اقامتی عاشقانه در هتل‌های رمانتیک باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
اقامتی عاشقانه در هتل‌های رمانتیک باکو

آذربایجان مقصدی زیبا و تاریخی در شمال غربی کشور ما یکی از مقاصد مورد توجه ایرانی‌ها از دیرباز بوده که پایتخت آن باکو به خاطر قرار گرفتن در حاشیه دریای خزر بیش از بقیه محبوبیت به دست آورده است. باکو از زیبایی و فرهنگ هیچ کم ندارد و با سرعت زیادی به سمت مدرنیته شدن می‌رود و همین تقابل سنت و زندگی مدرن بر جذابیت آن افزوده است. جریان فعال سرمایه گذاری در باکو منجر به ظهور هتل‌هایی زیبا و مجلل شده که سفری بی‌نظیر را برای مخصوصا زوج‌ها ترتیب می‌دهند. در اینجا هتل‌های پیشنهادی ما برای اقامتی عاشقانه همراه همسرتان در تور باکو آورده شده است.

 

بوتیک هتل باکو در باکو (Boutique Hotel Baku)

این بوتیک هتل جذاب اقامتگاهی ۴ ستاره و زیبا است که در فاصله ۸۰۰ متری از میدان فواره باکو قرار گرفته و امکاناتی همچون تراس، رستوران و بار ارائه می‌دهد. همچنین این هتل دارای میز تور و فضای نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک است. در داخل، اتاق‌ها زیبا و صمیمی هستند و حس خوبی به شما القا می‌کنند. با اقامت در این واحدها شما از امکاناتی مثل تهویه مطبوع با کمد لباس، کتری، یخچال، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش برخوردار می‌شوید و سرویس ملحفه و حوله نیز به شما تعلق می‌گیرد. همچنین هر روز صبحانه کامل انگلیسی ایرلندی در هتل سرو می‌شود. از نقاط محبوب در نزدیکی هتل بوتیک باکو که از بهترین بوتیک هتل‌های باکو نیز هست می‌توان به برج دختر، میدان آزادی و ایستگاه راه آهن باکو اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف است که در ۲۴ کیلومتری هتل قرار دارد.

 

زیباترین پارک‌های باکو

آدرس: Alovsat Guliyev 136, Nasimi, AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

بوتیک هتل سون رومز در باکو (Seven Rooms Boutique Hotel)

این بوتیک هتل فوق‌العاده دوست داشتنی در دل شهر قدیمی و در فاصله ۲۰۰ متری از کاخ شیروانشاه باکو واقع شده و منظره‌ای فریبنده از شهر را به نمایش می‌گذارد. همچنین این ملک به چندین جاذبه معروف، نزدیک است و ۱.۶ کیلومتر تا برج‌های شعله، ۱.۷ کیلومتر تا پارک آپلند و ۱.۱ کیلومتر تا موزه فرش آذربایجان فاصله دارد و امکاناتی مثل پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سالن استراحت مشترک و وای‌فای رایگان در سراسر ملک را در دسترس قرار می‌دهد. اتاق‌های اینجا زیبا و مدرن هستند و با میز، کتری، یخچال، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی، و ملحفه و حوله ارائه می‌شوند. هر روز صبح در هتل صبحانه قاره‌ای و بوفه سرو می‌شود و روزی زیبا شروع می‌شود. اگر هوس کردید اطراف هتل را بگردید، برج دوشیزه، میدان آزادی و میدان فواره از نقاط نزدیک به شما هستند. به علاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی حیدرعلی‌اف است که در ۲۵ کیلومتری هتل قرار دارد.

آدرس: 27, Boyuk Qala Str., Icheri Sheher, Sabayil , AZ1095 Baku, Azerbaijan

 

هتل فور سیزنز باکو در باکو (Four Seasons Hotel Baku)

تقریبا کسی نیست که سفرهای بین‌المللی رفته باشد و با هتل‌های جهانی فور سیزنز که از اقامتگاه‌های ۵ ستاره رده بالای جهانی است چیزی نشنیده باشد. این هتل ۵ ستاره مجلل، مشرف به دریای خزر و منطقه شهر قدیمی باکو با کاخ شیروانشاهان، دارای رستوران و سالن استراحت، بار و استخر سرپوشیده است و اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع هستند. هر اتاق این هتل مجلل، روشن و جادار است و فضای داخلی منحصر به فردی با تلویزیون صفحه تخت، حمام‌های دارای پانل‌های مرمری و دوش و نمایی از شهر یا دریا هستند. همچنین غذاهای ایتالیایی در رستوران Zafferano سرو می‌شود و نوشیدنی‌های آرامش‌بخش را می‌توانید در سالن پیازا یا در بار بنتلی میل کنید و مجموعه‌ای از درمان‌های زیبایی در مرکز اسپا، سونا و ماساژ در طبقه بالای چهار فصل ژاله ارائه می‌شود. مرکز خرید پارک بولوار ۲ دقیقه با ماشین تا هتل فور سیزن باکو، مرکز خرید بندر باکو ۶ دقیقه با ماشین و موزه هنر آذربایجان ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد. فرودگاه حیدر علیف در ۳۰ کیلومتری هتل قرار دارد و در صورت درخواست خدمات شاتل هم ارائه می‌شود.

 

معرفی ۵ خیابان توریستی در باکو

آدرس: Neftchilar Avenue 1, Sabayil , AZ1095 Baku, Azerbaijan

 

هتل جی دبلیو آبشرون باکو در باکو (JW Marriott Absheron Baku Hotel)

این هتل ۵ ستاره در قلب شهر و در میدان آزادی واقع شده است و مراکز خرید، تفریحی و تجاری اصلی و جاذبه‌های گردشگری باکو همگی در ۵ دقیقه پیاده روی از هتل JW Marriott Absheron Baku قرار گرفته‌اند. اتاق‌های بزرگ و مجهز به تهویه مطبوع در هتل جی دبلیو آبشرون باکو دارای تلویزیون صفحه تخت، پایه آی‌پاد، میز کار و گاوصندوق لپ تاپ هستند و میهمانان در هر حمام لوکس، دوش، حوله و دمپایی خواهند یافت اگرچه وای فای با هزینه اضافی در دسترس است. کافه ZEST Lifestyle در تمام طول روز برای صبحانه، ناهار و شام باز است و طیف وسیعی از صبحانه‌ها و غذاهای کبابی در رستوران Fireworks سرو می‌شود، در حالی که رستوران Oro Nero غذاهای ایتالیایی و مجموعه‌ای عالی از نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند از نوشیدنی‌ها و تنقلات در بار Razzmatazz یا در قهوه خانه Zest لذت ببرند. همچنین این هتل دارای سونا و سالن ورزشی ۲۴ ساعته بوده و یک استخر سرپوشیده باشکوه که منظره‌ای پانوراما از دریای خزر را ارائه می‌دهد را نیز در دسترس قرار می‌دهد. تصورش را بکنید که اقامت در اینجا چقدر می‌تواند فوق‌العاده باشد.

آدرس: Azadliq Square 674, Nasimi, AZ1010 Baku, Azerbaijan

 

هتل فلای این باکو در باکو (FLY INN BAKU)

این هتل ۵ ستاره مجلل یکی دیگر از جاهایی است که می‌توانید اقامتی عاشقانه و دل انگیز را داشته باشید و خاطراتی خوبی را با خودتان به یادگار ببرید. فلای این باکو هتلی ۵ ستاره است که اسپای لوکس با سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، حمام ترکی و ماساژ تایلندی ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل بزرگ و جادار هستند و با تهویه مطبوع و دکوراسیون مدرن، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی با وان و دوش ارائه شده‌اند. رستوران زیبای Flavors صبحانه آمریکایی و مجموعه‌ای از ناهار و شام مدیترانه‌ای را سرو می‌کند و در طول فصل تابستان، مهمانان می‌توانند از بار کنار استخر در فضای باز باکو لذت ببرند. همچنین مهمانان می‌توانند در کافه لینک استراحت کنند و رویدادهای ورزشی را از طریق تلویزیون در بار ورزشی فلای این تماشا کنند و از دیگر فعالیت‌های اوقات فراغت در هتل می‌توان به میز بیلیارد اشاره کرد.

 

معرفی بازارها و مراکز خرید باکو

آدرس: Heydar Aliyev International Airport, AZ1044 Baku, Azerbaijan

 

هتل شرایتون باکو اینتوریست در باکو (Sheraton Baku Intourist)

شرایتون باکو اینتوریست در ۲۰۰ متری ساحل دریای خزر، دارای امکانات لوکس و کاملی مثل یک مرکز سلامتی است و اقامتی فوق‌العاده را برای مهمانان خود رقم می‌زند و وای‌فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. اتاق‌های اینجا دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و ایستگاه iHome هستند و حمام‌های آن دارای سشوار، حمام و دمپایی هستند. مهمانان می‌توانند در رستوران هتل غذا بخورند، سرویس اتاق و صبحانه در اتاق در صورت درخواست ارائه می‌شود. همچنین برای کودکان نیز خدمات پرستار کودک در نظر گرفته شده تا خانواده‌ها اقامتی راحت داشته باشند اما شما به جای اینکه نگران بچه و پرستار باشید می‌توانید دوچرخه در هتل اجاره کنید و به گردش در اطراف بروید. برج مایدن ۲۰ دقیقه پیاده از هتل و موزه فرش ۹۰۰ متر فاصله دارد. فاصله تا ایستگاه قطار باکو ۴.۵ کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی حیدرعلی‌اف در ۲۶ کیلومتری شرایتون باکو اینتوریست واقع شده و همچنین سرویس رفت و برگشت در صورت درخواست ارائه می‌شود.

آدرس: Mikail Useynov Avenue 51, Sabayil , AZ1003 Baku, Azerbaijan

 

هتل ماریوت بلوار باکو در باکو (Baku Marriott Hotel Boulevard)

این هتل لوکس ۵ ستاره که در یکی از بهترین مناطق باکو واقع شده و تنها ۵ دقیقه با ساحل دریا فاصله دارد. ماریوت بلوار دارای امکانات بی‌نظیری مثل مرکز سلامت و انواع و اقسام ماساژها و درمان‌ها، برنامه‌های ورزشی و باشگاه بدنسازی و اتاق بخار و سونا و ... خیلی موارد متنوع این چنینی است. اتاق‌ها نیز دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهوار‌ای هستند و حمام‌ها نیز لوازمی همچون سشوار ارائه می‌دهند، در حالی که برخی اتاق‌ها دارای مینی‌بار، دستگاه قهوه‌ساز نسپرسو، حوله‌های حمام و دمپایی هستند. مهمانان می‌توانند در رستوران هتل غذا بخورند، و سرویس اتاق و صبحانه در اتاق در صورت درخواست ارائه می‌شود. سایر امکانات عبارتند از خدمات دربان، سالن زیبایی، خدمات بلیط، میز تور و خشک شویی. فاصله هتل تا مرکز خرید پورت باکو ۴ کیلومتر و فاصله تا فرودگاه بین المللی حیدرعلی‌اف تا بلوار هتل ماریوت باکو ۲۳ کیلومتر است و تاکسی سرویس در هتل موجود است.

 

بهترین هتل‌های باکو برای اقامتی خانوادگی

آدرس: Xaqani Rustamov Street 4C, Baku White City , AZ1052 Baku, Azerbaijan

 

گرند هتل اروپا در باکو (Grand Hotel Europe)

این هتل ۵ ستاره اقامتگاهی منحصر به فرد در مرکز شهر باکو و در کنار مرکز تجاری بین‌المللی با چشم‌اندازهای عالی از باکو و دریای خزر ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل گراند اروپا دارای مبلمان لوکس و طراحی داخلی هستند و با رنگ‌های مختلف و دارای تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار و بالکن با چشم‌انداز دریای خزر ارائه شده‌اند. مهمانان می‌توانند از بوفه‌های سرد و گرم و همچنین مجموعه‌ای از غذاهای آلاکارته آذربایجانی و بین‌المللی در رستوران گلدن خاویار لذت ببرند. گراند هتل اروپا همچنین دارای بار مارینا، بار کاسپین و دیسکو/کلوب شبانه خود است. در کنار تمام این‌ها، باشگاه سلامت و اسپا Olympus دارای سونا، حمام آبگرم، ماساژ و باشگاه ورزشی با فناوری پیشرفته است.

آدرس: Tbilisi Prospekt 20, Nasimi, AZ1078 Baku, Azerbaijan

 

منبع

۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نظرات کاربران