۱۰ مرکز خرید معتبر باکو برای خریدن بهترین و خاص‌ترین سوغاتی‌های سفر

جاذبه‌های گردشگری باکو
۱۰ مرکز خرید معتبر باکو برای خریدن بهترین و خاص‌ترین سوغاتی‌های سفر

باکو یکی از شهرهای سرد و دلنواز جهان، یکی از شهرهای پرگردشگر و ارزان جهان، یکی از شهرهای زیبای جهان، به دلیل امکانات رفاهی، اقامتی و تفریحی مناسب در بیشتر روزهای سال مملو از گردشگر است. البته تعداد گردشگرانش در فصل‌های گرم سال نسبت به فصل‌های سرد دو برابر است اما این شهر در تمامی فصول جاذبه‌هایی دارد که گردشگران را به خودش می‌کشاند. جاذبه‌هایی از جمله جشنواره‌های خرید. در سفرتان با تور باکو اگر می‌خواهید با مرکز خریدهایش آشنا شوید همراه ما باشید تا ۱۰ مرکزخرید مهم این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. مرکزخریدهایی که برندهای معتبر پوشاک و کیف، و همینطور لوازم خانگی و الکترونیکی در آن نمایندگی دارند.

 


۱- Mall 28


مرکزخریدی زیبا و بزرگ که در آن بیش از ۷۰ فروشگاه، برندهای معتبر پوشاک از جمله گپ، مانگو، ماسیمو دوتی و زارا را به فروش می‌رسانند. مرکزخریدی که یک فودکورت عالی دارد و در فوت کورتش می‌شود بهترین فست‌فودها و همینطور نوشیدنی‌ها را سفارش داد و نوش جان کرد. جدای از این امکانات اما این مرکزخرید یک مکان فرهنگی در باکو به حساب می‌آید. چرا که ۲۸ سالن سینما را در خود جای داده است و برای شهروندان و گردشگرانش پرفروش‌ترین فیلم‌های روز دنیا را اکران می‌کند

 

 

 Mall 28

 

 

۲- Sadarak


این مرکزخرید یکی از بزرگترین مرکزخریدهای باکو به حساب می‌آید و در عین حال یکی از ارزان‌ترین‌ها. مرکزخریدی که جنس‌های چینی، روسی و ترکی در آن به فروش می‌رسند و بازدید کامل از آن شاید یک روز از سفر شما به باکو را به خودش اختصاص بدهد. در سفرتان به باکو اگر برندها و مارک‌ها چندان برایتان اهمیت ندارد به شما توصیه می‌کنیم حتما به این مرکزخرید تشریف ببرید.

 

 

  Sadarak

 


۳- Metro park


یک مرکزخرید مجلل که در نگاه اول نمای جذابش چشمان گردشگران را به خودش خیره می‌کند. مرکزخریدی که به جرات می‌توان گفت تمامی برندهای معتبر پوشاک در سرتاسر جهان در آن شعبه دارند و اجناس اورجینالشان را به فروش می‌رسانند. مرکزخریدی که به مناسب‌های مختلف جهانی انواع جشنواره‌های تخفیف در آن برگزار می‌شود.

 

 

 Metro park

 


۴- Park bulvar


یک مرکزخرید ساحلی زیبا که در مجاورت دریای کاسپین واقع شده است و به دلیل معماری زیبایش بسیار مورد توجه گردشگران است. مرکزخریدی که آدیداس و نایک در آن شعبه دارند و یکی از بهترین مرکزخریدهای باکو برای انواع خریدهای خانوادگی به حساب می‌‎آید. چرا که زمین بازی کودکان دارد و اگر به همراه خانواده به این شهر و مرکزخریدش رفته باشید به راحتی می‌توانید سر فرزند خردسالتان را گرم کنید و از غر زدن او به هنگام خرید جلوگیری کنید.

 

 

 Park bulvar

 


۵- AVM


مرکزخریدی که در نخجوان واقع شده است و یکی از شیک‌ترین مکان‌های آذربایجان برای خرید کردن به حساب می‌آید. مرکزخریدی که انواع پوشاک‌های ترکیه‌ای، روسیه‌ای و آذربایجانی در آن به فروش می‌رسد.

 

 

 AVM

 


۶- Port baku


یک مرکزخرید بین‌المللی که در سال ۲۰۱۴ در این شهر افتتاح شده است. مرکزخریدی که اجناس لوکس و البته گران در آن به فروش می‌رسند. مرکزخریدی که طبقه‌ی دومش فودکورت است و بهترین غذاهای ترکی و بین‌المللی در آن به فروش می‌رسند.

 

 

 Port baku

 

 

۷- Af mall


یک مرکزخرید شیک و لاکچری که اجناس آن چندان ارزان نیستند و شاید برای خرید سوغاتی مناسب نباشد اما اگر قصد دارید برای خودتان خریدهای درجه یک انجام دهید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این مرکزخرید سری بزنید. همچنین از این مرکزخرید می‌توانید مرغوب‌ترین اجناس آرایشی و بهداشتی را خریداری کنید.

 

 

Af

 


۸- Aygun


مرکزخریدی که اکثر برندهای معتبر اروپایی در آن شعبه دارند اما دلیل معروفیت و محبوبیتش این مورد نیست. این مرکزخرید در میان گردشگران مشهور است چرا که چندین سالن سینما دارد. سالن‌هایی که فیلم‌های روز آمریکایی و اروپایی را به نمایش می‌گذارند.

 

 

Aygun

 


۹- Ganijlik


این مکان تنها یک مرکزخرید به حساب نمی‌آید که بیش از یک مرکزخرید یک مرکز تفریحی در باکو است. جاییکه چندین سالن سینما دارد و هرروزه تعداد زیادی از گردشگران برای تماشای فیلم‌های جذاب انگلیسی زبان به آن مراجعه می‌کنند. این مرکزخرید همچنین یک شهربازی دارد که برای تفریحات خانوادگی بسیار مناسب است. همچنین بهترین برندهای کیف و کفش و پوشاک در این مرکزخرید شعبه دارند تا گردشگران بهترین خریدهای خود از باکو را در آن انجام بدهند.

 

 

Ganijlik

 


۱۰- مرکزخرید Nargiz


یک مرکزخرید اروپایی که اکثر برندهای معتبر پوشاک در آن شعبه دارند. مرکزخریدی که بهترین برگرهای باکو را در فودکورت آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. همچنین مک دونالد نیز در آن شعبه دارد.

۲۶ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران