دسترسی رایگان به پارک آبی Wild Wadi  و کلاب تفریحی مخصوص کودکان است.

 

هتل‌های ارزان دبی به انتخاب کاربران تریپ‌ ادوایزر

آدرس: Jumeirah St - Umm Suqeim 3 - Dubai - United Arab Emirates

۳۱ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران