بهترین هتل‌های عاشقانه باکو برای سفر ماه عسل

جاذبه‌های گردشگری باکو
بهترین هتل‌های عاشقانه باکو برای سفر ماه عسل

تور باکو به واسطه‌ی زیبایی این شهر، نزدیکی فرهنگی مردمش و همچنین هزینه‌های نسبتا پایین سفر به آن‌جا، یکی از انتخاب‌های اول گردشگران ایرانی برای تورهای خارجی به حساب می‌آید. از همین روز، زوج‌های جوان زیادی هم هستند که سفر ماه عسل خود را به مقصد باکو برنامه‌ریزی کرده و به این شهر می‌روند. برای چنین سفری، ما چند هتل عالی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که از هر نظر برای سفری دو نفره مناسبند.

 

هتل وینتر پارک باکو (Winter Park Hotel Baku)

ابتدا به سراغ یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره باکو برویم که درست در چند قدمی پارک زمستانی (Winter Park) قرار گرفته و از پنجره‌ی اتاق‌هایش می‌توانید نمای جذابی از این پارک زیبا را در طول اقامت تماشا نمایید. در واقع همین موقعیت مکانی یکی از ویژگی‌های مهم هتل به حساب آمده و شما با اقامت در هتل وینتر پارک به بسیاری از مراکز مهم شهری از جمله میدان فواره یا خانه اپرا نزدیک خواهید بود و بعضی از مراکز خرید معروف باکو نیز در نزدیکی‌تان قرار خواهند گرفت.

از جمله چیزهایی که باعث می‌شود، هتل وینتر پارک باکو جزو بهترین انتخاب‌ها برای زوج‌های جوان به حساب بیاید، اتاق‌های شیک، رنگارنگ و فوق‌العاده زیبایی هستند که با پنجره‌های بزرگ و منظره زیبا از شما میزبانی خواهند کرد. این اتاق‌ها از امکانات رفاهی خوبی نیز برخوردار بوده و از نظر خدمات دهی نیز، امتیازات هتل در رتبه بالایی بین اقامتگاه‌های باکو قرار می‌گیرد. این مجموعه دارای یکی رستوران و بار بسیار زیبا، باشگاه ورزشی مجهز و همچنین سونا است که برای دو مورد آخر، هیچ هزینه اضافی از مسافران گرفته نخواهد شد.

آدرس: Mirzaga Aliev 210 Nasimi district, Nasimi

شماره تماس: 00994125999199

 

بوتیک هتل باکو (Boutique Hotel Baku)

این بوتیک هتل زیبا و دنج ۴ ستاره در ۸۰۰ متری میدان فواره باکو قرار گرفته و از موقعیت مکانی بسیار خوبی بهره می‌برد. اما چیزی که در اولین نگاه شما را جذب این مکان خواهد کرد، طراحی داخلی زیبا و کلاسیکی بوده که برای اتاق‌ها در نظر گرفته شده و در پیش روی پنجره‌های آن‌ها نیز، خانه‌های کلاسیک و همچنین فضای سبز دیده می‌شود. اتاق‌ها در کنار زیبایی، بزرگ بوده و از امکانات کاملی بهره می‌برند که لذت اقامت را برای شما بیشتر خواهند کرد. در واقع جایی که بوتیک هتل باکو در آن ساخته شده، یک خانه‌ی قدیمی است که به سبک اروپایی درست شده بوده و چند سالی می‌شود که با امکانات مدرن در داخل، نوسازی شده است و به این هتل بدل شده.

به طور کلی، بوتیک‌ هتل‌ها، به خاطر فضای آرام‌تری که دارند، برای سفرهای عاشقانه بیشتر پیشنهاد می‌شوند و این هتل نیز دقیقا یکی از این گزینه‌ها به حساب می‌آید. در مجموع، ۲۳ اتاق برای بوتیک هتل باکو در نظر گرفته شده و یک رستوران و بار نیز به صورت روفتاپ در آن‌جا وجود دارد تا به همه چیز جذابیت دو چندان ببخشد. این رستوران غذاهای محلی بسیار خوشمزه سرو کرده که با ذائقه ایرانی‌ها نیز جور هستند.  اینترنت رایگان و پر سعرت، خدمات اجاره ماشین و صبحانه رایگان بسیار عالی از دیگر خدمات هتل به حساب می‌آیند.

 

سفر به باکو و قدم زدن در بلوار ساحلی

آدرس: Alovsat Guliyev 136, Nasimi

شماره تماس: 00994124930101

 

بوتیک هتل سون رومز باکو (Seven Rooms Boutique Hotel)

با فاصله‌ی تنها ۲۰۰ متری از قصر شیروانشاه باکو، سون رومز یکی دیگر از بوتیک هتل‌های بسیار خوب شهر برای سفری عاشقانه به باکو به حساب می‌آید که نمایی زیبا از شهر را نیز از پنجره‌ی اتاق‌هایش بهنمایش می‌گذارد. اتاق‌های این هتل بر خلاف گزینه قبلی، مدرن هستند و طراحی نسبتا ساده از اما شیکی دارند. هتل در قلب بخش قدیمی شهر قرار داشته و جدا از جاذبه‌های متعددی که هر لحظه در چند قدمی شما قرار دارند، بسیاری از امکانات شهر در این منطقه نیز در دسترس شما خواهند بود.

با اقامت در بوتیک هتل سون رومز که یکی از بهترین بوتیک هتل‌های باکو است، در هر لحظه از روز که بخواهید، می‌توانید در خیابان‌های شهر قدیم، قدم زده و به عکاسی در این محله بپردازید. این مجموعه صبحانه رایگان را در غذاخوری نسبتا کوچک خود ارائه خواهد داد و با این که امکاناتی از قبیل گاو صندوق اختصاصی در اتاق‌ها، اینترنت پر سرعت بی‌سیم و چیزهایی از این دست ارائه می‌کند، اما دارای رستوران و بار اختصاصی نیست. هر چند در چند قدمی شما، چندین مورد از بهترین رستوران‌های غذاهای محلی باکو و کافه‌های فوق‌العاده قرار گرفته‌اند.

آدرس: 27, Boyuk Qala Str., Icheri Sheher, Sabayil

شماره تماس: 00994125055901

 

هتل فور سیزن باکو (four-seasons-baku)

نمی‌شود از هتل‌های مخصوص ماه عسل در سفر با تور باکو اسم برد و چیزی از هتل‌های ۵ ستاره باکو نگفت. در این میان، بدون شک هتل فور سیزن باکو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای چنین سفری به حساب می‌آید. بنای زیبای این مجموعه به همراه اتاق‌های بسیار شیک که به سبک کلاسیک و با طراحی فوق‌العاده آماده شده‌اند و امکاناتی که این هتل در اختیارتان می‌گذارد، همه‌ی آن چیزهایی‌ست که از یک مجموعه اقامتی برای سفری عالی انتظار خواهید داشت. همچنین در کنار اتاق‌های زیبا و بزرگ، هتل فور سیزن باکو دارای سوییت‌های باشکوهی است که اگر چه هزینه‌ی بیشتری روی دستتان می‌گذارد، اما اقامتی فراموش نشدنی را نیز برایتان به ارمغان خواهند آورد.

هتل دارای سه رستوران است که هر سه از بهترین‌های شهر به حساب می‌آیند. همچنین اجرای زنده هر شب در رستوران "زعفران" می‌توند، قرار عاشقانه‌ی فوق‌العاده‌ای برای زوج‌های جوان باشد. این هتل همچنین یک استخر بزرگ سرپوشیده بسیار شیک، مرکز اسپا و سلامتی با خدمات مخصوص زوج‌ها، باشگاه ورزشی، چند بار و بسیاری امکانات دیگر دارد که گفتن از همه‌ی آن‌ها در این نوشته ممکن نیست. نباید فراموش کنید که این هتل، مکانی استثنایی برای گرفتن عروسی نیست هست و خدمات جذابی در این زمینه نیز ارائه می‌کند.

 

سفری جذاب با کودکان به باکو

آدرس: Neftchilar Avenue 1, Sabayil

شماره تماس: 00994124042424

 

هتل جی‌دبلیو ماریوت آبشرون باکو (JW Marriott Absheron Baku Hotel)

دیگر هتل ۵ ستاره و جذاب باکو که در این نوشته به شما پیشنهاد خواهیم کرد، جی‌دبلیو ماریوت آبشرون بوده که در ساختمانی مدرن قرار گرفته و از پنجره‌هایش، سواحل دریای خزر، برج‌های شعله باکو، بلوار باکو و خود شهر به خوبی پیداست. این مجموعه دارای اتاق‌های شیک و زیبا و دارای تمامی امکانات رفاهی بوده و در کل، جزو بهترین هتل‌های شهر محسوب می‌شود. این هتل لاکچری و گران قیمت نیز، سوییت‌های زیبایی برای اقامت دارد که دارای طراحی متفاوت از اتاق‌ها و فضایی بزرگ‌تر بوده و در طبقات بالاتر واقع‌ شده‌اند.

دو رستوران و سه بار بسیار عالی برای این مجموعه در نظر گرفته شده و همچنین در نزدیکی هتل نیز، چند رستوران و کافه معروف هم قرار دارند. از جمله انتخاب‌های جذاب در این هتل، رستوران فایرورک اوربان کیچن (Fireworks Urban Kitchen) بوده که فضایی بزرگ بر روی تراس دارد که در کنار فضای سبزی جذاب واقع شده است.  هتل دارای یک مرکز اسپا و سلامتی فوق‌العاده عالی، سالن ورزشی مجهز رو به منظره‌ای زیبا و یک استخر فوق‌العاده سرپوشیده است که در هر زمانی از سال می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

آدرس: Azadliq Square 674, Nasimi

شماره تماس: 00994124998888

 

بوتیک هتل سلطان آی‌ان‌ان باکو (Sultan Inn Boutique Hotel)

اما برگردیم به بوتیک هتل‌ها و یکی دیگر از گزینه‌های عالی در منطقه قدیمی شهر را به شما معرفی کنیم. بوتیک هتل سلطان آی‌ان‌ان جزو اقامتگاه‌های معروف در باکو به شمار می‌آید که در مرکز شهر قدیم و نزدیک به بسیاری جاذبه‌های شهر قرار گرفته و از پنجره‌هایش، می‌توانید باغ‌های زیبای این بخش از پایتخت آذربایجان را مشاهده کرده و هر وقت که خواستید، به دیدن جاذبه‌های متعددی بروید که در آن‌جا قرار گرفته‌اند.

فضای داخلی این مجموعه به شکل بسیار زیبایی طراحی شده و خود بنا نیز یک خانه قدیمی است. همه چیز در عین مدرن بودن اما ظاهری کلاسیک دارد که شامل بار و رستوران عالی مجموعه نیز هست. یک بار در روف‌تاپ واقع شده که از آن‌جا، منظره‌ی شهر قدیم به خوبی پیداست و موقع صرف غذا در رستوران نیز، می‌توانید به تماشای برج دوشیزه در کنار خود بپردازید. در مجموع این هتل دارای تنها ۱۱ اتاق است که فضایی آرام و عالی را برای مهمانان خود پدید می‌آورد و هر کدام از اتاق‌ها نیز طراحی متفاوتی دارند. صبحانه رایگان، اینترنت پر سرعت و ترانسفر فرودگاهی نیز از مهم‌ترین خدمات آن‌جا محسوب می‌شوند.

 

هزینه و زمان بازدید از جاذبه‌های گردشگری باکو

آدرس: Boyuk Gala Street 20, Sabayil

شماره تماس: 00994999000145

 

هتل باکو ماریوت بلوار (Baku Marriott Hotel Boulevard)

و البته باید اشاره‌ای هم داشته باشیم به دیگر هتل ۵ ستاره ماریوت که این بار در نزدیکی بلوار باکو و رو به دریای خزر قرار گرفته و طراحی منحصر به فرد و زیبایش، بدون شک انتخاب عالی برای سفر ماه عسل به حساب می‌آید. اتاق‌های این مجموعه بسیار شیک و مدرن هستند و امکانات خیلی خوبی برای هر کدامشان در نظر گرفته شده و البته همگی، منظره‌ی دریای خزر را نیز برایتان به نمایش می‌گذارند.

وجود رستوران‌های شیک در چنین موقعیت مکانی، حتما یک دلیل مهم برای انتخاب هتل ۵ ستاره ماریوت بلوار در باکو به حساب می‌آید اما در کنار آن‌ها، مرکز اسپا و سلامتی، استخر سرپوشیده شیک، بارهای متنوع و تراس‌های بزرگ رو به دریا نیز دلایل دیگری برای اقامت در این هتل شیک و کم‌نظیر هستند. از دیگر گزینه‌های مهم در مورد این هتل این است که این مجموعه به شما اجازه می‌دهد تا حیوان خانگی خود را همراه داشته باشید و همچنین خدمات متناسب با این موضوع را نیز به مهمانان خود ارائه می‌کند.

آدرس: Xaqani Rustamov Street 4C, Baku White City

شماره تماس: 00994123100010

منبع

 

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران