بهترین مهمانسراهای باکو برای یک سفر مقرون به صرفه‌ و ارزان

جاذبه‌های گردشگری باکو
بهترین مهمانسراهای باکو برای یک سفر مقرون به صرفه‌ و ارزان

باکو به عنوان یکی از کشورهای همسایه ما، نه تنها از مقاصد اصلی تورها محسوب می‌شود بلکه به ده‌ها دلیل سفری مقرون به صرفه و ارزان هم خواهد بود. باکو اصلی‌ترین شهر گردشی آذربایجان پر از اقامتگاه‌های منحصر به فرد و متنوع است. از مهمانسراها تا هتل‌های لاکچری، دست شما برای انتخاب باز است. برای صرفه جویی در هزینه‌ها می‌توانید درسفر با تور باکو در بهترین مهمانسراهای مقرون به صرفه این شهر اقامت کنید.

 

 

Zion Hostel

در یکی از خیابان‌های مرکزی باکو، یک مجتمع زیبا و دلپذیر به نام زئون وجود دارد که با اقامت در آن به راحتی می‌توانید مناظر اصلی شهر را مشاهده کنید. راه پله‌های مارپیچی، سقف زیبا و آسمان آبی باکو از جمله ویژگی‌های ظاهری این مهمانسرا است. به علاوه خدمه خوش برخورد هر صبح از شما با صبحانه‌ای مفصل و خوشمزه و چای معطر از شما پذیرایی می‌کنند. یک خوابگاه مشترک و یک اتاق ۲ تا ۴ نفره تنها فضای زئون هستند که می‌توانید در هر کدام که خواستید اقامت کنید. همچنین فعالیت‌های تدارک دیده شده توسط مهمانسرا نیز در دسترس شما قرار دارد. بنابراین شما می‌توانید با اعضای دیگر بازی‌های روی میز انجام دهید و یا بر روی پشت بام به تماشای فیلم بپردازید.

 

اقامتی لذت‌بخش‌ در بهترین بوتیک هتل‌های باکو

 

 

Zion Hostel

 

 

Amsterdam Hostel

مهمانسرای آمستردام یکی از اقامتگاه‌های مقرون به صرفه و جذاب باکوست که تنها ۳۰۰ متر از مرکز شهر فاصله دارد. رنگ امیزی داخلی مهمانسرا بسیار شاد و جذاب و تلفیقی از چند رنگ شاد و دوست داشتنی است. شما می‌توانید از امکانات منحصر به فردی مثل اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطلوب هوا، تلویزیون، و همچنین برخی از امکانات خانگی این مهمانسرا استفاده کنید. تخت‌های اتاق عمومی تنها شبی ۷ دلار و اتاق خانوادگی ۲۳ دلار هزینه بر می‌دارد.

 

 

Amsterdam Hostel

 

 

Hostel Baku Oil Boom 1891

این خوابگاه در فاصله ۵۰۰ متری از مرکز شهر اقامتگاهی راحت است که می‌توانید هم در آن بمانید و هم اوقات خوبی را سپری کنید. شما می‌توانید از صبحانه رایگان، چای، قهوه و انواع سرگرمی‌ها لذت ببرید و لحظات شیرینی را با اعضای دیگر تجربه کنید. به علاوه ۴ نوع اتاق زنانه، مردانه، مخلوط و دو نفره وجود دارد که می‌توانید در هر کدام خواستید بمانید. قیمت‌ها نیز از ۷ دلار برای هر تخت در خوابگاه‌ها شروع می‌شود.

 

بهترین هتل‌های باکو برای اقامتی راحت و لذت‌بخش

 

 

Hostel Baku Oil Boom 1891

 

 

Baygan Hostel

یکی دیگر از مجتمع‌های نزدیک مرکز شهر که مجبور نیستید برایش مبلغ زیادی بپردازید بایگان است. این خوابگاه در فاصله ۱.۳ کیلومتری از مسجد تازاپیر و ۱.۵ کیلومتری میدان فواره که یکی از زیبارتین میدان‌های شهر است قرار گرفته و نزدیک‌ترین مترو به این مهمانسرا ایستگاه نظامی است. فضای مهمانسرا کلا راحت و آرام و اتاق نشیمن دلنشین و صمیمی است. به علاوه یک آشپزخانه با کلیه امکانات نیز وجود دارد. شما می‌توانید از صبحانه مهمانسرا بخورید و برای رزرو اتاق خصوصی هزینه بیشتری بپردازید.

 

 

Baygan Hostel

 

 

Baku Hostel & Project Center

خواب‌گاهی کوچک با ظاهری ساده که هزینه ماندن در آن بین ۸ تا ۱۲ منات آذربایجان است. البته اتاق خصوصی نیز برای رزرو وجود دارد که مبلغ یک شب اقامت در آن بین ۳۲ تا ۳۵ مناب است. شما با این مبلغ می‌توانید از امکانات رفاهی مثل Wi-Fi رایگان، تلویزیون و پارکینگ استفاده کنید. به علاوه نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به شما گانجلیک است. شما می‌توانید با کمی پیاده‌روی و تا ماشین‌سواری به پارک افسران و سالن اپرا و باله آذربایجان بروید.

 

 

Baku Hostel

 

 

Guest House Inn&Hostel

این هتل کاملا در مرکز شهر و در نزدیکی پارک ملی واقع شده است. اگر می‌خواهید از زیبایی باکو لذت ببرید می‌توانید با ۱۲ دلار اتاقی رو به دریای خزر رزرو کنید. این مهمانسرا در فاصله ۵ دقیقه‌ای ایستگاه مترو قرار گرفته که گردش و جا به جایی را برای شما آسان می‌کند. شما می‌توانید از امکانات داخلی هتل مثل سیستم تهویه هوا، مینی‌بار و اینترنت رایگان بهره ببرید.

 

راهنمای گردشگری باکو؛ شهری پر از لذت‌های به یادماندنی

 

 

Guest House Inn

 

 

Caspian Hostel

این خوابگاه در شهر قدیمی واقع شده است، یعنی در قلب پایتخت. تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خیلی راحت به برج مایدن و یا دوشیزه برسید. به علاوه ایستگاه ایچیری شهر نیز در نزدیکی شما قرار دارد. شما می‌توانید با اقامت در این خوابگاه از اینترنت رایگان، چای، قهوه، کمد و نگه‌داری چمدان‌ها و آشپزخانه مشترک استفاده کنید.

 

 

Caspian Hostel

 

 

Highland Park Hostel

این خوابگاه یکی از بهترین‌های شهر است که پس‌ از بازسازی و تجهیز، امکانات جذاب و دوست داشتنی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از تلوزیون و دی‌وی‌دی پلیر در اتاق خواب استفاده کنید و به دوچرخه سواری بروید. برج‌های آتش در ۲۵۰ متری و پارک Philharmony در ۸۵۰ متری خوابگاه واقع شده‌اند. به علاوه شما می‌توانید به موزه فرش آذربایجان هم بروید.

 

 

Highland Park Hostel

۲۸ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران