هتل‌های ۵ ستاره منطقه نسیمی در باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
هتل‌های ۵ ستاره منطقه نسیمی در باکو

باکو یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین مقاصد محبوب بین ایرانیان است که به خاطر فاصله کم، دسترسی راحت و هزینه سفر پایین‌تر به نسبت یگر نقاط دنیا جایگاه خاصی بین توریست‌های ایرانی دارد. باکو شهری سرزنده و جذاب است که از دو بخش سنتی و مدرن تشکیل شده است. هر بخشی از آن نیز جلوه خودش را دارد. در این بین منطقه نسیمی یکی از بهترین نقاط شهر با کلی بوتیک و جاذبه‌های دیدنی در آن است. اقامت در این محله یا اطراف آن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما در سفر با تور باکو خواهد بود. در اینجا ما به معرفی هتل‌های شیک و لوکس ۵ ستاره در این قسمت از شهر می‌پردازیم.

 

هتل هالیدی این باکو (Holiday Inn Baku, an IHG Hotel)

هتل هالیدی این باکو، هتلی ۵ ستاره و شیک است که در ۱.۵ کیلومتری برج میدن قرار دارد و امکانات فوق‌العاده‌ای همچون اسپا و مرکز سلامتی با سونا و استخر سرپوشیده و همچنین وای فای رایگان در اختیار مهمانان خودش قرار می‌دهد. به علاوه استفاده از پارکینگ زیرزمینی برای مهمانان هتل رایگان است. بلوار باکو، خانه دولت و مراکز خرید بزرگ در یک پیاده روی کوتاه قرار دارند و این از لحاظ جغرافیایی واقعا امتیاز خوبی محسوب می‌شود. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار هستند و دمپایی و سشوار نیز ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند در رستوران مارینا ۱۸ با چشم انداز پانوراما از دریای خزر غذا بخورند یا سرویس اتاق و صبحانه را در اتاق سفارش دهند. همچنین میهمانان می‌توانند با نوشیدنی در Sagi Bar & Lounge استراحت کنند. مرکز فرهنگی حیدر علی اف با ماشین ۱۰ دقیقه و شهر قدیم و کاخ شیروانشاه ۸ دقیقه با ماشین و استادیوم المپیک باکو ۱۲ دقیقه با ماشین فاصله دارند. فاصله تا ایستگاه قطار باکو ۱ کیلومتر و فرودگاه بین المللی حیدر علی اف در فاصله ۲۳ کیلومتری هتل هالیدی این باکو است.

آدرس: Keykab Khanim Safaraliyeva Street 5, Nasimi, AZ1010 Baku, Azerbaijan

 

اقامتگاه بلوار در باکو (Bulvar Residance with a pool)

این اقامتگاه ۵ ستاره و فوق العاده شیک، از اقامتگاه‌های تقریبا تازه ساخت باکو است که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده و آپارتمانی با بالکن و امکانات عالی ارائه می‌دهد. این آپارتمان دارای ۴ اتاق خواب، ۴ حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، فضای ناهار خوری، آشپزخانه کاملا مجهز و پاسیو با منظره دریاچه است و برای راحتی بیشتر، ملک می‌تواند حوله و ملحفه را با هزینه اضافی ارائه دهد. به علاوه هر روز صبح در اینجا صبحانه کانتیننتال سرو می‌شود. در پذیرش که کارکنان آن به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند، به صورت شبانه روزی در دسترس هستند و می‌توانید موارد ضروری مورد نیاز را با آن‌ها در میان بگذارید. با اقامت در این هتل فوق‌العاده می‌توانید از امکاناتی مثل دسترسی به زمین بازی کودکان استفاده کنید زیرا اینجا یکی از بهترین هتل‌های باکو برای اقامتی خانوادگی شناخته می‌شود. از این هتل، شما می‌توانید از جاهای مختلفی دیدن کنید. برج مایدن ۲.۴ کیلومتر و ایستگاه راه آهن باکو ۱.۸ کیلومتر از آن فاصله دارد. نزدیک‌‌ترین فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف باکو در ۲۴ کیلومتری آپارتمان است و خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه در این ملک ارائه می‌شود.

 

هتل ۵ ستاره فلای آی‌ان‌ان باکو

آدرس: Üzeyir Hacıbəyov, Nasimi, AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

هتل ساپفیر در باکو (Sapphire Hotel)

این هتل ۵ ستاره مدرن و زیبا در مرکز باکو با ۲ تا ۳ دقیقه پیاده روی از خیابان نظامی باکو، کاخ حیدر علی اف و پارک زمستانی فاصله دارد و اتاق‌های بزرگ و شیک با Wi-Fi رایگان و چشم‌انداز شهر در اینجا ارائه می‌شوند. هر روز صبح در هتل صبحانه سبک در رستوران آن سرو می‌شود و عصرها نیز غذاهای سنتی آذربایجانی در دسترس قرار می‌گیرد. اسنک، قهوه و سایر نوشیدنی‌ها در لانژ بار شیک موجود است. اتاق‌های هتل سافایر با تهویه‌ی مطبوع، دکوراسیون گرمی دارند و دارای مبلمان مدرن هستند و هر کدام دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام اختصاصی با حوله و لوازم بهداشتی هستند. پارکینگ خصوصی رایگان در هتل Sapphire ارائه شده است و ایستگاه مترو ساحل ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل و ایستگاه تراموا ۲ دقیقه پیاده فاصله دارد.

آدرس: Samed Vurgun Street 23, Nasimi, AZ1095 Baku, Azerbaijan

 

هتل جی‌دبلیو ماریوت آبشرون در باکو (JW Marriott Absheron Baku Hotel)

این هتل ۵ ستاره برند جهانی که یکی از بهترین اقامتگاه‌های مرکز شهر است در فاصله ۵ دقیقه‌ای از بهترین فروشگاه‌ها و مراکز خرید باکو واقع شده است. اتاق‌های بزرگ و مجهز به تهویه مطبوع در هتل ماریوت باکو دارای تلویزیون صفحه تخت، پایه آی پاد، میز کار و کمد هستند. میهمانان در هر حمام لوکس حمام، دوش، حوله و دمپایی خواهند یافت و البته وای‌فای با هزینه اضافی در دسترس است. کافه ZEST Lifestyle در تمام طول روز برای صبحانه، ناهار و شام باز است. طیف وسیعی از صبحانه‌ها و غذاهای کبابی در رستوران Fireworks سرو می‌شود، در حالی که رستوران Oro Nero غذاهای ایتالیایی و مجموعه‌ای عالی از نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند از نوشیدنی‌ها و تنقلات در بار Razzmatazz یا در قهوه خانه Zest لذت ببرند. به علاوه بسیاری از امکانات لوکس دیگر در این جا ارائه می‌شود که اقامتی آرام و راحت را به شما ارائه می‌دهند. هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو دارای سونا و سالن ورزشی ۲۴ ساعته بوده و این هتل همچنین دارای یک استخر سرپوشیده باشکوه است که منظره‌ای پانوراما از دریای خزر را ارائه می‌دهد، رفتن به این استخر تجربه‌ای کاملا متفاوت خواهد بود.

 

بهترین هتل‌های شهر قدیمی باکو

آدرس: Azadliq Square 674, Nasimi, AZ1010 Baku, Azerbaijan

 

وی‌آی‌پی آپارتمان در باکو (VIP Apartment on MARIOTT)

این اقامتگاه به شدت لوکس و شیک در فاصله ۷۰۰ متری میدان فواره‌ها، اقامتگاهی با دوچرخه رایگان، وای‌فای رایگان، میز پذیرش ۲۴ ساعته، و آشپزخانه مشترک ارائه می‌دهد. این آپارتمان دارای یک سالن استراحت مشترک، یک باغ، و همچنین یک تراس است. این آپارتمان دارای ۳ اتاق خواب، ۳ حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای ناهارخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و پاسیو با چشم انداز باغ است و خدمات کرایه ماشین در آپارتمان موجود است. نقاط دیدنی محبوب باکو در نزدیکی آپارتمان وی آی‌پی‌ عبارتند از: برج دختر، میدان آزادی و ایستگاه راه آهن باکو. نزدیک‌ترین فرودگاه بین المللی حیدر علی اف در ۲۵ کیلومتری اقامتگاه است و خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان در هتل ارائه می‌شود.

آدرس: Nizami Street, Nasimi, AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

آپارتمان دلوکس در تارغووف در باکو (Deluxe Apartment on Tarqovu centr)

این اقامتگاه شیک و بی‌نظیر در مرکز پرهیاهوی شهر، رستوران، بار، و باغ، وای فای رایگان و چشم‌انداز دریا ارائه می‌کند. این ملک در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است و دارای اقامتگاه‌هایی با تهویه مطبوع با بالکن است. این آپارتمان دارای ۳ اتاق خواب، ۲ حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای، ناهار خوری، آشپزخانه کاملا مجهز، و پاسیو با چشم انداز باغ است و در صورت نیاز آن‌ها حوله و ملحفه بیشتری را با هزینه اضافی ارائه می‌دهند. کارکنان آن که در پذیرش ۲۴ ساعته به زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند، با خوش‌رویی راهنمایی‌های عملی در این منطقه به مهمانان ارائه می‌دهند. همچنین آپارتمان دارای جکوزی است و خدمات کرایه اتومبیل در آپارتمان دلوکس در مرکز تارغووف موجود است. از نقاط دیدنی نزدیک این اقامتگاه می‌توان به میدان فواره باکو، برج دوشیزه و کاخ شیروانشاهان اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف است که در ۲۶ کیلومتری آپارتمان دلوکس در مرکز تارغووف قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی رایگان ارائه می‌دهد. برای افرادی که به اقامتی مستقل و راحت‌تر نیاز دارند اقامت در این آپارتمان از هر لحاظ ایده‌آل است مخصوصا این که درست در قلب شهر قرار گرفته و دسترسی راحتی به همه جا دارد.

 

بوتیک هتل لاکچری و زیبای مرچنت باکو

آدرس: 61 Nizami Street 6 етаж 40, Nasimi, AZ1005 Baku, Azerbaijan

 

شیکس آپارتمان در باکو (Sheyx Apartment On Nizami Street)

یکی از لاکچری‌ترین جاهایی که هر توریستی می‌تواند در تور باکو، در آن اقامت داشته باشد این آپارتمان شاهانه و پر زرق و برق است که همه چیز در آن به بهترین شکل طراحی شده است. آپارتمان شیکس در خیابان نظامی در منطقه نسیمی باکو، نزدیک به میدان فواره‌ها، دارای تراس، وای فای رایگان و ماشین لباسشویی است و چشم‌اندازی به باغ و بالکن دارد. آپارتمان دارای تهویه مطبوع از ۴ اتاق خواب مجزا، یک اتاق نشیمن، یک آشپزخانه کاملا مجهز و ۲ حمام تشکیل شده است و یک تلویزیون صفحه تخت ارائه می‌شود. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی آپارتمان عبارتند از: ایستگاه راه آهن باکو، برج دختر و میدان آزادی. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف است که در ۲۵ کیلومتری آپارتمان شیکس قرار گرفته است. در این آپارتمان علاوه بر زیبایی، لوکسگرایی به صورتی افراطی به چشم می‌خورد و فضای لباز و روشن آن شبیه به فیلم‌های تاریخی پرزرق و برق است.

آدرس: 23 Mərdanov Qardaşları, Nasimi, AZ1005 Baku, Azerbaijan

 

اقامتگاه خانوادگی پورت باکو (Port Baku Residance Qroup Family)

این اقامتگاه ۵ ستاره و مدرن با نمای شیشه‌بندی شده، دارای رستوران، میز پذیرش ۲۴ ساعته، بار، باغ، زمین بازی کودکان و تراس است و برای رفاه بیشتر حمام آبگرم و سونا هم ارائه می‌دهد. هر واحد دارای چشم‌انداز دریاچه یا استخر، آشپزخانه، تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای و دی‌وی‌دی پلیر، میز، ماشین لباسشویی و حمام خصوصی با جکوزی و حوله است. به علاوه همه واحدها دارای تهویه مطبوع هستند و دارای قسمت نشیمن و/یا ناهارخوری هستند و صبحانه کانتیننتال هر روز در آپارتمان در دسترس قرار می‌گیرد. میدان آزادی ۸۰۰ متر تا این هتل و ایستگاه راه آهن باکو ۳.۶ کیلومتر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه بین المللی حیدر علی اف در ۲۴ کیلومتری اقامتگاه است و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

معرفی هتل چهار ستاره وینتر پارک باکو

آدرس: 151 Neftçilər Prospekti, Nasimi, Baku, Azerbaijan

منبع

۲۱ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران