تفریحات شبانه در بهترین کلاب‌های باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
تفریحات شبانه در بهترین کلاب‌های باکو

باکو مقصدی است که در تقاطع اروپای شرقی و آسیای غربی جایی که به اسم اوراسیا می‌شناسیم واقع شده است. مناظر زیبا، آمیزه‌ای از فرهنگ‌های متنوع، آب و هوای مطبوع در طول سال و تلفیقی از معماری مرسوم و معاصر، محیط اطراف آذربایجان را تعریف می‌کند. آذربایجان با دریای خزر غنی از نفت و رشته کوه‌های قفقاز احاطه شده و کشوری است که بسته به زمان روز، همه سبک تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که زندگی شبانه نیز بخشی از آن است. در طول سفر با تور باکو شاید فرهنگ مهمان نوازی را در بطن فرهنگ روزانه مردم محلی ببینیم اما همین که ماه به آسمان شب می‌رسد شادی و پایکوبی به مسیرهای اصلی و فرعی شهر راه پیدا می‌کند.

 

مادرید بار در باکو (Madrid Bar)

بار مادرید که در قلب باکو واقع شده یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید آخر شب‌های جذابی را در آن تجربه کنید. این بار که حس و حال اسپانیایی دارد، فضایی دنج و راحت و پرسنلی صمیمی دارد و در اصل به خاطر طعم اسپانیایی منحصر به فرد منویش در باکو شهرت پیدا کرده است. فرقی نمی‌کند با همسرتان هستند یا در سفری دوستانه با نزدیک‌ترین دوستان‌تان، به هر حال بار مادرید یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.

 

۱۰ کار باورنکردنی در باکو

آدرس: National Flag Square Complex Baku, 1010, Azerbaijan

 

کافه و بار اتود باکو (ETUD Cafe And Bar)

کافه و بار اتود یکی از جاهای جوان پسند و زیر زمینی در باکو است که بین قشر جوان باکو به شدت محبوبیت دارد. اجراهای زنده جاز، کنسرت‌های نوازندگان محلی، شب‌های موسیقی کلاسیک، جمعیت پر جنب و جوش، و همچنین نوشیدنی‌های محلی تمام چیزی است که کافه و بار اتود را تعریف می‌کند. با دوستان به این بار بروید و ضمن نوشیدن نوشیدنی‌های محلی در کنار هم گفتگو کنید، با افراد جدید آشنا شوید و از موسیقی زنده لذت ببرید! اینجا یکی از بهترین کلاب‌های باکو به شمار می رود.

آدرس: 23 İslam Safarli, Nakhchivan 1005, Azerbaijan

 

بار ۳۶۰ در باکو(360 Bar)

این بار گردان لوکس و هوشمندانه بر روی پشت بام هتل هیلتون که از گران‌ترین هتل‌های باکو نیز هست، قرار گرفته و به شما این را امکان می‌دهد از منظره هوایی ۳۶۰ درجه شهر و دریای خزر با غروب خورشید در پس زمینه آن لذت ببرید. همچنین فضای داخلی کهربایی رنگ این بار را تکمیل کرده و حال و هوای مناسبی را برای هر بازدیدکننده‌ای ایجاد می‌کند. اگر می‌خواهید قبل از شام از نوشیدن کوکتلی گوارا در جایی آرام لذت ببرید پس باید سری به اینجا بزنید.

 

بوتیک هتل لاکچری و زیبای مرچنت باکو

آدرس: 25th floor of Hilton, Baku, Azerbaijan

 

ویلیام شکسپیر در باکو (William Shakespeare)

اگرچه اسم این بار کاملا ادبی و هنری است اما در واقع ویلیام شکسپیر یک بار ورزشی با کلی غذاهای مکزیکی و نوشیدنی فراوان است که با اجرای موسیقی زنده و میزهای بیلیاردی که بازدیدکنندگان دور آن‌ها جمع می‌شوند، محیطی راحت و شاد ارائه می‌دهد. مجموع تمام این ویژگی‌هایی که گفتیم باعث می‌شود تا مسافران تور باکو مندان بارها و بارها به اینجا برگردند و با دوستان خود دورهمی‌های شبانه داشته باشند.

آدرس: Ali- Zadeh Street 6, Baku, Azerbaijan

 

این کلاب باکو (IN Club)

کلاب‌های شبانه باکو معمولا یا حس و حالی شلوغ و پر سر و صدا دارند یا محیطی دنج برای آخر شب‌های آرام با موسیقی جاز و نوشیدنی روسی ارائه می‌دهند. اما این کلاب دقیقا از آن جاهای شلوغ و پر سرو صدایی است که با موسیقی دیوانه‌وار الکترونیک و رقص تکنو آخر شب‌های پر انرژی و شادی را برای مهمانان خودش رقم می‌زند. مهمانی‌های موسیقی الکترونیک این کلاب در آخر هفته‌ها بسیار محبوب است و جوانان مشتاق و پر انرژی را سمت خودش می‌کشاند. بنابراین اگر فردی پر انرژی هستند و با دوستان‌تان به دنبال جایی برای تخلیه انرژی می‌گردید اینجا باید در سفر با تور باکو در لیست کارهای شما باشد.

 

معرفی بازارها و مراکز خرید باکو

آدرس: Jeyhun Salimov 18A AZ1111 Baku, Azerbaijan

 

پاسیفیکو باکو (Pasifico)

پاسیفیکو یکی از بهترین رستوران‌های لاکچری باکو و یکی از غذاخوری‌های ممتازی است که تجربه فوق‌العاده غذاخوری و محیطی جذاب برای استراحت و لمیدن را با هم ترکیب کرده و ارائه می‌دهد. این جا که درست در قلب باکو واقع شده با فضای داخلی خود مطمئنا شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و نظر شما را به خودش جلب می‌کند. یا روی مبل‌های چرمی عجیب و غریب در تراس بیرونی، یا در کنار پیشخوان بار با موزاییک‌های درخشان، استراحت کنید و از غذاهای لذیذ بین‌المللی که از سراسر جهان انتخاب شده‌اند لذت ببرید. این سالن همچنین میزبان یکی از پر شورترین مهمانی‌های شهر هم است!

آدرس: Seaside Boulevard, 34 Neftchilar Ave, Bakı 1010, Azerbaijan

 

انرژی در باکو (Enerji)

این سالن در دو طبقه با دو موضوع و تم مختلف گسترده شده و همه چیز از موسیقی عالی، تا سالن وسیع و تراس‌های زیبا بر فراز دریای خزر را فراهم می‌آورد. انرژی در واقع میزبان مهمانی‌های مضمونی سطح بالا، نمایش‌های خودجوش و منحصربه‌فرد، و کنسرت‌های دیوان‌هوار دی‌جی است که آن را به یکی از محبوب‌ترین نقاط تفریحات شبانه در باکو برای افراد محلی و گردشگران تور باکو تبدیل می‌کند.

 

هزینه و زمان بازدید از جاذبه‌های گردشگری باکو

آدرس: National Flag Square, Bakı, Azerbaijan

 

لایف بار پیپل باکو (People Livebar)

این بار با فضای داخلی شیک و اتاق زیر شیروانی‌اش، حال و هوای دلنشین و شاد خانگی به شما می‌دهد، انگار در یک مهمانی خانوادگی دوستانه شرکت کرده‌اید. این بار که به صورت ۲۴ ساعت در روزهای جمعه و شنبه کار می‌کند، در کنار نوشیدنی‌های محلی به شما این امکان را می‌دهد تا با دوستان خود زمان با کیفیتی را سپری کنید و از غذاها و نوشیدنی محلی آذری لذت ببرید. بنابراین حتما یک بار به اینجا بروید و در کنار لذت بردن از موسیقی زنده، چند ساعتی را در جوی صمیمانه در کنار دوستانتان خوش باشید.

آدرس: 69 Nizami St, Baku 1005, Azerbaijan

 

Paulaner Bräuhaus در باکو

این کافه زنجیره‌ای محبوب با ارائه طعم واقعی منوی آلمانی، در سراسر جهان پراکنده شده است. دوشنبه شب‌ها به شب «آبجو نامحدود» اختصاص داده شده و منوی مفصلی از آن‌ها در دسترس قرار می‌گیرد و سرو می‌شود. به علاوه آن‌ها برای حفظ کیفیت تولیدی مخصوص و منحصر به فرد خودشان را دارند. به طور کلی اعتقاد بر این است که اینجا یکی از بهترین مکان‌هاست که حال و هوای واقعی زندگی شبانه آذربایجان را به نمایش می‌گذارد.

 

خوشمزه‌ترین خوراکی‌های باکو

آدرس: 4 Khagani Rustamov St, Baku 1025, Azerbaijan

 

اتو کلاب باکو (Otto Club)

اتو کلاب در مرکز شهر و نزدیک به ۳۰۰ متر از میدان فواره باکو واقع شده است. این کلاب از جاهای معروفی است که برای ورود به مهمانی‌های شبانه‌اش باید ۱۰ منات هزینه ورودی بپردازید. اتو کلاب از آن نقاط جذابی است که شب‌های هیجان‌انگیزی را رقم می‌زند و برای افراد پرانرژی اتو کلاب جایی است که واقعا نباید رفتن به آن را از دست بدهند.

آدرس: 3 Abdulkarim Ali-Zadeh St, Baku 1005, Azerbaijan

 

بارل پلی‌گرند باکو (Barrel Playground)

بار بارل پلی گرند نزدیک به ۵ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و جالب است بدانید که این بار به صورت فصلی فعالیت می‌کند. این ملک زیبا که رو به دریا واقع شده دارای اجرای پر انرژی از دی جی‌های محبوب و گروه‌های زنده موسیقی جاز، بلوز و غیره است. رسیدن به اینجا نیازمند سواری کوتاهی با تاکسی یا تاکسی اینترنتی است اما قطعا ارزش وقت و هزینه‌ای که می‌گذارید را دارد. بنابراین مسیری که باید بروید را در نظر بگیرید و شبی پر انرژی را در کنار عزیزانتان سپری کنید. اینجا نه تنها موسیقی زنده جذاب و نوشیدنی‌های متنوعی دارد بلکه در مقابل دریا واقع شده و منظره‌ای دیدنی هم دارد، بنابراین تا می‌توانید در کنار عزیزان عکس‌های زیبایی بگیرید و در صفحه اینستاگرام‌تان به اشتراک بگذارید. شکی نیست که با یک بار رفتن به بارل دوست دارید باز هم به آن سر بزنید.

 

راهنمای گردشی خانوادگی در باکو

آدرس: 8RPQ+8JR, Baku, Azerbaijan

 

Sektoreight در باکو

یکی دیگر از نقاط معروف برای تفریحات شبانه آذربایجان، Sektoreight است که در قلب باکو قرار دارد و محیط شگفت‌انگیزی را به شما ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید لحظات جذابی را با همسر یا دوستان خود داشته باشید. چه به نوشیدنی‌ها علاقه‌مند باشید و چه مایل به خوردن غذاهای لذیذ محلی باشید، این جا قطعا با تجارب جذابی از غذا و نوشیدنی‌های محلی آذری از شما استقبال خواهد کرد. محیط به شدت دلچسب و دنج است و غذاها به سبک زیبا و کاملا مدرن سرو می‌شوند. کافی است که یک بار به اینجا بروید تا برای دفعات بعدی هم برنامه ریزی کنید.

آدرس: Jeyhun Salimov str 18A (1,748.28 mi), Baku, Azerbaijan 1111

 

سینتتیک باکو (Sintetik)

برای همه دوستداران مهمانی که علاقه مند به گشت و گذار در زندگی شبانه در آذربایجان و باکو هستند، سینیتک باکو یکی از پر انرژی‌ترین مکان‌های زندگی شبانه در باکو است که فضایی عالی برای مهمانی‌های دوستانه به شما ارائه می‌دهد. این بار فقط برای آخرهفته‌ها باز است و جایی است که مردم محلی برای تخلیه انرژی به آن می‌روند، پس به اندازه کافی معتبر هست که بخواهید یک بار به آن بروید.

 

با آب و هوای باکو قبل از سفر آشنا شویم

آدرس: 26 Samad Vurgun, Baku, Azerbaijan

 

بار بودا در باکو(Buddha-Bar)

بودا مکانی به شدت خیره کننده است که به سافرون گروپ (Saffron Group) تعلق دارد. مردم می‌گویند اینجا زیباترین رستوران باکو با محیط و دکوری کاملا متفاوت است. اشاره کنیم که ورودی این بار به شدت گران است و فقط زوج‌ها می‌توانند به رایگان وارد آن شوند، بنابراین اگر در سفر ماه عسل‌ به باکو هستید رفتن به این بار را به هیچ وجه از دست ندهید.

آدرس: Azadliq Square, JW Marriott Absheron 3rd floor, 674, Bakı 1010, Azerbaijan

 

نکاتی برای بیرون رفتن‌های شبانه در باکو

تفریحات شبانه همیشه شرایط خودشان را دارند، باید کمی بیشتر مراقبت کنید و رفتاری محتاطانه داشته باشید. همچنین قوانین کشوری که به آن سفر کرده‌اید را هم بررسی کنید تا به دردسرهای توریستی نیافتید.

 

  • بهتر است قبل از رفتن به کلاب و رستوران‌های باکو با آن‌ها تماس بگیرید و میز رزرو کنید، چرا که ممکن است جای خالی نداشته باشند.
  • در پوشیدن لباس دقت بیشتری به خرج دهید و به جای لباس راحتی کمی رسمی‌تر لباس بپوشید.
  • همچنین بهتر است از پذیرفتن نوشیدنی از افراد غریبه خودداری کنید!

 

پارک واقعیت مجازی Phobia VR در باکو

 

منبع: https://traveltriangle.com/blog/nightlife-in-azerbaijan/

۳۰ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران