بهترین رستوران‌های گیاهی جورج تاون پنانگ

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
بهترین رستوران‌های گیاهی جورج تاون پنانگ

پنانگ یکی از مقاصد گردشگری است که به تازگی محبوبیت زیادی در بین گردشگران ایرانی کسب کرده است. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سبک زندگی وگان یا همان خام گیاه خواری را انتخاب کرده‌‌اند، شاید به خاطر محدودیت‌ها و رژیم غذایی خود، در انتخاب مقاصد گردشگری با دشواری‌های مواجه باشید. بهتر است این نگرانی را در مورد پنانگ کنار بگذارید و با اطمینان خاطر تور مالزی را برای خود رزرو کنید، چراکه در این منطقه، رستوران ها و کافه های گیاهی و وگان زیادی از شما میزبانی خواهند کرد که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

 

 

رستوران Wholey Wonder

 

رستوران وگان و گیاهی

اگر از آن دسته خام گیاه‌خوارهایی هستید که دوست دارند گاهی در رژیم غذایی خود تنوع ایجاد کنند، حتما در سفر خود به مالزی سری به این رستوران بزنید؛ این رستوران دقیقا همان‌جایی است که شما انتظار آن را دارید. برای گیاه‌خوارهایی که محدودیت غذایی کمتری دارند، انواع همبرگر گیاهی، پیتزای گیاهی، اسموتی‌های هیجان‌انگیز، کیک پنیر رنگین کمان کاملا گیاهی و ... سرو می‌شود.

 

فعالیت‌های رایگان و ارزان در جورج تاون پنانگ

 

 

کافه رستوران Veggielicious

 

کافه رستوران به سبک هندی، فیوژن با منوی ویژه وگان، گیاهخواری

این کافه رستوران با داشتن انواع غذاهای مختلف از جمله وعده‌های آمریکایی، مکزیکی و هندی در یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های پنانگ واقع شده است و همیشه میزبان مشتری‌های زیادی است که برای امتحان کردن غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های بی‌نظیر به آن‌جا آمده‌اند. اگر در سفر به مالزی و پنانگ گذرتان به این کافه رستوران افتاد، حتما ماکارونی معروف و محبوب آن‌جا را امتحان کنید.

 

 

 

Thali Vegetarian Cafe

 

کافه به سبک هندی با منوی ویژه گیاهی

این کافه ساده و بدون حاشیه دارای غذاهای عالی هندی است که در ظرف‌های تایلندی جذاب برای شما سرو می‌شود. انواع سمبوسه‌های ویژه هندی برای گیاه‌خوارها، پنکیک‌های گیاه‌خواری، خوراک کاری و نان‌های مخصوص را در منوی این کافه خواهید دید. قیمت وعده‌های غذایی و میان وعده‌های این کافه بسیار معقول و به صرفه است پس با اطمینان خاطر در کنار وعده غذایی، نوشیدنی محبوب‌تان را هم سفارش بدهید.

 

۱۰ رستوران چینی برتر پنانگ برای آنهایی که عاشق سوشی‌های درجه یک هستند

 

 

رستوران Sushi Kitchen

 

رستوران به سبک ژاپنی

چه کسی می‌گوید که سوشی بدون ماهی خام درست نمی‌شود؟ اشتباه می‌کنید! شما گیاه‌خوارها یا کسانی که به خوردن ماهی خام علاقه ندارند در این رستوران می‌توانند از میان انواع سوشی‌های بدون ماهی، انتخاب‌های زیادی داشته باشند. نه تنها ماهی، بلکه گوشت هیچ موجود دریایی و پرنده دیگری نیز در این سوشی‌ها استفاده نشده است پس حتی اگر گیاه‌خوار نیستید ولی دوست دارید سوشی بدون ماهی خام نوش جان کنید، حتما به این رستوران ژاپنی در پنانگ مالزی سری بزنید.

 

 

 

Evergreen Vegetarian House

 

رستوران به سبک چینی با منوی ویژه گیاهی

در صورتی که به این رستوران بروید، از میان سی وعده متنوع می‌توانید غذای گیاهی مطلوب خودتان را انتخاب کنید. غذاهایی مانند انواع کوفته‌های سبزیجات، خوراک لوبیای سرخ شده، لوبیای قرمز و دم کرده سویا برخی از غذاهای پرطرفدار در منوی این رستوران هستند. این رستوران، از آن دسته مکان‌هایی است که در ساعت‌های نهار حسابی شلوغ می‌شود پس اگر عجله ندارید و دوست دارید در یک جای آرام غذا بخورید، بهتر است در ساعت‌های پایانی نهار به آن‌جا بروید.

 

معرفی مراکز خرید جورج‌تاون برای خرید سوغاتی‌های خاص از پنانگ

 

 

Zen Xin 

 

رستوران به سبک چینی با منوی ویژه گیاهی

این رستوران در میدان trendy Nagore Square پنانگ واقع شده است و به شما فرصت می‌دهد تا در قلب شهر، یک غذای کاملا چینی سالم و سبک که به شیوه روستایی تهیه شده است را نوش جان کنید. خوراک قارچ محبوب‌ترین غذای منوی این رستوران گیاهی مالزی است که ترکیبی از قارچ‌های داغ سرخ شده در کره‌ محلی است که از بیرون بسیار ترد و از درون کاملا پخته هستند.

 

 

 

کافه Bock Garden Meatless Cafe

 

کافه به سبک آسیایی با منوی ویژه گیاهی و وگان

این کافه، یکی از محبوب‌ترین غذاخوری‌های است که بیشتر از آنکه گردشگران شانس کشف آن را داشته باشند، مورد علاقه مردم محلی قرار گرفته است. چراکه هنگامی که از بیرون به ورودی آن نگاه کنید، احتمالا چیز چشمگیری نصیب شما نخواهد شد. باید چند قدم جلوتر بروید، تا حداقل عطر غذاهای گیاهی آن‌جا به مشام‌تان برسد و بعد درباره این کافه تصمیم بگیرید. غذاهای این کافه، نه تنها بسیار خوشمزه هستند بلکه می‌توانید از سلامت و تازگی آن‌ها هم اطمینان داشته باشید. در منوی این کافه انواع غذاهای چینی و سوپ‌ها و البته چند غذای اصلی غربی مانند ماهی و چیپس در دسترس هستند.

 

معرفی بهترین هتل‌های 4 ستاره پنانگ

 

 

کافه Real Food

 

کافه با منوی ویژه گیاهی و وگان

کافه ریل فود، در یک فضای تمیز و مینیمالیستی از شما میزبانی خواهد کرد. بیشتر مواد اولیه مورد استفاده از غذاهای این کافه، کاملا تازه و ارگانیک هستند. در کنار وعده‌های خام گیاه خواری، انواع سالاد و آب میوه‌های سرد و تازه، می‌توانید از میان غذاهای گیاهی مانند کوفته‌های بخار پز هم غذای خود را انتخاب کنید. اگر رژیم غذایی‌تان محدودیت‌های بیشتری دارد، خبر خوب برای شما این است که آب میوه‌ها و دسرهای بدون گلوتن و بدون قند نیز در فضای آرام این کافه برای شما سرو خواهد شد.

 

 

 

رستوران Cloud Dreaming Western Vegan

 

رستوران با منوی ویژه وگان و گیاهی

این رستوران پنانگ در جاده Tye Sin واقع شده است و به خاطر همبرگرهای وگان تهیه شده از توفو، قارچ و سیب زمینی شهرت زیادی در میان مردم محلی و گردشگران کسب کرده است. علاوه بر این غذاهای بسته‌بندی شده شامل انواع پیتا، سوپ‌های خامه‌ای و حتی انواع فرنی چینی در دسترس شما هستند.

 

معرفی بهترین غذاهای خیابانی پنانگ

 

 

این رستوران با داشتن غذاهای سالم و ارگانیک در قلب جورج تاون در دسترس شماست و دیگر بهانه‌ای برای فرار کردن از رژیم غذایی‌تان در سفر برای شما باقی نخواهد گذاشت. غذاهای ارائه شده در منوی این رستوران، ترکیبی از غذاهای محلی و بین‎المللی است. به عنوان مثال اسپاگتی گیاهی، سوپ خامه‌ای و خوراک‌های مخصوص برنج از پیشنهادهای محبوب سرآشپز هستند.

 

 

۱۴ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران