۸ بنای باشکوه دبی که شهرت جهانی دارند و باید از آنها بازدید کنید

جاذبه‌های گردشگری دبی
۸ بنای باشکوه دبی که شهرت جهانی دارند و باید از آنها بازدید کنید

دبی یکی از بهترین و لوکس‌ترین شهرهای جهان است که برای تعطیلات بلندمدت و کوتاه‌مدت می‌توانید به آن سفر کنید. شهری پر از جاذبه‌های گردشگری مصنوعی که به شهر تفریحات معروف است. شهری پر از رستوران‌ها و کافه‌های درجه یک. شهری با صحراهای دلفریب و سواحل چشم‌نواز. شهری پر از آسمان‌خراش‌های باورنکردنی. شهری که به خاطر مرکزخریدهایش به شهر خرید در دنیا معروف است. در سفرتان با تور دبی به این شهر اگر می‌خواهید بناهای باشکوهش را بشناسید و از آنها دیدن کنید. همراه ما باشید تا ۸ بنای باشکوه این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- برج العرب


این برج یکی از معروف‌ترین برج‌های جهان است که در شهر دبی واقع شده است. برجی به ارتفاع ۳۲۱ متر که در نزدیکی ساحل قرار گرفته است و یکی از معروف‌ترین هتل‌های دنیا به حساب می‌آید. برجی که برای رسیدن به آن باید یک مسیر اختصاصی را طی کنید و تمامی امکانات لازم برای یک اقامت لاکچری در آن فراهم آمده است. برجی که در سال ۱۹۹۹ تاسیس شده است و شمای یک کشتی با بادبان را دارد. برجی که شکوه و جلالش از دور پیداست و همواره عکس‌های معروفی از ان برداشته شده است تا نماد دبی به حساب آید.

 

چگونه سفر لاکچری به دبی را تجربه کنیم؟

 

 

برج العرب

 


۲- برج خلیفه


این برج یکی از نمادهای دبی و یکی از بلندترین آسمان‌خارش‌های دنیا به حساب می‌آید. برجی که در سال ۲۰۱۰ افتتاح شده است و توسط آدرین اسمیت معمار غیر عرب زبان طراحی شده است. برجی به ارتفاع ۸۲۹ متر که دور و اطرافش را آبنمای بزرگ دبی، سالن اپرای دبی و دبی مال؛ یکی از بزرگترین مرکزخریدهای دنیا پر کرده‌اند. سازه‌ای واقع شده در مرکز شهر دبی که از یک هتل لوکس، چند رستوران و کافه‌ی لاکچری، واحدهای تجاری و آپارتمان‌های مسکونی تشکیل شده است. بازدید از بخش‌های مختلف این برج رایگان است اما برای رفتن به مرتفع‌ترین نقطه‌ی آن و تماشای دبی از ارتفاع باید پول بپردازید. ‌

 

 

برج خلیفه

 


۳- ساختمان هتل ساحلی جمیرا


یک سازه‌ی بی‌نظیر، در ساحل جمیرا که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شده است. هتلی ۵ ستاره با لوکس‌ترین امکانات که یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های کسانیکه می‌خواهند سفرهای لاکچری کنند به حساب می‌آید. هتلی که پارک آبی ویلد وادی؛ معروف‌ترین پارک آبی دبی در آن واقع شده است و بهترین رستوران‌ها و کافه‌های دبی با بهترین چشم‌اندازها را در خود جای داده است. بازدید از این هتل رایگان است و به شما پیشنهاد می‌کنیم یک شب حتما برای نوش جان کردن بهترین غذاها به آن تشریف ببرید و بهترین عکس‌هایتان از حضور در دبی را بیندازید.

 

در برج‌های جمیرای دبی یک سفر لوکس و رویایی را تجربه کنید

 

 

ساختمان هتل ساحلی جمیرا

 


۴- مرکز تجارت جهانی دبی


یک برج قدیمی که نماد توسعه‌ی شهر دبی است. برجی که در سال ۱۹۷۸ تاسیس شده است و ۱۵۰ متر ارتفاع دارد. ساختمانی که بسیاری از واحدهای تجاری دبی در آن واقع شده‌اند و به نوعی شبیه به ساختمان‌های تجاری شهر نیویورک به حساب می‌آید. امروزه جدای از واحدهای تجاری، کافه‌ها و رستوران‌های درجه یکی در این ساختمان وجود دارند که مهمانان این شهر را به خودشان فرامی‌خوانند.

 

 

مرکز تجارت جهانی دبی

 


۵- خانه شیخ سعید آل مکتوم


این خانه جزو آسمان‌خراش‌های دبی به حساب نمی‌آید اما یک بنای باشکوه است. چرا که محل سکونت خاندان سلطنتی این شهر بوده است و امروزه به موزه تبدیل شده است. بنایی که تاریخ ساختش بازمی‌گردد به سال ۱۸۹۶ میلادی. بنایی که چشم‌انداز زیبایی از خلیج فارس به بازدیدکنندگانش ارائه می‌دهد. بنایی همه روزه درهایش به روی عموم باز است و بازدیدکنندگانش را با تاریخ امارات متحده عربی و شهر دبی آشنا می‌کند.

 

 

خانه شیخ سعید آل مکتوم

 


۶- برج‌های دوقلوی امارات


برج‌های مثلثی شکلی که هرکدام بالای ۳۰۰ متر ارتفاع دارند و یکی از مهمترین برج‌های دوقلوی جهان به حساب می‌آیند. برج‌هایی که یکی تجاری است و دیگری اداری. برج‌هایی که درون‌شان بهترین رستوران‌ها و کافه‌های دبی واقع شده است تا به این بهانه عموم مردم بتوانند به آنها بروند و دبی را از ارتفاع تماشا کنند. برج‌هایی که چهره‌ی مدرن این شهر را به چشم‌های مشافرانش می‌نشانند.

 

۱۰ محله‌ی دبی، شهر آسمان‌خراش‌ها و تفریح‌های هیجان‌انگیز

 

 

برج‌های دوقلوی امارات

 


۷- برج کایان


یک برج مارپیچ زیبا که ۳۰۶ متر ارتفاع دارد و یکی از سازه‌های محبوب در میان عکاسان به حساب می‌آید. برجی که در منطقه‌ی مارینا واقع شده است و به برج بی‌نهایت نیز معروف است. اگر می‌خواهید عکس‌های جذاب از خودتان بیندازید درحالیکه پشت سرتان آراسته به یک بنای جذاب است حتما به بازدید این برج بروید.

 

 

برج کایان

 


۸- برج اتصالات ۲ دبی


یک برج مخابراتی جذاب که در سال ۲۰۰۷ افتتاح شده است و ۱۸۵ متر ارتفاع دارد. برجی که جداکننده‌ی بخش قدیمی و مدرن این شهر از یکدیگر است و یکی از سازه‌های جذاب این شهر به حساب می‌آید. برجی که سرویس‌دهنده‌ی خطوط مخابراتی این شهر است و از این رو اهمیت مضاعفی دارد.

 

 

برج اتصالات ۲ دبی

 

۰۵ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران