معرفی بهترین هتل‌های ۴ ستاره باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی بهترین هتل‌های ۴ ستاره باکو

اگر قصد رفتن به تور باکو را  دارید و دنبال هتل‌هایی خوب با قیمتی متوسط هستید، انتخاب‌ هتل‌های چهار ستاره در پایتخت آذربایجان، گزینه‌ای عالی برای شماست. این شهر هتل‌های خوب بسیار زیادی در این زمینه دارد که ما چند نمونه از آن‌ها را در پست پیش رو به شما معرفی می‌کنیم.

 

Home Suites Baku

این مکان انتخابی عالی برای کسانی است که می‌خواهند به دور از هتل‌های بزرگ با اتاق‌های متعدد، جایی با سوییت‌های جا دار و عالی و امکانات خوب را برای اقامت انتخاب کنند. امتیاز بالای این هتل به خاطر سوییت‌های بزرگ و تمیز با طراحی زیبایی است که دارای امکانات رفاهی خوب و همچنین اینترنت رایگان، رستوران و تلوزیون با کانال‌های ماهواره‌ای است.

صبحانه رایگان هم به صورت بوفه باز و هم در اتاق سرو می‌شود و موقعیت مکانی آن نیز باعث شده شما به راحتی بتوانید به بخش‌های مختلف گردشگرپذیر شهر بروید.

 

اقامتی جذاب در هتل‌های عاشقانه باکو

آدرس: 27 Xanlar küçəsi, Sabayil , AZ1003 Baku

 

ZamZam

محل قرار گیری این هتل زیبا، شیک و مدرن باعث شده تا شما از پنجره‌ی اتاق‌هایش نمایی زیبا از بلوار ساحلی باکو و دریای خزر را مشاهده کنید. این مکان نیز امکانات کاملی همچون مورد قبلی که معرفی کردیم به شما ارائه کرده و همچنین شما می‌توانید با کرایه‌ی دوچرخه‌های اختصاصی هتل، به بلوار باکو رفته و در کنار دریای خزر دوچرخه سواری کنید و سفر خود بهترین استفاده‌ی ممکن را ببرید.

همچنین از هتل ZamZam نیز فاصله‌ی چندانی تا جاذبه‌های گردشگری باکو نیست و خیلی‌هایشان پیاده تنها چند دقیقه از شما دورند.

آدرس: 24 Qurban Abbasov, Sabayil , AZ1003 Baku

 

AUROOM

 AUROOM یکی دیگر از بهترین هتل‌های باکو است که در ساختمانی جذاب و جالب قرار گرفته است. همچنین به طراحی داخلی اتاق‌ها که نگاهی بندازید، متوجه می‌شوید این جذابیت بصری تقریبا در همه جای هتل وجود دارد.

AUROOM نیز دارای اینترنت رایگان بی‌سیم و همچنین تلوزیون ماهواره‌ای است و صبحانه‌ای عالی هر صبح به رایگان برای مسافرانش آماده می‌کند. اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌هایی با بالکن و همچنین سوییت‌های بزرگ با قیمت مناسب، در کنار اتاق‌های معمول دو نفره از جمله انتخاب‌های شما در این هتل هستند.

 

اقامتی لذت‌بخش‌ در بهترین بوتیک هتل‌های باکو

آدرس: Allahyar Nasibov 14, Nasimi, AZ1022 Baku

 

Parallel

Parallel از جمله معروف‌ترین و مدرن‌ترین انتخاب‌ها در میان هتل‌هایی است که در لیست امروز ما می‌بینید که البته قیمت آن نیز نسبت به دیگر موارد، کمی گران‌تر خواهد بود. یک هتل بسیار جذاب که طراحی داخلی اتاق‌ها و فضاهای استراحتش به هتل‌های پنج ستاره باکو پهلو می‌زند و از نظر امکانات رفاهی به هیچ وجه کم و کسری ندارد.

این هتل دارای رستوران اختصاصی و همچنین بار اختصاصی بوده و در صورت نیاز می‌توانید در اتاق‌های خانوادگی آن سکونت داشته باشید. از دیگر امتیازات هتل می‌توان به برگزاری تورهای شهری و فعالیت‌های خارج از شهر است که شما می‌توانید با پرداخت مبلغی اضافی در این تورها نیز شرکت نمایید.

آدرس: Məhəmməd Naxçıvani 15, Yasamal , AZ1065 Baku

 

Deniz Inn City Hotel

این هتل در نزدیکی میدان آبنما واقع شده و از جمله انتخاب‌های محبوب ما در لیست امروزمان است. یک هتل شیک و بی آلایش با امکانات کافی که از جمله آن‌ها می‌توان به اینترنت رایگان، تلوزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و همچنین صبحانه‌ی رایگان اشاره کرد.

در این هتل نیز شما می‌توانید دوچرخه‌های اختصاصی Deniz Inn City Hotel را در اختیار گرفته و به به دیدن جاذبه‌های گردشگری باکو بروید که به هیچ وجه دور از شما نخواهند بود. تورهای مختلف شهری و برون شهری، برنامه‌های طبیعت گردی و تورهای دوچرخه سواری از دیگر برنامه‌هایی هستند که دست‌اندراکاران هتل برای شما در نظر گرفته‌اند.

 

۶ هتل ارزان قیمت برای سفر به باکو

آدرس: Islam Safarli Street Islam Safarli 21, Yasamal , AZ1005 Baku

 

Sweet House Boutique Hotel

تنها بوتیک هتل لیست ما این مکان جذاب است که اتاق‌ها و سوییت‌های کم تعداد اما زیبا با طراحی دلنشین داشته و با بار اختصاصی، سرویس دهی عالی و اتاق‌های خانوادگی، امتیازات بسیار خوبی را از طرف مسافران باکو دریافت کرده است. صبحانه‌ی رایگان هتل در خود اتاق سرو می‌شود و شما امکان استفاده از دستگاه‌های چای و قهوه ساز درون اتاق را دارید.

فراموش نکنید که اینترنت رایگان و تلوزیون بزرگ در اختیار شماست و همچنین می‌توانید با پرداخت مبلغ اضافی و در صورت رعایت اصول هتل، حیوان خانگی خود را نیز به اتاق خود ببرید. در میان تمام هتل‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، این هتل تنها گزینه‌ی کسانی خواهد بود که با حیوان خانگی‌شان سفر می‌کنند.

 

هتل ۵ ستاره دینامو، اقامتی مجلل در قلب باکو

آدرس: Islam Safarli Street Islam Safarli 21, Yasamal , AZ1005 Baku

۰۵ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران