چرا از شهر جرج تاون مالزی دیدن کنیم؟

جاذبه‌های گردشگری مالزی
چرا از شهر جرج تاون مالزی دیدن کنیم؟

شهر جرج تاون نامی است که این روزها زیاد به گوش مسافران تور مالزی می‌خورد. این شهر مرکز فرهنگی پنانگ مالزی محسوب شده و با جاذبه‌های گردشگری بیشمارش هر توریستی را شیفته خود خواهد کرد. این مکان موفق شده با داشتن بناها با سبک معماری منحصر به فرد که نمادی از دوران استعمار به دست بریتانیایی‌ها است توجه بسیاری از افراد را جلب کند. علاوه بر آن می‌توانید از مغازه‌ها و معبدهای ساخته شده به سبک چینی‌ها را بازدید کرده و از آن‌ها لذت ببرید. جرج تاون تقریبا جز شهرهای بزرگ و پرجمعیت مالزی محسوب شده و رفتن به آن را به تمام گردشگران مقصد مالزی پیشنهاد می‌دهیم. به خصوص اگر به مکان‌های تاریخی و جذاب از نظر معماری علاقه دارید هرگز نباید رفتن به این مکان را از دست دهید. ما نیز برای آشنایی بیشتر شما عزیزان در این مقاله قصد داریم تا مهم‌ترین دلایلی که هر گردشگری باید یک بار هم که شده باشد از این مکان بی‌نظیر دیدن کند را بیان می‌کنیم.

 

شهر جرج تاون در لیست میراث جهانی یونسکو

امروزه شهر جرج تاون دارای پیشینه تاریخی تقریبی ۵۰۰ ساله است. در گذشته این شهر حالتی روستایی داشته است. اما امروزه به یکی از شهرهای توریستی و مدرن دنیا تبدیل شده است. این شهر با در بر داشتن هزاران بنا و جاذبه‌های گردشگری تاریخی موفق شد در سال ۲۰۰۸ نام خود را در لیست میراث جهانی یونسکو بگنجاند. از جمله این جاذبه‌های گردشگری عبارتند از: کلیساها، مساجد، معابد و ...

 

بهترین رستوران‌های گیاهی جورج تاون پنانگ

لذت بردن از هنر خیابانی در شهر جرج تاون

یکی از جذابیت‌های شهر جرج تاون در بر داشتن هنر خیابانی است. به طوری که گردشگران می‌توانند آثار هنری متعدد و متنوعی را در گوشه و کنارهای خیابان‌های این شهر مشاهده کنند. هر یک از این آثار هنری نمادی از تاریخ و گذشته مردم جرج تاون است. در نتیجه قدم زدن در این شهر و پیدا کردن این هنرهای خیابانی می‌تواند برای بسیاری از افراد جذاب به نظر برسد.

کافه‌های دنج در شهر جرج تاون

 اگر اهل پیاده‌روی‌های زیاد و گشتن در سطح شهر هستید کافه‌ها می‌توانند مکان‌های مناسبی برای کمی استراحت کردن برای شما باشند. این شهر پر از کافه‌های دنج و رستوران‌های متنوعی بوده که می‌تواند دلیل مهمی برای انتخاب جرج تاون برای گردش باشد.

 

۸ رستوران پرطرفدار مسافران در جورج تاون پنانگ

غذاهای خیابانی لذیذ در جرج تاون

 شکم‌گردی و خوردن غذاهای خیابانی اکثرا در تمامی سفرها از جمله سرگرمی‌های پرطرفدار به حساب می‌آیند. خوشبختانه شما می‌توانید به وفور خوردن غذاهای خیابانی در شهر جرج تاون پنانگ را تجربه کنید. این غذاها بسیار خوشمزه بوده و قیمت بسیار مناسبی دارند. به طوری که تنها با پرداخت ۲ دلار می‌توانید از خوردن غذاهای متفاوت و متنوع لذت ببرید. همچنین تمامی غذاهای خیابانی این شهر به صورت کاملا بهداشتی تهیه شده و گردشگران با خیال راحت می‌توانند آن‌ها را تست کنند.

جرج تاون یا هند کوچک

با یک تیر دو نشان بزنید و در کنار جرج تاون سفری به دیار هندوستان نیز بزنید! بله تعجب نکنید جرج تاون که به هند کوچک نیز معروف است محل زندگی برخی هندی‌ها است. به همین دلیل مغازه‌ها و معابد هندی بسیاری در آن وجود دارند. حتی در برخی مناطق موسیقی‌های هندی نیز به گوش می‌رسند. گویی که سفری به دیار هند کرده‌اید.

لذت خرید در شهر جرج تاون

یکی از مزیت‌های سفر به شهر جرج تاون این است که می‌توانید یک دل سیر خرید کنید. چرا که این شهر پر است از مغازه‌هایی که اجناسی با کیفیت و قیمت مناسب را به فروش می‌رسانند. شما می‌توانید سوغاتی‌های زیبایی را برای دوستان و آشنایان خود خریداری کنید.

 

جورج تاون؛ محله‌ی گشت و گذار شبانه‌روزی در پنانگ

اقامت در هتل‌های دنج و مناسب

یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران پیدا کردن هتلی مناسب در مقصد گردشگری که انتخاب کرده‌اند می‌باشد. باید بگوییم که در سفر به شهر جرج تاون چنین دغدغه‌ای را نخواهید داشت. چرا که با تبدیل شدن آن به یکی از توریستی‌ترین شهرهای مالزی هتل‌های متنوع و مناسبی در آن تاسیس شده‌اند.

طبیعت زیبای شهر جرج تاون

در کنار جاذبه‌های گردشکری تاریخ و هنری موجود در شهر جرج تاون علاقه‌مندان به طبیعت نیز می‌توانند به تفریحات مورد علاقه خود بپردازند. بهترین مکان برای داشتن چنین تجربه‌ای رفتن به پارک ملی شهر می‌باشد. در این پارک شما از شلوغی‌های شهر در امان بوده و می‌توانید از حیات وحش، ساحل زیبا و پیاده‌روی در طبیعت نهایت لذت را ببرید.

 

فعالیت‌های رایگان و ارزان در جورج تاون پنانگ

۱۹ مهر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 07 تیر 1401)

نظرات کاربران