معرفی مراکز خرید جورج‌تاون برای خرید سوغاتی‌های خاص از پنانگ

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
معرفی مراکز خرید جورج‌تاون برای خرید سوغاتی‌های خاص از پنانگ

بخش زیبا و قدیمی پنانگ مملو از انواع بازارها و مراکز خرید است. مراکز خرید جذاب و مدرن و بازارهایی که جان می‌دهد برای چانه‌زنی برای خرید ارزان‌تر. در این بین البته نباید بوتیک‌ها و مغازه‌های خود منطقه را نیز از یاد برد که بسیاری از آن‌ها اجناسی عالی با قیمتی بسیار خوب ارائه می‌کنند. در نهایت اینکه اگر اهل خرید باشید و با تور مالزی به پنانگ رفته‌اید، نباید برای رفتن به جورج‌تاون شک داشته باشید و اگر اهل خرید هم نباشید، گشتی زده و از غذاهای خیابانی این منطقه لذت ببرید.

 


نکته‌ای در رابطه با خرید در جورج‌تاون


نکته مهم این است که اگر به دنبال خرید با قیمت خوب هستید، نباید گول جو اروپایی بعضی از مراکز خرید یا بوتیک‌های لوکس را بخورید، این بخش از پنانگ چندین بازار و مغازه‌ی خوب دارد که می‌توانید سوغات‌ها ارزان و خوبی تهیه کنید. ابتدا اولویت‌های خود را برای خرید در نظر گرفته و سپس مرکزی که می‌خواهید را انتخاب نمایید.

 

 ۸ رستوران پرطرفدار مسافران در جورج تاون پنانگ 

 

 

جورج‌تاون

 


مرکز خرید KOMTAR


این مرکز خرید در واقع اولین مرکز خرید درست و درمان کل جورج‌تاون به حساب می‌آید که با اسم کامل Kompleks Tun Abdul Razak در یکی از جذاب‌ترین آسمان‌خراش‌های کل پنانگ قرار گرفته است. تعداد زیادی مغازه‌ی بسیار عالی با قیمت‌های مناسب در KOMTAR وجود داشته و در طبقه همکف نیز رستوران‌هایی عالی برایش در نظر گرفته شده است. نکته جالب پل رو گذری است که این مکان را به مرکز خرید Prangin متصل می‌کند.

 

 

 مرکز خرید KOMTAR

 


مرکز خرید Prangin


این مرکز خرید با ساختاری مدرن‌تر، فروشگاه‌هایی لوکس، ۵ طبقه مملو از انواع مغازه‌ها، سینما، مرکز تفریحی و بسیاری چیزهای دیگر، طی سال‌های اخیر KOMTAR را زیر سایه خود قرار داده و حالا به عنوان برترین مرکز خرید جورج‌تاون به حساب می‌آید. جالب اینکه در کنار فروشگاه‌های لوکس و مدرن، در این پنج طبقه مرکز خرید فروشگاه‌های زیادی هستند که اجناس ارزان نیز می‌فروشند و هنوز هم می‌شود با آن‌ها سر قیمت چانه زد.

 

 دیدنی‌ترین مراکز خرید پنانگ با معماری‌های زیبا

 

 

 مرکز خرید Prangin

 


هند کوچک و محله چینی‌ها


هر دو این محله‌ها به عنوان مراکز خرید بزرگ در نظر گرفته می‌شود، زیرا هم بازارهای بسیار جذابی دارند که هر کدام با حال و هوای اسم و رسمی که دارند شکل گرفته‌اند و هم عملا مراکز خرید کوچک و بزرگ را میزبانی می‌کنند.در هند کوچک شما بیشتر با بوتیک‌ها و مغازه‌های خاص و بازارهای کوچک اما جذاب مواجهید، در صورتی که در محله چینی‌ها چند مرکز خرید، رستوران‌های متعدد و بازارهای شلوغ و پر جمعیت وجود دارد. در هر حال هر دوی این مناطق برای خرید جاهایی بسیار عالی به حساب می‌آیند.

 

 

هند کوچک

 


بازار چوراستا


بازار اصالی چوراستا، در سال ۱۸۹۰ درست شده بود و به نام "بازار خیس" معروف بود. حالا اما تغییراتی در کلیت بازار صورت گرفته اما هنوز جاده‌ی پنانگ میزبان فروشنده‌هایی است که از خوراکی و ماهی تا لباس و زیورآلات، همه چیز را در این بازار به شدت توریستی که اجناس ارزانی در آن پیدا می‌شود، میزبانی می‌کند. برای آن‌ها که علاقه به کتاب دارند، چندین جا برای خرید کتاب‌های دسته دو بسیار عالی و قدیمی وجود دارد که می‌توانند به آن مکان‌ها سر زده شاید چیزی باب میلشان پیدا کنند.

 

 جورج تاون؛ محله‌ی گشت و گذار شبانه‌روزی در پنانگ

 

 

 بازار چوراستا

 


Gurney Plaza


این منطقه اگر چه به واسطه داشتن انواع غذاهای خیابانی مرغوب معروف است، اما داشتن چند مرکز خرید کوچک و بزرگ در دل آن، آن را به محلی عالی برای خرید بدل کرده است. احتمالا یک روز کامل برا قدم زدن در میان مغازه‌های مختلف، گشت زدن در میان دیدنی‌های این منطقه و در نهایت خوردن غذا در شب‌های پرنور Gurney Plaza احتیاج داشته باشید.

 

 شب‌گردی در پنانگ پایتخت غذاهای خیابانی جهان

 

 

 Gurney Plaza

 


مرکز Midlands Park


این مرکز که در جاده‌ی برمه واقع شده، در واقع مرکز خرید بزرگی با بیش از ۳۵۰ فروشگاه مختلف از بردهای معتبر تا تولیدی‌های داخلی را شامل می‌شود. یک مجموعه عالی با چند سالن بازی از جمله سالن بولینگ، بازی‌های کامپیوتری و سالن بازی کودکان. Midlands Park برای آن‌هایی که قصد خرید تجهیزات کامپیوتری دارند، گزینه‌های بسیار زیادی دارد که آن را انتخاب اول در پنانگ برای این دسته از گردشگران تبدیل می‌کند.

 

 

 مرکز Midlands Park

 

۲۵ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران