هتل‌های محبوب باکو از نظر کاربران وبسایت بوکینگ

جاذبه‌های گردشگری باکو
هتل‌های محبوب باکو از نظر کاربران وبسایت بوکینگ

باکو در همسایگی شمال غربی ما درست در آن طرف مرز آستارا و در فاصله کمی از خاک کشور ما واقع شده است. این شهر ساحلی ترک زبان، همچون شهرهای ساحلی شمال ایران در حاشیه دریای خرز واقع شده و آب و هوایی معتدل و شرجی دارد. تابستان‌های این شهر آفتابی و مرطوب و زمستان‌های آن نیز نه چندان سرد و اغلب بارانی است. با این همه اگر در فصل پاییز و زمستان به این شهر سفر می‌کنید حتما لباس گرم به حدکافی با خودتان داشته باشید. برای ما ایرانی‌ها رفتن به تور باکو شبیه سفرهای داخلی با کمی تفاوت است چون در جای جای این شهری زمانی خاک ایران بود، تاریخ مشترکی نهفته است. حالا در سفری جذاب به این شهر تاریخی و بندری نگاهی به محبوب‌ترین هتل‌ها از نظر توریست‌ها بر روی وبسایت بوکینگ می‌اندازیم.

 

۱- آپارتمان دلوکس در باکو آذربایجان (Deluxe Apartment on Tarqovu centr)

این اقامتگاه ۵ ستاره لوکس که در مرکز تارقوف واقع شده، واحدی با وای فای رایگان و چشم‌انداز دریا ارائه می‌کند. این ملک که در سال ۲۰۱۲ ساخته شده دارای تهویه مطبوع با بالکن است و ۳ اتاق خواب، ۲ حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، ناهار خوری، آشپزخانه کاملا مجهز، و پاسیو با چشم انداز باغ ارائه می‌دهد. برای راحتی بیشتر، در اینجا حوله و ملحفه را با هزینه اضافی ارائه می‌شود. کارکنان آن که در پذیرش ۲۴ ساعته به زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند، خوشحال خواهند شد که راهنمایی های عملی در این منطقه به مهمانان ارائه دهند بنابراین می‌توانید روی همصحبتی با آن‌ها حساب باز کنید. از نقاط محبوب در نزدیکی هتل می‌توان به میدان فواره باکو، برج دختر و برج‌های شعله‌ باکو اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف است که در ۲۶ کیلومتری آپارتمان دلوکس قرار دارد، همچنین این ملک خدمات شاتل فرودگاهی رایگان ارائه می‌دهد.

آدرس: 61 Nizami Street 6 етаж 40, Nasimi, AZ1005 Baku, Azerbaijan

 

۲- هتل ماریوت در باکو آذربایجان (JW Marriott Absheron Baku Hotel)

این هتل ۵ ستاره که در قلب شهر و در میدان آزادی واقع شده به مراکز خرید باکو، تفریحی و تجاری اصلی باکو که همگی در ۵ دقیقه پیاده روی از هتل قرار دارند، دسترسی دارد. اتاق‌های بزرگ و مجهز به تهویه مطبوع در هتل JW Marriott Absheron Baku دارای تلویزیون صفحه تخت، پایه آی‌پاد، میز کار و گاوصندوق لپ تاپ هستند. میهمانان در هر حمام لوکس دوش، حوله و دمپایی خواهند یافت. همچنین وای فای با هزینه اضافی در دسترس است. کافه ZEST Lifestyle در تمام طول روز برای صبحانه، ناهار و شام باز است و طیف وسیعی از صبحانه‌ها و غذاهای کبابی در رستوران Fireworks سرو می‌شود، در حالی که رستوران Oro Nero غذاهای ایتالیایی و مجموعه‌ای عالی از نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند از نوشیدنی‌ها و تنقلات در بار Razzmatazz یا در قهوه خانه Zest لذت ببرند. به علاوه هتل جی‌دبلیو ماریوت آبشرون باکو دارای سونا و سالن ورزشی ۲۴ ساعته بوده و دارای یک استخر سرپوشیده باشکوه است که منظره‌ای پانوراما از دریای خزر را ارائه می‌دهد. تنها ۷ دقیقه پیاده روی تا ایستگاه مرکزی باکو و فرودگاه بین المللی باکو ۲۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

 

جاذبه‌های تاریخی شهر باکو

آدرس: Azadliq Square 674, Nasimi, AZ1010 Baku, Azerbaijan

 

۳- هتل هالیدی این باکو در آذربایجان (Holiday Inn Baku)

هتل هالیدی این باکو که در ۱.۵ کیلومتری برج مایدن قرار دارد، اقامتگاهی لوکس و ۵ ستاره است که امکانات رفاهی کاملی مثل دارای اسپا و مرکز سلامتی با سونا و استخر سرپوشیده، وای فای رایگان در محل و پارکینگ زیرزمینی رایگان را به مسافران تور باکو ارائه می‌دهد. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار هستند و پنجره‌ها رو به نمای بیرون قابل باز شدن است. دمپایی و سشوار نیز برای رفاه بیشتر ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند در رستوران مارینا ۱۸ با چشم انداز پانوراما از دریای خزر غذا بخورند یا سرویس اتاق و صبحانه را در اتاق سفارش دهند یا با نوشیدنی در Sagi Bar & Lounge استراحت کنند. بلوار باکو، خانه دولت و مراکز خرید بزرگ در یک پیاده روی کوتاه قرار دارند. مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف با ماشین 10 دقیقه و شهر قدیم و کاخ شیروانشاه 8 دقیقه با ماشین فاصله دارند و استادیوم المپیک باکو 12 دقیقه با ماشین قرار گرفته است.

آدرس: Keykab Khanim Safaraliyeva Street 5, Nasimi, AZ1010 Baku, Azerbaijan

 

۴- کورت‌یارد بای ماریوت باکو در آذربایجان (Courtyard by Marriott Baku)

این اقامتگاه مجلل ۴ ستاره که شبیه به کاخی نورانی می‌ماند در باکو، ۱.۵ کیلومتری از میدان فواره‌ها قرار گرفته و دارای اقامتگاهی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، دوچرخه رایگان و مرکز تناسب اندام است. این هتل ۴ وای فای رایگان، بار و سالن استراحت مشترک دارد و پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی را برای مهمانان فراهم می‌کند. اتاق‌ها در داخل نیز دارای امکانات متنوعی هستند که شامل تهویه مطبوع با میز، کتری، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. به علاوه در اقامتگاه هر روز صبح، بوفه صبحانه به راه است. یک مرکز تجاری نیز وجود دارد که مهمانان می‌توانند از دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی استفاده کنند، همچنین دستگاه خودپرداز نیز در مجموعه پیدا می‌شود. از نقاط محبوب در نزدیکی این اقامتگاه می‌توان به ایستگاه راه آهن باکو، برج مایدن و کاخ شیروانشاهان اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف است که در ۲۵ کیلومتری هتل قرار دارد.

 

ونیز کوچک باکو، جاذبه‌ی گردشگری متفاوت

آدرس: 300-303 quarter, intersection of M. Fuzuli and A. Topchubashov streets, Nasimi district, Nasimi, AZ1009 Baku, Azerbaijan

 

۵- هتل باکو ماریوت بلوار در آذربایجان (Baku Marriott Hotel Boulevard)

بلوار هتل ماریوت باکو اقامتگاهی ۵ ستاره و لوکس است که با یک مرکز آبگرم و سلامتی در ۵ دقیقه پیاده روی از ساحل دریای خزر واقع شده و وای فای رایگان در همه مناطق هتل ارائه می‌دهد. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند و تمام حمام‌ها سشوار دارند. همچنین برخی اتاق‌ها دارای مینی‌بار، دستگاه قهوه‌ساز نسپرسو، حوله‌های حمام و دمپایی هستند. مهمانان می‌توانند در رستوران هتل غذا بخورند، سرویس اتاق و صبحانه در اتاق در صورت درخواست ارائه می‌شود. سایر امکانات عبارتند از خدمات دربان، سالن زیبایی، خدمات بلیط، میز تور و خشک شویی. فاصله هتل تا مرکز خرید پورت باکو ۴ کیلومتر و فاصله تا فرودگاه بین المللی حیدر علی اف ۲۳ کیلومتر است. همچنین تاکسی سرویس در هتل موجود است.

آدرس: Xaqani Rustamov Street 4C, Baku White City , AZ1052 Baku, Azerbaijan

 

۶- هتل اینترکانتیننتال باکو (InterContinental Baku)

این هتل ۵ ستاره مجلل که از دور بیشتر شبیه سالن اپرا است تا هتلی خیره کننده، با رستوران، بار، سالن مشترک و وای فای رایگان، کمتر از ۱ کیلومتری تا میدان آزادی و ۱۳ دقیقه پیاده تا برج مایدن واقع شده است. از جمله امکانات درخور و قابل توجه این هتل می‌توان به سرویس اتاق و دستگاه خودپرداز، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، سرگرمی‌های عصرانه و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. هر روز صبح در اینجا صبحانه به سبک بوفه یا کانتیننتال ارائه می‌شود. همچنین این هتل دارای یک منطقه سلامتی شامل حمام و سونا است و خدمات اتو و همچنین امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی را ارائه می‌دهد. از نقاط دیدنی محبوب باکو در نزدیکی هتل می‌توان به ایستگاه راه آهن باکو، میدان فواره‌ها و کاخ شیروانشاهان اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی حیدر علی‌اف است که در ۲۵ کیلومتری هتل قرار دارد.

 

هتل ۵ ستاره فلای آی‌ان‌ان باکو

آدرس: 31 Zarifa Aliyeva Street, Sabayil , 1000 Baku, Azerbaijan

 

۷- بوتیک هتل سیتادل در بکو آذربایجان (Citadel Boutique Hotel)

بوتیک هتل سیتادل که در فاصله ۳۰۰ متری میدان فواره ها و ۱.۹ کیلومتری ایستگاه راه آهن باکو قرار گرفته اقامتگاهی ۴ ستاره است که امکاناتی مثل رستوران و بار، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. همچنین این هتل دارای اتاق‌های خانوادگی است. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با کمد لباس، کتری، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. در بوتیک هتل سیتادل، هر اتاق با ملحفه و حوله مجهز شده است. همچنین صبحانه کانتیننتال هر روز در اقامتگاه در دسترس است. از نقاط دیدنی نزدیک هتل سیتادل می‌توان به میدان آزادی، برج مایدن و کاخ شیروانشاهان اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه بین المللی حیدر علی‌اف در ۲۵ کیلومتری هتل است و خدمات ترانسفر فرودگاهی در هتل ارائه می‌شود.

آدرس: 153 Tolstoy Lev Tolstoy 153, Nasimi, AZ1005 Baku, Azerbaijan

 

۸- پارک این بای رادیسون باکو در آذربایجان (Park Inn by Radisson Baku Hotel)

این هتل مرکزی با چشم‌انداز عالی از بندر دریای خزر و شهر قدیمی باکو، مرکز تناسب اندام، رستوران با بار، و اتاق‌های زیبا با تلویزیون صفحه‌تخت ارائه می‌کند. به علاوه وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. اتاق‌های بزرگ و دارای تهویه مطبوع در هتل پارک این بای رادیسون باکو مجهز به نوشیدنی‌های گرم و مینی بار هستند. بوفه صبحانه در رستوران گلوری ارائه می‌شود و مهمانان می‌توانند از غذاهای بین‌المللی لذت ببرند. میهمانان می ‌توانند مناظر بلوار ساحلی را تحسین کنند و از نوشیدنی در بار ویکتور سفارش دهند و نوش جان کنند.

 

بهترین سالن‌های سینما در باکو

آدرس: Azadlig Avenue 1, Sabayil , AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

۹- فایر مونت در باکو آذربایجان (Fairmont Baku, Flame Towers)

این هتل ۵ ستاره شیک که در مجموعه برج‌های شعله قرار گرفته، تنها ۳ دقیقه پیاده از کوچه شهدای معروف، فاصله دارد. اتاق‌های مدرن با تهویه مطبوع در هتل دارای دکوراسیون مدرن و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. یک میز کار جادار، مینی بار کاملا مجهز و پنجره های پانوراما نیز در همه اتاق‌ها تعبیه شده است. حمام‌های مرمری با دیوار شیشه‌ای و دوش است. به مهمانان اتاق‌هایی با ایستگاه پایه آی‌پاد و دستگاه قهوه ساز ارائه می‌شود و برخی از اتاق‌ها به سالن طلایی هتل دسترسی دارند. انواع غذاها در رستوران Le Bistro Fairmont با غذاهای بین‌المللی و غذاهای محلی سرو می‌شود. کوکتل‌های اصیل و سنتی را می توانید در بار نور لانژ میل کنید و مجموعه‌ای از دسرها و همچنین سالاد، ساندویچ و سوشی در کافه بالکن ارائه می‌شود. درمان‌های اسپا مجلل شامل حمام، سونا و ماساژ در مرکز آبگرم ارائه می‌شود و مهمانان همچنین می‌توانند در استخر شنا و یا در مرکز تناسب اندام ورزش کنند.

آدرس: Mehdi Huseyn Street 1A, Sabayil , AZ1006 Baku, Azerbaijan

 

منبع

۰۵ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران