معرفی بهترین کلاب‌های شبانه باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی بهترین کلاب‌های شبانه باکو

اگر کسی یک دهه پیش به باکو سفر کرده باشد و حالا دوباره این شهر را ببیند، احتمالا باور نکند که باکو همان پایتختی است که بار قبل دیده. پیشرف این شهر خیره کننده بوده و به طبع آن، گردشگران بسیار بیشتری نیز نسبت به گذشته از آن بازدید می‌کنند. همین باعث می‌شود مراکز تفریحی دیگری هم در شهر باز شود و حالا کارخانه‌جات قدیمی تولید روغن، به کلاب‌های زیبا و پر زرق و برق بدل شده‌اند. اگر شما هم به دنبال یک جای عالی در تور باکو برای گذراندن شب‌های هستید، حتما پیشنهادهای ما را در نوشته‌ی پیش رو، مطالعه کنید. بخش زیادی از کلاب‌های مطرح و همچنین مراکز دیگر برای تفریحات شبانه، در خیابان نظامی در محله‌ی "شهر قدیم" واقع شده‌اند. پس بهتر است برای پیدا کردن بهترین‌ها به این خیابان و به طور مشخص‌تر، به میدان آبنما بروید. البته میدان بلبل یا خیابان علیف نیز از جمله دیگر انتخاب‌های شما به حساب می‌آیند.

 

معرفی بهترین کلاب‌های باکو

Buddha Bar

این مکان بسیار محبوب در باکو که از جمله لوکس‌ترین کلاب‌های شهر نیز محسوب می‌شود، در یکی از بهترین هتل‌های باکو یعنی هتل پنج ستاره  JW Marriot واقع شده و طراحی داخلی کم‌نظیر و نورپردازی فوق‌العاده‌ای دارد. موزیک عالی، منوی غذا و نوشیدنی متنوع و همچنین یک فضای با کلاس و عالی، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این محل هستند.

آدرس: Azadliq Square, JW Marriott Absheron 3rd floor

 

Otto Club

Otto یکی از بهترین جاهای شهر برای رقص با موزیک زنده تا پاسی از صبح است و بسیاری از DJهای مطرح شهر در شب‌های مختلف در آن به هنرنمایی می‌پردازند. البته شما به هیچ وجه نمی‌توانید تنها به این محل رفته یا در جمع‌های تمام پسر وارد شوید و حتما باید به صورت زوج یا جمع‌های مختلط به این محل رفته و ورودی 10 مناتی آن‌جا را نیز پرداخت کنید.

 

۶ تفریح هنرمندانه در سفر به باکو

آدرس: 3 Abdulkarim Ali-Zadeh St

 

Enerji Club

این کلاب محبوب در نزدیکی میدان پرچم واقع شده و یکی از معروف‌ترین‌ها در میان گردشگران خارجی در باکو است که جدا از طراحی زیبا و نورپردازی فوق‌العاده، یک تراس زیبا هم دارد تا زمانی که خواستید در آن‌جا به خوردن غذا و نوشیدنی بپردازید. سالن رقص بزرگ، موزیک عالی و نوشیدنی‌های با کیفیت، از جمله دلایلی هستند که به خاطرشان باید این کلاب را برای تفریح‌های شبانه در سفر به باکو انتخاب نمایید.

آدرس: National Flag Square

 

Pasifico

این کلاب در بین جامعه‌ی متمول باکو، بسیار پرطرفدار بوده اما شما گردشگران زیادی را نیز می‌بینید که به این محل می‌آیند و از فضای با کلاس و عالی Pasifico و همچنین نوشیدنی‌های فوق‌العاده‌اش لذت می‌برند. در روزهای شنبه این محل تا 6 صبح به فعالیت مشغول است و جو شاد و شلوغش تا پاسی از صبح برقرار خواهد بود. اگر چه نیاز نیست برای ورود چیزی بپردازید، اما هم به صورت مجردی نمی‌توانید وارد این مکان شوید و هم این که باید حداقل 50 منات سفارش نوشیدنی یا غذا در Pasifico داشته باشید تا بتوانید در این محل بمانید.

 

گشت و گذار یک روزه در باکو

آدرس: Seaside Boulevard, 34 Neftchilar Ave

 

Ellips Club

Ellips Club جزو معدود گزینه‌های لیست ما است که به صورت منظم در تمام طول هفته و بدون تعطیلی از ساعت 8 شب تا 6 صبح فعالیت می‌کند. نکات زیادی در مورد این کلاب عالی وجود دارد اما چیزی که همه از آن تعریف می‌کنند، فضای شاد، موسیقی عالی و جمع بسیار خوبی است که وارد کلاب می‌شود. همچنین نباید فراموش کنید که برای رفتن به این کلاب، حتما باید لباسی شکیل بپوشید وگرنه به داخل آن راه داده نخواهید شد.

آدرس: 3 Ahmad Rajabli

 

Sintetik Baku

کلاب‌های زیرزمینی و موسیقی تکنو، تم جدیدی هستند که به سرعت هم در میان جوان‌های محلی محبوب شده‌اند. Sintetik Baku اما در این بین، بهترین‌ِ آن‌ها بر شمرده می‌شود که با موسیقی عالی و همچنین فضای فوق‌العاه و استفاده از DJ‌های مطرح و بعضا گرجی، روسی و یا حتی اوکریانی، به این سطح از محبوبیت رسیده است.

 

راهنمای سفری فرهنگی در سال ۲۰۲۰ به باکو

آدرس: 26 Samad Vurgun

 

IN Club

آخرین پیشنهاد ما به شما در شب‌های باکو، اولین و پرطرفدارترین کلاب برای طرفداران موسیقی تکنو در پایتخت است. این مکان در واقع یک کارخانه‌ی متروکه بوده که بعدها به صورت کلاب در آمده و با فضایی باز و نورپردازی و افکت‌های عالی، جایی بسیار خوب برای یک شب شاد و رویایی برایتان خواهد بود.

آدرس: Jeyhun Salimov 18A

۱۰ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران