بهترین شهرهای مالزی برای سفر خانوادگی

جاذبه‌های گردشگری مالزی
بهترین شهرهای مالزی برای سفر خانوادگی

شک نکنید که تور مالزی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفرهای خانوادگی محسوب می‌شود. تنوع مقاصد مختلف در مالزی، فرهنگ مردم این کشور و البته زیبایی‌هایی که مالزی برایتان به همراه خواهد داشت باعث می‌شود ما به این قطعیت آن را جایی مناسب برای سفرهای خانوادگی برای ایرانیان به شمار بیاوریم.

اما اگر نمی‌دانید برای سفر به این کشور، کدام شهر یا جزیره را باید انتخاب کنید، ما در این نوشته سعی داریم کمکتان کنیم.

 

برای آن‌ها که به دنبال مقصد شهری هستند

 

کوالالامپور (Kuala Lumpur)

وقتی پای تور مالزی در میان باشد، ذهن بسیاری از افراد ناخودآگاه به سمت تور کوالالامپور می‌رود. این کلان‌شهر مدرن، بدون هیچ شکی یکی از بهترین انتخاب‌های برای خانواده‌هایی است که قصد سفر به این کشور را دارند. این شهر برای هر سنی یک مکان مخصوص به خود را دارد و وجود پارک‌های آبی و بازی متعدد، مراکز خرید پرتعداد و جاذبه‌های گردشگری تمام نشدنی، روزهایی عالی و متنوع را برای تمامی اهالی خانواده خواهد ساخت.

گنتینگ هایلند (Genting Highlands)

اگر به دنبال یک شهر ساکت می‌گردید، گنتینگ هایلند مناسب شما نیست چون این مکان به شهر سرگرمی معروف است و در آن هر چیزی که فکر کنید از تم پارک‌های بزرگ روباز تا پارک‌های بازی سرپوشیده و حتی دنیای 20th Century Fox در آن موجود است. با وارد شدن به این شهر، دنیایی از سرگرمی‌های مختلف از بازی‌های ساده برای کودکان تا بازی‌های واقعیت مجازی به روی شما باز می‌شود.

 

سفر به جزایر زیبای پرهنتیان مالزی

 

برای خانواده‌های دوست‌دار طبیعت

 

کمرون هایلند (Cameron Highlands)

این هایلند با گنتینگ بسیار متفاوت است، چون با حضور در این شهر می‌توانید در اقامتگاه‌هایی که در دل طبیعت قرار دارند، سکونت داشته باشید، عطر مزارع اسطوخدوس را بشنوید و توت فرنگی تازه از مزارع بخورید. گردش‌های طبیعت گردی در جنگلی موسی یا کوه برینچانگ و گردش در تپه‌های سرسبز کمرون، از جمله فعالیت‌هایی هستند که می‌توانید در تور مالزی به مقصد کمرون هایلند، تجربه نمایید.

کونداسانگ (Kundasang)

خیلی‌ها کونداسانگ را با عنوان "نیوزلندِ صباح" می‌شناسند. این شهر زیبا تنها چند کیلومتر از پارک ملی فوق‌العاده کینابالو فاصله دارد و شما با اقامت در آن‌جا می‌توانید به دیدن این مکان زیبا بروید، از مزارع مالزی دیدن کنید و به دشت‌های سرسبز قدم بگذارید.

 

ایالت کداح مالزی با جزایری شگفت انگیز

پارک ملی باکو (Bako National Park)

یکی دیگر از مقاصد عالی برای خانواده‌هایی که اهل طبیعت‌گردی هستند، پارک ملی باکو است. نیازی نیست تمام طول سفر خود را به این پارک ملی اختصاص دهید، کافی است در تورهایی که به این محل در ساراواک مالزی برگزار می‌شود شرکت کرده و از دیدنی‌های این پارک ملی، از جمله سواحل زیبایش، بازدید کنید.

اگر می‌خواهید تعطیلات خود را در سواحل مالزی سر کنید

 

لنکاوی (Langkawi)

از دیرباز لنکاوی به عنوان بهترین مقصد ساحلی برای خانواده‌ها در مالزی در نظر گرفته می‌شود. این شهر ساحلی زیبا، در کنار داشتن سواحل دیدنی، اقامتگاه‌های متنوع و البته طبیعتی فوق‌العاده، دارای مراکز سرگمی زیاد، بازارها و مراکز خرید و چیزهای زیادی است که تمامی اهالی خانواده از آن لذت خواهند برد.

پارک ملی تونکو عبدالرحمان (Tunku Abdul Rahman National Park)

شاید خیلی‌ها این محل را در لیست سفرهایشان قرار ندهند، اما مردم مالزی این مکان را به عنوان بهترین مقصد ساحلی برای یک تعطیلات خانوادگی می‌دانند.این پارک ملی در صبح واقع شده و بودن در آن‌جا، دری به دنیایی از دیدنی‌ها در این منطقه خواهد بود. جایی که ۵ جزیره‌ی گایا، مانوکان، ساپی، سولوگ و ماموتیک در نزدیکی شما هستند و می‌توانید روزها به جزیره گردی در این سرزمین زیبا بپردازید.

 

بازدید از شهر جرج تاون مالزی دیدن کنیم؟

جزیره پولائو راوا (Pulau Rawa)

یکی دیگر از جزایر زیبای مالزی که خیلی در جوهور به چشم نمی‌آید، اما واقعا یکی از زیباترین جاهایی است که شما در کل کشور می‌توانید ببینید. همین توجه کم‌تر باعث شده تا فضای این جزیره بسیار آرام و دلنشین باشد و به راحتی بتوانید در آب شفاف و آبی رنگش به شناو آبتنی بپردازید و روی ساحل آن که شن‌هایی به رنگ روشن دارند، قدم بزنید.

برای خانواده‌های اهل فرهنگ و غذا

 

پنانگ (Penang)

در این زمینه یک جا به شما معرفی می‌شود و آن پنانگ است. یکی از بهترین انتخاب‌ها در سفر به مالزی که شما را به شهری مملو از جاذبه‌های گردشگری، غذاهای خوشمزه، برنامه‌های هنری و ... آشنا خواهد کرد. تور پنانگ به خاطر همین چیزهاست که تا این حد طرفدار دارد و مردمی از سراسر دنیا هر ساله برای بازدید از این محل، به این گوشه از مالزی سفر می‌کنند.

 

گشت و گذار در اسکیپ ادونچر پنانگ

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران